-
Τήν φόρεσα σήμερα,τρείς μέρες ήταν το καντετάκι μου στόν Κυρλαγκίτση
Αλλάχτηκαν τα πάντα.Τα καλάμια απο τα γόνατα,ελλατήρια και αμορτισέρ μπρός και πίσω
Τό κόστος είναι ένα στρόγγυλο χιλιάρικο
Το ύψος επανήλθε στο 'μανίσιο' του (σαν κατσίκι φαίνεται).Η προοδευτικότητα τής ανάρτησης είναι καταπληκτική.Δεν κοπανάει ούτε σε λακούβες,άν και η σκληρότητα τήν ελατηρίων τριπλασιάστηκε περίπου (απο σχεδόν 90 λμπρ τών EIBACH στίς 320 λμπρ τών νέων),ενώ οι κλίσεις στίς στροφές εκμηδενίστηκαν
Στο φρένο δεν υπάρχει βύθιση.Τα πάντα μένουν επίπεδα.Επειδή όμως,'το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον',ο μεγαλύτερός μου εφιάλτης βγήκε αληθινός
Το συζητήσαμε πάμπολλες φορές με τόν μάστορα,ότι τα καντέτ λόγω υποστροφικότητας θέλουν περίπου 100 με 150 λμπρ σκληρότερα ελλατήρια πίσω,αυτός το ξαναξέχασε και μού έβαλε ίδια
320 εμπρός και 320 πίσω
Ενα αυτοκίνητο είναι η μούρη,και ένα ο κώλοςΘα χρειαστούμε οπωσδήποτε αλλαγή,και φυσικά τό σπάσιμο τού προσωπικού μου ρεκόρ στήν πίστα θα μετατεθεί για άλλη φορά.
Ελπίζω πάντως μετα απο τίς επόμενες αλλαγές,να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι άξιζε τα λεφτά που έδωσα
και κάτι που μου έκανε εντύπωση:
Τα πισινά μου KYB DIRTRA (ασημί-σπέσιαλ παρτίδα ασφάλτινα διπλού τοιχώματος) είχαν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό μου τό 1988,και ακόμα ήταν Ο.Κ.
Μαζί με εκείνα είχαν τοποθετηθεί τότε και τα KYB ULTRA (χρυσαφί) στόν εμπρός άξονα.Τα χρυσά τα άλλαξα πρόπερσυ και ξανάβαλα τα ίδια.Αλλά απο πρόπερσυ μέχρι φέτος τα ίδια αμορτισέρ τάφτυσαν.
δεκαέξι χρόνια αντέξανε τα παλιά,και ενάμιση τα καινούρια.Τα δε ασημί (που δεν εχουν σχέση με τα ασημί ΚΥΒ που πωλούνται σήμερα) μετα απο δεκαοχτώ ολόκληρα χρόνια,βγήκαν απο το αυτοκίνητο και ήταν ακόμα ζωντανά -
Τήν φόρεσα σήμερα,τρείς μέρες ήταν το καντετάκι μου στόν Κυρλαγκίτση
Αλλάχτηκαν τα πάντα.Τα καλάμια απο τα γόνατα,ελλατήρια και αμορτισέρ μπρός και πίσω
Τό κόστος είναι ένα στρόγγυλο χιλιάρικο
Το ύψος επανήλθε στο 'μανίσιο' του (σαν κατσίκι φαίνεται).Η προοδευτικότητα τής ανάρτησης είναι καταπληκτική.Δεν κοπανάει ούτε σε λακούβες,άν και η σκληρότητα τήν ελατηρίων τριπλασιάστηκε περίπου (απο σχεδόν 90 λμπρ τών EIBACH στίς 320 λμπρ τών νέων),ενώ οι κλίσεις στίς στροφές εκμηδενίστηκαν
Στο φρένο δεν υπάρχει βύθιση.Τα πάντα μένουν επίπεδα.Επειδή όμως,'το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον',ο μεγαλύτερός μου εφιάλτης βγήκε αληθινός
Το συζητήσαμε πάμπολλες φορές με τόν μάστορα,ότι τα καντέτ λόγω υποστροφικότητας θέλουν περίπου 100 με 150 λμπρ σκληρότερα ελλατήρια πίσω,αυτός το ξαναξέχασε και μού έβαλε ίδια
320 εμπρός και 320 πίσω
Ενα αυτοκίνητο είναι η μούρη,και ένα ο κώλοςΘα χρειαστούμε οπωσδήποτε αλλαγή,και φυσικά τό σπάσιμο τού προσωπικού μου ρεκόρ στήν πίστα θα μετατεθεί για άλλη φορά.
Ελπίζω πάντως μετα απο τίς επόμενες αλλαγές,να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι άξιζε τα λεφτά που έδωσα
και κάτι που μου έκανε εντύπωση:
Τα πισινά μου KYB DIRTRA (ασημί-σπέσιαλ παρτίδα ασφάλτινα διπλού τοιχώματος) είχαν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό μου τό 1988,και ακόμα ήταν Ο.Κ.
Μαζί με εκείνα είχαν τοποθετηθεί τότε και τα KYB ULTRA (χρυσαφί) στόν εμπρός άξονα.Τα χρυσά τα άλλαξα πρόπερσυ και ξανάβαλα τα ίδια.Αλλά απο πρόπερσυ μέχρι φέτος τα ίδια αμορτισέρ τάφτυσαν.
δεκαέξι χρόνια αντέξανε τα παλιά,και ενάμιση τα καινούρια.Τα δε ασημί (που δεν εχουν σχέση με τα ασημί ΚΥΒ που πωλούνται σήμερα) μετα απο δεκαοχτώ ολόκληρα χρόνια,βγήκαν απο το αυτοκίνητο και ήταν ακόμα ζωντανά -
Τήν φόρεσα σήμερα,τρείς μέρες ήταν το καντετάκι μου στόν Κυρλαγκίτση
Αλλάχτηκαν τα πάντα.Τα καλάμια απο τα γόνατα,ελλατήρια και αμορτισέρ μπρός και πίσω
Τό κόστος είναι ένα στρόγγυλο χιλιάρικο
Το ύψος επανήλθε στο 'μανίσιο' του (σαν κατσίκι φαίνεται).Η προοδευτικότητα τής ανάρτησης είναι καταπληκτική.Δεν κοπανάει ούτε σε λακούβες,άν και η σκληρότητα τήν ελατηρίων τριπλασιάστηκε περίπου (απο σχεδόν 90 λμπρ τών EIBACH στίς 320 λμπρ τών νέων),ενώ οι κλίσεις στίς στροφές εκμηδενίστηκαν
Στο φρένο δεν υπάρχει βύθιση.Τα πάντα μένουν επίπεδα.Επειδή όμως,'το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον',ο μεγαλύτερός μου εφιάλτης βγήκε αληθινός
Το συζητήσαμε πάμπολλες φορές με τόν μάστορα,ότι τα καντέτ λόγω υποστροφικότητας θέλουν περίπου 100 με 150 λμπρ σκληρότερα ελλατήρια πίσω,αυτός το ξαναξέχασε και μού έβαλε ίδια
320 εμπρός και 320 πίσω
Ενα αυτοκίνητο είναι η μούρη,και ένα ο κώλοςΘα χρειαστούμε οπωσδήποτε αλλαγή,και φυσικά τό σπάσιμο τού προσωπικού μου ρεκόρ στήν πίστα θα μετατεθεί για άλλη φορά.
Ελπίζω πάντως μετα απο τίς επόμενες αλλαγές,να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι άξιζε τα λεφτά που έδωσα
και κάτι που μου έκανε εντύπωση:
Τα πισινά μου KYB DIRTRA (ασημί-σπέσιαλ παρτίδα ασφάλτινα διπλού τοιχώματος) είχαν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό μου τό 1988,και ακόμα ήταν Ο.Κ.
Μαζί με εκείνα είχαν τοποθετηθεί τότε και τα KYB ULTRA (χρυσαφί) στόν εμπρός άξονα.Τα χρυσά τα άλλαξα πρόπερσυ και ξανάβαλα τα ίδια.Αλλά απο πρόπερσυ μέχρι φέτος τα ίδια αμορτισέρ τάφτυσαν.
δεκαέξι χρόνια αντέξανε τα παλιά,και ενάμιση τα καινούρια.Τα δε ασημί (που δεν εχουν σχέση με τα ασημί ΚΥΒ που πωλούνται σήμερα) μετα απο δεκαοχτώ ολόκληρα χρόνια,βγήκαν απο το αυτοκίνητο και ήταν ακόμα ζωντανά -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Επειδή όμως,'το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον',ο μεγαλύτερός μου εφιάλτης βγήκε αληθινός
Το συζητήσαμε πάμπολλες φορές με τόν μάστορα,ότι τα καντέτ λόγω υποστροφικότητας θέλουν περίπου 100 με 150 λμπρ σκληρότερα ελλατήρια πίσω,αυτός το ξαναξέχασε και μού έβαλε ίδια
320 εμπρός και 320 πίσω
Ενα αυτοκίνητο είναι η μούρη,και ένα ο κώλοςΑντρέα για να το λες αυτό σίγουρα θα το έχεις ψάξει, αλλά μία απλή ερώτηση στην οποία ίσως και να κάνω λάθος. Αντί για τόσο πιο σκληρά ελατήρια πίσω έχεις δοκιμάσει πιο παχιά αντιστρεπτική? Ή ίσως περισσότερο κάμπερ στους μπροστινούς τροχούς (εκτός αν τα λάστιχα σου έχουν ήδη σωστή φθορά όταν μπαίνεις Σέρρες)?
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
δεκαέξι χρόνια αντέξανε τα παλιά,και ενάμιση τα καινούρια.Τα δε ασημί (που δεν εχουν σχέση με τα ασημί ΚΥΒ που πωλούνται σήμερα) μετα απο δεκαοχτώ ολόκληρα χρόνια,βγήκαν απο το αυτοκίνητο και ήταν ακόμα ζωντανά
Αυτά δεν ήταν αμορτισέρ, ΒΡΟΥΚΟΛΑΚΕΣ ΗΤΑΝ !!!!!!!!!!
-
HUNTER Ο Κυρλαγκίτσης γενικά είναι υπέρ του μαλακού σετάπ, οπότε όσο να είναι απο λακούβες κλπ δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα, απο roll...στις Σέρρες θα δεις τι γίνετε.
Και εγώ εκεί έφτιαξα ανάρτηση αλλά δεν έχω αξιοθεί να την βάλω ακόμα επάνω.
ΥΓ. Θα μου χαλούσε πάντως όλη την θετική εντύπωση αν έκανε το λάθος να μου βάλει και πίσω 320 λίμπρες ενώ είχαμε πει κάτι άλλο.
-
Οταν λες χειροποιητη αναρτηση τι εννοεις?
Οτι δεν ειναι ετοιμη απο το εργοστασιο αλλα σεταρισμενη απο τον Κυρλαγκιτση?
Γιατι τα ελατηρια σιγουρα εργοστασιακα θα ειναι.
Τα αμορτισερ bilstein δεν ειναι?
Επενεβην ο Κυρλαγκιτσης σε αυτα, για αλλαες πιεσεις κλπ? -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Επειδή όμως,'το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον',ο μεγαλύτερός μου εφιάλτης βγήκε αληθινός
Το συζητήσαμε πάμπολλες φορές με τόν μάστορα,ότι τα καντέτ λόγω υποστροφικότητας θέλουν περίπου 100 με 150 λμπρ σκληρότερα ελλατήρια πίσω,αυτός το ξαναξέχασε και μού έβαλε ίδια
320 εμπρός και 320 πίσω
Ενα αυτοκίνητο είναι η μούρη,και ένα ο κώλοςΑντρέα για να το λες αυτό σίγουρα θα το έχεις ψάξει, αλλά μία απλή ερώτηση στην οποία ίσως και να κάνω λάθος. Αντί για τόσο πιο σκληρά ελατήρια πίσω έχεις δοκιμάσει πιο παχιά αντιστρεπτική? Ή ίσως περισσότερο κάμπερ στους μπροστινούς τροχούς (εκτός αν τα λάστιχα σου έχουν ήδη σωστή φθορά όταν μπαίνεις Σέρρες)?
Τα καντέτ που στήνουνε για τράκ-ντέις στήν Αγγλία,τα στήνουν με 100 έως 150 λμπρ σκληρώτερα ελατήρια πίσω για να εξαλείψουν τήν υποστροφή (οπελ είναι το καντέτ-γιά όσους δεν κατάλαβαν ) που έχει απο κατασκευής του
Κάμπερ είμαι ήδη στίς δύο αρνητικες εμπρός.Δύσκολα να πάω παραπέρα
Αντιστρεπτικές δεν βρίσκω κάπουΑυτή τη στιγμή πάντως,το αυτοκίνητο το νοιώθω να μουρίζει,ακόμα και στο....παρκάρισμα
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
δεκαέξι χρόνια αντέξανε τα παλιά,και ενάμιση τα καινούρια.Τα δε ασημί (που δεν εχουν σχέση με τα ασημί ΚΥΒ που πωλούνται σήμερα) μετα απο δεκαοχτώ ολόκληρα χρόνια,βγήκαν απο το αυτοκίνητο και ήταν ακόμα ζωντανά
Αυτά δεν ήταν αμορτισέρ, ΒΡΟΥΚΟΛΑΚΕΣ ΗΤΑΝ !!!!!!!!!!
Αφού ρε σύ,πρίν τα βάλω στου κουτί για να τα πάρω πίσω,τούς έριξα καλου-κακού και λίγο....σκόρδο
Αλλά,αλλάζουν οι εποχές Νικόλα μου,αλλάζει και η ποιότητα κατασκευής (γιαπωνέζικα κιόλας) -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
HUNTER Ο Κυρλαγκίτσης γενικά είναι υπέρ του μαλακού σετάπ, οπότε όσο να είναι απο λακούβες κλπ δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα, απο roll...στις Σέρρες θα δεις τι γίνετε.Και εγώ εκεί έφτιαξα ανάρτηση αλλά δεν έχω αξιοθεί να την βάλω ακόμα επάνω.
Δεν υπάρχει ρόλλ καθόλου.Τα φρένα λές και έχουν αντι-ντάιβ.Η δουλειά φαίνεται εξεραιτική (στο μάτι).Και οι 320 λμπρ δεν μπορεις να τίς χαρακτρηρίσεις και μαλακές,ιδιαίτερα για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι για αποκλειστική χρήση πίστας
Εσύ τί περιμένεις και δεν τήν φοράς;ΥΓ. Θα μου χαλούσε πάντως όλη την θετική εντύπωση αν έκανε το λάθος να μου βάλει και πίσω 320 λίμπρες ενώ είχαμε πει κάτι άλλο.
Και εμένα μου πέσανε λίγο τα αφτιά εκείνη τη στιγμή,αλλά ξέρω ότι θα τό διορθώσουμε απο βδομάδα (χωρίς κόστος εννοείται)
Τόσα πράγματα έχει στο μυαλό του,ε,κάτι θα ξεχάσει.Ανθρωπος είναι κι'αυτός
Απλά θα χάσω μιά καλή μερα στήν πίστα -
Αντρέα, με τις λακούβες πώς τα πάει;
Όχι τόσο από άποψη άνεσης, αλλά πρόσφυσης (αν και παίζει το ένα να συνεπάγεται το άλλο )Πήρε κάποια αμορτισέρ της αγοράς και τα τροποποίησε;
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Οταν λες χειροποιητη αναρτηση τι εννοεις?
Οτι δεν ειναι ετοιμη απο το εργοστασιο αλλα σεταρισμενη απο τον Κυρλαγκιτση?
Γιατι τα ελατηρια σιγουρα εργοστασιακα θα ειναι.
Τα αμορτισερ bilstein δεν ειναι?
Επενεβην ο Κυρλαγκιτσης σε αυτα, για αλλαες πιεσεις κλπ?Τα ελατήρια φυσικά είναι εργοστασιακά.Τα αμορτισέρ τα φτιάχνει ο ίδιος,νομίζω όμως ότι τα υλικά είναι τής μπιλστάιν.Δεν είμαι απολύτως σίγουρος όμως.Τα καλάμια πάλι,τα αναπροσαρμόζει αυτός,τα κόβει,τα ράβει,τα γαλβανίζει
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Αντρέα, με τις λακούβες πώς τα πάει;
Όχι τόσο από άποψη άνεσης, αλλά πρόσφυσης (αν και παίζει το ένα να συνεπάγεται το άλλο )Πήρε κάποια αμορτισέρ της αγοράς και τα τροποποίησε;
Πάρα πολύ καλύτερα απο τα παλιά μου,καί άς έχουμε τριπλάσια σκληρότητα.Επεσα σε τρύπα που έγινε για έργα χτες,και ενώ πίστεψα ότι θα απογειωθώ,το αυτοκίνητο αντέδρασε πολύ ήπια
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αντρέα, με τις λακούβες πώς τα πάει;
Όχι τόσο από άποψη άνεσης, αλλά πρόσφυσης (αν και παίζει το ένα να συνεπάγεται το άλλο )Πήρε κάποια αμορτισέρ της αγοράς και τα τροποποίησε;
Πάρα πολύ καλύτερα απο τα παλιά μου,καί άς έχουμε τριπλάσια σκληρότητα.Επεσα σε τρύπα που έγινε για έργα χτες,και ενώ πίστεψα ότι θα απογειωθώ,το αυτοκίνητο αντέδρασε πολύ ήπια
Πολύ καλό αυτό!
Το κακό με τις 'άτσαλα' σκληρές αναρτήσεις, αυτό είναι. Βρίσκει καμιά ανωμαλία όταν στρίβεις και η πρόσφυση πάει περίπατο. Ειδικά αν έχεις κάναν ημιάκαμπτο πίσω...
-
Τα ελατήρια χαμηλόματος,δεν έχουνε προφόρτιση και στήν έκταση δεν πατάνε πλέον πουθενά.Ισως για αυτό να κοπανάνε.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τα ελατήρια χαμηλόματος,δεν έχουνε προφόρτιση και στήν έκταση δεν πατάνε πλέον πουθενά.Ισως για αυτό να κοπανάνε.Είναι λάθος τοποθέτηση Αντρέα. Τα ελατήρια, με μηδέν προφόρτιση, πρέπει όταν εκταθεί τελείως η ανάρτηση να ΜΗΝ φευγουν από την θέση τους!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τα ελατήρια χαμηλόματος,δεν έχουνε προφόρτιση και στήν έκταση δεν πατάνε πλέον πουθενά.Ισως για αυτό να κοπανάνε.
Είναι λάθος τοποθέτηση Αντρέα. Τα ελατήρια, με μηδέν προφόρτιση, πρέπει όταν εκταθεί τελείως η ανάρτηση να ΜΗΝ φευγουν από την θέση τους!!!
Ναί,σωστά.Του Κυρλαγκίτση είναι κλειστά στίς δύο πλευρές.Δεν μπορούν να βγούν ελικοειδώς και να 'ξεβιδώσουν'
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
HUNTER Ο Κυρλαγκίτσης γενικά είναι υπέρ του μαλακού σετάπ, οπότε όσο να είναι απο λακούβες κλπ δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα, απο roll...στις Σέρρες θα δεις τι γίνετε.
Και εγώ εκεί έφτιαξα ανάρτηση αλλά δεν έχω αξιοθεί να την βάλω ακόμα επάνω.
Δεν υπάρχει ρόλλ καθόλου.Τα φρένα λές και έχουν αντι-ντάιβ.Η δουλειά φαίνεται εξεραιτική (στο μάτι).Και οι 320 λμπρ δεν μπορεις να τίς χαρακτρηρίσεις και μαλακές,ιδιαίτερα για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι για αποκλειστική χρήση πίστας
Εσύ τί περιμένεις και δεν τήν φοράς;Δεν μιλάω τόσο για ελατήρια αλλά για πιέσεις στα αμορτισέρ, εγώ έφτιαξα ένα ραλίσιο (απο τα ράλυ και όχι απο τα rallye) σετάπ με 280lb ελατήριο κωνικό και ο γιατρός λέει ότι με εργοστασιακές πίσω ράβδους στρέψης είναι οκ...εγώ πιστεύω ότι θέλει 21 mm. Τέλος πάτων μαι δοκιμή θα μασ πείσει! Πήγα να τη βάλη αλλά πρέπει να φάω κάτι σαν πόντες που έχει το καλάμι στο κάτο σημείο για να μπεί το ρυθμιστικό (κάτω πιατέλο) και το σκέφτόμουνα...τελικά θα πάω απο βδομάδα!
ΥΓ. Θα μου χαλούσε πάντως όλη την θετική εντύπωση αν έκανε το λάθος να μου βάλει και πίσω 320 λίμπρες ενώ είχαμε πει κάτι άλλο.
Και εμένα μου πέσανε λίγο τα αφτιά εκείνη τη στιγμή,αλλά ξέρω ότι θα τό διορθώσουμε απο βδομάδα (χωρίς κόστος εννοείται)
Τόσα πράγματα έχει στο μυαλό του,ε,κάτι θα ξεχάσει.Ανθρωπος είναι κι'αυτός
Απλά θα χάσω μιά καλή μερα στήν πίσταΝαι ρε δεν είπα να του πάρουμε το κεφάλι, έλεος!
-
Ετσι είναι.
Η μέθοδος τής δοκιμής και απόρριψης,μέχρι να καταλήξουμε σε αυτο που μας αρέσει.Αντε,φόρα την να μας πείς εντυπώσεις
-
Χτές στίς Σερρες,έκανα 1:40:029 (ενα-σαράντα-ξερό δηλαδη),αν και ο μπροστινός άξονας αρεσκότανε στο να χάνει τήν πρόσφυσή του συχνά,παρόλα αυτά μούτρα δεν είχα σχεδόν καθόλου.Το μπλοκέ δούλεψε υπερωρίες πάντως.
Μία μικρή υποψία ρόλλ,και τίποτα παραπάνω
Ο κώλος σχεδόν βιδωμένος στήν άσφαλτο.
Η αίσθηση θετικότατη.Το αυτοκίνητο έχει μεταμορφωθεί εντελώς,και το τιμόνι συνεχίζει να στρίβει,ακόμα και με γωνίες διπλάσιες αυτωνών που μέχρι χτές ήταν στήν περιοχή του στραμπουλίγματος
Σε όλες τις στροφές,διόρθωνα ανοίγοντας τήν τροχειά μου,επειδή παραέμπαινα μέσα.
Σήμερα πήγα ξανα στόν Κυρλαγκίτση,του είπα ότι έμεινα εντυπωσιασμένος,μου σκλήρυνε τόν πίσω άξονα (ψήλωσε κι'άλλο)Θεωρώ ότι,το καλύτερο χιλιάρικο πού έχω ξοδέψει ποτέ,είναι αυτό που έδωσα σε αυτόν.Το δεύτερο καλύτερο,είναι το μπλοκέ
Ηθικό δίδαγμα:μακρυά απο ελατήρια χαμηλώματος,και διαφορα σπόρτς κίτ
Χειροποίητη ανάρτηση