-
sthn egnatia me zorise ena astra 1.4 den htan ftiagmeno alla oute eixe kai kanena mpouri ego exo to 307 xs 1.6 kai me zorise sthn teliki pano kato ta idia eixame 200arisa peripou 200kosarizei kai ayto?an exame lia akoma metra tha efeuga alla efeuga polu oriaka giati?einai toso dunato?90 aloga eixe to skasmeno ))
-
sthn egnatia me zorise ena astra 1.4 den htan ftiagmeno alla oute eixe kai kanena mpouri ego exo to 307 xs 1.6 kai me zorise sthn teliki pano kato ta idia eixame 200arisa peripou 200kosarizei kai ayto?an exame lia akoma metra tha efeuga alla efeuga polu oriaka giati?einai toso dunato?90 aloga eixe to skasmeno ))
-
sthn egnatia me zorise ena astra 1.4 den htan ftiagmeno alla oute eixe kai kanena mpouri ego exo to 307 xs 1.6 kai me zorise sthn teliki pano kato ta idia eixame 200arisa peripou 200kosarizei kai ayto?an exame lia akoma metra tha efeuga alla efeuga polu oriaka giati?einai toso dunato?90 aloga eixe to skasmeno ))
-
αν ηταν μοντ.98/99 εχει 96 με 98 αλογα απο την μανα του και ενω χαμηλα ειναι σχετικα ψοφιο οσο ανεβαινουν οι στροφες ειναι αρκετα γρηγορο.
επισης λογω καλης αεροδυναμικης πετυχαινει υψηλες τελικες .
εχω δει κοντερισια στο δικο μου [1.4 απολυτως νορμαλ] 212 χιλ.σε ελαφρια κατηφορα ενω σε κανονικη ευθεια 200ριζει σχετικα ευκολα.
βεβαιως μπορει ο τυπος να φοραγε dbilas εισαγωγη και προγραμμα που μονο απο αυτα και με ολα τα αλλα μαμισια εχει 117 αλογα και 7200 rpm για να στροφαρει .ps: αν θελεις γραφε ελληνικα ,νομιζω ειναι καλο για ολους μας να διατηρησουμε ενα καλο επιπεδο στο forum αλλωστε ειναι πολυ κουραστικο να προσπαθει κανεις να διαβασει greeklish.
-
[ΚΟΙΤΑΞΕ ΕΓΩ 200 ΚΟΣΑΡΙΖΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΟΔΑ ΑΥΤΟΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΡΕ ΣΥ?110 ΑΛΟΓΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΖΟΡΙΖΕΙ ΤΟΣΟ?ΟΧΙ ΟΙ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΕΙΞΙΑΣ ΑΛΛΑ ΕΤΥΧΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΒΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ!ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙ 180 Ο ΚΑΤΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΚΑΙ 188 ΤΟ 1.6!ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΔΙΝΟΘΝ ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ 118.6 ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΠΕΟΡΗ ΡΠΟΠΗ ΕΚΕΙ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΓΟ ΑΝΕΒΑΖΑ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΑΤΙΜΟ
-
Θες να ακούσεις να... κλάψεις;
Γυρνούσαμε σπίτι από το περσινό Κένταυρος με το αγωνιστικό. Ο αγώνας πήγε χάλια (ο χειρότερος αγώνας μας πέρσι, και το αποτέλεσμα που 'πετάξαμε'). Έβρεχε όλη μέρα, με ομίχλες κλπ. Η Βροχή ξεκίνησε μόλις φτάσαμε στην ράμπα εκκίνησης... Ένα χάλι, αφού τελείωσε με το που ανεβήκαμε στην ράμπα τερματισμού...
Στην επιστροφή λοιπόν σπίτι, αφού είχαμε βαρεθεί πηγαίναμε λιώμα. Ο δρόμος ήταν άδειος και στεγνός. (Θυμίζω πως το αυτοκίνητό μας πέρσι ήταν εντελώς νορμάλ, με μοκέτες, καταλύτη κλπ). Ενώ λοιπόν είμαστε με 200 παρά πιάνουμε ένα Άστρα 1400 το οποίο και μας κράτησε αρκετά χιλιόμετρα. Ο τύπος ήταν αεροπόρος (είχε στολή) και βγήκε στην Τανάγρα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Δημήτρη δεν ήταν και ό,τι πιο εύκιλο να του ξεφύγουμε αν το θέλαμε, παρόλα τα 122 άλογα που είχαμε. Βεβαίως το μακρύ κιβώτιο του ραλί 16ν είναι το μαύρο το χάλι, και ουσιαστικά πιάνει τελική με τετάρτη, αλλά και πάλι 1400άρι Άστρα τόσο γρήγορο;
Το αν ήταν πειραγμένο ή όχι δεν το γνωρίζω. Εμφανισιακά πάντως όχι, όσο είδα.
-
Από προσωπική εμπειρία με Astra 1.6 SW, αλλά και Rallye 1.3.
Το κοντέρ του Astra δεν έχει φτάσει τα 200. Τα πλησίασε μεν κι ίσως αν είχα λίγο περισσότερη ευθεία να τα έφτανε, αλλά μετά τα 190-95 ανέβαινε πάάάρα πολύ σιγά.
Τα υπόλοιπα μου φαίνονται ελαφρώς υπερβολικά. Αφενός μεν δεν τραβάει σε καμία περίπτωση όσο το Rallye (το 1.3), παρόλο που είναι ιδιαίτερα σβέλτο και ροπάτο. Το έχω τσεκάρει και με τρίπορτο 1.6 με το οποίο 'έπαιζα' στο δρόμο προς Τρίπολη, όπου κρατούσα σταθερά στο Rallye τα 170 ανηφόρα-κατηφόρα. Στις κατηφόρες με πέρναγε, αλλά στις ανηφόρες έσπαγα πλάκα... Στην ευθεία της Τρίπολης του έφυγα (αργά μεν, αλλά σταθερά).
-
LES NA EINAI YPERBOLIKA AUTA ME TO ASRA POU ME LENE?THELO NA MOU PEIS AN ME PAIRNEI TO 1.4 AKOMA KAI GIA TO 1.6 EGO EXO TO 1.6 XS PEGEUOT.ANHFORA TO XERO ME TIPOTA ALLA EYTHEIA?EGO TO EXO DIAKOSARISEI ALLA SOU LEO POS ME PIEZE POLU ORIAKA TO EPERNA
-
Πάντως το 106 το δεκαεξαβάλβιδο είναι ψιλοχάλι από τελική... Το 1300 έπιανε άνετα τα 210, το 1600 πιάνει 190 αστραπή, αλλά πάνω από 200 βλέπεις με κόπο (πάντα μιλάω για νορμάλ).
Τώρα η διαδρομή που κάναμε κατά βάση έχει ευθείες με ελάχιστη κατηφορική κλίση σε κάποια σημεία. Όχι πως δεν θα τον αφήναμε, αλλά θα έπρεπε να ξεζουμίσουμε το Ραλί (κάτι που αυτός έκανε στο Άστρα ούτως ή άλλως). Πάντως σίγουρα δεν περιμένεις αυτά τα χιλιόμετρα από αμάξι 90 ίππων.
-
Δεν ξέρω για το 307, γιατί δεν το έχω οδηγήσει. Ωστόσο η δύναμη και η τελική στην ευθεία φαίνεται (για να μην πω στην ανηφόρα). Ιδιαίτερα τις τελευταίες το Astra δεν τις πολυσυμπαθεί, όπου επιδεικνύει τον τυπικό γερμανικό χαρακτήρα του. Κοινώς, μπες με όση φόρα μπορείς γιατί άμα κόψεις... πάτα τέρμα γκάζι μπας και ξαναροπιάσει .
Γενικά στην κατηφόρα... όλα πάνε . Εξαρτάται από την αεροδυναμική και πόσο γεμίζει η 5η (ή η 6η για τους λίγους )...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως το 106 το δεκαεξαβάλβιδο είναι ψιλοχάλι από τελική... Το 1300 έπιανε άνετα τα 210, το 1600 πιάνει 190 αστραπή, αλλά πάνω από 200 βλέπεις με κόπο (πάντα μιλάω για νορμάλ).Περίεργο μου φαίνεται. Το 16v έχει όλες τις προϋποθέσεις για τα 220 (κοντερίσια πάντα), καθώς και 205+ τελική έχει (190 το 1.3) και πολλά παραπανίσια άλογα, χωρίς μάλιστα η 5η του να είναι ιδιαίτερα μακρυά (γύρω στα 32χλμ/1000στροφές αν δεν κάνω λάθος = 6400στρ. στα 205χλμ/ώρα). Σε ό,τι αφορά το 1.3, έχω δει κοντερίσια 205χαω (196χαω πραγματικά) στον κόφτη κυριολεκτικά (ανέβαζε το διαολεμένο μέχρι τις 7500 στροφές την 5η). Βέβαια μετά τα 200 ο ρυθμός αύξησης ήταν απελπιστικά αργός.
-
ΠΝΤΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ 1.6 ΧΣ PEGEUOT DEN ANEBAZEI PANV APO 6000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΛΕΤΕ ΕΠΙΔΗ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ 25000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ?ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ 200 ΤΑ 195 ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ 200 ΖΟΡΙΖΕΤΕ ΘΕΛΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ!ΑΛΛΑ ΜΕ ΖΟΡΙΣΕ ΤΟ 1.4 ΑΣΤΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ 1.6 ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΤΙ ΛΕΤΕ?
-
Παιδια εγω εχω δει στο ταπεινο μου clio 1,4 16v πρωτου το κανω 110 αλογα και μονο με ενα τελικο και ενα φιλτρο στο φιλτροκουτι 220 χλμ στο κοντερ(Αποκλειεται να ηταν πραγματικα)στην ευθεια μεταξυ Πατρας και Ξυλοκαστρου.Η πλακα ηταν πως ειχε ακομα 300-400rpm.να ανεβασει αλλα δεν ειμαι τρελος και δεν σου εμπνεει τοοοση εμπιστοσυνη σε αυτα τα χιλιομετρα.
Παντως ολα τα 1400αρια(90 και πανω ιππων)πανε πολυ καλα εως τα 190(τα πιανουν πανευκολα και εξισου ευκολα τα διατηρουν)αλλα απο εκει και περα πρεπει να εχεις αδειο δρομο μπροστα και λιιιιγο υπομονη -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως το 106 το δεκαεξαβάλβιδο είναι ψιλοχάλι από τελική... Το 1300 έπιανε άνετα τα 210, το 1600 πιάνει 190 αστραπή, αλλά πάνω από 200 βλέπεις με κόπο (πάντα μιλάω για νορμάλ).Για πιστα μιλας Γιωργο? Γιατι απ'οτι γνωριζω το ανωτερο οριο ταχυτητας ειναι 120χλμ/ωρα.
-
Παιδία τα φώτα σας. Αγόρασα τ ο καλοκαίρι (ιουλίος 2002) το seat leon 1.4 16v llrcd και μάλιστα μου είπαν πως ήταν απο τα πρώτα που φερνουν με update απο τήν seat. Με βάση οτι γνώριζα ήξερα οτι δεν έχει επειδόσεις. (και δέν με ενδιέφερε). Εχόντας εμπείρία 2 χρονια απο το nissan primera 100ps του πατερα μου είδα οτι το Leon καθε άλλο απο μουλάρι που περίμενα ήταν!!? Το βιβλίαρακι λέει 8,9(0-80) 13,8(0-100) και 75ps στα 5500 που όλα τα περιδικά λένε 0-100 (14,3 η 14,6) και 75 στα 5000! Επισης ο κινητήρας είναι διαφορετικός απο αυτόν που ξέρουμε στο golf και στο leon (τουλάχιστόν οπτικά δεν εχουν καμια σχέση) Εχοντας κανει περιπου 6000 ξεκινήσαμε απο φανάρι με ένα φίλο που εχει το astra 1.4 και πηγέναμε ακριβώς τα ίδια ουτε μου ερίχνε ουτε του εριχνα μιλάμε για πριν τον κοφτι και οι δυο και επισης οτι το δοκιμασαμε 3 φορες στην λαυρίου!Στον δρομο πριν την λαρισσα το κοντερ εδειγνε 200 και ητανε επισης σταθερο οσο το primera και γενίκα εχει δύναμη και δεν σε κρεμάει οπως το golf 75ps pου εχω δει οτι κανει!!! τι φταει >> Ειμαι τρελλός ???
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως το 106 το δεκαεξαβάλβιδο είναι ψιλοχάλι από τελική... Το 1300 έπιανε άνετα τα 210, το 1600 πιάνει 190 αστραπή, αλλά πάνω από 200 βλέπεις με κόπο (πάντα μιλάω για νορμάλ).Τώρα η διαδρομή που κάναμε κατά βάση έχει ευθείες με ελάχιστη κατηφορική κλίση σε κάποια σημεία. Όχι πως δεν θα τον αφήναμε, αλλά θα έπρεπε να ξεζουμίσουμε το Ραλί (κάτι που αυτός έκανε στο Άστρα ούτως ή άλλως). Πάντως σίγουρα δεν περιμένεις αυτά τα χιλιόμετρα από αμάξι 90 ίππων.
Rallye 1.3 210 km?Αν δε με απατά η μνήμη μου ο κατασκευαστής δίνει 190 πραγματικά Km για το 1.3. Ακόμα και κατηφορικά, με ούριο άνεμο (ανεβασμένα τα πανιά) και πάλι το βλέπω χλωμό. Όσο για το 1.6 16v επειδή τυγχάνει να είμαι κάτοχος δεν με δυσκολεύει καθόλου να δω 210 (στο κοντέρ) και μάλιστα στους ίσως?? χειρότερους δρόμους του Εθνικού Δικτύου που διαθέτει η χώρα στη Κρήτη.
-
Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
Όσο για το 1.6 16v επειδή τυγχάνει να είμαι κάτοχος δεν με δυσκολεύει καθόλου να δω 210 (στο κοντέρ) και μάλιστα στους ίσως?? χειρότερους δρόμους του Εθνικού Δικτύου που διαθέτει η χώρα στη Κρήτη.
210 στην Κρήτη!!!!!!!
ΑΥΤΟΦΩΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
-
ΝΑ ΣΥΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΥΣΟΔΕΘΕΙ
-
[quote='GeorgeTabs']Θες να ακούσεις να... κλάψεις;
, παρόλα τα 122 άλογα που είχαμε. Βεβαίως το μακρύ κιβώτιο του ραλί 16ν είναι το μαύρο το χάλι, και ουσιαστικά πιάνει τελική με τετάρτη, αλλά και
ΕΕΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΟ 106 ΒΠΕ ΠΑΙΔΙΑ!!! ΤΗΝ ΤΕΛΗΚΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΕΙΣ 6600 rpm (ΤΕΛΙΚΗ ΕΝΩΩ ΤΑ 210 ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ) ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ Η ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΤΗΦΟΡΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΙΞΗ 220 ΤΗΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΤΗΣ 7000 rpm ΜΕ ΚΟΚΚΗΝΟ ΣΤΗΣ 7200 ΔΗΛ.ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ 5η ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΝΤΗ? ΕΠΙΦΙΛΑΣΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 106GTI KAI OTI EINAI MONTEΛΟ 2000 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ RALLY ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΠ ΤΟ 2000 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
ΕΠΙΣΕΙΣ ΤΑ 190 ΤΕΛΙΚΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΙΦΟΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΗ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΠΟ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΠΡΟΣ ΑΜΦΗΣΑ ΠΟΥ ΤΟ 1.3 ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑ 170 ΕΚΕΙ -
Το κιβώτιο του 1300 Ραλί (που φοράμε πλέον στο αγωνιστικό, όντας Πεζώ Καπ) βγάζει 215 στις 8.000 παρά. ΑΥΤΟ είναι κοντό κιβώτιο για νορμάλ αμάξι!
(Για αγωνιστικό άσε καλύτερα, αρκεί να σου αναφέρω πως τα κιτ καρ δεν πιάνουν τα 180 με κόφτη 6ης!!! )
Επίσης δεν είπα πως η τελική είναι 190!!! Είπα πως τα 190 τα πιάνεις ΠΑΝΤΟΥ. Συγκεκριμένα η έκφραση που χρησιμοποίησα ήταν:
το 1600 πιάνει 190 αστραπή
Μην μου βάζετε λόγια λοιπόν!!!
Αυτό που είπα είναι πως μετά τα 190 θέλει κόπο. Σου παίρνει πολύ δρόμο να ανεβάσει. Επίσης τελική (σε ευθεία) είχε 210. ΤΕΛΟΣ!
Το 1300 την κόφτιζε την 5η, ενώ το 1600 για να κοφτίσει τι θα ήθελε; 230; 240;
Το ότι το 1300 είχε 5η που κόφτιζε, δηλαδή ήταν ΠΛΗΡΩΣ χρησιμοποιήσιμη σχέση δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό Ραλί! Το 1600 είχε 4 σχέσεις που η 4η στον κόφτη πήγαινε για τα 190!!! (Τα οποία και ερχόντουσαν αστραπή). Μετά η 5η είναι για ΤΑΞΙΔΙ!!! ΜΟΝΟ! Για να μην κάνει πολύ βαβούρα και να μην ενοχλείται ο ιδιοκτήτης που πλέον μεγάλωσε και δεν θέλει τη φασαρία του 1300...
Δεν είναι τυχαίο που στο Πεζώ καπ η μόνη διαφορά στις σχέσεις του κιβωτίου είναι η αλλαγή τελικού διαφορικού με την σχέση του 1300! (οι 5 σχέσεις είναι ίδιες και στα δύο). Το αυτοκίνητό μας είναι από τα πρώτα 16βάλβιδα ραλί (όχι GTi, τα οποία ήδη έβγαιναν κάμποσο καιρό). Φυσικά δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ διαφορά μεταξύ Ραλί και GTi εκτός του εξοπλισμού και των διαθεσίμων χρωμάτων.
Δυστυχώς αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο μαζί με τα βιβλιαράκια του και την ομολογκασιόν είναι στην Αγ. Άννα για τον αγώνα, οπότε περισσότερες αριθμητικές λεπτομέρειες θα σας πω τότε...
paraxeno me zorise ena astra 1.4