-
Καλησπέρα. Ολα άρχισαν μετά από επίσκεψη στο συνεργείο για αλλαγή στα τακάκια και ενός ρουλεμάν τροχού.
Μετά απο 2-3 μέρες αποφάσισα να τρέξω λίγο παραπάνω το αυτοκίνητο (βασικά το έτρεξα αρκετά μπορώ να πω) και γυρνώντας σπίτι άρχισε αυτός ο παράξενος θόρυβος. Τσικ τσικ τσικ (λές και βρήσκει ενα πλαστικό tire up σε μεταλική επιφάνια) λεω περίπου για να καταλάβεται σαν τι ήχος ειναι. Και πάμε στα εξής :- Οταν ειναι κρύο δεν το ακούς καθόλου (σχεδον) όσο ζεσταίνεται ακούγεται πιο πολυ (ιδίος αν το τρέξω αρκετα τοτε πάρα πολύ)
- Οταν ειναι κρύο και λίγο ζεστό ακούγεται μόνο όταν στρίβεις (αμα στρίβεις δεξια ακούγεται κοντά στον αριστερό τροχο και όταν στριβεις αριστερά στον δεξί τροχό) Αμα ζεσταθεί καλα και το ζορίσω αρκετα σε γκάζια τότε ακούγεται και σε ευθεία. Και αμα στρίψεις αριστερα δεξιά τότε ακούγεται πάρα πολυ.
- Ακούγεται και χωρίς σχέση στο κιβώτιο και με.
- Ακούγεται και όταν πατάς φρένο και όταν δεν πατάς (δεν επιρεάζεται)
- Σε ανώμαλο δρόμο (πχ: Πετρινο) δεν αλλάζει κατι στον ήχο (να πεις ότι κατι βρήσκει καπου και κοπανάει)
- Το κάνει και σβηστό να ειναι το αμάξι (απλά να τσουλάει)
- ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΜΑ ΤΣΟΥΛΑΕΙ ΠΙΣΩ
Φυσικά το εχω παει και το έχουν ελέγξει 2 μάστορες εκ τον οποιον ο ενας θεωρείται πολυ καλός.
Μετα απο πολύωρο έλεγχο σε τακάκια και διάφορα άλλα και μετα απο δοκιμές μου άλλαξε τον μπιλιοφόρο (ο οποιος όντως ειχε πρόβλημα) και όλα σταματησαν εκει.Μετά απο 3-4 μέρες πάλι μετά απο έντονη οδήγηση ξανάρχισαν παλι τα ίδια.
Σημείωση: Ο θόρυβος πρίν αλλαξω μπιλιοφόρο (οδηγού) ήταν ΜΟΝΟ απο την μεριά του οδηγού (κυρίως όταν έστρηβα δεξιά αλλά και σε ευθεία αμα ζεστενόταν καλα) ενω τώρα ακούγεται και απο την δεξιά μεριά.
-
Καλησπέρα. Ολα άρχισαν μετά από επίσκεψη στο συνεργείο για αλλαγή στα τακάκια και ενός ρουλεμάν τροχού.
Μετά απο 2-3 μέρες αποφάσισα να τρέξω λίγο παραπάνω το αυτοκίνητο (βασικά το έτρεξα αρκετά μπορώ να πω) και γυρνώντας σπίτι άρχισε αυτός ο παράξενος θόρυβος. Τσικ τσικ τσικ (λές και βρήσκει ενα πλαστικό tire up σε μεταλική επιφάνια) λεω περίπου για να καταλάβεται σαν τι ήχος ειναι. Και πάμε στα εξής :- Οταν ειναι κρύο δεν το ακούς καθόλου (σχεδον) όσο ζεσταίνεται ακούγεται πιο πολυ (ιδίος αν το τρέξω αρκετα τοτε πάρα πολύ)
- Οταν ειναι κρύο και λίγο ζεστό ακούγεται μόνο όταν στρίβεις (αμα στρίβεις δεξια ακούγεται κοντά στον αριστερό τροχο και όταν στριβεις αριστερά στον δεξί τροχό) Αμα ζεσταθεί καλα και το ζορίσω αρκετα σε γκάζια τότε ακούγεται και σε ευθεία. Και αμα στρίψεις αριστερα δεξιά τότε ακούγεται πάρα πολυ.
- Ακούγεται και χωρίς σχέση στο κιβώτιο και με.
- Ακούγεται και όταν πατάς φρένο και όταν δεν πατάς (δεν επιρεάζεται)
- Σε ανώμαλο δρόμο (πχ: Πετρινο) δεν αλλάζει κατι στον ήχο (να πεις ότι κατι βρήσκει καπου και κοπανάει)
- Το κάνει και σβηστό να ειναι το αμάξι (απλά να τσουλάει)
- ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΜΑ ΤΣΟΥΛΑΕΙ ΠΙΣΩ
Φυσικά το εχω παει και το έχουν ελέγξει 2 μάστορες εκ τον οποιον ο ενας θεωρείται πολυ καλός.
Μετα απο πολύωρο έλεγχο σε τακάκια και διάφορα άλλα και μετα απο δοκιμές μου άλλαξε τον μπιλιοφόρο (ο οποιος όντως ειχε πρόβλημα) και όλα σταματησαν εκει.Μετά απο 3-4 μέρες πάλι μετά απο έντονη οδήγηση ξανάρχισαν παλι τα ίδια.
Σημείωση: Ο θόρυβος πρίν αλλαξω μπιλιοφόρο (οδηγού) ήταν ΜΟΝΟ απο την μεριά του οδηγού (κυρίως όταν έστρηβα δεξιά αλλά και σε ευθεία αμα ζεστενόταν καλα) ενω τώρα ακούγεται και απο την δεξιά μεριά.
-
Καλησπέρα. Ολα άρχισαν μετά από επίσκεψη στο συνεργείο για αλλαγή στα τακάκια και ενός ρουλεμάν τροχού.
Μετά απο 2-3 μέρες αποφάσισα να τρέξω λίγο παραπάνω το αυτοκίνητο (βασικά το έτρεξα αρκετά μπορώ να πω) και γυρνώντας σπίτι άρχισε αυτός ο παράξενος θόρυβος. Τσικ τσικ τσικ (λές και βρήσκει ενα πλαστικό tire up σε μεταλική επιφάνια) λεω περίπου για να καταλάβεται σαν τι ήχος ειναι. Και πάμε στα εξής :- Οταν ειναι κρύο δεν το ακούς καθόλου (σχεδον) όσο ζεσταίνεται ακούγεται πιο πολυ (ιδίος αν το τρέξω αρκετα τοτε πάρα πολύ)
- Οταν ειναι κρύο και λίγο ζεστό ακούγεται μόνο όταν στρίβεις (αμα στρίβεις δεξια ακούγεται κοντά στον αριστερό τροχο και όταν στριβεις αριστερά στον δεξί τροχό) Αμα ζεσταθεί καλα και το ζορίσω αρκετα σε γκάζια τότε ακούγεται και σε ευθεία. Και αμα στρίψεις αριστερα δεξιά τότε ακούγεται πάρα πολυ.
- Ακούγεται και χωρίς σχέση στο κιβώτιο και με.
- Ακούγεται και όταν πατάς φρένο και όταν δεν πατάς (δεν επιρεάζεται)
- Σε ανώμαλο δρόμο (πχ: Πετρινο) δεν αλλάζει κατι στον ήχο (να πεις ότι κατι βρήσκει καπου και κοπανάει)
- Το κάνει και σβηστό να ειναι το αμάξι (απλά να τσουλάει)
- ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΜΑ ΤΣΟΥΛΑΕΙ ΠΙΣΩ
Φυσικά το εχω παει και το έχουν ελέγξει 2 μάστορες εκ τον οποιον ο ενας θεωρείται πολυ καλός.
Μετα απο πολύωρο έλεγχο σε τακάκια και διάφορα άλλα και μετα απο δοκιμές μου άλλαξε τον μπιλιοφόρο (ο οποιος όντως ειχε πρόβλημα) και όλα σταματησαν εκει.Μετά απο 3-4 μέρες πάλι μετά απο έντονη οδήγηση ξανάρχισαν παλι τα ίδια.
Σημείωση: Ο θόρυβος πρίν αλλαξω μπιλιοφόρο (οδηγού) ήταν ΜΟΝΟ απο την μεριά του οδηγού (κυρίως όταν έστρηβα δεξιά αλλά και σε ευθεία αμα ζεστενόταν καλα) ενω τώρα ακούγεται και απο την δεξιά μεριά.
-
Σκεφτομαι μηπως ειναι τα τακάκια, καπου κατι να βρίσκει.
Το περίεργο ειναι πως δεν το κανει στην όπισθεν!
Θόρυβος στο μπροστινό σύστημα