-
Για να δούμε τι γίνεται από μέσα. Όποιος ξέρει τι είναι όλα αυτά (el-em, nass, κάποιος άλλος? ) να μας διαφωτίσει λίγο (πέρα από αυτά που είναι κατανοητά), να καταλάβουμε και την τεχνική πλευρά των χειρισμών ενός αγωνιστικού, επιπέδου WRC.
**Subaru Impreza 04 **
-
Για να δούμε τι γίνεται από μέσα. Όποιος ξέρει τι είναι όλα αυτά (el-em, nass, κάποιος άλλος? ) να μας διαφωτίσει λίγο (πέρα από αυτά που είναι κατανοητά), να καταλάβουμε και την τεχνική πλευρά των χειρισμών ενός αγωνιστικού, επιπέδου WRC.
**Subaru Impreza 04 **
-
Για να δούμε τι γίνεται από μέσα. Όποιος ξέρει τι είναι όλα αυτά (el-em, nass, κάποιος άλλος? ) να μας διαφωτίσει λίγο (πέρα από αυτά που είναι κατανοητά), να καταλάβουμε και την τεχνική πλευρά των χειρισμών ενός αγωνιστικού, επιπέδου WRC.
**Subaru Impreza 04 **
-
**Peugeot 307 WRC **
Όποιος βρει και από άλλα WRC, ας τα καταθέσει.
-
ΑΓΑΠΗΤΕ cmarin,
ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΔΙΟΤΙ ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΩΤΟΠΩ,ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ 04 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ 10 ΚΟΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ.
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12 ΟΘΟΝΕΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ,ΟΠΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙΑ ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ (ΕΝΑ-ΕΝΑ) ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ 'ΚΟΦΤΗ'. ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΤURBO,ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΡ,ΔΕΞΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ. ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΝΤΑΣ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 81 ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΜΟΝΟ 91 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ 5200 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΗ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 106 ΚΡΗ.
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΘΟΝΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΝΕΡΟΥ-ΛΑΔΙΟΥ,ΤΑΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ (TPS). ΔΕΞΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ALS (POSITION 3) ΤΟ EGT ΣΗΜΑΙΝΕΙ EXHAUST GAS TEMPERATURE ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΕΚΤΗ ΚΑΙ 5800 ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 104 ΚΡΗ !ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ PEUGEOT ΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ 307 !!!
Η ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ PEUGEOT AΠΟ TO SUBARU ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΕΙ ΕΦΕΔΡΙΚΟ ΛΕΒΙΕ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΙ,ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΥ (ΑΠ'ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΦΕΔΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ... ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΤΕ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ευχαριστούμε Λώρη!
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ PEUGEOT ΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ 307 !!!
Ναι, περιμένω τον Markous να μας πει κάτι! >
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
Αχα!
Πες μας για τους διακόπτες αριστερά και δεξιά κάτω από τον κεντρικό (πορτοκαλί) διακόπτη και τους πλαϊνούς από την πλευρά του συνοδηγού.
-
Hyundai Accent WRC
-
Ford Focus WRC 2002
Ford Focus WRC 2001
-
Βρήκα κάτι ενδιαφέρον με επεξηγήσεις! Είναι βέβαια το Impreza του 2001.
-
Peugeot 206 WRC
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ευχαριστούμε Λώρη!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ PEUGEOT ΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ 307 !!!
Ναι, περιμένω τον Markous να μας πει κάτι! >
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
Αχα!
Πες μας για τους διακόπτες αριστερά και δεξιά κάτω από τον κεντρικό (πορτοκαλί) διακόπτη και τους πλαϊνούς από την πλευρά του συνοδηγού.
TΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ S10.
ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ Ο ΠΟΡΤΟΚΑΛΗΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ.
ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΑΥΤΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΒΕΙΣ (10 ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ) ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΤΟΝ ΨΕΚΑΣΜΟ ΝΕΡΟΥ-ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ FANS (ΨΥΓΕΙΟΥ ΝΕΡΟΥ-ΚΙΒΩΤΙΟΥ-ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑΣ-ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ Κ.Α.). ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ BLOWER ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ,ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ ΤΖΑΜΙ,ΓΙΑ ΤΟ ΒLOWER ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΤΖΑΜΙΟΥ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ Κ.Α.
ΤΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΟΥ ΔΕΣΠΟΖΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΟΥΜΠΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ-Η ΝΕΚΡΑ-Η ΟΠΙΣΘΕΝ-ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ STAGE ΟΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟ MAXIMUM ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΚΟΥΜΠΙ (ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ) ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ALS. ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ (ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ) ΡΥΘΜΙΖΕΙΣ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ-ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ LOCK ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ (ΓΙΝΟΝΤΑΙ 100% ΜΠΛΟΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΚΟΤΟΠΙΑ) Η ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ LOCK ΜΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (Π.Χ. ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ) ΑΝ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ SERVICE PARK.
ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΒΕΒΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΠΟΔΟΣΤΗΡΙΑ,ΓΙΑ ΠΙΤΣΙΛΙΣΤΗΡΙΑ,ΚΛΑΞΟΝ ΚΑΙ HALDA.
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΤΣΙΛΙΣΤΗΡΙΑ-ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ-ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟ LAUNCH CONTROL ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ψιλοπράγματα δηλαδή... Βάζεις μπρος και φεύγεις, όπως και στο δικό σου αυτοκίνητο...
-
Σέ όλες τις φώτο που έχετε παραθέσει φάινεται ότι το τιμόνι απέχει αρκετά απο το ταμπλό. Είδικά στο peugeot 206 φένεται πολύ πιό έντονα. Είναι ιδέα μου? Υπάρχει λόγος που είναι έτσι?
-
Ο χρήστης nexis έγραψε:
Σέ όλες τις φώτο που έχετε παραθέσει φάινεται ότι το τιμόνι απέχει αρκετά απο το ταμπλό. Είδικά στο peugeot 206 φένεται πολύ πιό έντονα. Είναι ιδέα μου? Υπάρχει λόγος που είναι έτσι?Όσο πιο πίσω και χαμηλά κάθονται ο οδηγός και ο συνοδηγός, τόσο καλύτερα για το κέντρο και την κατανομή βάρους στο αγωνιστικό. Γι αυτό υπάρχει επιμήκυνση της κολώνας του τιμονιού.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
........ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΒΕΒΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΠΟΔΟΣΤΗΡΙΑ,ΓΙΑ ΠΙΤΣΙΛΙΣΤΗΡΙΑ,ΚΛΑΞΟΝ ΚΑΙ HALDA.
..........
'EL-EM'Το επιβεβαιώνω!!! Τα πάτησα (κατά λάθος βεβαίως βεβαίως!) και είδα ότι όντως λειτουργούν!!!
Πάντως για να ξεκινήσεις τον κινητηρα απαιτείται να πατήσεις/γυρίσεις καμιά 10αριά κουμπιά! Ενα από αυτά σου δείχνει και τα volt της μπαταρίας!!!
-
Από τη θέση του οδηγού (και του συνοδηγού)