Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Κιβώτιο Ferrari: μηχανικό ή F1;
  1. Home
  2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
  3. Κιβώτιο Ferrari: μηχανικό ή F1;
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 6 / 6
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
35
104
418
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • O
    opterios last edited by Nov 13, 2005, 10:47 AM

    Ο χρήστης spiroz έγραψε:
    θα σας παραθέσω σχόλιο(αληθινό παρακαλώ,το τονίζω γιατι υπάρχουν και πολλοί δύσπιστοι) συγγενή μου που εχει Μ5 με SMG και πήρε GTI manual για τις καθημερινές του μετακινήσεις (υπάρχουν και τετοιοι) μετά απο δοκιμή του DSG : 'Φανταστικό, αν ήξερα οτι δουλεύει έτσι στο κατέβασμα δεν θα το έπαιρνα manual'.

    Όπως είχα γράψει και κάπου αλλού, το DSG το βρήκαν εξαιρετικό και μερικοί πολύ έμπειροι δοκιμαστές της Ιαπωνίας. Είπαν ότι αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για το πώς πρέπει να είναι τα κιβώτια αυτά (προφανώς σε αυτή την οικονομική κατηγορία. Δεν είπε κανείς ότι τα βάζει με τα SMG II ή F1).

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • T
      theom5 last edited by Nov 13, 2005, 11:56 AM

      To Borg Wagner-VW DSG κιβώτιο είναι ουσιαστικά η πρώτη υλοποίηση αυτής της τεχνολογίας και αυτό εκτιμώ πως θέλει να πει και ο Pathos που λέει ότι είναι 'ανώριμο'...

      Εκτιμώ πως η τεχνολογία θα εξελιχθεί πάρα πολύ μέσα στην επόμενη 5ετία και έτσι θα έχουμε την ευτυχία να ευχαριστιόμαστε περισσότερο τ'αυτάκια πίσω από το τιμόνι, απ'ότι την κουτάλα ανάμεσα στα καθίσματα

      Ήδη η Ricardo έχει δώσει ένα άψογο δείγμα ενός DSG κιβωτίου, και μάλιστα 7-τάχυτου, στην 'διαστημική' Veyron...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by Nov 13, 2005, 12:22 PM

        Σε αγωνιστικό επίπεδο η τεχνολογία του DSG μετράει ήδη δύο δεκαετίες στην πλάτη της.

        http://www.audiworld.com/news/03/020303/content.shtml

        'The technology of the twin-clutch transmission has its roots in motor racing. Audi used it in the legendary Audi Sport quattro back in 1985, with Walter Rohrl behind the wheel. He completed successful test drives in the Audi Sport quattro S1, a rally vehicle whose victories included the legendary Pikes Peak Hill Climb.'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jgio1987 last edited by Nov 13, 2005, 2:15 PM

          Ο χρήστης spiroz έγραψε:

          To DSG είναι ένα ανώριμο κιβώτιο ακόμα, με πολλές προοπτικές για το μέλλον κατα τη γνώμη μου. Οπώς και η πρώτη έκδοση του SMG στην Μ3, όπως και η πρώτη έκδοση του F1 στην F355 που πια σήμερα έχουμε SMG 3 καί τέταρτη γενιά του F1 (F430) που είναι ότι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή σε ημιαυτόματα κιβώτια. Ανάλογη και ακόμα καλύτερη μπορεί να είναι η μοίρα του DSG στό μέλλον...............

          ''Ανώριμο'' το DSG? χμμμμμ... μια δοκιμή θα πείσει οποιονδήποτε...
          θα σας παραθέσω σχόλιο(αληθινό παρακαλώ,το τονίζω γιατι υπάρχουν και πολλοί δύσπιστοι)
          συγγενή μου που εχει Μ5 με SMG και πήρε GTI manual για τις καθημερινές του
          μετακινήσεις (υπάρχουν και τετοιοι) μετά απο δοκιμή του DSG : 'Φανταστικό,
          αν ήξερα οτι δουλεύει έτσι στο κατέβασμα δεν θα το έπαιρνα manual'.

          Με τη λέξη 'ανώριμο' θέλω να πώ πως είναι η πρώτη γενιά/πρώτη version του DSG μην βλέπετε μόνο τις λέξεις αλλά ολο το κείμενο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiroz last edited by Nov 13, 2005, 2:54 PM

            απάντησε ο nidosan παραπάνω....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            101 out of 104
            • First post
              101/104
              Last post
            • 1
            • 2
            • 3
            • 4
            • 5
            • 6
            • 6 / 6
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            APRILIOS

            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr