-
Βλέποντας το ατύχημα στην Βέροια με τους έξι νεκρούς, παρατηρώ ότι το τελευταίο διάστημα παρουσιάζονται αναφλέξεις των αυτοκινήτων μετά την σύγκρουση.
Που οφείλεται αυτό?
Κάποιοι λένε ότι τα καταλυτικά αναφλέγονται πιο εύκολα ισχύει αυτό?
Αν υποθέσουμε ότι σε μια σύγκρουση το ντεπόζιτο παραμένει λογικά ανέπαφο γιατί είναι πίσω η βενζίνη που υπάρχει στα σωληνάκια και την αντλία μπορεί να πάρει φωτιά τόσο εύκολα?
Τα λάδια είναι κίνδυνος για φωτιά.
Η σπίθα προέρχεται από την σύγκρουση, από το σύρσιμο των αυτοκινήτων, ή η υψηλή θερμοκρασία των κινητήρων ή του καταλύτη όπως λένε κάποιοι κάνει την ζημιά?Βέβαια θα μου πείτε κάθε ατύχημα έχει τις δικές του συνθήκες, αλλά πείτε μου αν παρατηρείται κάτι σύνηθες
-
Βλέποντας το ατύχημα στην Βέροια με τους έξι νεκρούς, παρατηρώ ότι το τελευταίο διάστημα παρουσιάζονται αναφλέξεις των αυτοκινήτων μετά την σύγκρουση.
Που οφείλεται αυτό?
Κάποιοι λένε ότι τα καταλυτικά αναφλέγονται πιο εύκολα ισχύει αυτό?
Αν υποθέσουμε ότι σε μια σύγκρουση το ντεπόζιτο παραμένει λογικά ανέπαφο γιατί είναι πίσω η βενζίνη που υπάρχει στα σωληνάκια και την αντλία μπορεί να πάρει φωτιά τόσο εύκολα?
Τα λάδια είναι κίνδυνος για φωτιά.
Η σπίθα προέρχεται από την σύγκρουση, από το σύρσιμο των αυτοκινήτων, ή η υψηλή θερμοκρασία των κινητήρων ή του καταλύτη όπως λένε κάποιοι κάνει την ζημιά?Βέβαια θα μου πείτε κάθε ατύχημα έχει τις δικές του συνθήκες, αλλά πείτε μου αν παρατηρείται κάτι σύνηθες
-
Βλέποντας το ατύχημα στην Βέροια με τους έξι νεκρούς, παρατηρώ ότι το τελευταίο διάστημα παρουσιάζονται αναφλέξεις των αυτοκινήτων μετά την σύγκρουση.
Που οφείλεται αυτό?
Κάποιοι λένε ότι τα καταλυτικά αναφλέγονται πιο εύκολα ισχύει αυτό?
Αν υποθέσουμε ότι σε μια σύγκρουση το ντεπόζιτο παραμένει λογικά ανέπαφο γιατί είναι πίσω η βενζίνη που υπάρχει στα σωληνάκια και την αντλία μπορεί να πάρει φωτιά τόσο εύκολα?
Τα λάδια είναι κίνδυνος για φωτιά.
Η σπίθα προέρχεται από την σύγκρουση, από το σύρσιμο των αυτοκινήτων, ή η υψηλή θερμοκρασία των κινητήρων ή του καταλύτη όπως λένε κάποιοι κάνει την ζημιά?Βέβαια θα μου πείτε κάθε ατύχημα έχει τις δικές του συνθήκες, αλλά πείτε μου αν παρατηρείται κάτι σύνηθες
-
Όλα όσα αναφέρεις είναι γνωστά στους κατασκευαστές. Η αναφλεξη του ρεζερβουάρ είναι πρακτικά αδυνατη αφου α) έχει μεγάλη ελαστικότητα και β) συνήθως είναι κάτω από τα πίσω καθίσματα. Για να αποφευχθεί η ανάφλεξη της βενζίνης υπάρχει συνήθως αδρανειακός διακόπτης που κόβει την παροχή μετά από συγκρουση και ουσιαστίκα σβήνει την μηχανή αφού δεν υπάρχει βενζίνη στο κύκλωμα. Βέβαια κάποια παλιά αυτοκίνητα ή αυτοκίνητα με πλημμελή σχεδιασμό παθητικής ασφάλειας πίανουν φωτιά όπως είχε πιάσει και το Tipo στα crash tests του ΑMS. Από την άλλη ποτέ δεν ξέρεις μηχανές είναι αυτές υπάρχουν και απρόβλεπτοι παράγοντες.
-
Cpp γενικα ολα τα συγχρονα αμαξια οπως ειπε και ο Mirage εχουν σχεδιαστει ετσι ωστε να ελαχιστοποιουν τις πιθανοτητες για πυρκαγια και ειναι φτιαγμενα και απο βραδυφλεγη υλικα στο εσωτερικο... ΑΛΛΑ... εεε οταν πανε και τραβανε στουκα με 100+ εεε μην περιμενεις να λειτουργησει καμια πυροπροστασια γιατι διαλυονται ολα... σπαει ο κινητηρας... οτι καυσιμα υπαρχουν στον κινητηρα αρπαζουν φωτια (ακομα και σε καυτο μεταλλο να ερθουν επαφη μπορουν να αναφλεγουν)... εεε και κατα συνεπεια μια μικρη εστια φωτιας ειναι αρκετη για να εξαπλωθει στο αμαξι ολο. Δεν ειναι αναγκαστικο να ανατιναχτει το τεποζιτο...
Παντως το επομενο βημα σε αυτο τον τομεα πιστευω πως θα γινει με την ενσωματωση πυροσβεστικων μηχανισμων... οπως εχουνε... στα αρματα μαχης!!! Μην το γελατε, καποτε μπορει να δουμε κατι παρομοιο και στα αμαξια που οδηγουμε!
-
Επίσης το Lanos δεν είναι και οτι καλυτερό σε αυτό που λέγεται τεχνολογία παθητικής ασφάλειας. Μπορεί να πέρασε τα τεστ του Euroncap αλλά νομίζω μέχρι εκεί. Πάντως ο αδρανειακός διακόπτης δουλεύει. Όταν με τράκαραν ενεργοποιήθηκε και βέβαια δεν απενεργοποιήθηκε παρά στο συνεργείο παρόλο που δεν υπήρχε καμια εμφανής διαροή καυσίμου. Αλλά φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Πάντως το συγκεκριμένο ατύχημα που αναφέρεσαι ήταν πάρα πολύ σφορδό ( πιστεύω πάνω απο 115 kmh για το κάθε αμάξι σύνολο 230+... ) οπότε αστα να πάνε καλύτερα. Μόνο με Leopard την γλύτωνες. Τελικά ποιος έφταιγε κατάλβε κανέις? Η πυροσβεστική λέει ο αστυνομικός η αστυνομία ο άλλος βρώμα η δουλειά. Το τραγικό βέβαια είναι οτι 6 συνάθρωποι μας είναι νεκροί αναρωτιέμαι πότε θα σταματήσει αυτό το κακό αν και νομίζω οτι η κατάσταση έχει χειροτερέψει και την βγάζουμε καθαρή χάρη στα καινούργια και πιο ασφαλή αυτοκίνητα. Το υπουργείο βέβαια λέει οι θάνατοι μειώθηκαν αλλά εγώ επιμένω πάμε χειρότερα και δυστυχώς η τροχαία που θα έπρεπε να ασχολείται με την ασφάλεια μας αδιαφορεί λιγότερο ή περισσοτερο. Sorry που βγήκα λίγο εκτος θέματος
-
ακομα και αν ενεργοποιηθει η βαλβιδα διακοπης καυσιμου [οπου αυτη υπαρχει] παραμενει στο κυκλωμα μεταφορας και επιστροφης του καυσιμου ικανη ποσοτητα και μαλιστα υπο πιεση ωστε εαν καπου υπαρξει διαρροη [πολυ πιθανο σε σφοδρες συγκρουσεις] να ειναι πολυ πιθανη η αναφλεξη και λογω της μεγαλης πτητικοτητας της αμολυβδης βενζινης οπου μπορει να αναφλεγουν οι αναθυμιασεις εαν υπαρχουν σπινθηρες λογω και βραχυκυκλωματων των καλωδιων ή της μπαταριας μεσα στις στραπατσαρισμενες λαμαρινες.
σιγουρα το προβλημα ειναι πιο εντονο απο τα τελη της δεκαετιας του 80 οπου επικρατησαν τα καταλυτικα με αμολυβδη και με αντλια πιεσης για την τροφοδοσια του καυσιμου η οποια λειτουργουσε ακομη σε πολλες περιπτωσεις μετα το τρακαρισμα οπου δεν υπηρχε βαλβιδα διακοπης καυσιμου και συνεχιζε να τροφοδοτει με καυσιμο τον κινητηρα και να τρεχει με πιεση μαλιστα σε περιπτωση διαρροης.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μόνο με Leopard την γλύτωνες.XA! Με 100+ ταχύτητα σύγκρουσης με Leopard θα σε μαζεύουν ως λεκέ από τα τοιχώματα του άρματος (αν βέβαια και ο άλλος οδηγεί άρμα )
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΦΛΕΞΗ