-
Ένας φίλος μου έχει ένα VW POLO 2001 και ανακάλυψε ότι τα μπουζί που πρέπει σύντομα να αλλάξει κοστίζουν λέει 70Ε το ένα = 280Ε γιατί έχουν κράμα λευκοχρύσου.
Επειδή το ποσό του φαίνεται υπερβολικό θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να βάλει απλά μπουζί από άλλο κατασκευαστή (με προφανώς μικρότερο χρόνο ζωής) και αν θα έχουν επιπτώσεις στην λειτουργία του αυτοκινήτου. -
Ένας φίλος μου έχει ένα VW POLO 2001 και ανακάλυψε ότι τα μπουζί που πρέπει σύντομα να αλλάξει κοστίζουν λέει 70Ε το ένα = 280Ε γιατί έχουν κράμα λευκοχρύσου.
Επειδή το ποσό του φαίνεται υπερβολικό θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να βάλει απλά μπουζί από άλλο κατασκευαστή (με προφανώς μικρότερο χρόνο ζωής) και αν θα έχουν επιπτώσεις στην λειτουργία του αυτοκινήτου. -
Ένας φίλος μου έχει ένα VW POLO 2001 και ανακάλυψε ότι τα μπουζί που πρέπει σύντομα να αλλάξει κοστίζουν λέει 70Ε το ένα = 280Ε γιατί έχουν κράμα λευκοχρύσου.
Επειδή το ποσό του φαίνεται υπερβολικό θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να βάλει απλά μπουζί από άλλο κατασκευαστή (με προφανώς μικρότερο χρόνο ζωής) και αν θα έχουν επιπτώσεις στην λειτουργία του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης gsolidak1 έγραψε:
Ένας φίλος μου έχει ένα VW POLO 2001 και ανακάλυψε ότι τα μπουζί που πρέπει σύντομα να αλλάξει κοστίζουν λέει 70Ε το ένα = 280Ε γιατί έχουν κράμα λευκοχρύσου.
Επειδή το ποσό του φαίνεται υπερβολικό θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να βάλει απλά μπουζί από άλλο κατασκευαστή (με προφανώς μικρότερο χρόνο ζωής) και αν θα έχουν επιπτώσεις στην λειτουργία του αυτοκινήτου.ούτε Alfa TS να ταν (που και για εκεί είναι υπερβολικό το ποσό!)
πες του να πάρει τα απλά NGK με... 3,5 ευρώ το ένα (πολλές φορές είναι τα ίδια που βάζει και το... VAG )
αν έχουν κράμα λευκόχρυσου, ας τα κάνει δώρο στην κοπέλα του
-
Ο χρήστης gsolidak1 έγραψε:
Ένας φίλος μου έχει ένα VW POLO 2001 και ανακάλυψε ότι τα μπουζί που πρέπει σύντομα να αλλάξει κοστίζουν λέει 70Ε το ένα = 280Ε γιατί έχουν κράμα λευκοχρύσου.
Επειδή το ποσό του φαίνεται υπερβολικό θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να βάλει απλά μπουζί από άλλο κατασκευαστή (με προφανώς μικρότερο χρόνο ζωής) και αν θα έχουν επιπτώσεις στην λειτουργία του αυτοκινήτου.Πρόβλημα δεν θα έχει αν χρησιμοποιήσει αυτά που λέει ο κατασκευαστής.
ΝGK: BUR6ET 0.8mm gap
Bosch: W7LTCR 1.0mm gapΤα ποιο πάνω είναι για 1400 και 1600 cc. Αν είναι άλλο μοντέλο πες μου αν θες να κοιτάξω τον κατάλογο.
Μου κάνει όμως εντύπωση που έχει μπούζι πλατίνας. Προσωπικά δεν νομίζω να είναι τα μαμά.
-
Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Μου κάνει όμως εντύπωση που έχει μπούζι πλατίνας. Προσωπικά δεν νομίζω να είναι τα μαμά.
ακόμα και 'platinum' ή 'iridium' να είναι, 70 ευρώ το ένα αποκλείεται!
-
Απο τον Καισαρη θα τα αγορασει;
70
-
70 ευρώ το 1, είναι πανάκριβα!!! Μα καλά! Για χαζούς μας περνάνε;
Το παν είναι, το μπουζί που θα βάλει, να έχει το ίδιο διάκενο και να μην ειναι θερμότερο ή ψυχρότερο από το εργοστασιακό (να απάγει το ίδιο ποσό θερμότητας, δηλαδή να είναι το ίδιο ψυχρό με το εργοστασιακό)...
Άκου 70 ευρώ το ένα...
Έγώ τα πληρώνω 2 ευρώ το ένα (της EYQUEM) και τα βάζω και μόνος μου. Έχω και φίλερ. Την ροπή σύσφιξης την εκτιμώ στο (πολύ) περίπου. Εξάλλου κανείς δεν μετράει την ροπή σύσφιξης. όλοι τα καργάρουν και ό,τι γίνει...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μου κάνει όμως εντύπωση που έχει μπούζι πλατίνας. Προσωπικά δεν νομίζω να είναι τα μαμά.
ακόμα και 'platinum' ή 'iridium' να είναι, 70 ευρώ το ένα αποκλείεται!
Αν θυμάμαι καλά μια φορά που είχα περάσει σε ένα ηλίθιο που νόμιζε ότι θα βγάλει καμια 100 αλογα με τα platinum έιχαν 160 euro τα 4. Αρα 280απο αντιπροσοπία είναι λογική τιμή
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
70 ευρώ το 1, είναι πανάκριβα!!! Μα καλά! Για χαζούς μας περνάνε;Το παν είναι, το μπουζί που θα βάλει, να έχει το ίδιο διάκενο και να μην ειναι θερμότερο ή ψυχρότερο από το εργοστασιακό (να απάγει το ίδιο ποσό θερμότητας, δηλαδή να είναι το ίδιο ψυχρό με το εργοστασιακό)...
Άκου 70 ευρώ το ένα...
Έγώ τα πληρώνω 2 ευρώ το ένα (της EYQUEM) και τα βάζω και μόνος μου. Έχω και φίλερ. Την ροπή σύσφιξης την εκτιμώ στο (πολύ) περίπου. Εξάλλου κανείς δεν μετράει την ροπή σύσφιξης. όλοι τα καργάρουν και ό,τι γίνει...
Ροπή σύσφιξης?? τι έιναι αυτό???
Είχα πετύχει μηχανικό (ο θεός να τον κάνει) ο οποίος είχε περάσει σωλήνα στην καστάνια για να μην κουράζεται.Είναι με το χέρι μέχρι να πατίσουν και μετά 1/2 της στροφής.??? Το αναφέρουν τα ngk πάνω στο κουτί αλλά τωρα δεν θυμάμαι ακριβώς.
-
Σας ευχαριστώ όλους.
Το μοντέλο είναι το 1000cc οπότε αν υπάρχουν τα στοιχεία και για αυτό θα ήταν πολύ χρήσιμα...Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Πρόβλημα δεν θα έχει αν χρησιμοποιήσει αυτά που λέει ο κατασκευαστής.
ΝGK: BUR6ET 0.8mm gap
Bosch: W7LTCR 1.0mm gapΤα ποιο πάνω είναι για 1400 και 1600 cc. Αν είναι άλλο μοντέλο πες μου αν θες να κοιτάξω τον κατάλογο.
Μου κάνει όμως εντύπωση που έχει μπούζι πλατίνας. Προσωπικά δεν νομίζω να είναι τα μαμά.
-
Ο χρήστης gsolidak1 έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους.
Το μοντέλο είναι το 1000cc οπότε αν υπάρχουν τα στοιχεία και για αυτό θα ήταν πολύ χρήσιμα...Πρόβλημα δεν θα έχει αν χρησιμοποιήσει αυτά που λέει ο κατασκευαστής.
ΝGK: BUR6ET 0.8mm gap
Bosch: W7LTCR 1.0mm gapΤα ποιο πάνω είναι για 1400 και 1600 cc. Αν είναι άλλο μοντέλο πες μου αν θες να κοιτάξω τον κατάλογο.
Μου κάνει όμως εντύπωση που έχει μπούζι πλατίνας. Προσωπικά δεν νομίζω να είναι τα μαμά.
ειδικά αν είναι το 1000άρι με 15 ευρώ καθάρισε
-
Ο χρήστης gsolidak1 έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους.
Το μοντέλο είναι το 1000cc οπότε αν υπάρχουν τα στοιχεία και για αυτό θα ήταν πολύ χρήσιμα...Για τους κινητήρες ALD η AUC
NGK: PZFR5D-11 gap 1.0 - 1.1
Beru: 14GH7DTR gap 0.8
BOSCH W7LTCR gap 1.0
CHAMPION RN8VTYC4 gap 1.0Τα μαμά είναι τα NGK: PZFR5D-11 gap 1.0 - 1.1
Tα οποία όπως φαίνεται απο τον κώδικα είναι τα Platinum. .
Βιάστικα να μιλήσω πριν.
Kαι για κινητήρες AER η ΑLL
ΝGK: BUR6ET 0.7mm gap
Bosch: W7LTCR 0.9mm gapΜαμά τα ΝGK: BUR6ET 0.7mm gap
Aν έχει ένα απο τους πρώτους 2 δεν γλίτώνει το χαράτσι με τα NGK. Δεν ξέρω τι τιμές πέζουν στα άλλα και ειδικά τα Bosch που ταιριάζουν σε όλους.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Απο τον Καισαρη θα τα αγορασει; -
Euxaristw kai pali... brhka auto to site
https://www.sparkplugs.com/results_cros ... 11&x=0&y=0kai deixnei oti stelnoun ellada... opote 8a ta paraggeilw...
mallon sumferei... pantws fainetai terastio to pososto kerdous (klophs) apo tis etairies...Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους.
Το μοντέλο είναι το 1000cc οπότε αν υπάρχουν τα στοιχεία και για αυτό θα ήταν πολύ χρήσιμα...Για τους κινητήρες ALD η AUC
NGK: PZFR5D-11 gap 1.0 - 1.1
Beru: 14GH7DTR gap 0.8
BOSCH W7LTCR gap 1.0
CHAMPION RN8VTYC4 gap 1.0Τα μαμά είναι τα NGK: PZFR5D-11 gap 1.0 - 1.1
Tα οποία όπως φαίνεται απο τον κώδικα είναι τα Platinum. .
Βιάστικα να μιλήσω πριν.
Kαι για κινητήρες AER η ΑLL
ΝGK: BUR6ET 0.7mm gap
Bosch: W7LTCR 0.9mm gapΜαμά τα ΝGK: BUR6ET 0.7mm gap
Aν έχει ένα απο τους πρώτους 2 δεν γλίτώνει το χαράτσι με τα NGK. Δεν ξέρω τι τιμές πέζουν στα άλλα και ειδικά τα Bosch που ταιριάζουν σε όλους.
Αλλαγή μπουζί