-
Παιδιά γεια σας.
Είμαι νέος στο forum και ζήτω την επιείκεια σας.
Έχω ένα volvo 460 GLE μοντέλο 1994.
Είναι η πρώτη φορά που μου παρουσιάζει πρόβλημα και αυτό είναι λογικό.
Ποιο είναι αυτό?
Την ημέρα δουλεύει κανονικά η μηχανή του.
Το βράδυ η μηχανή ρετάρει και αυτό όταν ανάβω τα φώτα.
Στην αρχή νόμιζα ότι λόγω υγρασίας το βράδυ δημιουργούνται προβλήματα.
Χθες το βράδυ όταν κατά τύχη το άφησα να δουλεύει χωρίς να έχω αναμμένα τα φώτα δούλευε κανονικά όταν όμως άναβα τα φώτα τότε οι στροφές έπεφταν στις 500 μετά ανέβαιναν στις 1500 κ.ο.κ.
Αυτό γίνετε μόνο όταν έχω αναμμένα τα φώτα, στο ρελαντί δεν σβήνει ποτέ, δε όταν είμαι εν κινήσει το ρετάρισα μεταδίδεται και στην ταχύτητα.
Εάν μπορεί κάποιος να βοηθήσει????
Σας ευχαριστώ εκ των πρότερων.. -
Παιδιά γεια σας.
Είμαι νέος στο forum και ζήτω την επιείκεια σας.
Έχω ένα volvo 460 GLE μοντέλο 1994.
Είναι η πρώτη φορά που μου παρουσιάζει πρόβλημα και αυτό είναι λογικό.
Ποιο είναι αυτό?
Την ημέρα δουλεύει κανονικά η μηχανή του.
Το βράδυ η μηχανή ρετάρει και αυτό όταν ανάβω τα φώτα.
Στην αρχή νόμιζα ότι λόγω υγρασίας το βράδυ δημιουργούνται προβλήματα.
Χθες το βράδυ όταν κατά τύχη το άφησα να δουλεύει χωρίς να έχω αναμμένα τα φώτα δούλευε κανονικά όταν όμως άναβα τα φώτα τότε οι στροφές έπεφταν στις 500 μετά ανέβαιναν στις 1500 κ.ο.κ.
Αυτό γίνετε μόνο όταν έχω αναμμένα τα φώτα, στο ρελαντί δεν σβήνει ποτέ, δε όταν είμαι εν κινήσει το ρετάρισα μεταδίδεται και στην ταχύτητα.
Εάν μπορεί κάποιος να βοηθήσει????
Σας ευχαριστώ εκ των πρότερων.. -
Παιδιά γεια σας.
Είμαι νέος στο forum και ζήτω την επιείκεια σας.
Έχω ένα volvo 460 GLE μοντέλο 1994.
Είναι η πρώτη φορά που μου παρουσιάζει πρόβλημα και αυτό είναι λογικό.
Ποιο είναι αυτό?
Την ημέρα δουλεύει κανονικά η μηχανή του.
Το βράδυ η μηχανή ρετάρει και αυτό όταν ανάβω τα φώτα.
Στην αρχή νόμιζα ότι λόγω υγρασίας το βράδυ δημιουργούνται προβλήματα.
Χθες το βράδυ όταν κατά τύχη το άφησα να δουλεύει χωρίς να έχω αναμμένα τα φώτα δούλευε κανονικά όταν όμως άναβα τα φώτα τότε οι στροφές έπεφταν στις 500 μετά ανέβαιναν στις 1500 κ.ο.κ.
Αυτό γίνετε μόνο όταν έχω αναμμένα τα φώτα, στο ρελαντί δεν σβήνει ποτέ, δε όταν είμαι εν κινήσει το ρετάρισα μεταδίδεται και στην ταχύτητα.
Εάν μπορεί κάποιος να βοηθήσει????
Σας ευχαριστώ εκ των πρότερων.. -
Να πας σε ηλεκτρολόγο να ψάξει να βρεί την διαρροή ρεύματος που έχεις, το αυτοκίνητο είναι παληό και κάπου υπάρχουν διαρροές ρεύματος που ρίχνουν την χαμηλή τάση του πολλαπλασιαστή, αυτό φοράει Renault κινητήρα αν δεν κάνω λάθος.
Το ανεβοκατέβασμα των στροφών δεν είναι ρετάρισμα, αν εννοείς αυτό ρετάρισμα τότε πρέπει να ψάξεις διαρροές ρεύματος από το κύκλωμα των φώτων προς το TPS, χρειάζεσαι ηλεκτρολόγο.
-
21 Quadra
Κατ αρχην σε ευχαριστώ για την βοήθεια.
Μπράβο εχεις δίκιο αυτο το volvo φοράει Renault κινητήρα και μαλιστα
είναι όπως το λες.. αυτο είναι ανεβοκατέβασμα στροφών και όχι ρετάρισμα.
Αλλα δεν μπόρω να καταλάβω πως εχει διαρροή.
Όταν δουλεύει στο ρελαντι χωρις φωτα μετρώ την ταση και βλεπω παίζει απο 13.7-14.5.
Οταν βάζω φωτα παίφτει στο 13.4.
Οταν τα βαζω όλα a/c κλπ παιζει στο 12.5-13.
Μήπως εχω προβλημα με τον πολλαπλασιαστή ή τι να πω με τον δυναμό (τον δυναμο τον μετρησα οταν ανεβοκατεβαζουν οι στροφες με αναμμενα τα φωτα και παιζει στο 13.4)
Συγνώμη εαν σε κουρασα.
Πάντως σε ευχαριστώ και παλι.. -
Αν έχεις πειράξει την θέση του TPS υπάρχει περίπτωση μόλις ανάβεις τα φώτα το TPS δεν μπορεί να ανεβάσει το ρελαντί του φορτίου από τα φώτα και έχεις ανεβοκατέβασμα των στροφών, υπάρχει στην πεταλούδα μια βίδα που ρυθμίζει το ρελαντί μέσω μιας πολύ μικρής τρύπας ( ίσως να είναι βουλωμένη και δεν ανταποκρίνεται στην αυτόματη ρύθμιση τοτ ρελαντί ) σε συνδυασμό με το TPS, TPS έχει 3 καλώδια και συνήθως κόβονται στην βάση τους μόλις βγαίνουν από την πλαστική θήκη τους και γυμνόνονται ακουμπώντας μεταξύ τους, είναι χρόνιο πρόβλημα αυτό σε αυτά τα TPS.
Το TPS είναι το μοκρό κόκκινο ποτενσιόμετρο επάνω στην πεταλούδα της εισαγωγής και συνδέεται με το γκάζι, κοίτα τα καλώδια σε τι κατάσταση είναι, αλλά μην ξεβιδώσης της δύο torx βίδες που το συγκρατούν γιατί είναι πολύ παίδεμα μετά να βρείς τη θέση του, χρειάζεται να μπεί σε όργανο ή να παιδευτίς πολλές ημέρες αλλάζοντας ανεπαίσθητα την θέση του.
Aυτό φορούσε διάφορες εκδόσεις του 1721cc της Renault, το μοτέρ αυτό είναι 8βάλιδο και οι τύποι που φόρεσε το Volvo 460 είναι οι F2N - F3N, Tον F3N σε έκδοση turbo ( τον τούρμπισε η Volvo και ποτέ η Renault ) τον φορούσε το 480 Turbo.
Aπλό είναι το θέμα σου αλλά θέλει συνεργείο εκτός και αν γνωρίζεις και πιάνουν τα χέρια σου.
-
μαλλον οι γειωσεις σου ειναι κουκου....αν εχεις μια καλωδια για μπρος βαλε μια δαγκανα στο πλυν της μπαταριας και το αλλο ακρο επανω στο μοτερ καπου (σε σιδερο ε)και δοκιμασε τι κανει στο ρελατι
ΡΕΤΑΡΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ