-
Σωστος......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Σωστος......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kαλά ρε, έχεις τόσο καιρό που το παρήγγειλες, βγάλε αυτό το 200 και σήμερα
-
Πολλά παράξενα τόπικ ανοίγονται τον τελευταίο καιρό Έλεος ας υπάρχει έστω λίγη σοβαρότητα
-
SORRY ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΤΟ Α3 1,6 ΤΟΥ 2004.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 17,000ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟ,ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ(3 ΦΟΡΕΣ),ΚΑΤΑΛΥΤΗ,ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ(2 ΦΟΡΕΣ)....
ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ!!!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης GLIAGKOS έγραψε:
SORRY ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΤΟ Α3 1,6 ΤΟΥ 2004.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 17,000ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟ,ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ(3 ΦΟΡΕΣ),ΚΑΤΑΛΥΤΗ,ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ(2 ΦΟΡΕΣ)....
ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ!!!!!!!!!!!!καλα για τα αλλα, αλλα 3 φορες το ιδιο αμορτισερ και 2 φορες καζανακι???
μηπως τρεχει κατι αλλο?
-
Ναι και ομως το ιδιο αμορτισερ 3 φορες και στην ερωτηση μου καλα ρε παιδια τι γινεται ,μου ειπανε οτι και καλα το εργοστασιο εχει βγαλει βελτιωμενα αμορτισερ.....και καλα....οχι βεβαια πως με ολες αυτες τις αλλαγες εχω βγαλει ακρη ,ακομα τρεχω......Μην μπλεξει κανεις με εξουσιοδοτημενα και μαλιστα να ειναι ακομα το αμαξι στην εγγυηση....
ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ!!!!!!!!!!!!!!!! -
μα αμα ειναι εκτος εγγυησης την πατησε!
σκεψουν να πληρωνες απο τη τσεπη σου ολα αυτα που εχεις αλλαξει μεχρι σημερα!! -
Α ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ!!!ΞΕΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΕ ΣΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΝΕ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΡΕΧΩ 4 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΕΓΩ ΤΟ ΑΚΟΥΓΑ ΠΟΥ ΚΟΠΑΝΑΓΕ ΠΙΣΩ ΑΥΤΟΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΤΡΕΛΛΟ!!!ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ,ΜΑΓΑΛΟ ΜΠΛΕΞΙΜΟ....
-
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 φορές αμορτισερ; Και τα αλλα βασικα, μεγαλα προβληματα ειναι! Δεν τα εχω ξανασυναντησει αλλου αυτά! Ειναι τελικα να σε θελει και λιγο! Τοσο ελλατωματικο; -
Ο χρήστης alpan έγραψε:
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 φορές αμορτισερ; Και τα αλλα βασικα, μεγαλα προβληματα ειναι! Δεν τα εχω ξανασυναντησει αλλου αυτά! Ειναι τελικα να σε θελει και λιγο! Τοσο ελλατωματικο;ποιο; το αυτοκίνητο ή τα αμορτισέρ; (που δεν είναι Audi)
ο γενικός κωδικός 1Κ0513029 xxx (όπου xxx τρία γράμματα) έχει αλλάξει άπειρες φορές, γιατί ο προμηθευτής έβγαζε πατάτες
Φαίνεται πως η τελευταία παρτίδα βγήκε σωστή. Ορισμένοι -όσο και αν δεν θέλουν να το πιστέψουν- έβαζαν από Golf V (ίδιος κωδικός και αυτός, με διαφορετικά γράμματα) και ξεμπέρδευαν. Η διαφορά σε σκληρότητα/αίσθηση είναι ελάχιστη, αλλά δεν έκαναν θόρυβο
-
Το αυτοκινητο εννοω! Για τα αμορτισερ δεν το συζητω! Αν καποιο προβλημα υπηρξε (μα ειναι δυνατον; Στα αμορτισερ προβλημα; Αν σε καινουριο τα αμορτισερ δεν ειναι ενταξη τοτε τι περιμενει κανεις αλλο να ειναι οπως πρεπει!) τοτε με την επομενη φορα που θα γινει η αλλαγη θα πρεπει να λυθει το θεμα. Αλλιως σαν τα Αμερικανακια μπαινεις μεσα με το κοντοκανο και τα κανεις σαν το μου... της μανας τους!
-
Κάτι ξέρουν και κρατάνε την εγγύηση στα 2 χρόνια. Κορόιδα είναι σαν τους Γιαπωνέζους;
Όχι, λάθος. Αυτών τα 'μπρίκια' δε χαλάνε, άρα δεν τους πειράζει να δώσουν πολυετή εγγύηση. Ehrlose gesellschaft... (= Άτιμη κενωνία - ελπίζω να μην το σκότωσα ). -
Ο χρήστης alpan έγραψε:
Το αυτοκινητο εννοω! Για τα αμορτισερ δεν το συζητω! Αν καποιο προβλημα υπηρξε (μα ειναι δυνατον; Στα αμορτισερ προβλημα; Αν σε καινουριο τα αμορτισερ δεν ειναι ενταξη τοτε τι περιμενει κανεις αλλο να ειναι οπως πρεπει!) τοτε με την επομενη φορα που θα γινει η αλλαγη θα πρεπει να λυθει το θεμα. Αλλιως σαν τα Αμερικανακια μπαινεις μεσα με το κοντοκανο και τα κανεις σαν το μου... της μανας τους!Σωστά, άλλωστε στην Ελλάδα φτιάχτηκε το αυτοκίνητο και φυσικά εμέις εδώ φταίμε που είχαν πρόβλημα τα αμορτισέρ και το αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κάτι ξέρουν και κρατάνε την εγγύηση στα 2 χρόνια. Κορόιδα είναι σαν τους Γιαπωνέζους;
Όχι, λάθος. Αυτών τα 'μπρίκια' δε χαλάνε, άρα δεν τους πειράζει να δώσουν πολυετή εγγύηση. Ehrlose gesellschaft... (= Άτιμη κενωνία - ελπίζω να μην το σκότωσα ).Ξανά: κανένα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ δεν δίνει παραπάνω από τρία χρόνια εγγύηση. Τα επιπλέον χρόνια τα καλύπτει ασφαλιστική εταιρεία και χρεώνονται στην τιμή του αυτοκινήτου.
Τα 5 της Opel είναι 2+3, όπως της Ford και τη Fiat. Επίσης είναι σημαντικό και το τι καλύπτεται στα τρία επιπλέον χρόνια
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κάτι ξέρουν και κρατάνε την εγγύηση στα 2 χρόνια. Κορόιδα είναι σαν τους Γιαπωνέζους;
Όχι, λάθος. Αυτών τα 'μπρίκια' δε χαλάνε, άρα δεν τους πειράζει να δώσουν πολυετή εγγύηση. Ehrlose gesellschaft... (= Άτιμη κενωνία - ελπίζω να μην το σκότωσα ).Ξανά: κανένα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ δεν δίνει παραπάνω από τρία χρόνια εγγύηση. Τα επιπλέον χρόνια τα καλύπτει ασφαλιστική εταιρεία και χρεώνονται στην τιμή του αυτοκινήτου.
Τα 5 της Opel είναι 2+3, όπως της Ford και τη Fiat. Επίσης είναι σημαντικό και το τι καλύπτεται στα τρία επιπλέον χρόνια
Aυτο το ξερουν ελαχιστοι....
επισης στην Αγγλια (και αλλου) μπορει οποιος θελει να 'ασφαλισει' το αυτοκινητο του με οσα χρονια επιπλεον εγγυηση θελει, με το αναλογο τιμημα βεβαια.
-
Τα 6 της Toyota, τα 5 της Hyundai και της Mazda είναι επίσης 'ελληνικά';
Άλλο ερώτημα: Οι ανωτέρω μητρικές εταιρείες χρεώνουν τις ασφαλιστικές όταν στέλνουν ανταλλακτικά τα οποία τοποθετούνται δωρεάν για τον ιδιοκτήτη;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ξανά: κανένα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ δεν δίνει παραπάνω από τρία χρόνια εγγύηση. Τα επιπλέον χρόνια τα καλύπτει ασφαλιστική εταιρεία και χρεώνονται στην τιμή του αυτοκινήτου.
Τα 5 της Opel είναι 2+3, όπως της Ford και τη Fiat. Επίσης είναι σημαντικό και το τι καλύπτεται στα τρία επιπλέον χρόνια
Σωστός.
Ειναι αναγκασμενοι απο την ΕΕ να εχουν τουλαχιστον 2 χρονια.Απο εκει και πανω ειναι θεμα τις αντιπροσωπειας τι θα δωσει επιπλεον.
Edit: Η HONDA UK δινει τρια χρονια μηχανικα http://www.honda.co.uk/owner/warrantyOverview.html -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
.........Άλλο ερώτημα: Οι ανωτέρω μητρικές εταιρείες χρεώνουν τις ασφαλιστικές όταν στέλνουν ανταλλακτικά τα οποία τοποθετούνται δωρεάν για τον ιδιοκτήτη;
Μηπως για αυτο πληρωσα στην Φιατ 30
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τα 6 της Toyota, τα 5 της Hyundai και της Mazda είναι επίσης 'ελληνικά';Άλλο ερώτημα: Οι ανωτέρω μητρικές εταιρείες χρεώνουν τις ασφαλιστικές όταν στέλνουν ανταλλακτικά τα οποία τοποθετούνται δωρεάν για τον ιδιοκτήτη;
Ακριβώς και στα 2 ερωτήματα. Της Toyota είναι 3+3, της Hyundai νομίζω 3+2.
Τώρα ανάλογα τη συμφωνία με την ασφαλιστική υπάρχουν και οι ανάλογες καλύψεις.
Εκεί που μπορείς να 'κατακρίνεις' τα ευρωπαϊκά εργοστάσια είναι στο θέμα αξιοπιστία συνολικά. Το επιπλέον κόστος ασφάλισης βγαίνει στατιστικά.
Παράδειγμα: τι επιπλέον βλάβες βγάζουν τα Toyota ΜΕΤΑ τα τρία χρόνια και πόσο κοστίζει η επισκευή τους; Ανάλογα με την αξιοπιστία, το κόστος ανταλλακτικών και τη συχνότητα βλαβών, προκύπτει και το 'χαράτσι'
Προφανώς αν η MB ή το VAG ή η BMW έκαναν κάποια συμφωνία το επιπλέον κόστος θα ήταν πολύ μεγαλύτερο από ότι στην Toyota. Αυτός είναι ένας λόγος που τα Toyota ΓΕΝΙΚΑ είναι λίγο πιο ακριβά, έχει ενσωματωθεί και το κόστος εγγύησης.
Αυτό το ποσό πληρώνεται με την αγορά. Η ασφαλιστική τα τρία αυτά χρόνια που ισχύει η εργοσταστιακή το επενδύει -ή το χάνει - ώστε να έχει μικρότερο κίνδυνο να μπει μέσα ΜΕΤΑ τα τρία χρόνια. Έχει αποδειχθεί μέχρι τώρα πως είναι win-win για όλους.
Και ο πελάτης 'ήσυχος', αλλά τα έχει πληρώσει αρχικά και ο εισαγωγέας που το προσφέρει το διαφημίζει και οι ασφαλιστικές δεν έχουν μπει μέσα.
Προσωπικά σαν καταναλωτής θα ήθελα να έχω το δικαιώμα επιλογής. Δηλαδή, το Χ μοντέλο με 2 χρόνια εγγύηση κοστίζει Ψ, με 5 Ψ+Ζ. Τake it or leave it
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Φαίνεται πως η τελευταία παρτίδα βγήκε σωστή. Ορισμένοι -όσο και αν δεν θέλουν να το πιστέψουν- έβαζαν από Golf V (ίδιος κωδικός και αυτός, με διαφορετικά γράμματα) και ξεμπέρδευαν. Η διαφορά σε σκληρότητα/αίσθηση είναι ελάχιστη, αλλά δεν έκαναν θόρυβοΤελικά θα διαλέξεις??
Τα εξουσιοδοτημένα- όπως έλεγες- έβαζαν τα αμορτισέρ του golf στο Α3 ή κάποιοι που το επέλεξαν??
Προβληματα με το νεο Α3!