-
Μιας και το εφερε η κουβεντα σε αλλο θεμα (Hunter καλε μου ανθρωπε)
Χρειαζομαι πλεον και επισημα τη βοηθεια σας.Το αγροτικο με κινηση στους πισω τροχους φοραει Good Year Cargo Vector 185R 14C 102 100 O. Ειναι μοντελο 99 και εχει το εξης αξιοπεριεργο. Αν του βαλεις πανω στη καροτσα 1 τονο βαρος μπορει α ανεβει οποιοδηποτε δρομο, χωμα ή ασφαλτο με οποιαδηποτε κληση.
Οταν ομως ειναι χωρις βαρος κυριολεκτικα πνιγεται. Ειναι πλεον αγχος του οποιουδηποτε οδηγου που το παιρνει στην οικογενεια, αν προκειται να περασει απο ανηφορα, αν εχει λασπες, ή το πιο τρελο, μη τυχον και πεσει σκοταδι, πιασει υγρασια και δεν μπορεσει να βγαλει το αυτοκινητο απο το χωραφι. Μπορω να θυμηθω πολλες ιστοριες οπου το αμαξι χωρις βαρος εχει κατα καιρους κολησει ακομα και σε ευθεια χωματοδρομο ενω εχει βρεξει πριν 2-3 μερες!!! Απιστευτα πραγματα.
Ακομα θυμαμαι τον Εφραιμογλου-αντιπροσωπο της εν λογω εταιρειας- να μας λεει 'παρτε το 4Χ4' αλλα τοτε οι γονεις μου μαλλον τους φανηκαν πολλα τα 700000 που ηθελε παραπανω για το 4Χ4. Αν τους ρωτησεις τωρα θα κανουν μια γκριματσα και θα κουνησουν το κεφαλι με νοημα.
Τελικα τι φταιει; Τα ελαστικα; Και αν ναι πεστε μου, τι να βαλουμε μπας και δουμε ασπρη μερα. Μηπως ειναι ετσι ολα τα αγροτικα με πισω κινηση; -
Μιας και το εφερε η κουβεντα σε αλλο θεμα (Hunter καλε μου ανθρωπε)
Χρειαζομαι πλεον και επισημα τη βοηθεια σας.Το αγροτικο με κινηση στους πισω τροχους φοραει Good Year Cargo Vector 185R 14C 102 100 O. Ειναι μοντελο 99 και εχει το εξης αξιοπεριεργο. Αν του βαλεις πανω στη καροτσα 1 τονο βαρος μπορει α ανεβει οποιοδηποτε δρομο, χωμα ή ασφαλτο με οποιαδηποτε κληση.
Οταν ομως ειναι χωρις βαρος κυριολεκτικα πνιγεται. Ειναι πλεον αγχος του οποιουδηποτε οδηγου που το παιρνει στην οικογενεια, αν προκειται να περασει απο ανηφορα, αν εχει λασπες, ή το πιο τρελο, μη τυχον και πεσει σκοταδι, πιασει υγρασια και δεν μπορεσει να βγαλει το αυτοκινητο απο το χωραφι. Μπορω να θυμηθω πολλες ιστοριες οπου το αμαξι χωρις βαρος εχει κατα καιρους κολησει ακομα και σε ευθεια χωματοδρομο ενω εχει βρεξει πριν 2-3 μερες!!! Απιστευτα πραγματα.
Ακομα θυμαμαι τον Εφραιμογλου-αντιπροσωπο της εν λογω εταιρειας- να μας λεει 'παρτε το 4Χ4' αλλα τοτε οι γονεις μου μαλλον τους φανηκαν πολλα τα 700000 που ηθελε παραπανω για το 4Χ4. Αν τους ρωτησεις τωρα θα κανουν μια γκριματσα και θα κουνησουν το κεφαλι με νοημα.
Τελικα τι φταιει; Τα ελαστικα; Και αν ναι πεστε μου, τι να βαλουμε μπας και δουμε ασπρη μερα. Μηπως ειναι ετσι ολα τα αγροτικα με πισω κινηση; -
Μιας και το εφερε η κουβεντα σε αλλο θεμα (Hunter καλε μου ανθρωπε)
Χρειαζομαι πλεον και επισημα τη βοηθεια σας.Το αγροτικο με κινηση στους πισω τροχους φοραει Good Year Cargo Vector 185R 14C 102 100 O. Ειναι μοντελο 99 και εχει το εξης αξιοπεριεργο. Αν του βαλεις πανω στη καροτσα 1 τονο βαρος μπορει α ανεβει οποιοδηποτε δρομο, χωμα ή ασφαλτο με οποιαδηποτε κληση.
Οταν ομως ειναι χωρις βαρος κυριολεκτικα πνιγεται. Ειναι πλεον αγχος του οποιουδηποτε οδηγου που το παιρνει στην οικογενεια, αν προκειται να περασει απο ανηφορα, αν εχει λασπες, ή το πιο τρελο, μη τυχον και πεσει σκοταδι, πιασει υγρασια και δεν μπορεσει να βγαλει το αυτοκινητο απο το χωραφι. Μπορω να θυμηθω πολλες ιστοριες οπου το αμαξι χωρις βαρος εχει κατα καιρους κολησει ακομα και σε ευθεια χωματοδρομο ενω εχει βρεξει πριν 2-3 μερες!!! Απιστευτα πραγματα.
Ακομα θυμαμαι τον Εφραιμογλου-αντιπροσωπο της εν λογω εταιρειας- να μας λεει 'παρτε το 4Χ4' αλλα τοτε οι γονεις μου μαλλον τους φανηκαν πολλα τα 700000 που ηθελε παραπανω για το 4Χ4. Αν τους ρωτησεις τωρα θα κανουν μια γκριματσα και θα κουνησουν το κεφαλι με νοημα.
Τελικα τι φταιει; Τα ελαστικα; Και αν ναι πεστε μου, τι να βαλουμε μπας και δουμε ασπρη μερα. Μηπως ειναι ετσι ολα τα αγροτικα με πισω κινηση; -
Α,τό πρόβλημά σου είναι στούς χωματόδρομους μέ λάσπη;Εγώ νόμιζα ότι μιλάς γιά άσφαλτο.
Λοιπών,άν θυμάμαι καλά,τά Cargo Vector εχουν πολύ λίγες αυλακώσεις στό πέλμα,πραγμα πού τά κάνει καλά γιά άσφαλτο μέ μεγάλα φορτία καί ταξίδι.Είναι δηλαδή στήν κατηγορία τών 'Light Truck' ελαστικών.Μικρή φθορά σέ ταξίδια μέ μεγάλο βάρος.
Αν θέλεις,ρίξε μιά ματιά σέ κάτι πιό χωμάτινο.Υπάρχουν τά λάστιχα πού βγαίνουν γιά τζίπ (Mud-τerrain ή All-terrain),πού έχουν σαφώς πιό χωμάτινο χαρακτήρα (τά Mud-terrain είναι εντελώς τρακτερωτα καί περισσότερο γιά λάσπη).
Υπάρχουν καί τά M+S πού είναι γιά χιόνι καί λάσπη,πού καί αυτά είναι πιό τρακτερωτα από τά ασφάλτινα πού τώρα έχεις.
Εγώ στό τράνζιτ μου,φοράω Bridgestone M723 (M+S).Είναι τής κατηγορίας Light truck (οχτάλινα δηλαδη,γιά φορτίο),πολύ καλά στό χώμα,αρκετά καλά στή λάσπη,αλλά μαύρα χάλια στή βροχή.Στό στεγνό οδόστρωμα,είναι μιά χαρά,μέ καταπληκτικό φρένο.Πάντως τό τράνζιτ πάει στό βουνό κανονικά,αν καί η ανάρτησή του δέν τά καταφέρνει στό ανώμαλο οδόστρωμα. -
Μαλλον δεν το εθεσα σωστα. Υπαρχει προβλημα με το αυτοκινητο και στο χωμα και στην ασφαλτο χωρις φορτιο. Στην ασφαλτο το προβλημα ειναι στο βρεγμενο ανηφορικο δρομο κυριως.
Στα λαστιχα που αναφερεις μηπως ξερεις τιμες; -
Γιά τά λάστιχα τών τζίπ πού αναφέρω παραπάνω,μάλλον δέν θά βρείς,γιατί οι διαστάσεις τους είναι τεράστιες.
Πήγαινε πάντως σέ ένα βουλκανιζατέρ,καί ψάξε γιά M+S στήν κατηγορία Light Truck.Εκτός από τη μπρίτζεστον,από ότι θυμάμαι καί η μισλέν έχει,καί η γκούντ-γίαρ.
Τί διάσταση έχεις; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γιά τά λάστιχα τών τζίπ πού αναφέρω παραπάνω,μάλλον δέν θά βρείς,γιατί οι διαστάσεις τους είναι τεράστιες.
Πήγαινε πάντως σέ ένα βουλκανιζατέρ,καί ψάξε γιά M+S στήν κατηγορία Light Truck.Εκτός από τη μπρίτζεστον,από ότι θυμάμαι καί η μισλέν έχει,καί η γκούντ-γίαρ.
Τί διάσταση έχεις;εεε ξερεις καθοτι δεν πολυ ξερω και πολυ απο τετοια θεματα, το 185R 14C 102 100 O που εγραψα νομιζα οτι ειναι αρκετο.
Δεν εγραφε κατι αλλο πανω στο λαστιχο απο οτι θυμαμαι.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Γιά τά λάστιχα τών τζίπ πού αναφέρω παραπάνω,μάλλον δέν θά βρείς,γιατί οι διαστάσεις τους είναι τεράστιες.
Πήγαινε πάντως σέ ένα βουλκανιζατέρ,καί ψάξε γιά M+S στήν κατηγορία Light Truck.Εκτός από τη μπρίτζεστον,από ότι θυμάμαι καί η μισλέν έχει,καί η γκούντ-γίαρ.
Τί διάσταση έχεις;εεε ξερεις καθοτι δεν πολυ ξερω και πολυ απο τετοια θεματα, το 185R 14C 102 100 O που εγραψα νομιζα οτι ειναι αρκετο.
Δεν εγραφε κατι αλλο πανω στο λαστιχο απο οτι θυμαμαι.
εεε ξέρεις,δέν τό είδα.
Σίγουρα δέν θά βρείς τέτοια διάσταση σέ λάστιχο γιά 'εκτός δρόμου',οπότε ψάξε γιά αυτά πού σού λέω.
Τό πέλμα τών δικών σου,πρέπει νά έχει ελάχιστες αυλακώσεις,οιοποίες είναι διαμήκεις τού πέλματος,έτσι δέν είναι; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γιά τά λάστιχα τών τζίπ πού αναφέρω παραπάνω,μάλλον δέν θά βρείς,γιατί οι διαστάσεις τους είναι τεράστιες.
Πήγαινε πάντως σέ ένα βουλκανιζατέρ,καί ψάξε γιά M+S στήν κατηγορία Light Truck.Εκτός από τη μπρίτζεστον,από ότι θυμάμαι καί η μισλέν έχει,καί η γκούντ-γίαρ.
Τί διάσταση έχεις;εεε ξερεις καθοτι δεν πολυ ξερω και πολυ απο τετοια θεματα, το 185R 14C 102 100 O που εγραψα νομιζα οτι ειναι αρκετο.
Δεν εγραφε κατι αλλο πανω στο λαστιχο απο οτι θυμαμαι.
εεε ξέρεις,δέν τό είδα.
Σίγουρα δέν θά βρείς τέτοια διάσταση σέ λάστιχο γιά 'εκτός δρόμου',οπότε ψάξε γιά αυτά πού σού λέω.
Τό πέλμα τών δικών σου,πρέπει νά έχει ελάχιστες αυλακώσεις,οιοποίες είναι διαμήκεις τού πέλματος,έτσι δέν είναι;
Πωπω κι εγω που νομιζα οτι εγινα ρεζιλι. Νομιζα οτι θα ανοιξει τρυπα και θα με καταπιει!!!
-
Ρώτησα σήμερα τόν λαστιχά μου,καί μού είπε τά εξής:
Τό Μ723 σταμάτησε νά παράγετε
Αντί αυτού υπάρχει τό Μ713,τό οποίο είναι πιό τρακτερωτό καί η τετράδα βγαίνει 283 ευρώ
Υπάρχει καί τό Goodyear Ultra Cargo,στά 320 ευρώ η τετράδα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ρώτησα σήμερα τόν λαστιχά μου,καί μού είπε τά εξής:
Τό Μ723 σταμάτησε νά παράγετε
Αντί αυτού υπάρχει τό Μ713,τό οποίο είναι πιό τρακτερωτό καί η τετράδα βγαίνει 283 ευρώ
Υπάρχει καί τό Goodyear Ultra Cargo,στά 320 ευρώ η τετράδα.ΘΕΝΚ ΓΙΟΥ ΜΑΪ ΦΡΕΝΤ. Μαλλον ομως οταν ερθει η ωρα για αλλαγη ελαστικων - συντομα ελπιζω - θα αγορασουμε μονο για τους πισω τροχους.
Παντως απο οτι καταλαβαινω, ολα τα αγροτικα 4Χ2 ειναι αχρηστα χωρις βαρος.
Ελαστικα για L200