Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ζασταβα που κερναει τσαγια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ζασταβα που κερναει τσαγια
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    31
    126
    235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      s3 last edited by

      Ο χρήστης citastak έγραψε:
      Eρώτηση.

      Γιατί σε όλα τα ζάσταβα που βλέπω στο δρόμο, οι ροδες τους οταν τις κοιτάς από πίσω είναι έτσι : ---/

      (= αριστερος τροχος
      /= δεξιος τροχός)

      Ειναι και καμπερωμενο και καστερωμενο απο τη μανα του!
      Πλακα -πλακα, ενας θειος μου εχει ενα yugo που του εχει βαλει μηχανη 1.6 απο φιατ.
      Η πλακα ειναι οτι παταει απο μικρα gti εως βαρια μερσεντικα κλπ στην εθνικη μονο, γιατι απο στριψιμο κ φρενα κλαφτα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Ο χρήστης S3 έγραψε:

        Eρώτηση.

        Γιατί σε όλα τα ζάσταβα που βλέπω στο δρόμο, οι ροδες τους οταν τις κοιτάς από πίσω είναι έτσι : ---/

        (= αριστερος τροχος
        /= δεξιος τροχός)

        Ειναι και καμπερωμενο και καστερωμενο απο τη μανα του!
        Πλακα -πλακα, ενας θειος μου εχει ενα yugo που του εχει βαλει μηχανη 1.6 απο φιατ.
        Η πλακα ειναι οτι παταει απο μικρα gti εως βαρια μερσεντικα κλπ στην εθνικη μονο, γιατι απο στριψιμο κ φρενα κλαφτα!

        Ισως του θείου σου να θέλει ένα σετ ελατήρια - αμορτισέρ... Η ανάρτησή του σαν σχέδιο είναι μια χαρά πάντως... Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό, ενώ πίσω είναι ημι-ανεξάρτητη , με ψαλίδια βάσης, αμορτισέρ και εγκάρσια φύλλα σούστας στο ρόλο των ελατηρίων. Το ημιανεξάρτητη το λέω γιατί τα ψαλίδια μοιράζονται τα φύλλα σούστας. Πίσω αντιστρεπτική δεν υπάρχει, αλλά κάποιοι έχουν βάλει after-market.
        Tα φρένα είπα παραπάνω πόσο εύκολα αναβαθμίζονται. Στο δικό μου ήταν άψογα, απλώς αν δεν έχει από τη μαμά του σερβόφρενο (πολλά της εποχής δεν είχαν...), βάζεις με καμιά 30 ευρώ ένα από μεταχειρισμένο... Οι αεριζόμενοι του Uno Turbo μαζί με τις δαγκάνες βιδώνουν πάνω όπως είναι, ούτε σωληνάκια δεν αλλάζεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skye last edited by

          HighFidelity

          ωραιος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Έχω λιώσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...................

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skye last edited by

                δες και αυτο, ειναι full εγκαθετο

                Youtube Video

                μονο ακου πως αρχιζει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  βαλτα στα ανεκδοτα ρε.

                  ειναι απιστευτα.

                  εχω λιωσει...

                  έντιτ: more power, come on, twenty-five, twenty-five, more power, twenty-five, twenty-four, twenty-three, it's slowing down!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 4
                  • 5
                  • 6
                  • 7
                  • 7 / 7
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr