-
Ο χρήστης Tragos13 έγραψε:
Καμια αποψη/εμπειρια με : Ventus Prime 2 K115 205/55 R16 94W XL κ
Ventus Prime 2 K115 205/55 R16 91V ?ειπαμε το prime ειναι τουρισμου
ξεκαθαρισε τι θελεις -
Μαληστα... οποτε να υποθεσω οτι το prime2 με 94W XL ειναι κατι παραπανω απο τουρισμου?
-
Ο χρήστης Tragos13 έγραψε:
Μαληστα... οποτε να υποθεσω οτι το prime2 με 94W XL ειναι κατι παραπανω απο τουρισμου? -
Ο χρήστης Tragos13 έγραψε:
Μαληστα... οποτε να υποθεσω οτι το prime2 με 94W XL ειναι κατι παραπανω απο τουρισμου?Ρίξε μια ματιά στις κατηγορίες απόδοσης των ελαστικών:
http://www.tirerack.com/tires/types/tiretype.jsp
γιατί τα έχεις μπερδέψει.Τα Dunlop Sport Maxx RT που σου πρότεινα είναι θερινά ελαστικά Max Performance.
Τα Hankook Ventus Prime2 είναι θερινά grand touring ελαστικά.Αν διαβάσεις τις περιγραφές στο link που σου έδωσα θα καταλάβεις ότι η διαφορά τους είναι η μέρα με τη νύχτα.
-
Πραγματι, τα εχω μπερδεψει λιγο... Τα σπορ ελαστικα με προβληματιζουν στο οτι αργουν να ζεσταθουν (αν ισχυει κ κατα ποσο). Κ πιστευω οτι χρειαζομαι κατι παραπανω απο τουρισμου κ οχι εντελως σπορ... (κατι ενδιαμεσο τελως παντων)
-
Ο χρήστης Tragos13 έγραψε:
Πραγματι, τα εχω μπερδεψει λιγο... Τα σπορ ελαστικα με προβληματιζουν στο οτι αργουν να ζεσταθουν (αν ισχυει κ κατα ποσο). Κ πιστευω οτι χρειαζομαι κατι παραπανω απο τουρισμου κ οχι εντελως σπορ... (κατι ενδιαμεσο τελως παντων)Δε νομίζω πως είναι τόσο σημαντικό να είναι τα ελαστικά στη βέλτιστη θερμοκρασία λες και κυνηγάς το τελευταίο δέκατο. Σε έναν αγώνα που ο χρόνος μετράται με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου σίγουρα έχει σημασία, αλλά σε συνθήκες δρόμου αμφιβάλλω αν καταλαβαίνει κανείς τη διαφορά απόδοσης μεταξύ βέλτιστης θερμοκρασίας και 10 βαθμών Κελσίου κάτω από τη βέλτιστη.
Εγώ στα Michelin Pilot Exalto που χρησιμοποιούσα και στα Dunlop Sport Maxx RT που έχω τώρα δε βλέπω τραγικές διαφορές μεταξύ κρύου - ζεστού.
Πιστεύω πως αν βάλεις ένα Max Performance ελαστικό ακόμη κι αν δεν έχει πιάσει τη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας θα αποδίδει καλύτερα από ένα Grand Touring ελαστικό που βρίσκεται στην ιδανική θερμοκρασία.
-
Σε Max Performance βρηκα: Hankοok Ventus V12 evo K110 κ σε Yokohama: ADVAN Sport V105. Σε Nokian? Τα Κ107 S1 evo απεχουν πολυ?
Ωραιος ο πινακας που εστειλες, νομιζω λειπουν πολλα απο Hankook k δεν εχει Alfa 156. -
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Δε νομίζω πως είναι τόσο σημαντικό να είναι τα ελαστικά στη βέλτιστη θερμοκρασία λες και κυνηγάς το τελευταίο δέκατο. Σε έναν αγώνα που ο χρόνος μετράται με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου σίγουρα έχει σημασία, αλλά σε συνθήκες δρόμου αμφιβάλλω αν καταλαβαίνει κανείς τη διαφορά απόδοσης μεταξύ βέλτιστης θερμοκρασίας και 10 βαθμών Κελσίου κάτω από τη βέλτιστη.
Δεν εχεις βαλει απο την προτελευταια γενια Bridgestone, γι αυτο!
Εγώ στα Michelin Pilot Exalto που χρησιμοποιούσα και στα Dunlop Sport Maxx RT που έχω τώρα δε βλέπω τραγικές διαφορές μεταξύ κρύου - ζεστού.
Πιστεύω πως αν βάλεις ένα Max Performance ελαστικό ακόμη κι αν δεν έχει πιάσει τη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας θα αποδίδει καλύτερα από ένα Grand Touring ελαστικό που βρίσκεται στην ιδανική θερμοκρασία.
Εξαρταται το λαστιχο... Αμα το λαστιχο εχει 'ιδιοτροπιες' και touring να ειναι, μπορει να μη καταφερει να ζεσταθει ποτε...
Σε Max Performance βρηκα: Hankοok Ventus V12 evo K110 κ σε Yokohama: ADVAN Sport V105. Σε Nokian? Τα Κ107 S1 evo απεχουν πολυ?
Ωραιος ο πινακας που εστειλες, νομιζω λειπουν πολλα απο Hankook k δεν εχει Alfa 156.Γιατι ζοριζεσαι τοσο με συγκεκριμενες εταιριες που δε ξερεις καν αν θα ταιριαζουν στο αυτοκινητο σου?
Απ' ο,τι εχω δει χρηση εθνικης θα κανεις... -
Ο χρήστης Tragos13 έγραψε:
Κ ποιες σειρες ειναι Max Performance σε: Hankοok (λογω καλης τιμης), Nokian,Yokohama? Κ ποια ειναι Value/money. Ωραιος ο πινακας που εστειλες, νομιζω λειπουν πολλα απο Hankook k δεν εχει Alfa 156.Σε 205/55R16 Max Performance είναι:
[list:2cx7k4eu][:2cx7k4eu]Hankook Ventus V12 evo[/2cx7k4eu]
[:2cx7k4eu]Yokohama ADVAN Sport[/2cx7k4eu][/list:u:2cx7k4eu] -
Ναι αυτα βρηκα... σε NOKIAN κατι? Τα Κ107 S1 evo απεχουν πολυ?
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Δε νομίζω πως είναι τόσο σημαντικό να είναι τα ελαστικά στη βέλτιστη θερμοκρασία λες και κυνηγάς το τελευταίο δέκατο. Σε έναν αγώνα που ο χρόνος μετράται με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου σίγουρα έχει σημασία, αλλά σε συνθήκες δρόμου αμφιβάλλω αν καταλαβαίνει κανείς τη διαφορά απόδοσης μεταξύ βέλτιστης θερμοκρασίας και 10 βαθμών Κελσίου κάτω από τη βέλτιστη.
Δεν εχεις βαλει απο την προτελευταια γενια Bridgestone, γι αυτο!
Δεν έχω βάλει καμία γενιά Bridgestone...
Εγώ στα Michelin Pilot Exalto που χρησιμοποιούσα και στα Dunlop Sport Maxx RT που έχω τώρα δε βλέπω τραγικές διαφορές μεταξύ κρύου - ζεστού.
Πιστεύω πως αν βάλεις ένα Max Performance ελαστικό ακόμη κι αν δεν έχει πιάσει τη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας θα αποδίδει καλύτερα από ένα Grand Touring ελαστικό που βρίσκεται στην ιδανική θερμοκρασία.
Εξαρταται το λαστιχο... Αμα το λαστιχο εχει 'ιδιοτροπιες' και touring να ειναι, μπορει να μη καταφερει να ζεσταθει ποτε...
Γύρω στους πόσους βαθμούς είναι η ιδανική θερμοκρασία ενός ελαστικού; Γύρω στους 80°C; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι σε ένα αυτοκίνητο κινούμενο με σταθερή ταχύτητα 130 km/h την ώρα σε έναν αυτοκινητόδρομο δε θα την πιάσει. Η άσφαλτος το καλοκαίρι θα έχει θερμοκρασίες γύρω στους 50°C...
-
Ο χρήστης Tragos13 έγραψε:
Ναι αυτα βρηκα... σε NOKIAN κατι? Τα Κ107 S1 evo απεχουν πολυ?Τα K107 δεν πρέπει να είναι Max Performance αλλά και αυτά σπορ ελαστικά είναι (δεν ξέρω ακριβώς σε ποια κατηγορία όμως).
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Εγώ στα Michelin Pilot Exalto που χρησιμοποιούσα και στα Dunlop Sport Maxx RT που έχω τώρα δε βλέπω τραγικές διαφορές μεταξύ κρύου - ζεστού.
Πιστεύω πως αν βάλεις ένα Max Performance ελαστικό ακόμη κι αν δεν έχει πιάσει τη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας θα αποδίδει καλύτερα από ένα Grand Touring ελαστικό που βρίσκεται στην ιδανική θερμοκρασία.
Εξαρταται το λαστιχο... Αμα το λαστιχο εχει 'ιδιοτροπιες' και touring να ειναι, μπορει να μη καταφερει να ζεσταθει ποτε...
Γύρω στους πόσους βαθμούς είναι η ιδανική θερμοκρασία ενός ελαστικού; Γύρω στους 80°C; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι σε ένα αυτοκίνητο κινούμενο με σταθερή ταχύτητα 130 km/h την ώρα σε έναν αυτοκινητόδρομο δε θα την πιάσει. Η άσφαλτος το καλοκαίρι θα έχει θερμοκρασίες γύρω στους 50°C...[/quote]
Τονισα... Ιδιοτροπιες...
π.χ. τα δικα μου ελαστικα ειναι κουτσουρα και σε γομα και σε σκελετο.
Κι ομως στην εθνικη ψηνονται και ζεματανε...
Αντιστοιχα ελαστικα φιλου με πιο βαρυ αυτοκινητο, που ειναι πολυ πιο μαλακα και σε γομα και σε σκελετο, δε πηραν χαμπαρι ποτε οτι ειχε βγει απο το γκαραζ...
Ολα τα λαστιχα ζεσταινονται σε μια στροφοδιαδρομη, σε σταθερη κυλιση ομως σε ευθεια γραμμη ειναι αλλο θεμα... Πολυ πιθανον να πεσεις σε ακυρα αποτελεσματα!!! -
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Ναι αυτα βρηκα... σε NOKIAN κατι? Τα Κ107 S1 evo απεχουν πολυ?
Τα K107 δεν πρέπει να είναι Max Performance αλλά και αυτά σπορ ελαστικά είναι (δεν ξέρω ακριβώς σε ποια κατηγορία όμως).
Πρεπει να ειναι Ultra η High Performance... Αυτα που βρηκα στον πινακα: Ventus S1 noble 2? στην ελλαδαρα δεν τα βλεπω... Καινουρια?
-
Ο χρήστης Tragos13 έγραψε:
Ναι αυτα βρηκα... σε NOKIAN κατι? Τα Κ107 S1 evo απεχουν πολυ?
Τα K107 δεν πρέπει να είναι Max Performance αλλά και αυτά σπορ ελαστικά είναι (δεν ξέρω ακριβώς σε ποια κατηγορία όμως).
Πρεπει να ειναι Ultra η High Performance... Αυτα που βρηκα στον πινακα: Ventus S1 noble 2? στην ελλαδαρα δεν τα βλεπω... Καινουρια?
Προφανώς είναι σε μία απ' της δυο. Δεν ξέρω όμως σίγουρα σε ποια. Πάντως δεν είναι Max Performance. Δεν κυκλοφορούν όλα τα ελαστικά παγκοσμίως, επομένως είναι πιθανόν αυτό που λες να μην υπάρχει εδώ.
-
Αν ημουν ταξιδιαρης θα πηγενα σε Max Performance με ταχυτητες 120-180... Οποτε λεω για Κ107, η κατι αντιστοιχο σε ΝΟΚΙΑΝ κ YOKOHAMA, ακομη κ Fulda...
-
Ο χρήστης Tragos13 έγραψε:
Αν ημουν ταξιδιαρης θα πηγενα σε Max Performance με ταχυτητες 120-180... Οποτε λεω για Κ107, η κατι αντιστοιχο σε ΝΟΚΙΑΝ κ YOKOHAMA, ακομη κ Fulda...Το Κ107 ειναι δοκιμασμενα καλο ελαστικο...
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Αν ημουν ταξιδιαρης θα πηγενα σε Max Performance με ταχυτητες 120-180... Οποτε λεω για Κ107, η κατι αντιστοιχο σε ΝΟΚΙΑΝ κ YOKOHAMA, ακομη κ Fulda...
Το Κ107 ειναι δοκιμασμενα καλο ελαστικο...
Μαλλον ετσι ειναι... απο οσα εχω διαβασει απο παλιοτερα post... στα + η καλη τιμη τους... Βαιβαια θελω κ περισσοτερες πλιροφοριες για το Ventus Prime2
-
Ο χρήστης Tragos13 έγραψε:
Αν ημουν ταξιδιαρης θα πηγενα σε Max Performance με ταχυτητες 120-180... Οποτε λεω για Κ107, η κατι αντιστοιχο σε ΝΟΚΙΑΝ κ YOKOHAMA, ακομη κ Fulda...
Το Κ107 ειναι δοκιμασμενα καλο ελαστικο...
Μαλλον ετσι ειναι... απο οσα εχω διαβασει απο παλιοτερα post... στα + η καλη τιμη τους... Βαιβαια θελω κ περισσοτερες πλιροφοριες για το Ventus Prime2
Ωραια να σου πω εγω που το χω δει σε 2 αυτοκινητα τα τελευταια χρονια... Ωραιο ησυχο, μαλακο, ανετο ειναι... Προοδευτικο... Τωρα σε απολυτη προσφυση δε ξερω τι κανει, απλα πιστευω στα μειον ειναι οτι δεν εχει τοσο καλη χιλιομετρικη αποδοση.
Τα 2 ατομα που ξερω που το βαλανε δε τους ενδιεφεραν τα χιλιομετρα γιατι κανουν λιγοτερα απο 8 το χρονο. -
ΤΣΟΥΡΕΚΙΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]