-
το φιατακι(Punto 2001) ξαναχτυπα! εδω και λιγες μερες ειχα μια μικρη υποψια οτι μυριζει βενζινη (κυριως στο εσωτερικο του αυτοκινητου αλλα και απεξω)..Το αφησα πιστευοντας οτι δεν ηταν κατι τρομερο..Απο χτες ομως και μετα την επιστροφη μου απο τον γαμο του κολλητου μου(εκει να δεις μυρωδια..ρωτουσαν ολοι απο που ερχεται η βενζινη ) η βενζινη κυριαρχουσε στην ατμοσφαιρα του αυτοκινητου..ΑΝοιξα το καπο(για ενα ελεγχο μπας και κανα σωληνακι εχει κοπει) αλλα δεν βρηκα τπτ..Ο γειτονας κανει λογο για καταλυτη..τι αλλο μπορω να τσεκαρω πριν την θλιβερη διαδρομη προς το συνεργειο?(επισης το πορτακι-ταπα της βενζινης παραμενει κλειστο,σαν ταφος..)
-
το φιατακι(Punto 2001) ξαναχτυπα! εδω και λιγες μερες ειχα μια μικρη υποψια οτι μυριζει βενζινη (κυριως στο εσωτερικο του αυτοκινητου αλλα και απεξω)..Το αφησα πιστευοντας οτι δεν ηταν κατι τρομερο..Απο χτες ομως και μετα την επιστροφη μου απο τον γαμο του κολλητου μου(εκει να δεις μυρωδια..ρωτουσαν ολοι απο που ερχεται η βενζινη ) η βενζινη κυριαρχουσε στην ατμοσφαιρα του αυτοκινητου..ΑΝοιξα το καπο(για ενα ελεγχο μπας και κανα σωληνακι εχει κοπει) αλλα δεν βρηκα τπτ..Ο γειτονας κανει λογο για καταλυτη..τι αλλο μπορω να τσεκαρω πριν την θλιβερη διαδρομη προς το συνεργειο?(επισης το πορτακι-ταπα της βενζινης παραμενει κλειστο,σαν ταφος..)
-
το φιατακι(Punto 2001) ξαναχτυπα! εδω και λιγες μερες ειχα μια μικρη υποψια οτι μυριζει βενζινη (κυριως στο εσωτερικο του αυτοκινητου αλλα και απεξω)..Το αφησα πιστευοντας οτι δεν ηταν κατι τρομερο..Απο χτες ομως και μετα την επιστροφη μου απο τον γαμο του κολλητου μου(εκει να δεις μυρωδια..ρωτουσαν ολοι απο που ερχεται η βενζινη ) η βενζινη κυριαρχουσε στην ατμοσφαιρα του αυτοκινητου..ΑΝοιξα το καπο(για ενα ελεγχο μπας και κανα σωληνακι εχει κοπει) αλλα δεν βρηκα τπτ..Ο γειτονας κανει λογο για καταλυτη..τι αλλο μπορω να τσεκαρω πριν την θλιβερη διαδρομη προς το συνεργειο?(επισης το πορτακι-ταπα της βενζινης παραμενει κλειστο,σαν ταφος..)
-
Κάτω από το πίσω κάθισμα πρέπει να έχει την αντλία βενζίνης με τα αντίστοιχα σωληνάκια. Ρίξε μια ματιά.
-
μολις το τσεκαρα(κατεστρεψα και μια βιδα απο το καπακι )..νομιζω δεν ειναι απο κει.αν και ειδα μια κηλιδα αλλα μαλλον μια μιξη υγρασιας με λασπη ηταν . παντως με το που σηκωσα τα καθισματα μυρισε πιο πολυ.ισως ομως να ειναι φυσιολογικο
-
Μεγάλη πιθανότητα να είναι αντλία βενζίνης. Ραγίζει στα σημεία που ενώνονται τα σωληνάκια. Σήκωσε κάθισμα και γύρνα το διακόπτη ώστε να ανεβάσει πίεση. Τότε θα φανεί αν έχει διαρροή. Και μια μικρή διαρροή αρκεί για να μυρίσει αρκετά. Το έχω πάθει σε παλαιότερο Punto και μου είχαν πει ότι είναι σύνηθες πρόβλημα (λύση: αλλαγή αντλίας).
-
αυτο ελεγα..να το βαλω μπρος με ανοιχτη τη μηχανη αλλα λεω αστο μη γινει καμια μαλακια .. παω να δω
-
λεγε, με ενδιαφερει
-
Ο χρήστης nikosousan έγραψε:
μολις το τσεκαρα(κατεστρεψα και μια βιδα απο το καπακι )..νομιζω δεν ειναι απο κει.αν και ειδα μια κηλιδα αλλα μαλλον μια μιξη υγρασιας με λασπη ηταν . παντως με το που σηκωσα τα καθισματα μυρισε πιο πολυ.ισως ομως να ειναι φυσιολογικοΚαμία μυρωδιά βενζίνης δεν είναι φυσιολογική. Εφόσον από εκεί μυρίζει, από εκεί είναι το πρόβλημα, εκτός αν έχει και αλλού.
Η αντλία πρέπει να έχει πάνω της δύο σωληνάκια. Μπορεί να έχουν χαλάσει οι άκρες τους ή να έχουν χαλαρώσει οι σφιγκτήρες. Αν έχουν καθόλου ελεύθερο μήκος, κόψε τις άκρες για να μπει φρέσκο σωληνάκι στα άκρα της αντλίας και βάλε δύο καινούργιους σφιγκτήρες που θα τους σφίξεις καλά καλά όμως.
-
ΕΒαλα παλι μπρος και υστερα ανοιξα το πισω καθισμα.Ειχε εκει μεσα βενζινη.εχεις δικιο..τωρα για αυτα που λες για τους σφικτιρες δεν ξερω ακριβως εαν μπορω να παρεμβω γιατι τα σωληνακια ειναι προς τα μεσα καπως..Μεχρι την τριτη που μπορω να το παω στο συνεργειο ειναι επικυνδινο να το παρω για μια αποσταση μικρη και να γυρισω?
-
και εγω αυριο δευτερα πρωι θα παω για το ιδιο θεμα, σε φιατ...
ο μηχανικος προχτες μου ειπε οτι καλυτερα να μην ανεβαζω πολυ στροφες, οχι για ασφαλεια, αφου η μυρωδια ερχεται απο ρεζερβουαρ και οχι κινητηρα, αλλα γιατι βρωμαει πιο πολυ (αυξανεται) η οποια ψιλοδιαρροη. Δεν ειναι σωστο να μυριζουν ομως οποτε σε πρωτη ευκαιρια μηχανικος. -
ωραιος..ναι δεν ειναι να το αφηνεις..Εαν πας πρωτος (υπαρχει μια πιθανοτητα να το παω αυριο αλλα μικρη) κανε τον κοπο να μας πεις ποσο κοστισε το ολο θεμα..καλη μας τυχη.ευχαριστω και τα παιδια απο πανω
-
Οκταβάλβιδος η 16βάλβιδος είναι ο πούντος;
-
το δικο μου ειναι ena μπαρκεττα του 98, με τον 1.8 του HGT PUNTO 16v
-
16v 2001 μοντελο εμενα
-
λοιποοοον, με πηρε τηλ ο μαστορας.
Εχω διαρροη στα 2 λαστιχακια στη βαλβιδα βενζινης (δεν ειπε αντλια, βαλβιδα ειπε) της βενζινης, οπως ειπε καποιος παραπανω. Το ενα κατουραει, το αλλο ισα ισα φτυνει.(τεχνικοι οροι)
Θεραπειες προτεινομενες απο Μιχαλη (μηχανικος).
- καινουργια βαλβιδα 70 ευρω παραγγελια απο ιταλια, σε 10 μερες..και ως τοτε κυκλοφορω και μυριζω βενζινη.
- αμεση αλλαγη τα 2 λαστιχακια, μονο , στην υπαρχουσα βαλβιδα...αμελητεο κοστος (ουτε που ενεφερε τιμη), αλλα αν δεν
κατσει η αλλαγη τοτε παμε για πληρη ακινητοποιση αυτοκινητου -10 μερες στο συνεργειο-διοτι ουτε η παληα βαλβιδα θα
δουλευει(θα βγει νοκ αουτ)-μεχρι να ερθει βαλβιδα απο Ιταλια. - δεν κανεις τιποτα και μυριζεις βενζινη, για παντα.
Επελεξα την κουρτινα Ν. 2 και λογω κοστους και λογω του οτι δεν θελω να μυριζω βενζινη και ελπιζω να ειμαι τυχερος και να κατσει το λαστιχακι και να το παρω αυριο ετοιμο το αμαξακι και να φυγω....καρφι για ευθυγραμμιση.
Αυτα χωρις εργατικα στη βαλβιδα / λαστιχακια, διοτι εχει και αλλες εργασιες να κανει (ψαλιδια-ελατηρια...μαζεμματα) οπου θα μου τα χρεωσει πακεττο. Επειδη ομως διαβασα παραπανω οτι τα λαστιχακια, αν δεν εισαι κουλος, σαν εμενα, μπορεις να τα κανεις και μονος σου, δεν νομιζω να παρει πανω απο 20 ευρω ο μαστορας (δεν μιλαμε για επισημο..ενα απλο συνοικιακο συνεργειο ειναι, γενικων καθηκοντων)
Ο προηγουμενος ιδιοκτητης λογω ατυχηματος που ειχε (επαγγελματικο, οχι με το αμαξι) το κρατησε γκαραζωμενο 2 χρονια
και ισως ετσι τα λαστιχενια μερη ξεραθηκαν διοτι και τα μπροστινα μαρκουτσια φρενων ηταν χαλια-ξερα και πανε για αλλαγη.
Τα ιδια και ο ιμαντας εκκεντροφορου (αυτον τον αλλαξα και ας μου ελεγε ο προηγουμενος οτι δεν εχει ουτε 20000 χλμ), ενω ηταν θεοξερος και ειχε ασπρες ρυτιδες, οταν τον λυγιζες αναποδα.ερωτηση ¨ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? Μηπως εννοει το συστημα που κοβει παροχη καυσιμου σε περιπτωση ατυχηματος?..
δεν ρωτησα τον μηχανικο ευθεως για να μη με παρει χαμπαρι, και αρχισει να μου κουνιεται...(μην παει το μυαλο σας στο πονηρο)
-
Λαστιχάκια θα είναι, θα δεις! Παλιώνουν και σκάνε τα ρημάδια!
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
ερωτηση ¨ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? Μηπως εννοει το συστημα που κοβει παροχη καυσιμου σε περιπτωση ατυχηματος?..
πρεπει να εννοει τον ρυθμιστη βενζινης διοτι η barchetta τον εχει μεσα στο ντεποζιτο μαζι με την τρομπα γιατι κανει επιστροφη εκει και οχι στη μπεκιερα...οι παλιες barchetta ειχαν επιστροση στη μπεκιερα μονο, η πρωτη γενια...
-
μακαρι να ξεμπερδευεις φιλε χωρις πολλα πολλα...εγω αυριο λογικα θα το παω να δουμε τι εχει τελικα και το δικο μου!
-
Μολις γυρισα απο συνεργειο.Ο Μαστορας ειπε οτι ειχε ραγισει σε ενα σημειο η αντλια για αυτο ξερνουσε βενζινη..οντως τα λαστιχακια δεν εμοιαζαν να ειχαν διαρροες..βαλαμε λοιπον μια καινουργια..κοστος 150 μαζι με εργασια..Το περιεργο τωρα ειναι οτι κανει σαν μπρικι και ακουγεται θορυβος,σαν να βραζεις αυγα εκει μεσα (σε τηλεφωνικη επικοινωνια μου ειπε πως θα στρωσει ο θορυβος,δεν ειναι τπτ)
Μυριζει Βενζινη!