-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αν ούτε αυτό το φόρουμ δεν συμβάλει στη διάδοση της γνώσης περί αυτοκινήτου και στη διάλυση της κάθε θανατηφόρας μόδας, να πάμε να πνιγούμε όλοι.
Δυστυχως με τα λόγια μεσα στα φόρουμ,δε γινονται τετοιου ειδους θαυματα Νικο.είμαστε όλοι αγνωστοι μεταξυ αγνώστων,και ολοι θεωρούμε τους αλλους ως λιγότερο γνωστες,και η αποψεις τους πηγαίνουν στα σκουπίδια
Οπότε,τα λές αυτα που πιστευεις,ανα καποια χρονικα διαστηματα,και όποιος τα διαβαζει θα κρινει από μόνος του.
Δεν μπορούμε να νουθετησουμε κανεναν. (και αν το προσπαθησουμε,θα καταντησουμε γραφικοι και υστερικοί σταυροφόροι,οι οποίοι θα χασουνε καθε αξιοπιστια των λόγων τους λόγω της επιμονής των-κοίτα και αλλού τι συμβαινει)
Στοχευμενες (κρινε που και σε ποιόν) συμβουλές,και όχι ανοιχτο μετωπο.
Πράγματι, αν Υπουργείο Παιδείας, Υπουργείο Μεταφορών, ΚΤΕΟ και Τροχαία ουσιαστικά δεν υπάρχουν (ή είναι μακριά νυχτωμένα), δεν μπορούμε να τα υποκαταστήσουμε εμείς.
Αρκεί Ανδρέα μου να μην έρθουν στον ουρανό κανενός άφταιγου (με 200 από το αντίθετο ρεύμα) κανένα Ίγκνις, μαζί με 'σεξ και βάρη'...
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Δλδ αν εβγαινει η σπαρκο με ενα φοβερο μπακετ το οποιο ειχε ενα δονητη στο καθισμα θα το αγοραζες?ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
'Kακό παιδί', ποιος σου είπε δλδ οτι ΔΕ θα τερματίσει με 6 πόντους χαμήλωμα η ανάρτηση?
Μη ρωτήσεις 'γιατί τη βγάζει η εταιρεία τότε έτσι?'
2 λόγους θα σου πω:
α) Για να ικανοποιήσει και τους πλέον καυλωμένους, καθώς δε θέλει με τίποτα να χάνει πελάτες
και
β) Επειδή, αν δεις τους ιαπωνικούς δρόμους (μια και μιλάμε για Ιαπωνική εταιρεία), όχι 6, αλλά 16 πόντους χαμήλωμα 'σηκώνουν'. -
Φετος ετυχε να οδηγησω ενα κορσα στην πίστα,το οποίο φορούσε KW αναρτηση ρυθμιζόμενη.
Σαυρα,και θεόσκληρο.Ετσι ηταν ρυθμισμενο.Δεν εχω ξαναπιασει ποτε μου αυτοκίνητο στην πίστα,τόσο κακοστημενο*.Στην πραγματικότητα,όλα τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει μου αρεσανε (ακομα και τα εντελώς 'μαμα'),εκτος απο αυτο.
Οι χρόνοι του,απλά τραγικοι.Ο μπροστινός αξονας πατούσε συνεχως σε λαδια,και ο πίσω συνεχως σε χιόνια.Του εξηγησα του παιδιού,οτι τοσο χαμηλωμα ειναι λάθος,τα ειδε και μόνος του φυσικά,πήγε να το ψηλώσει και,στο τερμα ψηλο,ειναι ακομα υπερβολικα χαμηλό.
Του βγηκε αχρηστη η αναρτηση των 1200 (νομιζω) ευρω.Και αυτο,γιατι ηθελε να δειχνει όμορφο και χαμηλό.
*εχω οδηγησει και ενα ραλύ που υπέστρεφε ακομα και στο παρκαρισμα,αλλα δεν το οδηγησα ποτε στην πίστα
-
Κόρσα? Πίστα? Μα μιλάς για 2 πράγματα που δε χωράνε στην ίδια πρόταση.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Κόρσα? Πίστα? Μα μιλάς για 2 πράγματα που δε χωράνε στην ίδια πρόταση.Συμφωνα με ποιό 'ευαγγελιο' δε μας ειπες!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κόρσα? Πίστα? Μα μιλάς για 2 πράγματα που δε χωράνε στην ίδια πρόταση.
Συμφωνα με ποιό 'ευαγγελιο' δε μας ειπες!
Πες ρε αντρεα για ενα μπλε κορσακι C που ταπεινωνει πολλους γρηγορους εδω μεσα,1.4 μαμα,μονο με φιλτρο και αμορτισερ Κονι
Για το χαμηλο το κορσα λες το ενα βυσσινι κορσα B?
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Κόρσα? Πίστα? Μα μιλάς για 2 πράγματα που δε χωράνε στην ίδια πρόταση.
Συμφωνα με ποιό 'ευαγγελιο' δε μας ειπες!
Πες ρε αντρεα για ενα μπλε κορσακι C που ταπεινωνει πολλους γρηγορους εδω μεσα,1.4 μαμα,μονο με φιλτρο και αμορτισερ Κονι
Για το χαμηλο το κορσα λες το ενα βυσσινι κορσα B?Οι γρηγοροι πανε με τα ποδια?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Κόρσα? Πίστα? Μα μιλάς για 2 πράγματα που δε χωράνε στην ίδια πρόταση.
Συμφωνα με ποιό 'ευαγγελιο' δε μας ειπες!
Πες ρε αντρεα για ενα μπλε κορσακι C που ταπεινωνει πολλους γρηγορους εδω μεσα,1.4 μαμα,μονο με φιλτρο και αμορτισερ Κονι
Για το χαμηλο το κορσα λες το ενα βυσσινι κορσα B?Οι γρηγοροι πανε με τα ποδια?
1.45 γραφει το παλικαρι στις Σερρες
Ποσταρει και στο φορουμ -
Ενταξει,δεν ειπαμε οτι 'ταπεινωνει' και τους γρηγορους βρε Γιαννη.Οι γρηγοροι ειναι εντελώς αλλού.
Αυτο που δεν αμφισβητειται,ειναι οτι,οι χρόνοι του 14αριου αυτού κόρσα ειναι πολύ χαμηλώτεροι απο 16αρια χατσμπακ που θεωρούνται,και καλά,'σπόρ' ή 'σπορτιφ',ενω το κόρσα,δεν θα'πρεπε να στριβει,για να συντηρει το μυθο των κακών οδηγικα όπελ.
Αυτο επισημανα παραπάνω,οτι δεν υπάρχουνε αληθινα ευαγγελια αλλα απλά αληθινοι πιστοί.Ενα το κρατούμενο ειναι αυτο.
Και φυσικά,κανεις δε θα σου πει,οτι κορσα (ή πόλο,ή πούντο,ή ματιζ,ή κορόλα) δεν ειναι για πίστα.
Μπορει να μην ειναι αγωνιστικά (που δεν ειναι) αλλα από πότε γιναμε κι'εμεις Σουμαχερ για να μην τα καταδεχτούμε;
Την γκαυλα μας κανουμε,και ότι αμαξι έχουμε.Αλίμονο αν επρεπε να αποκτησουμε όλοι κατερχαμ πριν πάμε στην πίστα.
-
Τι σχέση έχουν τα Corsa και τα γρήγορα 1600άρια με την κουλαμάρα, δεν κατάλαβα.
Αν το παληκάρι με το Corsa έχει χέρια, θα γράφει χρόνους που θα βγάζουν μάτια ότι και να του δώσεις να οδηγήση, του κουλού την GT3 να του δώσεις, κουλαμάρα θα εισπράξεις. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ενταξει,δεν ειπαμε οτι 'ταπεινωνει' και τους γρηγορους βρε Γιαννη.Οι γρηγοροι ειναι εντελώς αλλού.
Αυτο που δεν αμφισβητειται,ειναι οτι,οι χρόνοι του 14αριου αυτού κόρσα ειναι πολύ χαμηλώτεροι απο 16αρια χατσμπακ που θεωρούνται,και καλά,'σπόρ' ή 'σπορτιφ',ενω το κόρσα,δεν θα'πρεπε να στριβει,για να συντηρει το μυθο των κακών οδηγικα όπελ.
Αυτο επισημανα παραπάνω,οτι δεν υπάρχουνε αληθινα ευαγγελια αλλα απλά αληθινοι πιστοί.Ενα το κρατούμενο ειναι αυτο.
Και φυσικά,κανεις δε θα σου πει,οτι κορσα (ή πόλο,ή πούντο,ή ματιζ,ή κορόλα) δεν ειναι για πίστα.
Μπορει να μην ειναι αγωνιστικά (που δεν ειναι) αλλα από πότε γιναμε κι'εμεις Σουμαχερ για να μην τα καταδεχτούμε;
Την γκαυλα μας κανουμε,και ότι αμαξι έχουμε.Αλίμονο αν επρεπε να αποκτησουμε όλοι κατερχαμ πριν πάμε στην πίστα.
Aυτο εννουσα με τον ορο γρηγοροι
Οτι ταπεινωνει καμποσα 16αρια,καποια απο τα οποια εχουν θεωρηθει μπεστ σελλερ στο στριβειν
καποιοι θεωρουν οτι τα οπελ μονο υποστρεφουν
και ομως αυτο το αμαξι κατορθωνει να ριχνει μερικα δευτερολεπτα σε 16αρια φοκους,αστρα,γκολφκαι εχει και καποια δοση χιουμορ μεσα ο χαρακτηρισμος μου,απεναντι στην αντιληψη της υποστροφης για τα οπελ
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τι σχέση έχουν τα Corsa και τα γρήγορα 1600άρια με την κουλαμάρα, δεν κατάλαβα.
Αν το παληκάρι με το Corsa έχει χέρια, θα γράφει χρόνους που θα βγάζουν μάτια ότι και να του δώσεις να οδηγήση, του κουλού την GT3 να του δώσεις, κουλαμάρα θα εισπράξεις.Αν θεωρησεις οτι οι οδηγοί δυο αυτοκινήτων ειναι περίπου ισαξιοι,τοτε,εαν βρεις διαφορες τριών και τεσσαρων δευτερολέπτων ανα γυρο,τοτε πλέον βγαζεις συμπέρασμα για το αυτοκίνητο.
Και ο Δημητρης με το κόρσα είναι ταλαντούχος (οδηγει πολύ καλά,και ας εχει ασχοληθει ελαχιστα),αλλα και τα παιδια που τρεξανε τα 16αρια που αναφερω,μόνο χτεσινοι δεν ήταν. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τι σχέση έχουν τα Corsa και τα γρήγορα 1600άρια με την κουλαμάρα, δεν κατάλαβα.
Αν το παληκάρι με το Corsa έχει χέρια, θα γράφει χρόνους που θα βγάζουν μάτια ότι και να του δώσεις να οδηγήση, του κουλού την GT3 να του δώσεις, κουλαμάρα θα εισπράξεις.Αν θεωρησεις οτι οι οδηγοί δυο αυτοκινήτων ειναι περίπου ισαξιοι,τοτε,εαν βρεις διαφορες τριών και τεσσαρων δευτερολέπτων ανα γυρο,τοτε πλέον βγαζεις συμπέρασμα για το αυτοκίνητο.
Και ο Δημητρης με το κόρσα είναι ταλαντούχος (οδηγει πολύ καλά,και ας εχει ασχοληθει ελαχιστα),αλλα και τα παιδια που τρεξανε τα 16αρια που αναφερω,μόνο χτεσινοι δεν ήταν.Mε αυτα που λες Ανδρεα βγαινει μονο του το συμπερασμα
Τελος παντων το θεμα μας δεν ειναι αυτοΑλλα το οτι επικρατει η αποψη οτι χαμηλωνοντας το αυτοκινητο ,χαμηλωνεις το κεντρο βαρος ,επομενως εχουμε καλυτερο κρατημα
μπορεις να χαμηλωσεις το αυτοκινητο,χωρις να τοποθετησεις σκληροτερα ελατηρια?και χωρις να τα κοψεις εννοειται
Με ενα χαμηλωμενο αυτοκινητο,αλλα οχι σκληρο μπορουμε να πετυχουμε κτι καλο? -
Πιο χαμηλό είναι πιο καλά αλλά αν το χαμηλώσεις, είναι πολύ πιθανό να πηγαίνει χειρότερα.
-
...
-
Πως πήγε η πλαστική;
-
μια χαρα, μοντελο εγινα...
-
Ενδιαφερουσες οι αναρτησεις αυτες badboy!
Αυτη που εβαλες απο οτι ειδα εχει και 45ρι καλαμι, πολυ καλο αυτο!
Πες μας εντυπωσεις και απο το δρομο,οχι μονο οπτικα
Απο αμερικη τις πηρατε, ή απο Ελλαντα? -
τεσπα το αμαξι ειναι σαυρα...
Απο στριψιμο ειμαι πολυ ευχαριστημενος παρολο που τα λαστιχα μου ειναι 3 χρονων. -
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Εγω το εριξα 6 ποντους και εβαλα και bumb stop μπροστα για να μη βρισκει το λαστιχο στο θολο...
Πίσω χρειαστηκε να βγαλω τα στοπ για να πεσει οσο και μπροστα...Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι όταν τερματίσει η ανάρτησή σου (πολύ εύκολο με τέτοια διαδρομή) είτε θα στραβώσει κάτι στην ανάρτηση ή θα φουσκώσουν οι θόλοι - μπαλονιάζουν
Επίσης, αν σε στροφή υπάρχει κάποια ανωμαλία και τερματίσει η ανάρτηση, το αμάξι θα πηδήξει και θα χάσεις τον έλεγχο.
ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..