-
μίλησα με Νάσσο (spitfire) τώρα και πέρασε πολύ καλά.
Υπήρχαν κάποια σημεία που δεν του 'άρεσαν' και τόσο και θα έχει ενδιαφέρον να το συζητήσουμε εδώ.άντε να έρθει να μας τα γράψει αναλυτικά.
-
Παω να παρω μερικες φωτο απο αλλους φιλους που ημαστε μαζι αυτες τις μερες... κι επανερχομαι αργοτερα αποψε...
(αχ καημενε Andrew... τι σου εμελε να τραβηξεις λίγο πριν κλεισεις τα 40 σου :dizzy)
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
105 μοναδικές φωτογραφίες εδώ: http://www.xwmatinos.gr/Gallery/06/istoriko.htmπολύ θα του αρέσει και του φίλου μου του Τόλη η φώτο που τράβηξες
Εμάς δεν μας έχεις? Κρίμα...
(ήμαστε το '135')
-
Εχω τραβηξει σχεδον ολες τις εκκινησεις στην Ακροπολη και μερικα περασματα στη Ριτσωνα συνολο 40 λεπτα περιπου. Λεω να τα κάνω DVD η κατι αλλο που να μπορεί να μοιρασθεί ευκολα. Τι πρωτείνεται????
-
Ωραία ήταν και φέτος!
Πολύ ωραίa δηλαδή.Είδαμε φίλους και γνωστούς, πανέμορφα αυτοκίνητα και πραγματική αγωνιστική οδήγηση.
Σε όλους μπράβο αλλά ένα παραπάνω μπράβο στον νικήτη Κίκιζα και στον Τάκη Σκαλτσά που πραγματικά μοίρασαν απλόχερα θέαμα.Όλα τα αυτοκίνητα ωραία το ωραιότερο για μένα το ALPINE RENAULT A110 1600S με πλήρωμα τους LANDON Patrick -Ms LANDON Corine στην κατηγορία regularity.Κάτι μου θύμιζε το όνομα του,έψαξα σήμερα και βρήκα ότι ήταν εκτός από οδηγός αγώνων ήταν και διευθυντής της RENAULT SPORT-RALLYE την εποχή του 5 Τurbo με 'υφιστάμενο' τον RAGNOTTI!
Είπα να πάω να του μιλήσω, το μετάνοιωσα τι να του έλεγα, το βούλωσα και έμεινα να κοιτάω την ALPINE που ένας θεός ξέρει πόσες φορές είχε ανεβοκατέβει το Τουρινί!
Συγκίνηση!
Αυτό δηλαδή που λείπει από τα σημερινά rally.Μία αφελής απορία.
Τάκης Σκαλτσάς και Αλέξανδρος Κίκιζας που είναι και μικρός γιατί δεν εμπλέκονται με τα κανονικά ραλλυ.
Έτσι για να γελάσει το χειλάκι μας! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
το ωραιότερο για μένα το ALPINE RENAULT A110 1600S με πλήρωμα τους LANDON Patrick -Ms LANDON Corine στην κατηγορία regularity.ΣΥΜΦΩΝΩ απολύτως!
Μία από τις ωραιότερες στιγμές του αγώνα για μένα, ήταν λίγο πριν την Επίδαυρο, που 5 περίπου αυτοκίνητα κινούμασταν σε σβέλτους ρυθμούς πηγαίνοντας προς το επόμενο ΣΕΧ... το ALPINE βρίσκεται ακριβώς πίσω και ακολουθεί για 2-3 περίπου χιλιόμετρα...
Μόλις βρίσκει ελεύθερο το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, βγαίνει από τα αριστερά μου και μας προσπερνάει σε χρόνο dt αφήνωντας πίσω του έναν εκκωφαντικό θόρυβο -από τις εξατμίσεις του- στ αυτιά μας...
Πραγματικά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ... -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Εχω τραβηξει σχεδον ολες τις εκκινησεις στην Ακροπολη και μερικα περασματα στη Ριτσωνα συνολο 40 λεπτα περιπου. Λεω να τα κάνω DVD η κατι αλλο που να μπορεί να μοιρασθεί ευκολα. Τι πρωτείνετε????καλυτερα DVD νομίζω
Κερνάω καφέ, όταν το έχεις έτοιμο... να τα πούμε κι από κοντά -
είδα ρεπορτάζ στην ΕΤ1 για την εκκίνηση και για τον τερματισμό του αγώνα.
μακάρι να έχουμε κι άλλες παρουσίες στις ειδήσεις των καναλιών... -
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ:
Για μένα ήταν η δεύτερη φορά που συμμετείχα σε ένα Ιστορικό Ακρόπολις (Regularity). Πέρυσι είχα πάει navigator με τον φίλο μου τον Γιώργο, με ένα Spitfire MkIV '71, ενώ φέτος αποφάσισα να προετοιμάsv και να κατέβουμε με τον Andrew
Navigator ο φίλος μου ο Παύλος - ο οποίος δεν είχε καμμία σχέση με το 'σπορ' και χρειάστηκε αρκετά σεμινάρια για να εγκλιματιστεί και να μάθει πως παίζεται το παιχνίδιΜΑΣ ΑΡΕΣΕ:
- Η καλή οργάνωση γενικότερα.
- Το Ζάππειο
- Το ξενοδοχείο και τα γεύματα στο Cazino και τα εστιατόρια
- Οι διαδρομές μέσα από μαγευτικά τοπία΄
- Οι πολλές συμμετοχές
- Οι συμμετοχές από άλλες χώρες εκτός Ελλάδας
- Οι πολλές ειδικές διαδρομές
- Το βελτιωμένο επίπεδο των αγωνιζομένων.
- Οι φίλοι που συναντήσαμε μετά από 12 μήνες πάλι
- Οι νέοι φίλοι που κάναμε κατά τη διάρκεια του ράλλυ
- Το Alpine των Γάλλων
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ:
- Ο συνωστισμός πριν από κάποια ΣΕΧ όπου οι κριτές κλπ ήταν άπειροι μάλλον και είχαν πελαγώσει από τον μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων
- Το ότι ο αγώνας είχε μόνο 2 διανυκτερεύσεις αντί για 3 που μας προσέφεραν στα ίδια χρήματα πέρυσι
- Το ότι δεν τερματίσαμε στην Ακρόπολη, λόγω των εκδηλώσεων του φόρουμ (όχι του δικού μας φόρουμ)
- Ο ΚΑΚΙΣΤΟΣ δρόμος που 'σπάσαμε' τα αυτοκίνητά μας το βράδυ της Παρασκευής πριν το Φεναιό!!! (Αν θέλαμε να τα σπάσουμε, θα πηγαίναμε στο Sporting και όχι στο Regularity)
- To ότι ο αγώνας δεν είχε ενδιαφέρον την 3η μέρα, λόγω του μικρού αριθμού των Ε.Δ.
ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα touring αλλά πολύ λίγες Ε.Δ. το Σάββατο μου θύμισαν τις βόλτες που κάνουμε με το κλαμπ και όχι το Ιστορικό Ακρόπολις...
-
αξιζει να σημειωθει η αποφαση να μεινει ο κοσμος μακρυα απο τον τερματισμο η να περπατησει 2-3 χλμ με τα ποδια μεχρι εκει...
αληθεια οι επισκεπτες του σουνιου τι εφταιξαν;;;; -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ:Για μένα ήταν η δεύτερη φορά που συμμετείχα σε ένα Ιστορικό Ακρόπολις (Regularity). Πέρυσι είχα πάει navigator με τον φίλο μου τον Γιώργο, με ένα Spitfire MkIV '71, ενώ φέτος αποφάσισα να προετοιμάsv και να κατέβουμε με τον Andrew
Navigator ο φίλος μου ο Παύλος - ο οποίος δεν είχε καμμία σχέση με το 'σπορ' και χρειάστηκε αρκετά σεμινάρια για να εγκλιματιστεί και να μάθει πως παίζεται το παιχνίδιΜΑΣ ΑΡΕΣΕ:
- Η καλή οργάνωση γενικότερα.
- Το Ζάππειο
- Το ξενοδοχείο και τα γεύματα στο Cazino και τα εστιατόρια
- Οι διαδρομές μέσα από μαγευτικά τοπία΄
- Οι πολλές συμμετοχές
- Οι συμμετοχές από άλλες χώρες εκτός Ελλάδας
- Οι πολλές ειδικές διαδρομές
- Το βελτιωμένο επίπεδο των αγωνιζομένων.
- Οι φίλοι που συναντήσαμε μετά από 12 μήνες πάλι
- Οι νέοι φίλοι που κάναμε κατά τη διάρκεια του ράλλυ
- Το Alpine των Γάλλων
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ:
- Ο συνωστισμός πριν από κάποια ΣΕΧ όπου οι κριτές κλπ ήταν άπειροι μάλλον και είχαν πελαγώσει από τον μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων
- Το ότι ο αγώνας είχε μόνο 2 διανυκτερεύσεις αντί για 3 που μας προσέφεραν στα ίδια χρήματα πέρυσι
- Το ότι δεν τερματίσαμε στην Ακρόπολη, λόγω των εκδηλώσεων του φόρουμ (όχι του δικού μας φόρουμ)
- Ο ΚΑΚΙΣΤΟΣ δρόμος που 'σπάσαμε' τα αυτοκίνητά μας το βράδυ της Παρασκευής πριν το Φεναιό!!! (Αν θέλαμε να τα σπάσουμε, θα πηγαίναμε στο Sporting και όχι στο Regularity)
- To ότι ο αγώνας δεν είχε ενδιαφέρον την 3η μέρα, λόγω του μικρού αριθμού των Ε.Δ.
ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα touring αλλά πολύ λίγες Ε.Δ. το Σάββατο μου θύμισαν τις βόλτες που κάνουμε με το κλαμπ και όχι το Ιστορικό Ακρόπολις...
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τις εξής παρατηρήσεις:
Ο συνωστισμός στα ΣΕΧ οφείλετο σε μεγάλο βαθμό σε άγνοια των κανονισμών από τους αγωνιζόμενους. Ειδικά στην Ψάθα και στον Αγ.Κων/νο προσπαθούσαν να μπούνε μπροστά σε έναν δρόμο που δεν χωρούσε τα αυτοκίνητα που είχαν φτάσει με προπορείες 15-20 λεπτών. Επίσης δεν γνωρίζανε ότι όταν έχεις μπεί κανονικά στο ΣΕΧ και έχουν βάλει provisional Start time δεν υπάρχει πρόβλημα να σου αλλάξουν τον χρόνο και ότι δεν μπορείς να προσπερνάς μεταξύ ΣΕΧ και Αφετηρίας! Βέβαια στον Αγ.Κων/νο αν μεταφέρανε το ΣΕΧ στο γήπεδο ούτε τον δρόμο θα φράζαμε και θα είχαμε περισσότερο χώρο.
Κάτι που ήταν επίσης **απαράδεκτο **στην ε.δ. Ρυτό όπου ερχόντουσαν από απέναντι τα sporting.
-
Να συμπληρώσω!
Αφού είμασταν περίπου στο 56-60 την Παρασκευή και προκοπή δεν είχαμε φτάνουμε στον Γαλατά! Λέω στον APR κλείστα τα πινακάκια! Λέω και στον κριτή 'Κάνε στην άκρη θα ξεκινήσω γρήγορα'. Χαμογελάει και μου φωνάζει το 5-4-3-2-1-go
Περάσαμε 5-6 αυτοκίνητα και τελικά κάναμε με βάσει την ΜΩΤ 34ο χρόνο της Sporting!
Ακολούθησε ένα εκπληκτικό 'παιχνίδι' με τον P.Landon και την Αλπίν πηγαίνοντας για Φενεό όπως είχαν προηγηθεί και άλλα παιχνίδια στις απλές με τον Κλώντ Λωράν με το Ντάφ! Εκπληκτικοί οδηγοί και οι δύο!
Την τελευταία μέρα κάναμε regularite την πρώτη και την τελευταία ε.δ. και πήγαμε 'φέτες' στην Ριτσώνα και στον Μερκούρη!
Το θέμα είναι τι θα κάνουμε του χρόνου? Regularite ή Sporting?
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Ακολούθησε ένα εκπληκτικό 'παιχνίδι' με τον P.Landon και την Αλπίν πηγαίνοντας για Φενεό όπως είχαν προηγηθεί και άλλα παιχνίδια στις απλές με τον Κλώντ Λωράν με το Ντάφ! Εκπληκτικοί οδηγοί και οι δύο!
Το θέμα είναι τι θα κάνουμε του χρόνου? Regularite ή Sporting?Απλως υπενθυμιζω οτι ο Λωραν (με το Nο 122 DAF) ηταν τριτος στο Ακροπολις του 1969 (και τοτε) με DAF.
Στο Ζαππειο του εδωσα το βιβλιο του Ζαλμα που τον ειχε φωτογραφια και το εδειχνε με περηφανεια στα αλλα ξενα πληρωματα. -
Μερικές ακόμα φωτογραφίες από τα πανέμορφα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στον αγώνα: http://www.fabiatou.com/2006/05/5th-his ... rally.html .
Και του χρόνου!
-
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ:
Το είχα αποφασίσει... Φέτος θα έμπαινα στο Regulairity με τον Andrew...
2 προβλήματα είχα λοιπόν:
-Να προλάβω να προετοιμάσω το αυτοκίνητο, και
-Να βρω na:shifty:Το δεύτετο πρόβλημα (να βρω navigator[*]) λύθηκε σχετικά γρήγορα. Έπρεπε να βρω έναν άνθρωπο που έχει τα πρακάτω χαρακτηριστικά:
-Να γουστάρει τη φάση
-Να μαθαίνει γρήγορα
-Να τα πηγαίνει καλά με τα μαθηματικά
-Να μπορεί να προσανατολιστεί
-Να μπορεί να κάνει αρκετά πράγματα ταυτόχρονα
-Να μπορούμε να περάσουμε καλά ένα 3ήμερο μαζί, 24 ώρες το 24ωροΑυτός ήταν ο φίλος μου ο Παύλος ο οποίος ίσως να μην είχε ξαναμπεί ποτέ του σε ένα κλασικό αυτοκίνητο
Το πρώτο πρόβλημα όμως - να προετοιμαστεί το αυτοκίνητο - ήταν και το πιο δύσκολο...
Κόστισε πολύ σε χρόνο και χρήμα... αλλά ήταν μονόδρομος για κάποιον που θέλει να είναι ανταγωνιστικόςΞεκινήσαμε λοιπόν με πολύ άγχος μιας και μέχρι τη τελευταία στιγμή τρέχαμε να λύσουμε προβήματα που μας είχαν παρουσιαστεί και κανοντας το σταυρό μας, να μην μας παρουσαστούν άλλα...
Η 1Η μέρα μας κούρασε πολύ. Αλλά ακόμη περισσότερο τον Andrew ο οποίος δυσκολεύτηκε πολύ στην Ριτσώνα Δύο λάθη μας φέρνουν στην 36η θέση στο τέλος της ημέρας - ανάμεσα σε 123 πληρώματα - με 61.2 βαθμούς ποινής.
Αισιοδοξία για την επόμενη μέρα, ώστε να διορθώσουμε τα λάθη μας και να ανέβουμε αρκετές θέσειςΗ 2η μέρα ξεκινάει μέτρια στο 'Ρυτό', όπου ο Andrew αγκομαχάει στις απανωτες φουρκέτες με ανηφόρα στο καπάκι, και βγαίνουμε από το τελευταίο φωτοκύτταρο 4.4' πιο αργοί!
Αφήνουμε πίσω μας το Ρυτό και κατευθυνόμαστε προς μια από τις μεγαλύτερες Ε.Δ του αγώνα: το Αγγελόκαστρο
Έτσι όπως μας σκέφτομαι σήμερα, πρέπει να μοιάζαμε κάπως σαν τους επιβάτες του Τιτανικού λίγο πριν την πρόσκρουση στο παγόβουνο
Ξεκινάει το 'Αγγελόκαστρο' και ο Πάυλος αρχίζει τις μετρήσεις σε μία Ε.Δ. που η ΜΩΤ έπρεπε να είναι 47.8 χαω
Η ειδική δείχνει να πηγαίνει καλά στην αρχή αλλά προς το τέλος της οι μετρήσεις μας βγάζουν όλο και πιο αργούς. Δυστυχώς δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι αυτό και η τελευταία χρονομέτρηση του Πάυλου, μας δείχνει 17' πιο αργούς...
Αυτό από μόνο του, δε θα ήταν η καταστροφή βέβαια, μιας και ήταν μια πολύ δύσκολη Ε.Δ. όπου οι περισσότεροι 'έφαγαν καπέλο' λόγο βραδυπορίας http://www.rally.gr/extra/historic_acropolis/ss.asp?type=us&ss=16&year=06
Η καταστροφή μας ήταν ότι στρίψαμε σε λάθος στροφή μέσα στο χωρό, λίγα μόλις πριν το τερματισμό. Στην προσπάθειά μας να γυρίσουμε πίσω - μόλις αντιληφθήκαμε το λάθος μας - ήρθαμε μούρη με μούρη με άλλα αυτοκίνητα που έιχαν κάνει κι αυτά το ίδιο λάθος και αυτό μας στοίχισε μια καθυστέρηση 6 και πλέον λεπτών.
Αποτέλεσμα να μαζέψουμε 222.2(!) βαθμούς ποινής μόνο από εκείνη την Ε.Δ. ενώ σε όλο τον υπόλοιπο αγώνα, είχαμε πάρει 96.2 βαθμούς(!)Την 3Η μέρα τα πήγαμε πολύ καλά, αλλά δυστυχώς κερδίσαμε μόνο 6 θέσεις από την 58η που έίχαμε πέσει στο τέλος της 2ης μέρας, και έτσι τερματίσαμε 52οι
Μπορεί να ήμασταν ΄΄απειροι ώστε να κάνουμε αυτό το λάθος που μας κατέστρεψε τον αγώνα μας.
Μπορεί να βγαίναμε 3οι στην κατηγορία μας αν δεν είχε γίνει αυτό το λάθος στο 'Αγγελόκαστρο'Αλλά επειδή με τα 'ΑΝ' δεν γράφεται η Ιστορία... όλα αυτά τα δεχόμαστε σαν πολύτιμες εμπειρίες, που θα μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτεροι, και στο επόμενο Ακρόπολις να είμαστε πολύ πιο ανταγωνιστοικοί... και χωρίς λάθη και ατυχίες...
Σε γενικές γραμμές απολαύσαμε τον αγώνα, έστω και αν ταλαιπωρήσαμε τα μέγιστα τον Andrew...
Του χρόνου μάλλον θα τρέξουμε το ίδιο πλήρωμα -με εμένα οδηγό και τον Παύλο navigator- αλλά θα έχουμε παρέα μας τη Lolita η οποία έχει συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον Andrew βλέπετε εκείνη ενώ είναι στα ίδια κιλά, έχει 6κύλινδρο κινητήρα 2000 κ.εκ. (!)
Συγχαρητήρια σε όλους όσους τερμάτισαν, αλλά και σε όσους διακρίθηκαν
[] navigator στα regularity ειναι ο συνοδηγός.
Ουσιαστικά αυτός κάνει όλη τη 'δουλειά' αφού πλοηγεί το όχημα όσον αφορά την κατεύθυνση που αυτό πρέπει να ακολουθήσει και τους ρυθμούς στους οποίους πρέπει να κινήθεί* -
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Ο συνωστισμός στα ΣΕΧ οφείλετο σε μεγάλο βαθμό σε άγνοια των κανονισμών από τους αγωνιζόμενους. Ειδικά στην Ψάθα και στον Αγ.Κων/νο προσπαθούσαν να μπούνε μπροστά σε έναν δρόμο που δεν χωρούσε τα αυτοκίνητα που είχαν φτάσει με προπορείες 15-20 λεπτών. Επίσης δεν γνωρίζανε ότι όταν έχεις μπεί κανονικά στο ΣΕΧ και έχουν βάλει provisional Start time δεν υπάρχει πρόβλημα να σου αλλάξουν τον χρόνο και ότι δεν μπορείς να προσπερνάς μεταξύ ΣΕΧ και Αφετηρίας! Βέβαια στον Αγ.Κων/νο αν μεταφέρανε το ΣΕΧ στο γήπεδο ούτε τον δρόμο θα φράζαμε και θα είχαμε περισσότερο χώρο.Συμφωνώ... Έπίσης πολλοί κριτές μπερδευόντουσαν με το :30' που έπρεπε να βάζουν... χα χα χα
-
O Andrew είναι ένα δεξιοτίμονο πράσινο Triumph Spitfire Mk2 κατασκευασμένο το καλοκαίρι του '66.
Έζησε τα πρώτα 35 χρόνια της ζωής του στην Αγγλία και το Φεβρουάριο του 2001 αγοράστηκε από εμένα μέσω αγγελίας και ταξίδεψε με πλοίο στη χώρα μας...
Το καλοκαίρι της ίδιας χρονιά ξεκίνησε η ανακατασκευή του, η οποία διήρκεσε περίπου 2 χρόνια.
Ανακατασκευάστηκε σύμφωνα με τα εργοστασικά standards χωρίς την παραμικρή παρέκλιση από αυτάΤον αγαπάω πολύ... και ας τον ταλαιπώρησα αρκετά, βάζοντάς τον σε τόσες δοκιμασίες και πιέζοντάς τον -τις περισσότερες φορές- στα όριά του
-
Ο χρήστης Sinoil Jr έγραψε:
ΑΠΛΑ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΜΟΤΕΡ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΟΥ: ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ JENSEN ΦΑΝΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΡΟΠΑΤΟ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ 911.
Ακριβως το σημειο που καθοσουν ειναι για 'ακουστικη' απολαυση.Η ευθεια πριν το γεφυρακι δουλευει σαν δυναμομετρο ενω αμεσως μετα βλεπεις ποιο ξεκολλαει και πιο σερνεται.Με αντιστροφη φορα του αγωνα βλεπεις πιο πολυ θεαμα (απο το ανυπαρκτο σχεδον το χθεσινο).
Υ.Γ. Την Λαντσια περιμεναμε να δουμε θεαμα και μας προεκυψε ο τυπας με το Μοντεο. -
την 1η μέρα, μόλις σταματήσαμε στη Χαλκίδα για φαγητό.
Το πρώτο σημάδι ταλαιπωρίας του Andrew είναι εμφανές στην μπροστινή ζάντα μετά από 2 ειδικές ανακαλύψαμε παρόμοια ζημιά και στην πίσω
Αυτή τη χρονιά είχαμε μόνο έναν χορηγό!
James Paddock Ltd από το Chester στην Αγγλία, που μας προμήθευσε ό,τι χρειαστήκαμε για να προετοιμαστεί ο Andrew -
φαντάζομαι ότι αρκετούς από εσάς (όπως κι εμένα άλλωστε) συγκινεί η θέα...
5o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις