-
Ποια θεση πιστευετε πως θα κατακτησει η Citroen, στην πρωτη επισημη χρονια της στο πρωταθλημα κατασκευαστων?
-
Ποια θεση πιστευετε πως θα κατακτησει η Citroen, στην πρωτη επισημη χρονια της στο πρωταθλημα κατασκευαστων?
-
Ποια θεση πιστευετε πως θα κατακτησει η Citroen, στην πρωτη επισημη χρονια της στο πρωταθλημα κατασκευαστων?
-
Apo oti pistevo pedia i Citroen tha kataktisi tin 3 thesi piso apo Peugeot kai subaru rixnontas tin ford 4 !!!!!!!!!
-
Μάλλον θα συμφωνήσω.
ΥΓ: Σας πληρώνει η Peugeot και την έχετε πάνω-πάνω με 3 θέματα;
-
H μάχη citroen και Subaru θα είναι σκληρή. Τα Xsara θα πάρουν οπωσδήποτε αρκετούς βαθμούς στην άσφαλτο και για το χώμα θα δούμε. Τώρα όμως με την 8αδα να παίρνει βάθμούς, η citroen με 3 οδηγούς σε κάθε άγωνα θα έχει καλύτερη τύχη από τους 2 της Suba. Έτσι έδωσα 2η θέση στην ψηφοφορία. H Ford αν καταφέρει και μπει ενδιάμεσα θα είναι για μένα έκπληξη!!!
-
Επειδή θεωρώ οτι η Peugeot είναι 'εκτός συναγωνισμού' (..και λόγω budget) έδωσα στην Citroen την 2η θέση.
Θεωρώ οτι θα είναι άπιαστη για όλους.Κυρίως λόγω των οδηγών που διαθέτει.
Σημειώστε:
McRay-ο ταχύτερος σήμερα αλλα με προβλήματα ψυχολογίας τα 2 τελευταία χρόνια.
Sainz-έμπειρος,μαζεύει βαθμούς,εξελίσσει.
Loed-ο επόμενος παγκόσμιος πρωταθλητής και ο μόνος που μπορεί να νικήσει στα ίσια τον Panizzi στην άσφαλτο.
Οσον αφορά στο χώμα,μην ξεχνάτε την εμπειρία της Citroen απο την εμπλοκή της στο Παρίσι-Ντακάρ! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οσον αφορά στο χώμα,μην ξεχνάτε την εμπειρία της Citroen απο την εμπλοκή της στο Παρίσι-Ντακάρ!ΜΙΑ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΗ. ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.
ΜΗΝ ΞΕΓΡΑΦΕΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΗΝ FORD. ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΑΡΕΣ. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ.
ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ Η CITROEN ΠΑΛΕΥΕ ΜΕ ΤΗΝ HYUNDAI ΚΑΙ ΤΗΝ SKODA.Ο ΜΟΝΟΣ ΧΩΜΑΤΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ, ΤΟ SAFARI, ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ.
ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ. -
Citroen 2η ψήφισα. Δεν βλέπω να περνάει την Πεζώ, ενώ θα παίξει και το ρόλο του 'προφυλακτήρα' από τις αναλαμπές των Φόρντ και Σουμπαρού. Την Φόρντ μάλλον θα την περάσει, η οποία σήμερα έχει ήδη χειρότερο αμάξι από την Σιτροέν και έμεινε και χωρίς εξελικτές. Θα ανακάμψει πιθανώς απότομα, αλλά δεν την βλέπω τόσο σύντομα ώστε να κυνηγήσει κάτι αξιόλογο φέτος.
Η Σουμπαρού μπορεί να παίξει με την Σιτροέν, αλλά είχα να επιλέξω την Σιτροέν 2η ή 3η, και πιστεύω στο σύνολό της για 2η.Θα παίξει ΠΟΛΥ σημαντικό ρόλο το αν ο Σάινθ καταφέρει να συννενοηθεί με τον νέο του συνοδηγό όπως με τον Μόγια...
-
Πεζώ μακράν...
Η Σουμπαρού πάντως θα πάρει αγώνες... Πάιζουν τα κεφάλια τους όλοι εκεί πέρα!
Σιτροέν 3η και κάθε άλλο παρά καταιδρωμένη. θα κερδίσουν αγώνες... Σκαμπανεβάσματα προβλέπω!
Στη Φορντ την έκαναν την ομάδα εθνική ελπίδων... Και το όπλο; Με λύσεις 2002; Θα τους ανάψουν φώτα οι Κορεάτες...
Ο Οριόλ δεν θα φέρει την άνοιξη στους Τσέχους. Οριόλ-Τονι-Φάμπια, ναι! Αλλά, πότε;;;
Ιδωμεν!
Στρ -
ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ, ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.Η CITROEN ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΜΕΤΑΞΥ 2ης ΚΑΙ 3ης ΘΕΣΗΣ.ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΘΑ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο LOEB ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΠΟΛΥ!!!
-
Κι εγώ πιστεύω πως τα λιοντάρια και φέτος θα είναι στην κορυφή.Για την Citroen νομίζω οτι θα παλέψει για την δεύτερη θέση με την Subaru.Eλπίζω στον McRae παγκόσμιο το 2003 και σε καλές θέσεις οι πιτσιρικάδες τισ Ford.
-
Αδελφια γεια σας και χρονια πολλα σε ολους!!!Προσοχη παιδιαααααα κυκλοφορουν κατι ιωσεις που σε στελνουν κλινηρη για οσο...Τεσπα περασμενα ξεχασμενα.
Αφου αναφερομαστε σε κατασκευαστες οι λεοντες μενουν ως εχουν(αφηνω βεβαια μια πιθανοτητα γιατι ειναι πολυ πληρης απο αποψη οδηγων οι λοχιες) και πιστευω πως θα παρουν τη δευτερη θεση κυριως λογω του οτι διαθετουν τρεις πολυ καλους καθως και γιατι στην ασφαλτο,που νομιζω οτι κρινει τους κατασκευαστες, ειναι πολυ πολυ δυνατη...
Παντως για οδηγους ο Κολιν μπορει πολλα τωρα...
Η Φορντ οπως ειπε και ο Ταμπζζζ θα ανακαμψει αλλα μαλλον αργα και δεν θα ναι αρκετο τοτε πια...τα 'μωρα' παντως και ειδικα το ...πουλεν του Greg,ο Hirvonen θα βγαλει ματια με τις επιδοσεις του.Ο Ντιβαλ ομως ακομα δε με επεισε... -
Θα ειναι εκπληξη η Citroen με την πρωτη της συμμετοχη να υπερπηδησει την Peugeot που κυριαρχει ανετα.Αρα ψηφιζω 1η η Peuegot.
Tωρα για τη 2η θεση νομιζω θα παιχτει αναμεσα σε Citroen και Subaru.
H Citroen εχει οδηγους στην ομαδα παρελθον και μελλον. Ολοι θα ειναι μαχιμοι σε καθε αγωνα με τον καθενα να εξειδικευεται σε διαφορετικα ραλυ. Γιαυτο εχει πλεονεκτημα εναντι στα νευρικα και ευαλωτα Impreza. Oι οδηγοι τους παντως θα πρωταγωνιστησουν.
Μετα ερχεται το χαος. Θεωρητικα παντα η Ford ακολουθει με καλυτερο αμαξι απο τους υπολοιπους αλλα με αμφιβολες προοπτικες για αποτελεσματα. -
Συμφωνα με τα αποτελεσματα της ψηφοφοριας, η συντριπτικη πλειοψηφια (85%) πιστευει πως η Citroen θα τερματισει στην 2η ή 3η θεση. Επισης οπως ειπαν οι περισσοτεροι, ο βασικος αντιπαλος της Citroen θα ειναι η Subaru. Το πλεονεκτημα της Citroen, ειναι πως διαθετει 3ο οδηγο (και μαλιστα εναν δις Παγκοσμιο Πρωταθλητη). Απο την αλλη η Subaru διαθετει πολυ μεγαλυτερη εμπειρια. Ιδωμεν λοιπον!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Επειδή θεωρώ οτι η Peugeot είναι 'εκτός συναγωνισμού' (..και λόγω budget) έδωσα στην Citroen την 2η θέση.
Θεωρώ οτι θα είναι άπιαστη για όλους.Κυρίως λόγω των οδηγών που διαθέτει.
Σημειώστε:
McRay-ο ταχύτερος σήμερα αλλα με προβλήματα ψυχολογίας τα 2 τελευταία χρόνια.
Sainz-έμπειρος,μαζεύει βαθμούς,εξελίσσει.
Loed-ο επόμενος παγκόσμιος πρωταθλητής και ο μόνος που μπορεί να νικήσει στα ίσια τον Panizzi στην άσφαλτο.
Οσον αφορά στο χώμα,μην ξεχνάτε την εμπειρία της Citroen απο την εμπλοκή της στο Παρίσι-Ντακάρ!Η Peugeot όχι μόνο έχει το μεγαλύτερο budget αλλά πληρώνει και τα λιγότερα απ' όλους σε νέα αυτοκίνητα. Ο Panizzi πέρσι δε στούκαρε πουθενά (? αν θυμάμαι καλά), ο Gro μία μόνο φορά και αυτή στο τέλος, ενώ ο Burns 2,3 φορές. Άρα, όλο το χρόνο επισκευάσενα 4 με 5 αυτοκίνητα μόνο!!!
Αντίθετα όλοι οι άλλοι πληρώνανε τα μαλλιά της κεφαλής τους μόνο για να φτιάξουν τα αυτοκίνητα. Και η Citroen φέτος μάλλον (?) θα έχει τό ίδιο πρόβλημα (λέω εγώ τώρα). Αν ο McCrash δε βάλει μυαλό, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα... Πιστέυω όμως ότι θα βάλει αν του εξηγήσουν ότι δεν πρέπει να πηγαίνει με 110% αλλά μόνο με 100%
Για τη Subaru μια από τα ίδια. Μόνο ο Tomi θα τους κόστισε το μισό budget και γι' αυτό (?) δε βάζουν τρίτο αυτοκίνητο. Ελπίζω φέτος να μη συμβεί το ίδιο γιατί η Subaru έχει πολύ καλό αυτοκίνητο. Τα λεφτά πρέπει να πάνε στην περαιτέρω εξέλιξη και όχι στα σασί!
-
Παντως η Ford δεν αναμενεται να αντιμετωπισει τετοια προβληματα καθως ο Μαρτιν δεν εγκαταλειπει με τιποτα!(τουλαχιστον περυσι). Ειτε ελαφια βρισκει στο δρομο του, ειτε τρεχει στο σαφαρι χωρις notes δεν βγαινει με τιποτα@@@
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Παντως η Ford δεν αναμενεται να αντιμετωπισει τετοια προβληματα καθως ο Μαρτιν δεν εγκαταλειπει με τιποτα!(τουλαχιστον περυσι). Ειτε ελαφια βρισκει στο δρομο του, ειτε τρεχει στο σαφαρι χωρις notes δεν βγαινει με τιποτα@@@ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ,Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ,ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΟ BUCKET ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ...ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ,ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΡΟΥΣ (ΠΛΗΝ ΤΑΧΥΤΑΤΟΥΣ...) ΤΕΑΜ MATES ΣΟΥ!!!
ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΦΕΤΟΣ Ο ΕΣΘΟΝΟΣ!ΥΓ. Ε ΟΧΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΗΝ FORD KAI Η HYUNDAI...ΣΤΟ ΜΟΝΤΕ ΙΣΩΣ!ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΑ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΦΕΤΟΣ Ο ΕΣΘΟΝΟΣ!Οι προβλέψεις του harri για τον Martin συνήθως βγαίνουν (αν θυμαστε καλα). Για να δούμε, θα δικαιωθεί ξανά?
Στις παρατηρήσεις σου πάντως σχετικά με τον Εσθονό έχεις απόλυτο δίκιο. -
Εδειξε οτι ειναι πολυ σταθερος περυσι. Αν βρεθει στην πρωτη θεση (οπως Acropoilis , RAC περυσι) πιθανον ειναι να κανει το λαθος του λογω απειριας
Αλλα ως αρχηγος πλεον της Ford θα εχει περισσοτερη πιεση. Περυσι εδειξε να πηγαινει χωρις ρισκα οσο γρηγοροτερα μπορουσε αλλα πρωτα απολα με ασφαλεια. Αν φετος αλλαξει τακτικη ισως να δικαιωθει πάλι ο harris.
CITROEN @ 2003 WRC