-
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Φαίνεται πως η τελευταία παρτίδα βγήκε σωστή. Ορισμένοι -όσο και αν δεν θέλουν να το πιστέψουν- έβαζαν από Golf V (ίδιος κωδικός και αυτός, με διαφορετικά γράμματα) και ξεμπέρδευαν. Η διαφορά σε σκληρότητα/αίσθηση είναι ελάχιστη, αλλά δεν έκαναν θόρυβο
Τελικά θα διαλέξεις??
Τα εξουσιοδοτημένα- όπως έλεγες- έβαζαν τα αμορτισέρ του golf στο Α3 ή κάποιοι που το επέλεξαν??**
ΟΡΙΣΜΕΝΑ** εξουσιοδοτημένα! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
**
ΟΡΙΣΜΕΝΑ** εξουσιοδοτημένα!Θα αστειεύεσαι ασφαλώς....
Δε θα ήταν σήμερα φίλε μου εξουσιοδοτημένα...
Τι νομίζεις ότι κανουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι.
Εάν δεν υπάρχει εντολή από κεντρικά και μάλιστα για τέτοιο πρόβλημα που απασχολούσε αρκετούς μήνες όλα τα εξουσιοδοτημένα πιστεύεις ότι πήραν τέτοια απόφαση...
Εσύ μάλλον εννοείς ότι κάποιος μηχανικός το δοκίμασε στο δικό του και κάτι έγινε...
Να σου θυμίσω ότι προσπαθούσες να με πείσεις ότι αυτά που έβαλαν σε εμένα για παράδειγμα και σταμάτησε το πρόβλημα ήταν αμορτισέρ του golf!!
Και επέμενες!!!Χαίρομαι που κατάλαβες το λάθος σου...Φαντάζομαι θυμάσαι δε χρειάζεται το link.
-
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
**
ΟΡΙΣΜΕΝΑ** εξουσιοδοτημένα!Θα αστειεύεσαι ασφαλώς....
Δε θα ήταν σήμερα φίλε μου εξουσιοδοτημένα...
Τι νομίζεις ότι κανουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι.
Εάν δεν υπάρχει εντολή από κεντρικά και μάλιστα για τέτοιο πρόβλημα που απασχολούσε αρκετούς μήνες όλα τα εξουσιοδοτημένα πιστεύεις ότι πήραν τέτοια απόφαση...
Εσύ μάλλον εννοείς ότι κάποιος μηχανικός το δοκίμασε στο δικό του και κάτι έγινε...
Να σου θυμίσω ότι προσπαθούσες να με πείσεις ότι αυτά που έβαλαν σε εμένα για παράδειγμα και σταμάτησε το πρόβλημα ήταν αμορτισέρ του golf!!
Και επέμενες!!!Χαίρομαι που κατάλαβες το λάθος σου...Φαντάζομαι θυμάσαι δε χρειάζεται το link.
Δεν έγραψα ότι αυτά που έβαλαν στο δικό σου ήταν του Golf! (θανάσιμο αμάρτημα ε; ) Υπήρχε και αυτή η λύση και κάποιοι την εφάρμοσαν και ξεμπέρδεψαν. Όπως έγραψα και πιο πάνω, μετά από πολλές αντικαταστάσεις του κωδικού/αμορτισέρ, λύθηκε το πρόβλημα.
Το τι κάνουν και τι δεν κάνουν τα εξουσιοδοτημένα επέτρεψέ μου να το γνωρίζω ΠΟΛΥ καλύτερα.
Ακόμα και εγγύηση σε τριών ετών αυτοκίνητο μπορούν να περάσουν, χωρίς να ισχύει -αν θέλουν φυσικά-
-
Ο χρήστης Ikar έγραψε:
..... Οι αναρτήσεις είναι ίδιες ή τουλάχιστον γίνονται ίδιες. Αφού το πρόβλημα με τα αμορτισέρ του Α3 διορθωνόταν τοποθετώντας αυτά του GolfΛοιπόν αυτά και πολλά ακόμα βέβαια είπες...
Ολο λες ότι εσύ τα ξέρεις όλα και καλύτερα από όλους αλλά τελικά....
Ξεχνάς και αυτά που τόσο καλά ξέρεις..
Αν ήξερες τι θα πει εξουσιοδοτημένο και ειδικά audi θα ήξερες ότι αυτά που λες ότι στο ένα έκαναν έτσι και στο άλλο γιουβέτσι δε γίνονται φίλε μου...
Όσο για την εγγύηση χαίρω πολύ ότι γίνεται αυτό που γράφεις εάν θέλουν..είπες κάτι?
Αυτά!!
-
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
..... Οι αναρτήσεις είναι ίδιες ή τουλάχιστον γίνονται ίδιες. Αφού το πρόβλημα με τα αμορτισέρ του Α3 διορθωνόταν τοποθετώντας αυτά του Golf
Λοιπόν αυτά και πολλά ακόμα βέβαια είπες...
Ολο λες ότι εσύ τα ξέρεις όλα και καλύτερα από όλους αλλά τελικά....
Ξεχνάς και αυτά που τόσο καλά ξέρεις..
Αν ήξερες τι θα πει εξουσιοδοτημένο και ειδικά audi θα ήξερες ότι αυτά που λες ότι στο ένα έκαναν έτσι και στο άλλο γιουβέτσι δε γίνονται φίλε μου...
Όσο για την εγγύηση χαίρω πολύ ότι γίνεται αυτό που γράφεις εάν θέλουν..είπες κάτι?
Αυτά!!
διορθωνόταν σημαίνει ΣΕ ΟΛΑ; :roll. Έγραψα ότι το έκαναν στο δικό σου; ή σε όλα τα Α3; είσαι σίγουρος τι έβαλαν στο δικό σου;
ναι, να 'σαι σίγουρος ότι ΔΕΝ ξέρω τι γίνεται στους εισαγωγείς, στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ούτε τι σημαίνει εξουσιοδοτημένο συνεργείο Audi
Τελικά τι αμορτισέρ σου έβαλαν;
-
-
ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ SPORTBACK 2.0 STIS 22/3/2005
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 3000 ΧΛΜ .ΟΛΑ ΑΨΟΓΑ.
ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΒΙΤΙΟΝ ΜΕ ΤΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ (-15mm) ANARTHSH
ΚΑΙ 225/45/17 ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΑ ΕΓΚΑΡΣΙΑ ,ΠΟΥΘΕΝΑ
ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΙΔΙΑΤΕΡΑ.. -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ SPORTBACK 2.0 STIS 22/3/2005
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 3000 ΧΛΜ .ΟΛΑ ΑΨΟΓΑ.
ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΒΙΤΙΟΝ **ΜΕ ΤΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ (-15mm) ANARTHSH
ΚΑΙ 225/45/17 ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΑ ΕΓΚΑΡΣΙΑ **,ΠΟΥΘΕΝΑ
ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΙΔΙΑΤΕΡΑ.....είναι δυνατόν να μην κοπανάει...;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ SPORTBACK 2.0 STIS 22/3/2005
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 3000 ΧΛΜ .ΟΛΑ ΑΨΟΓΑ.
ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΒΙΤΙΟΝ **ΜΕ ΤΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ (-15mm) ANARTHSH
ΚΑΙ 225/45/17 ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΑ ΕΓΚΑΡΣΙΑ **,ΠΟΥΘΕΝΑ
ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΙΔΙΑΤΕΡΑ.....είναι δυνατόν να μην κοπανάει...;
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ..! ΕΣΤΙΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑΤΙ
ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ FORUMADES ΟΤΙ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟ
Α3 .ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΗ
ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΡΙΝΩ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΕΛΕΙΑ..
ΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ VECTRA SPORT EIXA ΔΑΠΑΝΗΣΕΙ
ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ & ΧΡΗΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ & ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ
ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ...
ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ Α3 SPORTBACK ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ
ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ : ΚΟΡΥΦΑΙΟ : -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ..! ΕΣΤΙΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑΤΙ
ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ FORUMADES ΟΤΙ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟ
Α3 ....Δε νομίζω ποτέ forumας κάτοχος του τελευταίου Α3 να είπε ότι κοπανάει, ούτε βέβαια για το ambition, γιατί απλά δε κοπανάει...
Αυτοί που το λένε δε το έχουν οδηγήσει φίλε μου..!
Καλορίζικο!!
Προβληματα με το νεο Α3!