Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετρησεις με G tech Pro SS/RR
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετρησεις με G tech Pro SS/RR
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 2 / 12
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    40
    229
    786
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xsara16v last edited by

      Παιδιά να έρθω και εγώ στην παρέα σας , είμαι κάτοχος GTECH εδώ και ένα χρόνο περίπου.

      Έχω κάνει καμμιά 20αρια μετρήσεις και βάζοντας τις μετρήσεις σε ένα δικό μου excell πέρνω στατιστικά αποτελέσματα.

      Όσον αφορά τις μετρήσεις ιπποδύναμης να τις κάνετε πάντα με την ίδια ταχύτητα (διαφορετική σε κάθε αυτοκίνητο τα αυτοκίνητα με μακρύ σαζμαν αδικουνται , μια μακριά 2α δίνει χειρότερα αποτελέσματα από μία κοντή 2α) , και είναι συγκριτική, δηλαδή δεν μπορούν συγκριθούν δυστυχώς 2 διαφορετικά αυτοκίνητα. (π.χ. εxώ μετρήσει στο XSARA με 1η μέχρι και 120 άλογα στο GTECH!!!!! ενώ με 4η μπορείς να δεις 40ΗΡ !!!!!).
      Λοιπόν κάνοντας μετρήσεις πάντα με 2α ο μέσος όρος της ιπποδύναμης στον τροχό είναι 97ΗΡ, με αναγωγή σύμφωνα με το σχετικό πρόγραμμα που υπάρχει στο site της GTECH.
      Τα 0-100 είναι 10,6 (δείγμα 15 μετρήσεων), το 400αρι σε 17,2 με ταχύτητα εξόδου 132κμ/hr και το φρενάρισμα από τα 120χλμ σε 63,6μ με -0,966g.

      Αξίζει να σημειωθεί ότι με το που άλλαξα λάστιχα το 120-0 έπεσε από τα 64-65 μέτρα στα 61-62 (ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΟΜΙΖΩ)

      ΕΛΠΙΖΩ να βρεθεί κάποιος ΟΛανδομαθης να μεταφρασει το excellaki.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
        ... με αναγωγή σύμφωνα με το σχετικό πρόγραμμα που υπάρχει στο site της GTECH....

        καλως ηρθες στην παρεα μας.

        σε ποιο προγραμμα αναφερεσαι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • X
          xsara16v last edited by

          Εχει στο site του GTECH έναν τύπο που σε βοηθάει να υπολογίσεις τις αεροδυναμικές απώλειες του αυτοκινήτου σε συγκεκριμένη ταχύτητα , αν ξέρεις την μετωπική επιφάνεια και τον αεροδυναμικό συντελεστή.

          μπες στο http://www.gtechpro.com και θα το βρεις. Απλά πρέπει να βρεις σε κάποιο site με τεχνικά χαρακτηριστικά την μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου και τον αεροδυναμικό συντελεστή.

          Όσοι έχουν προσθέσιει ποδιές, φούστες, αεροτομές κλπ καλούδια..... θα έχουν αποκλίσεις από τον τύπο.

          Επίσης φροντίστε να ζυγίσετε σε πλάστιγγα το αμάξι σας γιατί και από το λάθος βάρος προκύπτουν λάθος μετρήσεις. (Καλό είναι να είναι και πρόσφατα γιακριβωμένη η γεφυροπλάστιγγα).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bagus last edited by

            Σημερα μαλλον θα κανω καποιες μετρησεις 0-100 και αν μπορεσω κ ιπποδυναμης(παροτι δεν γνωριζω το ακριβες βαρος) οποτε κ θα τις παραθεσω εδω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
              Σημερα μαλλον θα κανω καποιες μετρησεις 0-100 και αν μπορεσω κ ιπποδυναμης(παροτι δεν γνωριζω το ακριβες βαρος) οποτε κ θα τις παραθεσω εδω.

              αντε να δουμε και τη Γαλλιδα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bagus last edited by

                Εκανα μια μετρησουλα με το RR.

                0-100 σε 8,8sec
                0-400m σε 16,2 με ταχυτητα εξοδου τα 129 χλμ

                Συνθηκες: Μετρια προσφυση δρομου,μετρια εκκινηση,καλες αλλαγες,2 ατομα,βενζινη ελαχιστα κατω απο τη μεση.Μετα τα 110 δεν παταγα τερμα γκαζι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                  ...Μετα τα 110 δεν παταγα τερμα γκαζι...

                  ειδες τι κανει η ακριβη βενζινη!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Λοιπόν, έχουμε και λέμε!!!!

                    Το Gtech λειτούργησε σωστά!!!!
                    Από εδώ και 'μπρός, μόνο με τις πίσω αντιστάσεις και τα μεσαία, χωρίς το R/CD!!!

                    Από άλογα δεν μου έβγαλε όσα θα 'έπρεπε', αφού πρέπει να ξέρω το ακριβές βάρος και να αποφεύγω το αρχικό σπνιάρισμα... Παρόλ' αυτά μου έδειξε 96,82 hp στις 5559 rpm και 132,9 Nm στις 4515rpm (κανονικά η όποια ιπποδύναμη βγαίνει στις 5.700 και η όποια ροπή στις 4.000).

                    Τόπος : Π.Α.Θ.Ε. (σε προσεκτικά επιλεγμένα τμήματα, ως προς την κλίση τους, πάντα με το μάτι)
                    Ώρα : 10:30 - 11:30 μ.μ.
                    Θερμοκρασία : ~25oC (δεν έχω θερμόμετρο στο αμάξι)
                    Βενζίνη : στο 1/2 με BP Ultimate (όπως συνήθως, τις υπόλοιπες φορές ΕΚΟ 100)
                    Άτομα : 1 (ο εαυτός μου)
                    Κιλά : 1024 + 75 (έγω) + (25*0,7=) 17 + 5+ (πορτ παγκάζ) = ~1120 Kg. Βγάλε 5 κιλά, για να είμαστε σίγουροι, πάμε στα 1115 kg.

                    Εν συνεχεία έχουμε!!!

                    20m - 2,227s
                    100m - 7,200s
                    200m - 10,847s - 108,74km/h
                    300m - 13,886s
                    400m - 16,555s - 141,72km/h

                    0-40km/h - 2,319s
                    0-60km/h - 4,841s
                    0-80km/h - 6,704s
                    0-100km/h - 8,919s
                    0-120km/h - 12,611s
                    0-140km/h - 16,189s

                    40-80km/h - 4,384s
                    60-100km/h - 4,078s
                    80-120km/h - 5,907s
                    100-140km/h - 7,27s

                    Αυτά!!!
                    Έκανα και άλλο ένα acceleration run με σχεδόν ταυτόσιμα αποτελέσματα. Λίγο η ιπποδύναμη βγήκε μειωμένη (~1 άλογο κάτω), αλλά οι χρόνοι είναι σχεδόν ίδιοι, αλλού καλύτεροι, αλλού χειρότεροι...

                    Έκανα και μια επιβράδυνση στα 0,745g. Πιο πολύ δεν άντεχε, μπλοκάρανε οι τροχοί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                      Εκανα μια μετρησουλα με το RR.

                      0-100 σε 8,8sec
                      0-400m σε 16,2 με ταχυτητα εξοδου τα 129 χλμ

                      Συνθηκες: Μετρια προσφυση δρομου,μετρια εκκινηση,καλες αλλαγες,2 ατομα,βενζινη ελαχιστα κατω απο τη μεση.Μετα τα 110 δεν παταγα τερμα γκαζι...

                      Ουάου!!!

                      Πάρα πολύ καλές τιμές για 14άρι... (είναι 14άρι, ε; )
                      Έχεις κάνει τίποτα επάνω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                        Από άλογα δεν μου έβγαλε όσα θα 'έπρεπε', αφού πρέπει να ξέρω το ακριβές βάρος και να αποφεύγω το αρχικό σπνιάρισμα...

                        Πολυ καλες οι μετρησεις σου!

                        Για να βγαλεις την ισχυ & ροπη, δεν χρειαζεται να σπινιαρεις! Ξεκινας ομαλα με 1η, στις 2000-2500 βαζεις ομαλα τη 2α και σανιδωνεις!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bagus last edited by

                          Σπυρο δεν ηταν λογω ακριβης βενζινης ,αλλα απλα το δοκιμαζαμε κ δεν το πηγαιναμε τεζα(οπως και ενα clio Rs που μετρηθηκε και αυτο) αποδειξη αυτου ειναι τα χλμ εξοδου απο το 400αρι(μονο 129 )

                          Με 1 ατομο,καλη εκκινηση κ τερμα γκαζι μπορει το 400αρι να πεσει αρκετα.Αναλογως με την εκκινηση,μπορω να κανω 0-100 κατω απο 8,4-8,3 sec (το καλυτερο που εχω κανει ever ειναι 7,9)

                          Δημητρη εχεις πμ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                            Από άλογα δεν μου έβγαλε όσα θα 'έπρεπε', αφού πρέπει να ξέρω το ακριβές βάρος και να αποφεύγω το αρχικό σπνιάρισμα...

                            Πολυ καλες οι μετρησεις σου!

                            Για να βγαλεις την ισχυ & ροπη, δεν χρειαζεται να σπινιαρεις! Ξεκινας ομαλα με 1η, στις 2000-2500 βαζεις ομαλα τη 2α και σανιδωνεις!

                            Θα το δοκιμάσω κι' έτσι.
                            Πάντως χθές που πήγα από 2α και 3.000 rpm να κάνω μέτρηση, το χρονόμετρο δεν ενεργοποιούνταν (measurement dicarded because Gtech was moved, ή κάτι τέτοιο μου έβγαζε).
                            Τις προάλλες μπόρεσα να το ενεργοποιήσω με αυτόν τον τρόπο, αλλά είχα το πρόβλημα με τις στοφές, οπότε μου είχε βγάλει το ωραιότατο νούμερο των 33,3hp...

                            Τώρα θα ξεκινήσω από 1η λίγο δυνατά ώστε να ενεργοποιηθεί το χρονόμετρο, νωρίς αλλαγή από 1η σε 2α, τόσο γρήγορη, ώστε απλά να μην σταματήσει το χρονόμετρο και γκάζωμα της 2ας (100%) μέχρι τον κόφτη.
                            Θα το κάνω αι θα σας πώ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              digilef last edited by

                              Αχ βρε παίδες με αρρωστήσατε!

                              Είμαι σχεδόν έτοιμος να το παραγγείλω.

                              Μακάρι να κανονιστεί σύντομα κάποια συνάντηση για να παρευρεθώ και να δω απο κοντά το gadgetάκι

                              Αχ πάλι σε έξοδα θα με βάλει το μικρόβιο για τα τουτού

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spiros last edited by

                                μετρησεων συνεχεια...

                                με αθλια βενζινη (το αμαξι πραγματικα δεν πηγαινε, ειδικα ψηλα!)
                                με 2 ατομα
                                σε πολυ καλη ασφαλτο
                                με συμπλεκτη που πρακτικα δεν μπορουσα να το σπινιαρω σχεδον καθολου στην εκκινηση!

                                0-20μ 2,84
                                0-100μ 7,36
                                0-200μ 11,20 @ 104,71χαω
                                0-300μ 14,36
                                0-400μ 17,19 @ 132,53χαω

                                0-40χαω 2,47''
                                0-60χαω 4,74''
                                0-100χαω 10,39''
                                0-120χαω 13,87''

                                40-80χαω 4,53''
                                60-100χαω 5,64''
                                80-120χαω 6,87''

                                91,1+9,2=100,3hp/5911 & 119,0Nm/4409 στους τροχους.

                                2 φρεναρισματα πανικου απο τα 110 περιπου, μεγιστη επιβραδυνση και τις 2 φορες: 1,05g.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gskarmou last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  ìåôñçóåùí óõíå÷åéá...

                                  ....

                                  2 öñåíáñéóìáôá ðáíéêïõ áðï ôá 110 ðåñéðïõ, ìåãéóôç åðéâñáäõíóç êáé ôéò 2 öïñåò: 1,05g.

                                  ÑùôÜù áõôü êáé öåýãù ãéáôß èá êïëëÞóù êáé åãþ ôïí éü

                                  óå ìÝôñá ðüóï Þôáí áõôü ôï 1,05g ?

                                  Èá îáíáðåñÜóù ãéá ôçí áðÜíôçóç

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

                                    μετρησεων συνεχεια...

                                    ....

                                    2 φρεναρισματα πανικου απο τα 110 περιπου, μεγιστη επιβραδυνση και τις 2 φορες: 1,05g.

                                    Ρωτάω αυτό και φεύγω γιατί θα κολλήσω και εγώ τον ιό

                                    σε μέτρα πόσο ήταν αυτό το 1,05g ?

                                    Θα ξαναπεράσω για την απάντηση

                                    σωστη η παρατηρηση...

                                    λοιπον και τα 2 φρεναρισματα εγιναν περιπου απο τα 105-115 δεν ειμαι απολυτα σιγουρος.

                                    Ειχε διαρκεια 4,2''.
                                    ειχα πανω απο 0,8g για 1,94''
                                    πανω απο 0,9g για 1,7''
                                    πανω απο 1g για 0,6''

                                    ικανοποιητικη απαντηση?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gskarmou last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                      ìåôñçóåùí óõíå÷åéá...

                                      ....

                                      2 öñåíáñéóìáôá ðáíéêïõ áðï ôá 110 ðåñéðïõ, ìåãéóôç åðéâñáäõíóç êáé ôéò 2 öïñåò: 1,05g.

                                      ÑùôÜù áõôü êáé öåýãù ãéáôß èá êïëëÞóù êáé åãþ ôïí éü

                                      óå ìÝôñá ðüóï Þôáí áõôü ôï 1,05g ?

                                      Èá îáíáðåñÜóù ãéá ôçí áðÜíôçóç

                                      óùóôç ç ðáñáôçñçóç...

                                      ëïéðïí êáé ôá 2 öñåíáñéóìáôá åãéíáí ðåñéðïõ áðï ôá 105-115 äåí åéìáé áðïëõôá óéãïõñïò.

                                      Åé÷å äéáñêåéá 4,2''.
                                      åé÷á ðáíù áðï 0,8g ãéá 1,94''
                                      ðáíù áðï 0,9g ãéá 1,7''
                                      ðáíù áðï 1g ãéá 0,6''

                                      éêáíïðïéçôéêç áðáíôçóç?

                                      Åõ÷áñéóôþ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theom5 last edited by

                                        Βλέπω παίδες πως 'παίζεται' αρκετά με το νέο 4TF-gadget, και χαίρομαι ιδιαίτερα που, έστω και λίγο, συνέβαλλα προκειμ΄νεου να το αποκτήσετε...

                                        Θα κοιτάξω αυτές τις μέρες να κάνω και εγώ τις δικές μου μετρήσεις μαζί με τον sp0+ ως official timer και να σας στείλω και γω τα δικά μου δεδομένα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης theo111r έγραψε:
                                          Βλέπω παίδες πως 'παίζεται' αρκετά με το νέο 4TF-gadget, και χαίρομαι ιδιαίτερα που, έστω και λίγο, συνέβαλλα προκειμ΄νεου να το αποκτήσετε...

                                          Θα κοιτάξω αυτές τις μέρες να κάνω και εγώ τις δικές μου μετρήσεις μαζί με τον sp0+ ως official timer και να σας στείλω και γω τα δικά μου δεδομένα...

                                          καλοδεχουμενες και οι δικες σου μετρησεις

                                          αν και μετα να δουμε που θα κρυφτουμε εμεις οι 'μικροι'!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Α, ρε ζηλεύω... θα κάτσω να το μελετήσω (αν προλάβω) το Σ/Κ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 2 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr