-
εχουμε κ λεμε.
Suzuki swift του 2001 το ουγγαρεζικο που λεμε, στα καλα καθουμενα νεκρωσαν ολα. Δεν αναβει τιποτα μεσα στο καντραν δεν δεινει ρευμα δεν φερνει βενζινη αλλα μιζα βαραει κανονικα.
Επειδη ειμαι ετοιμος να αγορασω εγκεφαλο μπορει καποιος να μου πει τι αλλο μπορει να ειναι?
το συγκεκριμενο μοντελο ειναι πολυ σπανιο ειναι το τελευταιο facelift κ εβγενε μεχρι το 2003. απο οτι εχω δει δεν ειναι κ το πιο ευκολο να βρω εγκεφαλο για το συγκεκριμενο αμαξι.
ακουω γνωμες! ευχαριστω προκαταβολικα! -
εχουμε κ λεμε.
Suzuki swift του 2001 το ουγγαρεζικο που λεμε, στα καλα καθουμενα νεκρωσαν ολα. Δεν αναβει τιποτα μεσα στο καντραν δεν δεινει ρευμα δεν φερνει βενζινη αλλα μιζα βαραει κανονικα.
Επειδη ειμαι ετοιμος να αγορασω εγκεφαλο μπορει καποιος να μου πει τι αλλο μπορει να ειναι?
το συγκεκριμενο μοντελο ειναι πολυ σπανιο ειναι το τελευταιο facelift κ εβγενε μεχρι το 2003. απο οτι εχω δει δεν ειναι κ το πιο ευκολο να βρω εγκεφαλο για το συγκεκριμενο αμαξι.
ακουω γνωμες! ευχαριστω προκαταβολικα! -
εχουμε κ λεμε.
Suzuki swift του 2001 το ουγγαρεζικο που λεμε, στα καλα καθουμενα νεκρωσαν ολα. Δεν αναβει τιποτα μεσα στο καντραν δεν δεινει ρευμα δεν φερνει βενζινη αλλα μιζα βαραει κανονικα.
Επειδη ειμαι ετοιμος να αγορασω εγκεφαλο μπορει καποιος να μου πει τι αλλο μπορει να ειναι?
το συγκεκριμενο μοντελο ειναι πολυ σπανιο ειναι το τελευταιο facelift κ εβγενε μεχρι το 2003. απο οτι εχω δει δεν ειναι κ το πιο ευκολο να βρω εγκεφαλο για το συγκεκριμενο αμαξι.
ακουω γνωμες! ευχαριστω προκαταβολικα! -
Ο χρήστης tragos έγραψε:
εχουμε κ λεμε.
Suzuki swift του 2001 το ουγγαρεζικο που λεμε, στα καλα καθουμενα νεκρωσαν ολα. Δεν αναβει τιποτα μεσα στο καντραν δεν δεινει ρευμα δεν φερνει βενζινη αλλα μιζα βαραει κανονικα.
Επειδη ειμαι ετοιμος να αγορασω εγκεφαλο μπορει καποιος να μου πει τι αλλο μπορει να ειναι?
το συγκεκριμενο μοντελο ειναι πολυ σπανιο ειναι το τελευταιο facelift κ εβγενε μεχρι το 2003. απο οτι εχω δει δεν ειναι κ το πιο ευκολο να βρω εγκεφαλο για το συγκεκριμενο αμαξι.
ακουω γνωμες! ευχαριστω προκαταβολικα!Βγάλε τη φύσα της ECU ( του εγκέφαλου ) είναι αρκετά μεγάλη, και καθάρισε όλες τις επαφές προσεκτικά, πολλές φορές πιάνουν άλατα, ψάξε και τις γειώσεις στο μηχανοστάσιο, υπάρχουν αρκετές που πιάνουν από τον κινητήρα στην καρότσα, λύσες τις και καθάρισες τις, πολλές φορές από κακή επαφή στις γειώσεις τρελαίνονται τα ηλεκτρονικά και μας τα πέρνουν τα τσακάλια στην υγεία των άσχετων.
Προσπάθησε το και που ξέρεις ? μπορεί να είναι κάτι τέτοιο που συμβαίνει στα παληά αυτοκίνητα, ίσως και να γλυτώσεις το έξοδο μέρες που είναι.
Το λέω γενικά, μην αποδέχεστε τις εύκολες λύσεις χωρίς παραπάνω ψάξιμο και μην καταπίνεται αμάσητο ότι λένε τα συνεργεία, καλά και άγια είναι, αλλά πολλές φορές θέλουν αυστηρότερο έλεγχο.
Ψάξε να βρείς το manual επισκευών του αυτοκινήτου σου, σε γλυτώνει από πολλά λεφτά, ίσως το δικό σου να έχει παραξενιά στα ληκτρικά του και ο Ιάπωνας να έχει κάποια γενική αφάλεια προς την τροφοδοσία του εγκεφάλου, η μίζα γυρνάει γιατί πέρνει απευθείας από την μπαταρία.
-
Σύνδεσες το διαγνωστικό να δεις αν βγάζει κάποιο σφάλμα; ανάβει το check engine; Αλλα για να λες πως δεν δίνει ρεύμα μπορεί να μην δουλεύει ούτε το διαγνωστικό του. Immobilizer δεν πρεπει ναναι, θα ειχε τουλάχιστον κανονικά ενδείξεις. Θα κανει εγκέφαλος και απο προ-facelift ιδιας έκδοσης αρκει να εχει τον ιδιο εξοπλισμό πχ αερόσακους, αν αλλαξεις εγκέφαλο τελικα θα θελουν προγραμματισμό τα κλειδια. Εχω διαβάσει πως οι κολλήσεις του εγκέφαλου με τον καιρο ψυχραίνουν και ειναι ενας λογος αυτος για να μην δουλευει, μια λυση που ειχα διαβάσει ειναι να βαζουν τον εγκέφαλο σε φούρνο ωστε να ζεσταθούν οι κολλήσεις και να δουλέψει και παλι, αν ειναι όντως εγκέφαλος δεν χανεις τιποτε να το δοκιμάσεις.
-
Kαι κάποια ψυχρή κόλληση παίζει να είναι, αλλά αν τον αφήσει χωρίς τη φύσα μέχρι να καθαρίσει τις επαφές θα κάνει reset και ίσως λειτουργήσει, ακόμα και τον πόλο μπορεί να βγάλει για 5-10΄ για reset.
-
υπαρχει περιπτωση απο σπασμενη πορσελανη στον αισθητηρα λαμδα να καικε κατι?
Για να σας δωσω να καταλαβετε το αυτοκινητο τρακαρε μπροστα κ εμεινε ακινητο 9 μηνες. πριν λιγο καιρο το βαλαμε μπροστα αφου ειχα αλλαξει το καπακι του ντιστριπιτερ κ το ραουλο που εσπασε. δουλεβε μια χαρα αλλα ειχε σπασει ο αιαθητηρας λαμδα κ δουλεβε σωστα στο ρελαντι, δουλεβε σαν να μην εχει λαμδα αλλα απο χαζομαρα μου δεν τον ξεφυσωσα τελειως κ παιζει να βραχυκύκλωσαν τα καλωδια του.(εχει 4) φυσιολογικο δεν ειναι να εκαψε τον εγκεφαλο?
Το αυτοκινητο δεν θα παει στο συνεργειο θα το φτιαξω μονος μου οπως κ τα αλλα. εχω γνωσεις πανω στον χωρο αλλα οχι απο suzuki.
Το περιεργο ειναι οτι δουλεψε κανονικα το αυτοκινητο μετα την ακινησια αλλαξα το ψυγειο εβαλα παραφλου ζεσταθηκε εκανε εξαερωση δουλεψε το βεντιλατερ κ οταν το εσβησα μετα απο 5 λεπτα οταν πηγα να το ξαναβαλω νεκρωσαν ολα
εγκεφαλος σε swift του 2001