Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    beltiwsh mazda 3 1.6
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. beltiwsh mazda 3 1.6
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    73
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pararlama last edited by

      mporei na mou pei kapoios pou na koitaxw gia projects panw sauto.thanx

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pararlama last edited by

        mporei na mou pei kapoios pou na koitaxw gia projects panw sauto.thanx

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pararlama last edited by

          mporei na mou pei kapoios pou na koitaxw gia projects panw sauto.thanx

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bts last edited by

            http://www.mazda3forums.com/index.php

            Για το 1.6 δεν θα βρεις πολλά όσον αφορά στο μοτέρ. Οι εταιρίες ειδών βελτίωσης ασχολούνται περισσότερο με τα 2.0 και 2.3.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              travelman last edited by

              Για ψάξε και για βελτιώσεις του μοτέρ του fokus mk2, το 1,6 το καλό με τα 115 άλογα, το ίδιο με του mazda, πιστεύω σε κάνα Κοντέλλη κάτι θα βρεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                popol-ros last edited by

                Ο χρήστης travelman έγραψε:
                Για ψάξε και για βελτιώσεις του μοτέρ του fokus mk2, το 1,6 το καλό με τα 115 άλογα, το ίδιο με του mazda, πιστεύω σε κάνα Κοντέλλη κάτι θα βρεις

                το ιδιο???? απο ποτε??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Από ποτέ μήπως;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    ratanplan last edited by

                    Το μοτέρ του mazda δεν είναι το TiVCT

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • T
                      travelman last edited by

                      Ναι ρε παιδιά το ίδιο είναι, και παρόλο που η mazda το δηλώνει 105 άλογα, οι 4τροχοί το έχουν μετρήσει στο πρώτο συγκριτικό τεστ δυνατότερο, μου φαίνεται, από megane, corolla και 307, άρα πρέπει να είναι γύρω στα 115 άλογα μαμάτο. Το focus πάλι πρέπει να είναι και αυτό δυνατότερο από όσο είναι δηλωμένο και να βγάζει γύρω στα 120 άλογα. Μάλλον είναι θέμα χαρτογράφησης. Ας μην ξεχνάμε ότι τα 2, 3, 6 έχουν τα ίδια μηχανικά με τα αντίστοιχα της ford (τις ομοιότητες των tribute και maverick δεν τις συζητώ καν) το 2 μάλιστα βγαίνει στο ίδιο εργοστάσιο με το fiesta στην Ισπανία. Το δε 3 μοιράζεται το σασί του και με το volvo s40 (όχι κινητήρα στα 1600 καθώς το volvo φοράει το μοτέρ του παλιού focus). Καλύτερος μάρτυρας είναι το μεταξόνιο (2.64μ) που είναι κοινό για όλα. Τέλοσπαντων το αμάξι στην τελική είναι μία χαρά και θα είναι αμαρτία να αλλοιώσεις τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του, και εγώ έχω mazda 323 14 ετών, απείραχτο, και είμαι κατευχαριστημένος !!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Ο χρήστης travelman έγραψε:
                        Ναι ρε παιδιά το ίδιο είναι, και παρόλο που η mazda το δηλώνει 105 άλογα, οι 4τροχοί το έχουν μετρήσει στο πρώτο συγκριτικό τεστ δυνατότερο, μου φαίνεται, από megane, corolla και 307, άρα πρέπει να είναι γύρω στα 115 άλογα μαμάτο. Το focus πάλι πρέπει να είναι και αυτό δυνατότερο από όσο είναι δηλωμένο και να βγάζει γύρω στα 120 άλογα. Μάλλον είναι θέμα χαρτογράφησης. Ας μην ξεχνάμε ότι τα 2, 3, 6 έχουν τα ίδια μηχανικά με τα αντίστοιχα της ford (τις ομοιότητες των tribute και maverick δεν τις συζητώ καν) το 2 μάλιστα βγαίνει στο ίδιο εργοστάσιο με το fiesta στην Ισπανία. Το δε 3 μοιράζεται το σασί του και με το volvo s40 (όχι κινητήρα στα 1600 καθώς το volvo φοράει το μοτέρ του παλιού focus). Καλύτερος μάρτυρας είναι το μεταξόνιο (2.64μ) που είναι κοινό για όλα. Τέλοσπαντων το αμάξι στην τελική είναι μία χαρά και θα είναι αμαρτία να αλλοιώσεις τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του, και εγώ έχω mazda 323 14 ετών, απείραχτο, και είμαι κατευχαριστημένος !!!!

                        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ......

                        ολα αυτα της συνομωταξιας μοιζουν σε πολλα σημεια και σε αλλα τοσα διαφερουν....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          travelman last edited by

                          Εντάξει δε είναι τόσο ίδια όσο τα μοτέρ του vw group (από skoda μέχρι audi) αλλά οπωσδήποτε η βασική αρχιτεκτονική τους είναι ίδια. Άλλωστε όπως είπα το focus βγάζει λίγο περισσότερα άλογα μιάς και όντας μεταγενέστερο του mazda κατά 1 χρόνο είχε περισσότερο χρόνο να εξελιχθεί

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gramacar last edited by

                            Τελικά όλοι βγάζουν κινητήρες που είναι χ άλογα και μετά δήθεν μέσω δυναμομετρήσεων αποδεικνύονται χ+5 ή χ+10. Τί πα..ριές είναι αυτά? Αν ήταν πράγματι έτσι τότε ο κατασκευαστής θα το δήλωνε έτσι από την αρχή και δε θα το έκρυβε, έτσι ώστε να προσελκύσει και μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Και μη μου πείτε τη καραμέλα για τις ασφαλιστικές γιατι τα 5 και 10 άλογα σε αυτή τη κατηγορία σιγά τη διαφορά που θα επιφέρουν στην ασφάλιση ειδικά στην τσέπη των Βορειο Ευρωπαίων πολιτών. Από την άλλη οι εταιρείες είναι απατεώνες και δηλώνουν άλλα από αυτά που βγάζουν? Και αν ναι γιατί τότε οι ασφαλιστικές δε τις μυνήουν. Το ενδεχόμενο να είναι 'φτιαγμένα' τα εδώ αυτοκίνητα που δυναμομετρούν κατά καιρούς ή να είναι πειραγμένα τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης πρός ώφελος ενός κινητήρα (και μη μου πείτε ότι δεν γίνεται) το έχετε σκεφτεί? Αν θέλετε άλογα αγοράστε τα από την αρχή, αλλιώς το να ψάχνετε να βρείτε χαμένα άλογα ή να προσπαθείτε να προσθέσετε στον κινητήρα σας περισσότερα μέσω αμφιβόλου αξιοπιστίας μετατροπών (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) είναι σαν να λέτε σε κάποιους επιτήδιους να σας πιάσουν κορόιδα. Εννοείτε ότι πάντα υπάρχουν ευσυνείδητοι και σωστοί επιχειρηματίες οι οποίοι όμως αποτελούν μάλλον μειοψηφία. Προσοχή λοιπόν στα κερδισμένα με κόπο χρήματα σας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              To 3ri τουλάχιστον μέχρι πρν 6 μήνες περίπου ΔΕΝ φόραγε τον TiVCT κινητήρα του focus .&- ο κινητήρας αυτός έχει μεταβλητό χρονισμό σους εκκ εισαγωγής & εξαγωγης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr