-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έτσι όπως έχει εξελιχτεί τώρα δεν είναι...
Και και γ) κανείς μας δεν θα ΄θελε να πάει την 3η μέρα σε ειδική για να δει όλα και όλα 25-30 αυτοκίνητα'Ασε που η εικόνα των ολονυχτιων επισκευών στα σέρβις των ιδιωτών είχε μια εσάνς παλιών Ακρόπολις, που τόσο μας έχουν λείψει... Το τελευταίο αφορά τους πιο 'ρομαντικούς'...
Nαι αλλα εβλεπες ποιοι πραγματικα μορουσαν να τερματισουν ενα ακροπολις ενω τωρα μπαινουν ακθε μερα πηγαινους πως πηγαινουν και αεγκταλειπουν..Και μετα μπορει να περηφανευουν και οτι τερματισαν...
Δεν μ αρεσει αυτο.Δεν ειναι ραλι.. -
Δεν είναι οι μόνοι αγώνες που υπάρχει κάτι τέτοιο... Υπάρχουν πχ τα Baja (τα οποία ΙΜΗΟ είναι ότι κοντινότερο υπάρχει στα ράλλυ σε φιλοσοφία) όπου αν εγκαταλείψεις τη μια μέρα ξεκινάς την επόμενη με χρονική ποινή (νομίζω φορφετάρια λέγεται, ελπίζω να μην το σκότωσα)
Με λίγα λόγια το super rally δεν είναι και κάτι πρωτοφανές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και νομίζω ότι τζάμπα το κάνουμε τόσο μεγάλο θέμα...
Και κάτι άλλο: Οι Βωβός-LM πήγαιναν αποδεδειγμένα γρήγορα παντού... είχαν όμως την ατυχία να έχουν και δεύτερο λάστιχο στην τελευταία ειδική της δεύτερης μέρας. Δεν θα ήταν άδικο ένα τόσο άδοξο τέλος? Δεν θα ήθελες να τους θαυμάσεις και την τρίτη μέρα? Αν δεν μπορούσες, λόγω πολλών συγκυριών να πας στο RA Παρασκευή και Σάββατο, δε θα σε χάλαγε την Κυριακή να πας και να δεις μόνο τους 'Πάω-σιγά-για-να-τερματίσω' ?
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Συνεχιζω και πιστυεω οτι ο κανονισμος αυτος ειναι απο τους χειροττερους που εχουν δημιουργηθει.Εσεις τι λετε?ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ SUPERRALLY? 30 ΤΟ ΠΟΛΥ...
ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ? ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟ BP ULTIMATE Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ 3 ΜΕΡΕΣ ΡΑΛΛΥ.ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΠΩΣ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣ.
-
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ harriswrc , ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ (ΡΑΜΠΑ ), ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 15ΑΔΑ π.χ , ( και χωρις κανεναν υπενιγμο ), ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΝΟΝ ΘΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ , ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ , ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ harriswrc , ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ (ΡΑΜΠΑ ), ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 15ΑΔΑ π.χ , ( και χωρις κανεναν υπενιγμο ), ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΝΟΝ ΘΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ , ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ , ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ?ΔΕΝ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ... ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΒΛΕΠΑ 7-8 WRCAR ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, 5-6 ΑΚΟΜΗ ΟΔΗΓΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ 20 ΤΑΞΙ...
ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. -
ΝΑΙ , ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΛΑΥΣΗ .
ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ WRC , ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ , ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ , ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ WRC , ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΑΡΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΕΧΑΣΑΝ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ , ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΑΓΩΝΑ , ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ FIA , ΤΟΥΣ ΓΕΛΙΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΝΑΙ , ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΛΑΥΣΗ .ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ WRC , ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ , ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ , ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ WRC , ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΑΡΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΕΧΑΣΑΝ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ , ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΑΓΩΝΑ , ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ FIA , ΤΟΥΣ ΓΕΛΙΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ?
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΤΕ ΑΓΩΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ SUPERRALLY. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ!
ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΟΙΝΗ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ... ΑΤΥΠΑ ΤΟ SUPERRALLY ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΑ 'ΩΡΑΙΑ' ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΜΟΝΤΕ CARLO ΚΑΙ SANREMO ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΠΑΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ... -
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , ΧΑΡΗ .
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΤΕ ΑΓΩΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ SUPERRALLY. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ!
Σου θυμίζω τον Loeb φέτος στο Μόντε Κάρλο, που με superrally έφτασε σε θέση βολής να εκμεταλλευτεί το όποιο παραπάτημα του ψηλού... Αλλά αυτός όντως εμπίπτει στην περίπτωση που λες, ότι δηλαδή ήταν πολύ καλύτερος από τον ανταγωνισμό, από τον 3ο και μετά, τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Οπωσδηποτε πρεπει κατι να αλλαξει.
Πρεπει ο επανερχομενος να ξεκιναει με το χειροτερο χρονο του γκρουπ/κλασης που συναγωνιζεται συν 1 δευτερο,δηλαδη τελευταιος.Τα μεν εργοστασια να δοκιμασουν ο,τι θελουν οι δε ιδιωτες να 'αποσβεσουν' τα χρηματα που ξοδεψαν.Αν και δε μ'αρέσει το concept του 'σουπερ' το οποίο αλλάζει ριζικά τη μορφή και τη στρατηγική που περιείχαν τα ράλλυ από γεννησιμιού τους 'ώστε τώρα να είναι πιο απολαυστικά' (και λιγότερο 'αντρικά' θα μπορούσα να συμπληρώσω, αλλά αυτό συζητιέται), κάτι σαν το παραπάνω νομίζω πως θα ήτσν πολύ λογικό και σίγουρα θετικό.
-
To Superrally όχι μόνο δεν γελιοποιεί όσους τερματίζουν επειδή πάνε πιο συντηρητικά για να μην εγκαταλείψουν, αλλά επιβραβεύει αυτούς που πάνε πιο γρήγορα παίρνοντας μεγαλυτερα ρίσκα μιας που έχουν και το μαξιλαρακι του superraly.
Προτιμώ έναν Gronholm να παλεύει με τον Loeb και να παίρνει 10 ειδικές, να εγκαταλείπει και να τερματίζει 5 λεπτά πίσω λόγω superrally, παρά ένα Gronholm που θα τρώει 5-10 sec σε κάθε ειδική και θα τερματίζει με ασφάλεια 2 λεπτά πίσω. Το Superrally προωθεί την ΜΑΧΗ, με περισσοτερα ΡΙΣΚΑ. Αυτό μου φαίνεται πιο αντρικό απ'το να πηγαίνω πιο σιγά (έστω και ελάχιστα) για να τερματίσω.
Το Superrally δεν θα αδικήσει ποτέ κανέναν. Τα 5 λεπτά είναι πολλά και εξ άλλου δεν υπάρχει περιπτωση να κερδίσεις κατι παραπάνω απο αυτά που αξιζεις.
-
Φετος ισως ηταν και θετικο οκ γιατι το ραλι παραηταν σκληρο.Αλλα περσι πχ που αγωνας δεν ηταν ιδιαιτερα σκληρος δεν εχι καμια χρησιμοτητα.
Και να μου πεις για τον Βωβο θα λυπηθω γιατι ειναι βωβος.
Αλλα να βλεπω μερικους μερικους να ξεκινανε να εγκαταλειπουν να ξεκιναν και να ξαναεγκαταλειπουν και τελικα να τερματιζουν με τον τροπο που ειπε ο απρ εινα τουλαχιστον κοροιδια..Αλλωστε σε παλιοτερα(10ετιας) Ακροπολις που ηταν πιο σκληρα οι Ελληνες τερματιζαν χωρις σουπερ ραλι και δεν πηγαιναν σαν ταξια.Που το αποδιδεις αυτο?Μην μου πεις οτι κανενας πυροβολαει και τωρα..Και στην τελικα το Ακροπολις δεν ειναι για πυροβολισμους(απο τους ιδιωτες) αλλα ειναι να κινουνται σε σβελτο ρυθμο. -
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Και στην τελικα το Ακροπολις δεν ειναι για πυροβολισμους(απο τους ιδιωτες) αλλα ειναι να κινουνται σε σβελτο ρυθμο.Δυστυχώς όπως έχει γίνει το Ακρόπολις, αλλά και όλοι οι άλλοι αγώνες του Παγκοσμίου, όποιος πάει απλά σβέλτα, μετράει τις διαφορές με τους άλλους με... ημερολόγιο...
Ράλλυ σπριντ έχουν γίνει πια και αν δεν βυθίσεις το πόδι στο γκάζι, δεν διακρίνεσαι, μάλλον διασύρεσαι... Και σίγουρα οι ρυθμοί είναι σαφώς πιο γρήγοροι τώρα από παλιότερα...
-
Δεν νομιζω οτι αυτο ισχυει για τους Ελληνες αλλωστε βαθμολογικο ενδιαφερον δεν υπαρχει.Και οπως σου ξαναειπα δεν ειδα κανεναν(εκτος απο εξαιρεσεις) εκμεταλευομενος το σουπερ ραλι να πυροβολησει...(ουτε φετος ουτε περσυ..)
Για τον ελληνα αν κινηθει σε λογικους ρυθθμους και οχι συρνομενος δεν υπαρχει διασυρμος.. -
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Δεν νομιζω οτι αυτο ισχυει για τους Ελληνες αλλωστε βαθμολογικο ενδιαφερον δεν υπαρχει.Και οπως σου ξαναειπα δεν ειδα κανεναν(εκτος απο εξαιρεσεις) εκμεταλευομενος το σουπερ ραλι να πυροβολησει...(ουτε φετος ουτε περσυ..)
Για τον ελληνα αν κινηθει σε λογικους ρυθθμους και οχι συρνομενος δεν υπαρχει διασυρμος..Γι' αυτές τις εξαιρέσεις και μόνο αξίζει το s/r...
-
και απ την αλλη , δεν ειναι λιγο να δινεις 3000+ ευρω κ μετα απο 3 ειδηκες τελος....αλλο αν δεν πατησει ραμπα το θεμα ειναι οτι του δινεται η ευκαιρια να τρεξει. μιλαω για ενα κλασσικο ερασιτεχνη που κανει προετειμασια ενος χρονου γι αυτο.
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
και απ την αλλη , δεν ειναι λιγο να δινεις 3000+ ευρω κ μετα απο 3 ειδηκες τελος....αλλο αν δεν πατησει ραμπα το θεμα ειναι οτι του δινεται η ευκαιρια να τρεξει. μιλαω για ενα κλασσικο ερασιτεχνη που κανει προετειμασια ενος χρονου γι αυτο.Ε ναι αλλα ακομα και ο κλασσικος ο ερασιτεχνης οταν κανει καλη πρεοτοιμασια μπορει να φτασει ανετα μεχρι το τελςο χωρις να χρειαστει σ/π.Βλεπε Μαργαρωνη λαδογιαννη Γαζετα καλτσουνη κλπ.
Αν τωρα εγκαταλειψει τι να κανουμε?Αυτα εχουν οι αγωνες..Παιζουν και οι ατυχιιες ρολο.
Αλλα οταν κατεβαινουν απροετοιμαστοι στο ραλυ ακροπολις ενταξει λογικο ειναι να μεινουν και μαλιστα γρηγορα..Το σουπεραραλ για αυτους δεν εχει και καμια βοηθεια.Μετα ξαναξεκινανε ξανα μενουν..Αυτο φαινεται 3 χρονια τωρα..
Ελπιζω οταν θα τρεχω εγω στο να μην χρειαστει να χρησιμοποιησω σουπερ ραλι παντως.. -
ΟΠΩΣ Ο WRC ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ
-
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
και απ την αλλη , δεν ειναι λιγο να δινεις 3000+ ευρω κ μετα απο 3 ειδηκες τελος....αλλο αν δεν πατησει ραμπα το θεμα ειναι οτι του δινεται η ευκαιρια να τρεξει. μιλαω για ενα κλασσικο ερασιτεχνη που κανει προετειμασια ενος χρονου γι αυτο.
Ε ναι αλλα ακομα και ο κλασσικος ο ερασιτεχνης οταν κανει καλη πρεοτοιμασια μπορει να φτασει ανετα μεχρι το τελςο χωρις να χρειαστει σ/π.Βλεπε Μαργαρωνη λαδογιαννη Γαζετα καλτσουνη κλπ.
Αν τωρα εγκαταλειψει τι να κανουμε?Αυτα εχουν οι αγωνες..Παιζουν και οι ατυχιιες ρολο.
Αλλα οταν κατεβαινουν απροετοιμαστοι στο ραλυ ακροπολις ενταξει λογικο ειναι να μεινουν και μαλιστα γρηγορα..Το σουπεραραλ για αυτους δεν εχει και καμια βοηθεια.Μετα ξαναξεκινανε ξανα μενουν..Αυτο φαινεται 3 χρονια τωρα..
Ελπιζω οταν θα τρεχω εγω στο να μην χρειαστει να χρησιμοποιησω σουπερ ραλι παντως..Το περιμενες ποτε οτι θα ειχες απαντηση/σχολιο μετα απο ενα χρονο;
Superally out!