-
Επειδή σκέφτομαι να αντικαταστήσω την εξάτμιση του Octavia μου με κάποια πιό ελεύθερη, είμαι σε δίλημμα να επιλέξω μεταξύ επώνυμης και χειροποίητης.
Η επώνυμη που θα αγόραζα με κλειστά μάτια είναι η Supersprint. Επειδή όμως ήθελα και την άποψη της άλλης πλευράς, επισκέφθηκα σήμερα τον Σταύρο Σκριβάνο στο Νέο Κόσμο, για τον οποίο έχω ακούσει και διαβάσει τα καλύτερα λόγια.
Αυτός λοιπόν μου πρότεινε: downpipe, καταλύτη (Αmericat), μεσαίο, τελικό και μία ωραία οβάλ μπούκα. Από αρχή μέχρι τέλος 63,5 χιλ., φυσικά όλη ανοξείδωτη. Μου είπε δε ότι το όφελος θα είναι μεγάλο - μέχρι και 20 άλογα, αλλά πέρα από τα νούμερα η διαφορά θα είναι πολύ μεγάλη στην απόδοση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών.
Καμμία δική σας άποψη επί του θέματος; Supersprint ή χειροποίητη; Γνωρίζει κανείς τον Σκριβάνο (φυσικά τη δουλειά του εννοώ) ; Kαμμιά δική σας εμπειρία;
-
Επειδή σκέφτομαι να αντικαταστήσω την εξάτμιση του Octavia μου με κάποια πιό ελεύθερη, είμαι σε δίλημμα να επιλέξω μεταξύ επώνυμης και χειροποίητης.
Η επώνυμη που θα αγόραζα με κλειστά μάτια είναι η Supersprint. Επειδή όμως ήθελα και την άποψη της άλλης πλευράς, επισκέφθηκα σήμερα τον Σταύρο Σκριβάνο στο Νέο Κόσμο, για τον οποίο έχω ακούσει και διαβάσει τα καλύτερα λόγια.
Αυτός λοιπόν μου πρότεινε: downpipe, καταλύτη (Αmericat), μεσαίο, τελικό και μία ωραία οβάλ μπούκα. Από αρχή μέχρι τέλος 63,5 χιλ., φυσικά όλη ανοξείδωτη. Μου είπε δε ότι το όφελος θα είναι μεγάλο - μέχρι και 20 άλογα, αλλά πέρα από τα νούμερα η διαφορά θα είναι πολύ μεγάλη στην απόδοση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών.
Καμμία δική σας άποψη επί του θέματος; Supersprint ή χειροποίητη; Γνωρίζει κανείς τον Σκριβάνο (φυσικά τη δουλειά του εννοώ) ; Kαμμιά δική σας εμπειρία;
-
Επειδή σκέφτομαι να αντικαταστήσω την εξάτμιση του Octavia μου με κάποια πιό ελεύθερη, είμαι σε δίλημμα να επιλέξω μεταξύ επώνυμης και χειροποίητης.
Η επώνυμη που θα αγόραζα με κλειστά μάτια είναι η Supersprint. Επειδή όμως ήθελα και την άποψη της άλλης πλευράς, επισκέφθηκα σήμερα τον Σταύρο Σκριβάνο στο Νέο Κόσμο, για τον οποίο έχω ακούσει και διαβάσει τα καλύτερα λόγια.
Αυτός λοιπόν μου πρότεινε: downpipe, καταλύτη (Αmericat), μεσαίο, τελικό και μία ωραία οβάλ μπούκα. Από αρχή μέχρι τέλος 63,5 χιλ., φυσικά όλη ανοξείδωτη. Μου είπε δε ότι το όφελος θα είναι μεγάλο - μέχρι και 20 άλογα, αλλά πέρα από τα νούμερα η διαφορά θα είναι πολύ μεγάλη στην απόδοση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών.
Καμμία δική σας άποψη επί του θέματος; Supersprint ή χειροποίητη; Γνωρίζει κανείς τον Σκριβάνο (φυσικά τη δουλειά του εννοώ) ; Kαμμιά δική σας εμπειρία;
-
O Σκριβάνος είναι πολύ ξακουστός. Γενικά έχει καλό όνομα.
Έχω δει δουλειά του αλλά μόνο σε τελικά και δεν μπορώ να σου πω για το αν κάνει δουλειά ή όχι γιατί ήταν σε αμάξια 1.600 χαμηλής ιποδύναμης.
Μέσω γνωστού η τιμή για ένα S3 από μπροστά μέχρι πίσω ήταν περίπου 900 Ευρώ πριν μερικούς μήνες.Αν θες να κοιτάξεις και αλλού για χειροποίητη πολύ καλός είναι και ο Λουκάκης στον Πειραιά. (Στο τελείωμα της πειραιώς, λιγο πριν το σημείο που ήταν παλιά η καρέντα πειραιά.)
Γενικά πάντως επειδή έχω ρωτήσει και εγώ η εξάτμιση σε αυτό το μοτέρ βοηθάει αρκετά.....
Αν πας σε επώνυμο έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα BOSAL και προσιτές τιμές επίσης. -
Μωρέ μπράβο...κανείς δεν γνωρίζει τον Σκριβάνο (πέρα από τον kakosmech)...κανείς....
-
Εγώ θα σου πρότεινα επώνυμη με κλειστά μάτια. Κι εγώ αυτό κάνω τόσα χρόνια.
Η supersprint είναι καλή εταιρία γιατί προσέχει τα προϊόντα της (γι' αυτό και δίνει και εγγύηση) συν το ότι αυτά δεν είναι international όπως άλλων εταιριών, ταιριάζουν δηλαδή αποκλειστικά στο δικό σου αυτοκίνητο! Ψαγμένα και μελετημένα, tailor made σε εργοστάσιο και με εγγύηση! Τι άλλο θες;
Όχι πως δεν εμπιστεύομαι λύσεις χειροποίητες αλλά υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πάει κάτι στραβά...
Εξάτμιση 18Τ