-
Πες οτι την εχουμε απο τον Σολμπεργκ,αν την κοπανησει ο Χιρβονεν,3ος.Μετα νικαει στη Ζηλανδια,Θα τον αφησει ο Πεττερ να νικησει στην Ουαλια.......................................??????????
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Γι'αυτο μην ξεγραφετε ακομα τον ψηλο απο το πρωταθλημα.
Τι εννοεις?
Οτι θα κανει πισω ο Χιρβονεν?Νομιζω πως η ford θελλει πρωτα το κατασκευαστων και μετα το οδηγων, που ουτως η αλλως αυτο το ειχε χαμενο.
-
Γιατι θα το χασει το κατασκευαστων?
-
Έφτασε 7ος ο Marcus.Έτσι όπως πάει το πολύ να ανέβει μέχρι την 5η θέση.Είναι 12:04 μακριά από τον Hirvonen και αν φτάσει 5ος έτσι όπως πάνε θα είναι 9 λεπτά περίπου μακριά από τον 4ο Pons.Τουλάχιστον θα πάρει η Ford αρκετούς βαθμούς για το Κατασκευαστών
6 ειδικές (3 επαναλαμβανόμενες,μήκους περίπου 103χμ) έχει η αυριανή ημέρα.Άντε να δούμε
-
Ο χρήστης tourist έγραψε:
Έφτασε 7ος ο Marcus.Έτσι όπως πάει το πολύ να ανέβει μέχρι την 5η θέση.Είναι 12:04 μακριά από τον Hirvonen και αν φτάσει 5ος έτσι όπως πάνε θα είναι 9 λεπτά περίπου μακριά από τον 4ο Pons.Τουλάχιστον θα πάρει η Ford αρκετούς βαθμούς για το Κατασκευαστών6 ειδικές (3 επαναλαμβανόμενες,μήκους περίπου 103χμ) έχει η αυριανή ημέρα.Άντε να δούμε
Για να έχει πλέον ελπίδες για τον τίτλο ο ψηλός, θα πρέπει -εκτός από το να περάσει τα production cars μπροστά του, πράγμα εφικτό- να εγκαταλείψουν δύο wrc cars. Μάλλον ο τίτλος έχει πετάξει
Τουλάχιστον, με τον Gronholm εκτός μάχης, δόθηκε η ευκαιρία στον Hirvonen να αποδείξει ότι οι χρόνοι του είναι απόλυτα ανταγωνιστικοί με αυτούς του Νο1 της Ford.
-
Απο του χρονου να δεις..............................Κατι μου λεει οτι θα ξαναπαρει πρωταθλημα η FORD.
-
To άξιζε ο Mikko!!! Πρώτη του νίκη στο WRC!!!!! Εύχομαι να ακολουθήσουν πολλές ακόμα! Εκεί που φαινόταν πως το όνειρο θα τελείωνε, με τις κακές εμφανίσεις και τα πολλά λάθη με την Subaru, έβαλε το κεφάλι κάτω και με επιλεγμένες εμφανίσεις με ιδιωτικό αυτοκίνητο, έδειξε ότι είναι εδώ! Σοφή η επιλογή του Wilson να τον τοποθετήσει δίπλα στον Gronholm αντί για τον Gardemeister, αφού ο Hirvonen έχει όλα τα φόντα να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής σε αντίθεση με τον Toni που δεν θα καταφέρει ποτέ να γίνει κάτι παραπάνω από ένας καλός 2ος οδηγός.
Ο Mikko έβαλε πάνω από όλα την ομάδα (σε αντίθεση με οδηγούς τύπου Duval που θα έβαζαν πάνω από όλα τις προσωπικές τους φιλοδοξίες), οδήγησε συνετά, και τώρα που του δόθηκε η ευκαιρία ΚΕΡΔΙΣΕ! -
Πολλά μπράβο στον Μikko! Tώρα που η υπόθεση τίτλος τελείωσε για τον Μάρκους, και η Ford μάλλον καθαρίζει το κατασκευαστών, θα οδηγήσει πιο ελεύθερα. To μόνο που μένει στον Mikko τώρα είναι να κερδίσει και τον Loeb. Αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την επόμενη χρονιά για να δούμε αν θα είναι εφικτό. Έχει τη στόφα του πρωταθλητή. Θα έχουν πολύ ενδιαφέρον οι ισορροπίες την επόμενη χρονιά στη Ford...
O Pons μάλλον έπεσε θύμα του άγχους της Citroen φέτος. Θεωρώ ότι δεν είναι πολύ υποδεέστερος του Sordo - τουλάχιστον αυτό λένε τα αποτελέσματα.
Περισσότερο απ' όλους πρέπει να το πανηγύρισε ο Petter. Δεν είναι και λίγο για έναν πρωταθλητή να έχει ξεχάσει τι σημαίνει βάθρο για πάνω από χρόνο.
-
Ο χρήστης acropolister έγραψε:
Απο του χρονου να δεις..............................Κατι μου λεει οτι θα ξαναπαρει πρωταθλημα η FORD.Τι υποννοείς?
Γιατί τουλάχιστον η citroen προτού ρίξει ένα αυτοκίνητο στους αγώνες το έχει προετοιμάσει πολύ καλά, βλέπε την Xsara στην αρχή.
-
Ναι πηγαινε καλα στην αρχη σε αντιθεση με ολα τα αλλα καινουρια αυτοκονητα που στη συνεχεια εμελε να..........................οπως το 206!!!!!!!αλλα νομιζω οτι ο χιρβονεν ειναι πιο σταθερος απο τον Σορντο.Ασε που του χρονου δεν θα εχουν κανενα προβλημα με το φοκους γιατι εαν δεν ειχαν αυτα τα λιγα στην αρχη δεν θα πηγαινε κ τοσο καλα η Σιτροεν.
-
acropolister
εδώ είμαστε και θα τα ΞΑΝΑδούμε...
-
'Με τον τίτλο που κατέκτησε ο Sebastien Loeb, έγινε ο πρώτος ιδιώτης οδηγός που κατακτά τον τίτλο' απο rally.gr
σιγα τον ιδιωτη με την και καλα ιδιωτικη ομαδα... Μ1 ειναι...ελεος αφου ειναι ιδιωτικη ,γιατι απο δω και περα εχει το χρωμα της σιτροεν το κοκκινο , και δεν ειναι στα χρωματα της κρονος?
-
Χάρηκα πολύ για την νίκη του HIRVONEN καθότι ανήκω στην ομάδα των θαυμαστών του.
Χάρηκα επίσης και για την επάνοδο του SOLBERG.Έχει ανάγκη ο χώρος τον SOLBERG δυνατό.
Από εκεί και πέρα.
Το ζητούμενο για τον GRONHOLM μετά τον τραυματισμό του LOEB ήταν να πετύχει το απόλυτο σε τρεις αγώνες και το σχεδόν απόλυτο σε έναν ακόμα.
Εύκολο ακούγεται, αλλά πολύ δύσκολα γίνεται.
Πρέπει όλα να πάνε τέλεια..Να μην κάνει κανένα οδηγικό λάθος,το αυτοκίνητο να μην κάνει ούτε τσικ, όλα εντέλει να πάνε πρίμα.
Αλλά τα rally εκτός των άλλων τα αγαπάμε γιατί όλα αυτά δεν είναι δεδομένα και αυτό προσθέτει στην ομορφιά.
Δεν τα κατάφερε τελικά.Προσωπικά δεν πίστευα ότι θα τα κατεφέρει.Θα μου πει κάποιος.Πως όμως ο LOEB καταφέρνει να πετυχαίνει σερί των 6+ νικών με όλους μέσα;
Θα στεναχωρήσω τους πολλούς φίλους του GRONHOLM εδώ μέσα αλλά πιστεύω ότι τα τελευταία δύο χρόνια ο LOEB είναι μισό κλικ μπροστά από τον GRONHOLM με πορεία μη αναστρέψιμη.
Δηλαδή πιστεύω ότι όσο θα τρέχουν ακόμα αντίπαλοι ο GRONHOLM δεν θα του πάρει πρωτάθλημα του Γάλλου.Επίσης αν και δεν ξέρω τι παίζει με τα συμβόλαια στις ομάδες κλπ, πιστεύω ότι η επόμενη χρονιά θα είναι η τελευταία για τον GRONHOLM στα rally.
Τελικά ήταν το ΣαββατοΚύριακο της γκάφας καθώς και ένας άλλος μεγάλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχασε το πρωτάθλημα από δική του γκάφα και μιλάω για τον VALENTINO ROSSI.
Περιμένω να δω την κόντρα HIRVONEN-GRONHOLM στους τελευταίους αγώνες τώρα που τα πράγματα στους οδηγούς ξεκαθάρισαν.Αν θα επιτραπεί κόντρα δηλαδή.
Αυτά
Και του χρόνου!
-
Συνεχιστηκε λοιπον και φετος η παραδοση, την νικη στην Αυστραλια να την παιρνει ο ρουκι της χρονιας..Ο Hirvonen εκμεταλλευτηκε την απουσια των 'μεγαλων' και καταφερε να καθαρισει ευκολα των Solberg, και το σημαντικοτερο ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ, ΧΩΡΙΣ συντηρητικη οδηγηση!! Αλλα μεχρι εκει. Ο Hirvonen ειναι ακομη πολυ μακρυα απο το διδυμο των πρωταγωνιστων. Σε κανεναν αγωνα δεν εχει καταφερει να πλησιασει τον Gronholm κατω απο 1,5 λεπτο, και δεν νομιζω να απειλησει τον Marcus μεχρι το τελος.
Δεν βλεπω προς τι τα θετικα σχολια για τον Solberg. Ο Νορβηγος δεν μπορουσε να παει πιο κατω. Μισο λεπτο πισω απο οδηγο που δεν εχει κερδισει ποτε ειναι παρα πολυ. Απο τη στιγμη που χανει ανετα και στα ισα ακομη και απο τον Hirvonen τοτε που και πως θα νικησει;;
Δεν ξερω τι λετε εσεις για τη Citroen αλλα οταν βλεπω τον Pons να μην μπορει να τα βαλει ουτε με τον αργοστροφο Stohl με το 307, τον McRae να παλευει με τον Katajamaki και τον Sordo με τα Subaru τοτε καθε αλλο παρα το απολυτο αυτοκινητο ειναι. Αν δεν ηταν ο Loeb σε τι θεση θα τερματιζε η Xsara φετος;; Η επιδοση των Xsara φετος ειναι 100% δουλεια του Loeb και αυτο αποδεικνυεται σε καθε αγωνα, ειτε τρεχει ειτε δεν τρεχει ο τριακις. Και αυτο θα αποδειχτει και πιο ξεκαθαρα του χρονου με την C4.
-
§
Oι Sordo, Pons, και ΜcRae δεν μπορούν να συγκριθούν αυτή τη στιγμή με Loeb (Gronholm και Solberg).
Είναι κλάσεις πιο κάτω. Ποιος σου λέει εσένα ότι θα ήταν ακόμα και στη θέση που είναι αν δεν είχαν xsara;
Ας μην είμαστε απόλυτοι...
Ο Solberg είναι δεδομένο ότι δεν έχει ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και τα pirelli είναι για πέταμα, ενώ παράλληλα δεν είναι και από τους πλέον τυχερούς. Όταν δε βγαίνει εκτός δρόμου χτυπάει πέτρες (Μεξικό, Ιαπωνία, Τουρκία, Ελλάδα ( ; ) ).
Ο Marcus έχει αυτοκίνητο και ταλέντο, δεν έχει όμως πάντα τύχη.
Ο Loeb έχει αυτοκίνητο, ταλέντο και τύχη.
Συνεπώς;
Αυτός που έχει πραγματικά εξελιχθεί προς το καλύτερο είναι ο Hirvonen.
Aυτός που έχει πραγματικά εξελιχθεί προς το χειρότερο είναι ο Duval.§
-
Τυχη ειναι το καποιος να εχει καποια τακτικη στην οδηγηση του?Δεν ειναι τοσο η τυχη αλλα το διαφορετικο στυλ που εχει ο γαλλος απο ολους τους αλλους.Απο οταν ηρθε τον εχετε δει να κανει καποια μαγαλη εξοδο?Οποιος παει και τουμπαρει ειναι ατυχος?Για να εισαι γρηγορος πρεπει να εισαι και προσεκτικος.Τη γραμμη που εχει ο λεμπ δεν την εχει κανενας.Ενταξει το να εχεις παντα τυχη δε γινεται αλλα δεν μπορουμε να πουμε κ οτι ειναι ο λεμπ τυχερος κ ο μαρκους ατυχος...............ελεος.Το μονο που μπορεις να χαρκτηρισεις ατυχο κ μαλιστα πολυ τα κανα δυο τελευταια χρονια ειναι ο Σολμπεργκ.
-
Συμφωνω με τον acropolister. Βασικα οσο πιο προσεκτικος θες να εισαι τοσο πιο αργα πας. Αλλα ο Loeb καταφερνει και ειναι ταυτοχρονα γρηγορος χωρις να παιρνει ρισκα, οπως πιθανως κανει ο Gronholm. Πως γινεται αυτο; Παίρνοντας την τελεια γραμμη.
Oι Sordo, Pons, και ΜcRae δεν μπορούν να συγκριθούν αυτή τη στιγμή με Loeb (Gronholm και Solberg).
Είναι κλάσεις πιο κάτω. Ποιος σου λέει εσένα ότι θα ήταν ακόμα και στη θέση που είναι αν δεν είχαν xsara;
Τις προηγουμενες χρονιες, οι οδηγοι που ανεφερες ειχαν καλα αποτελεσματα και χωρις xsara και ετσι σχετικα μπορεις να υπολογισεις οτι αν ειχαν ενα τοσο τελειο αυτοκλινητο (οπως φαινβεται στα χερια του loeb) θα ηταν πολυ ψηλοτερα απο τη Stobart και την Bozian.
-
Ο χρήστης acropolister έγραψε:
Τυχη ειναι το καποιος να εχει καποια τακτικη στην οδηγηση του?Δεν ειναι τοσο η τυχη αλλα το διαφορετικο στυλ που εχει ο ..........................Τακτική είχε κι ο Ρέρλ αλλά τόσα καλά αποτελέσματα δεν είχε.
Είμαι από τους πρώτους που δε θέλω να συγκρίνω διαφορετικές εποχές και οδηγούς, αλλά το 'φαινόμενο Λέμπ' καλό είναι να περιμένουμε λίγο για να δούμε τη διάρκειά του. -
Oντως δεν μπορεις να συγκρινεις τον Ρερλ με τον Λεμπ γιατι διαφερει πολυ ο τροπος οδηγησης εκεινων των αυτοκινητων με τα σημερινα.
Για οδηγους της περασμενης + δεκαετιας που θα μπορουσαν να ειχαν κανει περισσοτερα τα τελευταια χρονια(Σαινθ,Κανκουνεν) ο ανταγωνισμος ο οποιος ειχε κορυφωθει κ μεχρι πριν λιγα χρονια ηταν μεγαλυτερος.Ποιος ξερει μπορει να την πατησει κ ο Λεμπ ετσι.
Απο τα τεσσερα συνεχομενα του Τομμι παντως δεν απεχει κ πολυ.Αρα οπως φενεται μαλλον θαχει τη μεγαλυτερη διαρκεια.
-
Και είναι μόνο 32 .....
-
§
Μα δεν είπα ότι ο Loeb είναι τυχερός και ο Gronholm άτυχος. Απλά στον Loeb δύσκολα τυχαίνει να χτυπήσει κάπου που να τον βγάλει εκτός.
Ας μην ξεχνάμε ότι όταν λέω αυτοκίνητο εννοώ και ομάδα. Είναι προφανές ότι η δουλειά της Citroen είναι άλλου επιπέδου από των υπολοίπων.
Επίσης, ο Gronholm πέρσι πάλευε με το 307 και ωστόσο πήρε και δύο νίκες (μία επίσημη και μία ανεπίσημη) -- δε θυμάμαι άλλες.
Δεν κοιτάω να απαξιώσω το Loeb, Παγκ. Πρωτ. Ράλλι είναι, τι να απαξιώσει κανείς;
Απλά οι Loeb & Gronholm είναι ταχύτατοι και στο δικό τους αγώνα κάθε φορά (απόντος Solberg).
Όσον αφορά τις φήμες που βγήκαν φέτος στο Φινλανδίας με τα πληρώματα/άτομα που βοηθούσαν το Loeb, ακόμα και αν είναι αλήθεια, όλοι λίγο πολύ κάτι ψιλο-παράνομο θα κάνουν, για το λόγο αυτό και περνάνε χωρίς να τους δοθεί έκταση.
@og2002gr: Δεν είπα ότι δεν είναι ικανοί για κάτι καλύτερο ή το ίδιο καλά με υποδεέστερο αμάξι. Είπα ότι δεν είναι σίγουρο που θα ήταν.
Η άποψή μου όμως είναι ότι ακόμα και αν έχουν τα προσόντα, θέλουν εξέλιξη για να φτάσουν τους τρεις πρώτους οδηγούς.Εδώ ο Hirvonen που κάρφωνε τα Subaru διαπρέπει στη Ford.
Αυτός ο Latvala θα κάνει τίποτα ή μόνο τις εκφράσεις τρόμου που παίρνει όταν είναι ανάποδα θα βλέπουμε;
§
WRC 2006 - 14ος Γύρος Ράλλυ Αυστραλίας