-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Ακούγοντας τα σχόλια των οδηγών και βλέποντας και τις επιδόσεις, σκέφτομαι να ανοίξω topic *'Μarcus vs Markko vs 307'. *8)Πάντως το σχόλιο του Martin περί 'επιβάτη' και ότι το αυτοκίνητο οδηγεί αυτόν και όχι το ανάποδο, είναι ενδεικτικό της ψυχολογίας που βρίσκεται.
Είναι καινούργιος στην ομάδα, είναι και το 307 'δύστροπο', ε...Εγώ πάντως τον περιμένω ακόμα προτού αρχίσω να προβαίνω σε σχόλια τύπου 'Burns' που ήδη ακούστηκαν.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Εγώ πάντως τον περιμένω ακόμα προτού αρχίσω να προβαίνω σε σχόλια τύπου 'Burns' που ήδη ακούστηκαν.
Ξερεις, υπάρχει διαφορά. Φέτος ο Μάρκο απλά ακολουθεί και τσιμπάει βαθμούς χωρίς να μπορεί να πρωταγωνιστήσει, ενώ ο Μπέρνς μπορούσε αλλά τσίμπαγε βαθμούς εκ του ασφαλούς!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ξερεις, υπάρχει διαφορά. Φέτος ο Μάρκο απλά ακολουθεί και τσιμπάει βαθμούς χωρίς να μπορεί να πρωταγωνιστήσει, ενώ ο Μπέρνς μπορούσε αλλά τσίμπαγε βαθμούς εκ του ασφαλούς!Συμφωνώ κι εγώ. Δεν έχει δείξει μέχρι στιγμής ότι του αξίζει κάποια νίκη με το 307...
Αν κάποιος μου έλεγε πως στον επόμενο αγώνα θα κερδίσει ο Μάρτιν, θα φανταζόμουν μόνο εγκατάλειψη ή πρόβλημα των Gro,Solb και Loeb.
Ίσως να χρειάζεται περισσότερο χρόνο... -
Ο Εσθονος δεν νομιζω οτι μπορει να αμφισβητηθει ή κ να συγκριθει με τον Burns. Η ταχυτητα του ειναι αποδεδειγμενη εχοντας νικησει στην Φινλανδια ωπου κανεις δεν μπορεσε να τον πλησιασει.
Νομιζω πως το 307 ειναι πολυ δυστροπο κ παραλληλα πολυ καινουργιο γι αυτον ωστε να βρει την απαιτουμενη ταχυτητα. Εδω ο Gronholm που ειναι κ τοσα χρονια στην ομαδα οταν κινειται σε ρυθμους πρωτιας συχνα πεφτει σε καποιο λαθος. Οταν ορμαει -που παντα ορμαει, γι αυτο κ τον γουσταρω - φαινεται οτι ακομα τ αυτοκινητο τον δυσκολευει πολυ. Δεν κουλαθηκε ξαφνικα για να κανει λαθη νεου. Απλα δεν εχει ειτε την εξοικειωση, ειτε την ασφαλεια που του εδινε το 206. Κ ολα αυτα συμβαλουν στο να πεφτει κ η ψυχολογια του φανταζομαι.
Πως λοιπον να κινηθει ο Martin στους ρυθμους Gron? Παιζει το παιχνιδι safe κ οπως φαινεται δειχνει βαθμολογικα να αποδιδει. Αν κ δεν ειναι κ οτι καλυτερο να τρωει 3-4 λεπτα απο τον 1ο. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Ο Εσθονος δεν νομιζω οτι μπορει να αμφισβητηθει ή κ να συγκριθει με τον Burns. Η ταχυτητα του ειναι αποδεδειγμενη εχοντας νικησει στην Φινλανδια ωπου κανεις δεν μπορεσε να τον πλησιασει.Νομιζω πως το 307 ειναι πολυ δυστροπο κ παραλληλα πολυ καινουργιο γι αυτον ωστε να βρει την απαιτουμενη ταχυτητα. Εδω ο Gronholm που ειναι κ τοσα χρονια στην ομαδα οταν κινειται σε ρυθμους πρωτιας συχνα πεφτει σε καποιο λαθος. Οταν ορμαει -που παντα ορμαει, γι αυτο κ τον γουσταρω - φαινεται οτι ακομα τ αυτοκινητο τον δυσκολευει πολυ. Δεν κουλαθηκε ξαφνικα για να κανει λαθη νεου. Απλα δεν εχει ειτε την εξοικειωση, ειτε την ασφαλεια που του εδινε το 206. Κ ολα αυτα συμβαλουν στο να πεφτει κ η ψυχολογια του φανταζομαι.
Πως λοιπον να κινηθει ο Martin στους ρυθμους Gron? Παιζει το παιχνιδι safe κ οπως φαινεται δειχνει βαθμολογικα να αποδιδει. Αν κ δεν ειναι κ οτι καλυτερο να τρωει 3-4 λεπτα απο τον 1ο.Και ο Μπέρνς ήταν πολύ καλός το 1999, 2000, 2001 παρολίγο να νικήσει στην Φινλανδία το 2002 αλλά πάλι δεν ήταν 'γρήγορος' σαν τον Γκρόνχολμ.
-
Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται οτι η αλλαγή ομάδας δεν κάνει καλό στον οδηγό.
Μα καλά αυτό το Peugeot μόνο με τον Gronholm παει;;;;;;;; -
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται οτι η αλλαγή ομάδας δεν κάνει καλό στον οδηγό.
Μα καλά αυτό το Peugeot μόνο με τον Gronholm παει;;;;;;;;Κι αν το πήγαινε κι αυτός, καλά θα ήταν
Φαίνεται ότι υπάρχει απόσταση από Citroen & Subaru με αποτέλεσμα αν θέλει να νικήσει να πιέζει πολύ με αποτελέσματα που όλοι ξέρουμε.
-
Του πήρε την Τουρκία ο Μάρκος του Μάρκο και το σκορ έγινε 4-3! Είναι βέβαια πιο αποτελεσματικός ο εσθονός με 6 βαθμούς μπροστά από τον φιλανδό.
Νίκη δεν έχουμε δει ακόμη και αυτό πρέπει να προβληματίσει περισσότερο τους 2 και την pug -
Martin ειναι η σωστη απάντηση...
Βεβαια η εμπειρια ειναι με το μερος του ψιλού και άχαρου
αλλα και το ταλέντο περισσεύει στον Martin κατι που άλλωστε το έχει αποδείξει ουκ ολίγες φορές.. -
ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΣ MARTIN ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΨΗΛΟ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.
Ο ΕΣΘΟΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ...ΚΑΝΕΝΑ ΡΙΣΚΟ, ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΑΠΛΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ. ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΣΤΟ SERVICE ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟ 307 ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ OTI O ΜΑRTIN ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΤΙ ΤΟΝ ΦΡΕΝΑΡΕΙ? ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ? ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ 2ΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΗΣ PEUGEOT? ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ GRONHOLM ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ROVANPERA KAI LOIX???
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ. ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ BUCKET ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ... -
Αυτός δεν ήταν που πριν 2 χρόνια (Του το στερησε ένα λάστιχο πριν 3) έσπασε το κατεστημενο McRae στην Ελλάδα? Και μετά στην Φιλανδια;
Από τότε έχει την χειροτερη εξελιξη...
-
ΜΟΛΙΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑΤΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Ο ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ GRONHOLM, ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΤΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ MARTIN...
ΑΥΤΟ ΤΟ 2ο BUCKET ΤΗΣ PEUGEOT ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΜΟΛΙΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑΤΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Ο ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ GRONHOLM, ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΤΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ MARTIN...ΑΥΤΟ ΤΟ 2ο BUCKET ΤΗΣ PEUGEOT ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ...
Τα αποτελέσματα όμως δείχνουν ότι το πρωτάθλημα των κατασκευαστών είναι κοντά στην Pug. Σίγουρα εξαρτάται από την απόδοση του Duval, αλλά αν δεν είχαν τους βαθμούς του Carlos τώρα θα ήταν ήδη πίσω. Είναι νομίζω η κατάλληλη περίοδος για μία.... ψηφοφορία , πριν την Φιλανδία.
Markus vs Markko