-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Audi Quattro Gr.B
Σταθμός στην ιστορία των αγώνων αλλά και της μετέπειτα αυτοκίνησης, αφού η εξέλιξη της τετρακίνησης ήταν τέτοια που σήμερα την βλέπουμε ακόμη και σε πολύ μικρά αυτοκίνητα. Πάνε σχεδόν 25 χρόνια από τότε...Σωστα και σεβομαι την audi και ειδικα εκεινο το gr B,αλλα ποσο εξελιξε η audi την τετρακινηση σε σχεση με την subaru και την mitsubishi?Εχουν η οχι καλυτερη τεχνολογια τα τετρακινητα sti και evo στις διαφορες εκδοχες τους απο τα audi με το σημα S?.Το sti για παραγειγμα χρησιμοποιει τρία διαφορικά, εκ των οποίων τα δύο μπλοκέ: το κεντρικό μέσω συνεκτικής
σύζευξης και το πίσω με μηχανικό τρόπο, τύπου Suretrac το οποιο πετυχαινει καλυτερη κατανομη ροπης σε αναλογια μεχρι και 5΄προς 1 οταν το τορσεν δεν ξεπερνα το 2,5 προς 1.Οτι να γραψει κανεις για το evo ειναι λιγα.Κορυφαια τετρακινηση η οποια ηρθε κατευθειαν απο το wrc ,με διακοπτη που αλλάζει τη χαρτογράφηση του κεντρικού διαφορικού, δίνοντας
στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει άσφαλτο (Tarmac), χώμα (Gravel) και χιόνι (Snow). Μακραν μπροστα απο τους ανταγωνιστες(αραγε ποιοι ειναι πλην του sti γιατι απο ευρωπη μερια δεν βλεπω φως) του αφου ολη αυτη η εμπειρια απο το wrc βρισκεται πανω σε ενα evo .Mπορει βεβαια η citroen να κερδιζει στο wrc ,αλλα απο εκει και περα τι?Γιατι δε βγαινει ενα αυτοκινητο παραγωγης απο το psa groyp να χτυπησει τα sti και evo?Αφου ειναι νικητες σημαινει οτι εχουν την τεχνογνωσια η μηπως δε μπορουν να την (βγαλουν) στο δρομο μεσα απο ενα αυτοκινητο παραγωγης? -
Και μια χαμένη ευκαιρία να κερδίσει κάτι η αυτοκίνηση από την f1.
Το cvt κιβώτιο που είχε η williams για ένα φεγγάρι κάπου μεταξύ 95 και 97, απαγορεύτηκε στην F1 ενώ θα ήταν το ιδανικό πεδίο εξέλιξης αυτής της τεχνολογίας που αν και πολλά υποσχόμενη έμεινε πίσω.
Γενικά οι περιορισμοί στους αγώνες της F1, ειδικά στα ηλεκτρονικά συστήματα (ενεργητικές αναρτήσεις και δε συμμαζεύεται) βάλαν φρένο και στα αντίστοιχα 'Home Edition' συστήματα -
Αν και δε βλεπω την συμμετοχη που θα ηθελα ,πραγμα που λιγο με χαλαει βλεποντας ενα τετοιο θεμα να μενει στο περιθωριο ,ας μιλησω για το HONDA NSX ενα αυτοκινητο που παρουσιαστηκε το 1991 εχoντας στοιχεια δανεισμενα απο την f1 και ηταν μπροστα σε τεχνολογια απο πολλα αλλα αυτοκινητα,να θυμηθουμε λιγο καποια χαρακτηριστικα του τα οποια δε συναντας ακομα και σημερα στα αυτοκινητα της κατηγοριας του
1)πρωτο αυτοκινητο παραγωγης με αλουμινενιο σασι ,αμαξωμα και αναρτησεις
2)πρωτο αυτοκινητο παραγωγης με συνδετικους ραβδους
κατασκευασμενους απο τιτανιο
3)τελικος ελεγχος σασι και μηχανικων μερων απο τον ayrton senna με οτι συνεπαγεται αυτο
Kαι ολα αυτα σε ενα αυτοκινητο παραγωγης 1991, το οποιο η παραγωγη του σταματησε αυτο το καλοκαιρι με μικρες αλλαγες απο το πρωτο μοντελο,κυριως στην εξωτερικη εμφανιση στον εσωτερικο διακοσμο και την αυξηση του κυβισμου στα 3.2 λιτρα -
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
2)πρωτο αυτοκινητο παραγωγης με συνδετικους ραβδουςΤι είναι αυτές οι συνδετικοί ράβδοι;
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
2)πρωτο αυτοκινητο παραγωγης με συνδετικους ραβδους
Τι είναι αυτές οι συνδετικοί ράβδοι;
Eτσι μπορεσα να το μεταφρασω απο τα εγγλεζικα, θα το ποσταρω ολοκληρο και δωσε και εσυ την δικη σου εξηγηση
-
WRC,F1 και αλλοι αγωνες,ποσο επηρεασαν τα αυτοκινητα μας?