-
ένα σχόλιο και από εμένα:
πραγματικά όποιος μπορεί να βγάλει το παραμικρό συμπέρασμα από βόλτες, βίντεο, δηλώσεις ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο,
αδικείται!
θα έπρεπε να εργάζεται ήδη ως τεχνικός διευθυντής - σχεδιαστής - οδηγός δοκίμων σε μια από αυτές τις ομάδες.και εξηγούμαι:
Όλοι για παράδειγμα συμφωνούμε πως ο Λεμπ στην άσφαλτο είναι μακράν ανώτερος από όλους.
στην Γερμανία όπου είναι σε άλλο πλανήτη το 2010 κέρδισε με διαφορά 51sec τον Σορντο και συνολικό χρόνο περίπου 14400sec.
τα χλμ ειδικών διαδρομών ήταν περίπου 405χλμ.
Αυτό σημαίνει πως σε ένα πέρασμα μπροστά μας που διαρκεί πχ 8sec η διαφορά τους ήταν κατά μ.ο. 0,028sec.το βλέπετε
αυτό με το μάτι;Πιστεύω ότι το πολύ να βλέπουμε μια διαφορά 0,5secΠολύ απλά όπως προαναφέρθηκε ο μόνος τρόπος είναι οι κοινοί αγώνες.Για αυτό και θέλουν να το κάνουν οι γερμανοι στη ζούλα.Γιατί δεν ξέρουν ούτε αυτοί που βρίσκονται!
-
@thanosziozias
Συμφωνω ότι δεν είναι το απόλυτο κριτίριο το τι βλέπουμε αλλά σίγουρα δίνει μια τάξη μεγέθους.Οταν σε μια ειδική βλέπουμε τον πρώτο να είναι πιο γρήγορος τι σημαίνει ότι έχουμε οφθαλμαπάτες???????Αυτό φυσικά δεν συμβαίνει σε όλα σημεία αλλά σε κάποια απαιτητικά πατημένα η διαφορά ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΆΤΙ(έχει αναφέρει αρκετά παραδείγματα ο scn από τον λέμπ εδώ μέσα) ακόμα και από κάποιον που δεν παρακολουθεί αγώνες. -
Διαφωνώ!
αυτό που διακρίνουμε εύκολα είναι το διαφορετικό στυλ,
το πιο θεαματικό, το πιο αγχωτικό, το πιο ήρεμο κλπ.
Ανάμεσα στους πολύ γρήγορους δεν καταλαβαίνουμε την διαφορά στον χρόνο.
έχετε δοκιμάσει να κρίνετε ένα πέρασμα σε βίντεο χωρίς ήχο; -
Ο ήχος πάει μαζί με την εικόνα δεν μπορεί να υπάρξει διαχωρισμός.Θα πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.Στο ευρωπαικό στο 2004 ο ζεζέφ έστριβε όπως ερχόταν μετά από ευθεία χωρίς να κατεβάσει(ενω οι άλλοι κατέβαζαν)αυτό φαινόταν και στο μάτι(και από ταχύτητα και από φρένο-φωτα) και στο αυτί.
-
Ο χρήστης thanosziozias έγραψε:
ένα σχόλιο και από εμένα:πραγματικά όποιος μπορεί να βγάλει το παραμικρό συμπέρασμα από βόλτες, βίντεο, δηλώσεις ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο,
αδικείται!
θα έπρεπε να εργάζεται ήδη ως τεχνικός διευθυντής - σχεδιαστής - οδηγός δοκίμων σε μια από αυτές τις ομάδες.και εξηγούμαι:
Όλοι για παράδειγμα συμφωνούμε πως ο Λεμπ στην άσφαλτο είναι μακράν ανώτερος από όλους.
στην Γερμανία όπου είναι σε άλλο πλανήτη το 2010 κέρδισε με διαφορά 51sec τον Σορντο και συνολικό χρόνο περίπου 14400sec.
τα χλμ ειδικών διαδρομών ήταν περίπου 405χλμ.
Αυτό σημαίνει πως σε ένα πέρασμα μπροστά μας που διαρκεί πχ 8sec η διαφορά τους ήταν κατά μ.ο. 0,028sec.το βλέπετε
αυτό με το μάτι;Πιστεύω ότι το πολύ να βλέπουμε μια διαφορά 0,5secΜα εδω κανεις ενα λαθος.Στο συνολο του αγωνα ηταν αυτη η διαφορα που αναφερεις αλλα σε καποια στροφη καποιας ειδικης η διαφορα μπορει να ετυχε να ειναι πολυ μεγαλυτερη και (ισως πολυ) διακριτη με το ματι......
-
Σε περιπτωσεις που δεν βλεπεις 5-6'' διαδρομης αλλα παραπανω (ειτε εχεις ενδιαμεσα εμποδια ειτε βλεπεις συνεχομενα) και βαλεις ενα χρονομετρο για τον καθενα απο την στιγμη που σκαει στο οπτικο σου πεδιο μεχρι να τον χασεις, τις περισσοτερες φορες θα δεις οτι αυτο που βλεπει το ματι σου ειναι αντιστοιχο με αυτο που δειχνει το χρονομετρο σου.
-
Μα εδω κανεις ενα λαθος.Στο συνολο του αγωνα ηταν αυτη η διαφορα που αναφερεις αλλα σε καποια στροφη καποιας ειδικης η διαφορα μπορει να ετυχε να ειναι πολυ μεγαλυτερη και (ισως πολυ) διακριτη με το ματι......
μα φυσικά! δεν διαφωνούμε, είναι όμως σωστό συμπέρασμα για το ποιος είναι ο πιο γρήγορος γενικά;
-
Σε περιπτωσεις που δεν βλεπεις 5-6'' διαδρομης αλλα παραπανω (ειτε εχεις ενδιαμεσα εμποδια ειτε βλεπεις συνεχομενα) και βαλεις ενα χρονομετρο για τον καθενα απο την στιγμη που σκαει στο οπτικο σου πεδιο μεχρι να τον χασεις, τις περισσοτερες φορες θα δεις οτι αυτο που βλεπει το ματι σου ειναι αντιστοιχο με αυτο που δειχνει το χρονομετρο σου.
θα το έλεγες αυτό συγκρίνοντας περάσματα του μακρει και του λεμπ;
-
Ο ήχος πάει μαζί με την εικόνα δεν μπορεί να υπάρξει διαχωρισμός.Θα πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.Στο ευρωπαικό στο 2004 ο ζεζέφ έστριβε όπως ερχόταν μετά από ευθεία χωρίς να κατεβάσει(ενω οι άλλοι κατέβαζαν)αυτό φαινόταν και στο μάτι(και από ταχύτητα και από φρένο-φωτα) και στο αυτί.
σαφώς σε αυτό το επίπεδο οι διαφορές φαίνονται!
επίσης δεν λέω πως δεν μπορούμε να πετύχουμε μπροστά μας μεγάλες διαφορές. (από μικρολαθάκια πχ)
Εγώ λέω πως δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα γενικα! -
@thanos ziozias
δεν χρειαζεται να εισαι τεχνικος διευθυντης,ουτε οδηγος αγωνων,ουτε ο Demaison για να διακρινεις διαφορες μεταξυ αυτοκινητων-οδηγων.Τωρα εαν εσυ βλεπωντας στην ιδια στροφη τον εναν να βγαινει με ισιο τιμονι(5-6 φορες την ιδια στροφη) και τον αλλον με μπολικα αναποδο και να χρησιμοποιει και 2 μετρα παραπανω μεχρι την ακρη του δρομου,και δεν μπορεις να καταλαβεις τι ειναι σωστο-αποτελεσματικο,αυτο δεν κανει εμενα τεχνικο διευθυντη. -
δεν χρειαζεται να εισαι τεχνικος διευθυντης,ουτε οδηγος αγωνων,ουτε ο Demaison για να διακρινεις διαφορες μεταξυ αυτοκινητων-οδηγων.Τωρα εαν εσυ βλεπωντας στην ιδια στροφη τον εναν να βγαινει με ισιο τιμονι(5-6 φορες την ιδια στροφη) και τον αλλον με μπολικα αναποδο και να χρησιμοποιει και 2 μετρα παραπανω μεχρι την ακρη του δρομου,και δεν μπορεις να καταλαβεις τι ειναι σωστο-αποτελεσματικο,αυτο δεν κανει εμενα τεχνικο διευθυντη.
μου εξηγείς σε παρακαλώ ποιος είναι ο πιο γρήγορος γιατί δεν το κατάλαβα;
-
Aστο δεν θα καταλαβεις.
-
Aστο δεν θα καταλαβεις.
Φίλε μου που έχεις παρεξηγηθεί.
το γεγονός ότι ένα αυτοκίνητο στρίβει και στην έξοδο έχει τους τροχούς ίσιους πράγματι σημαίνει κάτι, καμιά φορά σημαίνει και
αργό 'turn in' όμως ,με πιο προοδευτικό πάτημα στο γκάζι.το ανάποδο στην έξοδο σε μια φουρκέτα δεν αποτελεί και σημαντικό πρόβλημα σε σχέση με ένα πατημένο κομμάτι (εάν θες στο εξηγώ αλλά βαριέμαι τώρα).
επίσης η μη πλήρης εκμετάλλευση του δρόμου για εσένα θεωρείται θετικό ή αρνητικό;αυτό που έγραψες είναι λίγο οξύμωρο θες να το εξηγήσεις και σε εμένα που δεν καταλαβαίνω; -
thanos μιλας θεωρητικα για μια οποιαδηποτε στροφη,ενω εγω μιλαω για τα βιντεακια που ειδα στην ιδια διαδρομη-στροφες τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.Δες τα βιντεακια εντοπισε τις ιδιες στροφες και μετα να συζητησουμε για το πιο περασμα ειναι γρηγοροτερο.Το οτι καποιος μπορει να μην χρησιμοποιησει ολο το δρομο γιατι ειναι σημαντικα αργοτερος στη συγκεκριμενη στροφη,ναι ισχυει.Οχι ομως στη περιπτωση που συζηταμε εδω.
-
το έψαξα λίγο αλλά δεν τα βρήκα
Πάντως για να κάνουμε συγκρίσεις θα πρέπει να ισχύουν τουλάχιστον τα παρακάτω:
Παρόμοιες θερμοκρασίες
ίδια ώρα της ημέρας
ρυθμίσεις για αντίστοιχο μήκος δρόμου. (άλλη ρύθμιση για προσομοίωση ειδικής 40χλμ άλλη για 10χλμ)
Επίσης επειδή σε ένα αγωνιστικό δεν πειράζουμε όλες τις ρυθμίσεις ταυτόχρονα μπορεί ο ένας να ρύθμιζε
πχ πιέσεις ο άλλος rebound ο άλλος caster ο άλλος camber ο άλλος σύγκλιση ο άλλος αντιστρεπτικές.Που ξέρω εγώ όταν ο τύπος τράβαγε το βίντεο τι τσέκαρε ο οζιε στη συγκεκριμένη φουρκέτα.
Λοιπόν επειδή το κουράσαμε θέλω κάποιος που ισχυρίζεται ότι βγάζει συμπέρασμα να μου αναλύσει
τι βλέπει στον έναν που δεν βλέπει στον άλλον και αντίστροφα και πόσο χάνει ο ένας σε σχέση με τον άλλο και
γιατί.Ξεκολλάτε!
Μόνο σε αγώνα θα δούμε τι γίνεται. -
Ο χρήστης thanosziozias έγραψε:
το έψαξα λίγο αλλά δεν τα βρήκαδεν το εχεις δει,αλλα διαφωνεις.....Μπορει μετα απο 1 χρονο εξελιξης και μετα απο 3-4 μερες στο ιδιο σημειο να ψαχνουν το καμπερ...
ραντεβου στο Μοντε.
-
δεν το εχεις δει,αλλα διαφωνεις.....Μπορει μετα απο 1 χρονο εξελιξης και μετα απο 3-4 μερες στο ιδιο σημειο να ψαχνουν το καμπερ...
δηλαδή μετά από ένα χρόνο εξέλιξης και 3-4 μέρες δοκιμών
απλώς κρατάς ζεστό τον οδηγό σου γιατί το αυτοκίνητο είναι τέλειο...άπαξ και βρεις το κάμπερ δεν το αφήνεις!ραντεβού στο μοντε.
Και μια ενστικτώδης πρόβλεψη: ο Ogier δεν θα τερματίσει. -
Ο χρήστης thanosziozias έγραψε:
δεν το εχεις δει,αλλα διαφωνεις.....Μπορει μετα απο 1 χρονο εξελιξης και μετα απο 3-4 μερες στο ιδιο σημειο να ψαχνουν το καμπερ...
δηλαδή μετά από ένα χρόνο εξέλιξης και 3-4 μέρες δοκιμών
απλώς κρατάς ζεστό τον οδηγό σου γιατί το αυτοκίνητο είναι τέλειο...άπαξ και βρεις το κάμπερ δεν το αφήνεις!ραντεβού στο μοντε.
Και μια ενστικτώδης πρόβλεψη: ο Ogier δεν θα τερματίσει.οτι να ναι...
-
οτι να ναι...
Όσο δεν εξηγείς εμπεριστατωμένα γιατί κρίνεις ότι το ένα αυτοκίνητο
είναι πιο γρήγορο από το άλλο μέσω ενός βίντεο δοκιμών
το 'οτι να ναι...' στο επιστρέφωόσο για την πρόβλεψη που κάνω έχει να κάνει με την πίεση και τις προσδοκίες των γερμανών
από τον πρώτο αγώνα πόσο μάλλον όταν αυτός είναι το μοντε. -
Κάτσε να τερματίσει πρώτα και μετά βλέπουμε που θα είναι.
Διάφορα Νέα από το WRC