-
Καπου διαβασα οτι εχει διαφορα στο πως δουλευει το καθενα, τοσο καιρο νομιζα οτι ηταν το ιδιο, γνωριζει κανεις τις διαφορες να με φωτισει?
-
Καπου διαβασα οτι εχει διαφορα στο πως δουλευει το καθενα, τοσο καιρο νομιζα οτι ηταν το ιδιο, γνωριζει κανεις τις διαφορες να με φωτισει?
-
Καπου διαβασα οτι εχει διαφορα στο πως δουλευει το καθενα, τοσο καιρο νομιζα οτι ηταν το ιδιο, γνωριζει κανεις τις διαφορες να με φωτισει?
-
οι μηχανικοι υπερσυμπιεστες ειναι διαφορων ειδων, και προφανως αυτοι μεταξυ τους εχουν διαφορα στην αρχη λειτουργιας. Απο κει και περα μερικοι ονομαζουν το ενα ειδος supercharger και το αλλο compressor, απο το γεγονος οτι η Merc ονομαζει τους δικους της kompressor.
-
Σίγουρα είναι διαφορετικά! Αλλά ούτε και εγώ γνωρίζω πως λειτουργεί ακριβώς ο κομπρέσορας
8500χιλ μέλη κανείς δεν γνωρίζει ακριβώς την διαφορά τους, να μας πει????????? -
Η βασική διαφορά είναι ότι το τουρμπο παίρνει κίνηση από τα καυσαέρια ενώ ο κομπρέσσορας από τον στροφαλοφόρο άξονα μέσω ιμάντα.
Υπάρχουν διάφορα είδη υπερσυμπιεστή. Η Μερτσέντες χρησιμοποιεί τύπου roots. ο ιμάμντας γυρνά δυο γρανάζια τα οποία συμπιέζουν τον αερα ανμεσά τους, σαν την αντλία λαδιού περίπου
Τα VW είχαν σπειροειδης συμπιεστες (G40 G60).
Καπου στο ίντερνετ ειδα κατι πολύ συμπαγεις συμπιεστες λέγονται rotrex.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Οι μηχανολόγοι μας ας το πάνε παραπέρα. -
Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά νομίζω οτι ο κομπρέσορας συμπιέζει τον αερα με τον ίδια αρχή που γίνεται και στα κομπρεσέρ (δεν ξέρω ακριβώς πως) ενώ το turbo χρησιμοποιεί τουρμπίνα.
Ίσως να έχει περισσότερα στο http://www.howstuffworks.com
EDIT: Η απάντηση
What is the difference between a turbocharger and a supercharger on a car's engine? -
Roots
Lysholm ('διπλου κοχλια')
Rotrex (ειναι σαν μιση τουρμπινα, οπου αντι για στροβιλο καυσαεριων εχει τροχαλια για ιμαντα). Δινει περισσοτερη δυναμη στις μεσαιες και υψηλες στροφες, σε αντιθεση με τους υπολοιπους που δουλευουν καλα χαμηλα και κυριως μεσαιες.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Rotrex (ειναι σαν μιση τουρμπινα, οπου αντι για στροβιλο καυσαεριων εχει τροχαλια για ιμαντα). Δινει περισσοτερη δυναμη στις μεσαιες και υψηλες στροφες, σε αντιθεση με τους υπολοιπους που δουλευουν καλα χαμηλα και κυριως μεσαιες.Ωραίο μηχάνημα!
-
Very simply put, one of the biggest differences between a turbocharger and a supercharger is in what provides it with its power. There has to be a power source to run the air compressor. A supercharger has a belt that connects directly to the engine while a turbocharger receives its power from the exhaust stream.
In theory, a turbocharger is more efficient because it is using the 'wasted' energy in the exhaust stream for its power supply. This means more overall power from the same amount of boost. Another advantage to turbochargers is the incredible number of units available. This means the size of the turbo can be easily matched to the demands of the engine. This can allow instant boost, and peak levels over thirty pounds of boost.On the other hand, a turbocharger causes some amount of backpressure in the exhaust system and tends to not create immediate boost when you accelerate. It takes a second or two for the turbine to spool up before boost is produced. This results in a feeling of lag when you accelerate, and then the car lunges ahead when the turbo spools up. This surge cannot only be damaging to the engine, but it can create loss of traction and a loss of drivability. A supercharger is connected directly to the crank pulley, so you are able to produce boost without the lag time. The root and screw type superchargers are able to create boost at an even lower rpm range. The supercharger does not create backpressure because it has no interference with the exhaust system.
Superchargers are far easier to install and maintain than a turbo because they have fewer parts. A turbo requires far more engine modifications and have a greater number of parts than a supercharger making them far more difficult to install and tune.
In conclusion of this article, one can determine that both turbochargers and superchargers are a simple way to create large amounts of horsepower through a single part. Superchargers on average tend to better suited for the average driver, however turbochargers will always remain a favorite for those guys that desire insane amounts of boost.
-
thnx σε ολους αλλα νομιζω μονο ο kacey καταλαβε.
Εγω δε μιλησα για τουρμπο, εκτος αν εγω εχω χασει τη μπαλα.Π.Χ η ac schnitzer εδινε κιτ supercharger στα 6κυλινδρα BMW (μηχανικο υπερσυμπιεστη που παιρνει ενεργεια απο το στροφαλο), ε ο κομπρεσορας κανει το ιδιο
Κανω καπου λαθος?
Εχουν τελικα διαφορα στον τροπο λειτουργειας? -
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
thnx σε ολους αλλα νομιζω μονο ο kacey καταλαβε.
Εγω δε μιλησα για τουρμπο, εκτος αν εγω εχω χασει τη μπαλα.Π.Χ η ac schnitzer εδινε κιτ supercharger στα 6κυλινδρα BMW (μηχανικο υπερσυμπιεστη που παιρνει ενεργεια απο το στροφαλο), ε ο κομπρεσορας κανει το ιδιο
Κανω καπου λαθος?
Εχουν τελικα διαφορα στον τροπο λειτουργειας?Supercharger και kompressor είναι το ίδιο πράγμα όπως κι εσύ γράφεις 'μηχανικος υπερσυμπιεστης που παιρνει ενεργεια απο το στροφαλο'.
Kompressor είναι το όνομα που χρησιμοποιεί η Mercedes για τους δικούς της superchargers (νομίζω κιόλας ότι το έχουν κατοχυρώσει...) και απλά έχει επικρατήσει στη χώρα μας (κυρίως...)...Τώρα διαφορές μεταξύ των superchargers υπάρχουν, αλλά σε γενικές γραμμές η αρχή τους παραμένει η ίδια...
supercharger-kompressor