Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάρτηση σε FIESTA Trend 1.4 (2002)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανάρτηση σε FIESTA Trend 1.4 (2002)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rrunner last edited by

      Αγαπητοί συνφορουμίστες,
      Μιας και το αδέρφι μου δεν είναι φίλος των pc ανέλαβα εγώ να έλθω σε επάφή μαζί σας.

      Μετά από 57000km παρατήρησε 'οτι το αυτο/το βάζει κλίσεις στις στροφές και έχει τάσεις πλεύσηςστις ευθείες. Ρωτώ λοιπόν εάν έχετε υπ'όψη κάποια σοβαρή και εγγυημένη μάρκα και τύπο αμορτισέρ για το fiestaki. Δεν χρειάζεται κάποιο κιτ με χαμηλωμένα ελατήρια κ.λ.π. απλά ένα σωστό σετ αμορτισέρ πάνω σε μαμά ελατήρια. Απλώς γιατί να τα σκάσει στην ford και να μην βάλει με τα ίδια χρήματα κάτι καλύτερο?

      Υ.Γ: Δεν τοποθέτησα το topic στο ford forum διότι η ερώτηση είναι τεχνικού περιεχομένου (sorry αν έπρεπε)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rrunner last edited by

        Αγαπητοί συνφορουμίστες,
        Μιας και το αδέρφι μου δεν είναι φίλος των pc ανέλαβα εγώ να έλθω σε επάφή μαζί σας.

        Μετά από 57000km παρατήρησε 'οτι το αυτο/το βάζει κλίσεις στις στροφές και έχει τάσεις πλεύσηςστις ευθείες. Ρωτώ λοιπόν εάν έχετε υπ'όψη κάποια σοβαρή και εγγυημένη μάρκα και τύπο αμορτισέρ για το fiestaki. Δεν χρειάζεται κάποιο κιτ με χαμηλωμένα ελατήρια κ.λ.π. απλά ένα σωστό σετ αμορτισέρ πάνω σε μαμά ελατήρια. Απλώς γιατί να τα σκάσει στην ford και να μην βάλει με τα ίδια χρήματα κάτι καλύτερο?

        Υ.Γ: Δεν τοποθέτησα το topic στο ford forum διότι η ερώτηση είναι τεχνικού περιεχομένου (sorry αν έπρεπε)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rrunner last edited by

          Αγαπητοί συνφορουμίστες,
          Μιας και το αδέρφι μου δεν είναι φίλος των pc ανέλαβα εγώ να έλθω σε επάφή μαζί σας.

          Μετά από 57000km παρατήρησε 'οτι το αυτο/το βάζει κλίσεις στις στροφές και έχει τάσεις πλεύσηςστις ευθείες. Ρωτώ λοιπόν εάν έχετε υπ'όψη κάποια σοβαρή και εγγυημένη μάρκα και τύπο αμορτισέρ για το fiestaki. Δεν χρειάζεται κάποιο κιτ με χαμηλωμένα ελατήρια κ.λ.π. απλά ένα σωστό σετ αμορτισέρ πάνω σε μαμά ελατήρια. Απλώς γιατί να τα σκάσει στην ford και να μην βάλει με τα ίδια χρήματα κάτι καλύτερο?

          Υ.Γ: Δεν τοποθέτησα το topic στο ford forum διότι η ερώτηση είναι τεχνικού περιεχομένου (sorry αν έπρεπε)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vatanen last edited by

            Φιλε λογικα υπαρχουν πολλεσ λυσεις με πιο ξακουστη τα BILSTEIN αλλα αποριες τετοιες θα σου λυσουν καποιοι που εχουν δοκιμασει κατι αντιστοιχο σε καποιο αντιστοιχο φορουμ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bts last edited by

              Ο χρήστης Rrunner έγραψε:
              Αγαπητοί συνφορουμίστες,
              Μιας και το αδέρφι μου δεν είναι φίλος των pc ανέλαβα εγώ να έλθω σε επάφή μαζί σας.

              Μετά από 57000km παρατήρησε 'οτι το αυτο/το βάζει κλίσεις στις στροφές και έχει τάσεις πλεύσηςστις ευθείες. Ρωτώ λοιπόν εάν έχετε υπ'όψη κάποια σοβαρή και εγγυημένη μάρκα και τύπο αμορτισέρ για το fiestaki. Δεν χρειάζεται κάποιο κιτ με χαμηλωμένα ελατήρια κ.λ.π. απλά ένα σωστό σετ αμορτισέρ πάνω σε μαμά ελατήρια. Απλώς γιατί να τα σκάσει στην ford και να μην βάλει με τα ίδια χρήματα κάτι καλύτερο?

              Υ.Γ: Δεν τοποθέτησα το topic στο ford forum διότι η ερώτηση είναι τεχνικού περιεχομένου (sorry αν έπρεπε)

              To Car Center έχει μία από τις καλύτερες προτάσεις για την ανάρτηση των Ford, χαμηλωμένων και μη. Ανακατασκευάζει τα εργοστασιακά αμορτισέρ, αλλάζει τις ρυθμίσεις ανάλογα με την εφαρμογή, και με χρήση ποιοτικότερων υλικών, αυξάνει την αντοχή τους.

              Καμία σχέση με κοινά aftermarket αμορτισέρ εμπορίου.

              Για περισσότερα, τεύχος 4Τ Ιανουαρίου 2003. Εκεί βέβαια εφαρμόζεται σε Focus, αλλά υπάρχουν αντίστοιχες λύσεις και για το Fiesta.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr