-
Καλησπέρα!Ειμαι καινουριος στο φορουμ και πραγματικα γίνεται καλη δουλειά ανταλλάσοντας απόψεις μεταξύ μας για διάφορα πράγματα για το αυτοκίνητο.Πρόσφατα ακούγωντας έναν θορυβο απο πισω στο αμαξι (σαν τρύξιμο) το πήγα σε ένα συνεργειο να το κοιτάξουν και το πισω αριστερό αμορτισερ είχε μια γρατζουνιά αρκετα μεγαλη και βαθιά επανω και μου είπαν οτι απο εκει είναι ο θορυβως και οτι γενικά θελουν αλλαγή τα αμορτισερ. Επιπλέον θελω να αλλάξω και λαστοιχα. Θελω να μου προτεινεεται καποιες αναρτησεις και ελάστικα σχετικα οικονομικά παντα. Το αυτοκίνητο εχει 60.000 χλμ περιπου και δεν χρησημοποιείται καθήμερινα και για πολύ μεγαλες αποστασεις...
-
Καλησπέρα!Ειμαι καινουριος στο φορουμ και πραγματικα γίνεται καλη δουλειά ανταλλάσοντας απόψεις μεταξύ μας για διάφορα πράγματα για το αυτοκίνητο.Πρόσφατα ακούγωντας έναν θορυβο απο πισω στο αμαξι (σαν τρύξιμο) το πήγα σε ένα συνεργειο να το κοιτάξουν και το πισω αριστερό αμορτισερ είχε μια γρατζουνιά αρκετα μεγαλη και βαθιά επανω και μου είπαν οτι απο εκει είναι ο θορυβως και οτι γενικά θελουν αλλαγή τα αμορτισερ. Επιπλέον θελω να αλλάξω και λαστοιχα. Θελω να μου προτεινεεται καποιες αναρτησεις και ελάστικα σχετικα οικονομικά παντα. Το αυτοκίνητο εχει 60.000 χλμ περιπου και δεν χρησημοποιείται καθήμερινα και για πολύ μεγαλες αποστασεις...
-
το πηγα και σε αλλο συνεργειο και μου ειπαν οτι φταινε τα top mount μαλλον...είναι αναγκαστικο να αλλαχτούν και τα αμορτισέρ μαζι η δεν χρειάζεται?
-
δεν ειναι απαραιτητο
-
Ο χρήστης grtpuntakias έγραψε:
δεν ειναι απαραιτητοκαι τι κοστος εχουν αυτα? Επίσης αν το αφησω ετσι για κανενα χρονο χωρις τρελη χρηση του αυτοκινητου θα υπάρχει προβλημα?
-
Λοιπον..παρατηρησα κατι..στο συνεργειο οπως ανεφερα μου ειπαν οτι ειναι τα top mount .Παρατηρησα οτι αυτες τις μερες ενω ο θορυβως (τρυξιμο καπως) ειχε σταματησει για αρκετο διαστημα ή οταν ακουγοταν ηταν ελάχιστος ,αρχισε παλι..αυτες τις μερες εχει ρίξει το νερο..εχει σχέση μηπως με αυτο?είναι τελικα τα top mount η κατι αλλο παιζει λογο της βροχης?Να υπενθυμησω πως ο θόρυβος(τρυξιμο ή σαν να γδέρνονται μεταλλικά μεταξυ τους καπως ετσι) ακουγεται απο την πισω πλευρα..
-
κατα 99% ειναι τα συνεμπλοκ πισω αξονα.Σκυψε απο κατω και ριξε λιγο WD40 εκει π πιανει ο πισω αξονας στις βιδες δλδ και μεσα στα συνεμπλοκ.
-
μαλιστα..αν είναι μονο αυτα μπορουν να αλλαχτούν μόνα τους? Είναι κατι που επείγει η οχι?
-
εκανες αυτο π σ ειπα να δουμε αν οντως ειναι αυτο το προβλημα?
-
οχι ακομη δεν εχω προλαβει..αλλα θα το δοκιμασω! αν ξανακανει το ιδιο ομως μετα απο καιρο δεν αξιζει..γι αυτο λεω αν οντως ειναι αυτο μπορουν να αλλαχτουν μονα τους? επειγει? μπορει να δημιουργησουν αλλα πιο σοβαρα προβληματα?
-
οχι ακομη δεν εχω προλαβει..αλλα θα το δοκιμασω! αν ξανακανει το ιδιο ομως μετα απο καιρο δεν αξιζει..γι αυτο λεω αν οντως ειναι αυτο μπορουν να αλλαχτουν μονα τους? επειγει? μπορει να δημιουργησουν αλλα πιο σοβαρα προβληματα?
-
δοκιμασα το wd40 και δεν ειχα αποτελεσμα δυστυχως..ο θορυβος εξακολουθει να υπαρχει...
Αμορτισερ και ελαστικα για Fiat Punto 2001 1.2 8v