-
Αμα τα βαλουμε κατω και o sordo βγαινει 2ος στα ασφλτινα τοτε ο loeb θα ειναι πρωταθλητης εστω και δυσκολα!!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Έκπληξη από τη Subaru και τους καταπληκτικούς χρόνους του Atkinson. Κι εκεί που νομίζαμε πως ήταν τυχαία η εμφάνιση στο Monte λόγω και της ιδιαιτερότητας του αγώνα, ήρθε η επιβεβαίωση στη Γερμανία ότι κάτι έχει αλλάξει στους μπλε σε σχέση με την άσφαλτο. Μακάρι να υπάρχει και συνέχεια.
Μπράβο και στον Kopecky που συνεχίζει να βελτιώνεται, ενώ μπράβο και στον Henning που έγραψε ικανοποιητικούς χρόνους σε σχέση με προηγούμενες ασφάλτινες εμφανίσεις του.
ΓΙΑ ΤΟΝ ATKISON ΠΑΙΖΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΣΤΟ ΚΑΛΕΝΤΑΡΙ ΤΟ 2008 ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΡΟΔΙΝΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ.
Ο ΚΟΠΕΣΚΙ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ WRC ΓIA TOY XΡONOY KAI OXI MIA ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΕΝΟΣ S2000!
OI THΣ EXPERT ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤ. OΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ HENNING.
ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ STOBART BΛΕΠΩ ΕΝΑ ΝΕΟ Μ2 ΤΕΑΜ ΕΧPERT FORD FOCUS WRT TOY XRONOY! -
εγω παντως θελω να επιστρεψει πολυ η mitsubishi και δευτερον ανυπομονω για την εμφανιση του suzuki sx4...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΙΝΑΙ Ο ΤΣΕΧΟΣ ΓΙΑΝ ΚΟΠΕΣΚΙ!
ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΗΓΟΡΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΡΕΝ,
ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, BAZΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ FABIA ΣΤΗ 5ΑΔΑ!Καταπληκτική εμφάνιση ομολογουμένως, με το ξεπερασμένο Fabia, όμως δεν έγινε ξαφνικά ο Τσέχος ο καλύτερος οδηγός του κόσμου... Ανάλογες εμφανίσεις έκαναν στο παρελθόν και οδηγοί όπως ο Pons, ο Loix, ο Kresta, o Bengue ή ο Sarrazin χωρίς την αναμενόμενη συνέχεια. Ο Kopecky είναι βελτιωμένος φέτος και στο χώμα, που ήταν το αδύνατο του σημείο, αλλά πρέπει να προσπαθήσει πολύ ακόμα για να βρεθεί σε εργοστασιακό αυτοκίνητο.
Δεν είναι ακόμα ο καλύτερος του κόσμου. Αλλά έχει σταθερότητα κ συνέχεια στις εμφανίσεις του. Κ με το Fabia του ότι κόντραρε τον Garde με το Xsara δείχνει ότι το στίβει το αυτοκίνητο που έχει. Δείγματα πολύ καλά. Ένα ιδιωτικό Focus 06 νομίζω ότι θα τον βοηθούσε.
Για να δούμε. -
META TO ΑΤΥΧΗΜΑ Ο ΨΗΛΟΣ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΕΡΑ:
http://www.ewrc-media.com/images/image_ ... 5&id=11592
Η ΖΗΜΙΑ:
http://www.ewrc-media.com/images/image_ ... 5&id=11600 -
ο ψηλος σκυλιασε στη τελευταια ειδικη γιατι εβλεπε στους ενδιαμεσους χρονους οτι εχανε απο τον duval και πηγε οσο πιο γρηγορα μπορουσε με αποτελεσμα να γινει αυτο που εγινε!!
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
ο ψηλος σκυλιασε στη τελευταια ειδικη γιατι εβλεπε στους ενδιαμεσους χρονους οτι εχανε απο τον duval και πηγε οσο πιο γρηγορα μπορουσε με αποτελεσμα να γινει αυτο που εγινε!!Δεν υπήρχε ενημέρωση για τους ενδιάμεσους χρόνους στην τελευταία ειδική λόγω προβλήματος με τις επικοινωνίες στο service park. Άλλωστε βγήκε πολύ νωρίς στην ειδική από το δρόμο (στο 1ο split) με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η δυνατότητα για ενημέρωση.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Που ειναι οι φανς του Gro ειπαμε;Εδώ είμαστε!!!
Είπαμε να δώσουμε λίγο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.....
Λάθος ημέρα επιτέθηκε ο Dudu. Καλά ήταν όταν πίεζε τον Seb. Μέτα βάλθηκε να 'πνίξει' τον ψηλό από την πίεση κ το κατάφερε. Κρίμα για Gron που τουλάχιστον πήρε τους βαθμούς της 4ης θέσης.
Dudu καταπληκτικός , θα έπαιζε κ για την νίκη αν δεν είχε τα προβλήματα της 2ης μέρας. Τουλάχιστον αν τρέξει στα υπόλοιπα ασφάλτινα ελπίζω να έχουμε το ίδιο ενδιαφέρον κ αυτή την φορά να ξεσπάσει στον κοντό...!Ο Seb καθάρισε τελικά. Ακόμα όμως βλέπει την πλάτη του ψηλού.
Κ σίγουρα θα ήθελε να ευχαριστήσει ξανά τον Duval για την χάρη που του έκανε την 3η μέρα. We wait and see....Με την Subaru δεν έχω καταλάβει τι παίζει. Μάλλον ούτε κ οι ίδιοι. 3 ειδικές κερδισμένες από Atko αλλά κατάταξη στην 10 κ στο τέλος εγκατάλειψη. Peter χάνει τελευταία σε ταχύτητα από τον ομόσταυλο του κ γενικά όλο προβλήματα. Στην τελική καλή κ η 6η θέση από το τπτ. Περίεργα πράγματα.... Ελπίζαμε σε ανάκαμψη μετά από Acropolis αλλά τελικά...
Αναμένουμε την συνέχεια....
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΙΝΑΙ Ο ΤΣΕΧΟΣ ΓΙΑΝ ΚΟΠΕΣΚΙ!
ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΗΓΟΡΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΡΕΝ,
ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, BAZΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ FABIA ΣΤΗ 5ΑΔΑ!Καταπληκτική εμφάνιση ομολογουμένως, με το ξεπερασμένο Fabia, όμως δεν έγινε ξαφνικά ο Τσέχος ο καλύτερος οδηγός του κόσμου... Ανάλογες εμφανίσεις έκαναν στο παρελθόν και οδηγοί όπως ο Pons, ο Loix, ο Kresta, o Bengue ή ο Sarrazin χωρίς την αναμενόμενη συνέχεια. Ο Kopecky είναι βελτιωμένος φέτος και στο χώμα, που ήταν το αδύνατο του σημείο, αλλά πρέπει να προσπαθήσει πολύ ακόμα για να βρεθεί σε εργοστασιακό αυτοκίνητο.
Δεν είναι ακόμα ο καλύτερος του κόσμου. Αλλά έχει σταθερότητα κ συνέχεια στις εμφανίσεις του. Κ με το Fabia του ότι κόντραρε τον Garde με το Xsara δείχνει ότι το στίβει το αυτοκίνητο που έχει. Δείγματα πολύ καλά. Ένα ιδιωτικό Focus 06 νομίζω ότι θα τον βοηθούσε.
Για να δούμε.Η Γερμανία είναι από τους αγαπημένους του αγώνες και έχει αρκετή εμπειρία σε τέτοιες επιφάνειες. Πέρυσι κέρδισε και ειδική εκεί. Το Fabia είναι αυτοκίνητο που 'πάει' στην άσφαλτο, σε σχέση πάντα με τα ιδιωτικά Xsara και Focus. Να θυμίσω επίσης πως παρά την εκπληκτική περσινή εμφάνιση του Kopecky στη Γερμανία, έχασε από ένα άλλο Fabia, αυτό του Aigner.
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
Αμα τα βαλουμε κατω και o sordo βγαινει 2ος στα ασφλτινα τοτε ο loeb θα ειναι πρωταθλητης εστω και δυσκολα!!Αν πρώτα τερματίζει η C4 του...
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
εγω παντως θελω να επιστρεψει πολυ η mitsubishi ...Δυστυχώς οι τελευταίες πληροφορίες λένε πως δεν θα επιστρέψει σύντομα...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Με την Subaru δεν έχω καταλάβει τι παίζει. Μάλλον ούτε κ οι ίδιοι. 3 ειδικές κερδισμένες από Atko αλλά κατάταξη στην 10 κ στο τέλος εγκατάλειψη. Peter χάνει τελευταία σε ταχύτητα από τον ομόσταυλο του κ γενικά όλο προβλήματα. Στην τελική καλή κ η 6η θέση από το τπτ. Περίεργα πράγματα.... Ελπίζαμε σε ανάκαμψη μετά από Acropolis αλλά τελικά...Χωρίς την έξοδο που του κόστισε 8 λεπτά, ο Atkinson θα ήταν στη μάχη τουλάχιστον με τον Hirvonen. Ο Αυστράλός ήταν, όπως και στο Monte, ταχύτερος από τον Petter και έχει εξελιχθεί σε έναν πολύ καλό οδηγό στην άσφαλτο. Μένει τώρα να αποκτήσει σταθερότητα και να μένει πάνω στο δρόμο. Πάντως οι χρόνοι δείχνουν πως τα Subaru είναι βελτιωμένα!
Όσο για τον Petter... Όλα του φταίνε, όλα τυχαίνουν σε αυτόν... Μπορεί να είναι και καθαρή ατυχία. Ο χρόνος θα δείξει. -
Ο χρήστης harriswrc στα διάφορα νέα έγραψε:
Η Xsara έχει 'χαντακώσει' πολύ κόσμο φέτος. Δες πχ τι έκανε περσι ο Στολ και ο Γκάλι με το θεωρητικά υποδεεστερο 307 και τι κάνουν τωρα με την Xsara. Αποδεικνύετε πόλυ δύσκολο αυτοκίνητο! Ισως να είναι στημενο στο οδηγικό στυλ του Loeb, ίσως η Σιτροεν να μην θέλει να δώσει full spec αυτοκίνητο φοβούμενη μην βρεθει C4 του Sordo σε κάποιο χωμάτινο αγώνα πίσω απο την Xsara κ.α.
Δεν θεωρώ την Xsara κακό αυτοκίνητο, ούτε πως η Citroen δεν δίνει full spec Xsara στην Kronos. O Stohl ξαναοδήγησε Xsara το 2005 με επιτυχία οπότε ούτε στα μέτρα μόνο του Loeb θεωρώ πως είναι. Επίσης δεν θεωρώ πεσμένη την απόδοση των Stohl, Carlsson και Galli αφού οι διαφορές τους από Loeb και Gronholm δεν έχουν αλλάξει από πέρυσι...Αυτό που έχει αλλάξει και έχει κάνει τη διαφορά σε σχέση με πέρυσι, δείχνοντας πεσμένους τους οδηγούς των Xsara, είναι η άνοδος των εργοστασιακών Hirvonen, Sordo και Atkinson.
Ο Duval με την επίδοση του απέδειξε πως ούτε υποδεέστερο αυτοκίνητο έδινε η Citroen στην Kronos, ούτε είναι στημένο στο οδηγικό στυλ του Loeb. Απλά θέλει 'χέρια' για να οδηγηθεί στις κορυφαίες θέσεις κάτι που λείπει από Stohl και Carlsson...
-
Το αυτοκινητο ηταν ενα απο τα κανονικα αυτοκινητα της Κρονος ή ηταν δανεικο απο την Citroen?
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το αυτοκινητο ηταν ενα απο τα κανονικα αυτοκινητα της Κρονος ή ηταν δανεικο απο την Citroen?Ήταν το αυτοκίνητο που οδήγησε ο Carlsson στους προηγούμενους αγώνες του 2007...
Πρωτοοδηγήθηκε από τον Loeb στο Ράλλυ Μ. Βρετανίας το 2003...
-
Ναι αλλα δεν εμεινε στο ιδιο spec? Τι θελω να πω, αν οντως η Citroen ειχε access επανω στο αυτοκινητο πριν τον αγωνα μπορει να εκανε το οτιδηποτε. Αν εδωσε μηχανικους στην Κρονος για αυτον τον αγωνα επισης. Παντως σε καθε περιπτωση ειναι κομματακι περιεργο οταν η Citroen χρειαζεται ενα καλο αποτελεσμα απο την Κρονος (τωρα ή παλιοτερα) να το παιρνει και οταν δεν χρειαζεται αποτελεσμα, τα αυτοκινητα της Κρονος να αγγιζουν την τραγικοτητα.
-
Κώστα, σύμφωνα με έγκυρες πηγές (Colin Clark, WRC Radio) το αυτοκίνητο του Duval, στον συγκεκριμένο αγώνα, ήταν σαφώς υποδεέστερο από το περυσινό του Loeb...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Η Γερμανία είναι από τους αγαπημένους του αγώνες και έχει αρκετή εμπειρία σε τέτοιες επιφάνειες. Πέρυσι κέρδισε και ειδική εκεί. Το Fabia είναι αυτοκίνητο που 'πάει' στην άσφαλτο, σε σχέση πάντα με τα ιδιωτικά Xsara και Focus. Να θυμίσω επίσης πως παρά την εκπληκτική περσινή εμφάνιση του Kopecky στη Γερμανία, έχασε από ένα άλλο Fabia, αυτό του Aigner.Γενικά είναι κυρίως ασφάλτινος αλλά δεν χάνεται κ στο χώμα.
Τώρα το Fabia 'παει', τι εννοείς πάει σε σχέση με τα private Xsara k Focus? Πάει καλύτερα απ αυτά άσφαλτο? Ή απλά δεν είναι τόσο πίσω στην άσφαλτο όσο στο χώμα?
Κατά την γνώμη μου ότι είναι αρκετά υποδέεστερο από Xsara κ Focus που οδηγάνε οι Henning Latvala Wilson Garde. Αν μη τι άλλο είδαμε τι μπορεί να κάνει ακόμα η Xsara. Όπως κ τα Focus 06 σε χωμάτινες επιφάνειες κ όχι μόνο.Γενικότερα δεν είναι η πρώτη φορά που φαίνεται στα standings. Παίζει στην 8χτάδα. Νομίζω ότι θα βγάζαμε καλύτερα συμπεράσματα για τις ικανότητες του αν οδηγούσε κάτι καλύτερο από το Fabia.
Τσπ το μέλλον θα δείξει γιατί αν κ πιστεύω ότι μπορεί να οδηγήσει εργοστασιακό όπως είπες κ άλλοι είχαν φανεί κ μετά πήραν τον κατήφορο. -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Κώστα, σύμφωνα με έγκυρες πηγές (Colin Clark, WRC Radio) το αυτοκίνητο του Duval, στον συγκεκριμένο αγώνα, ήταν σαφώς υποδεέστερο από το περυσινό του Loeb...Τοτε ξαφνικα ο Βελγος εβγαλε φτερα
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κώστα, σύμφωνα με έγκυρες πηγές (Colin Clark, WRC Radio) το αυτοκίνητο του Duval, στον συγκεκριμένο αγώνα, ήταν σαφώς υποδεέστερο από το περυσινό του Loeb...
Τοτε ξαφνικα ο Βελγος εβγαλε φτερα
Πάντα ήταν γρήγορος ο Βέλγος... Όπως και πολύ συχνά έβγαινε από το δρόμο και κατέστρεφε αυτοκίντα...
WRC 2007 - 10ος ΓΥΡΟΣ Ράλλυ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ