-
Γεια χαρά,
Σκέφτομαι να αλλάξω αμορτισέρ-ελατήρια σε Opel Corsa C,και επειδή θέλω να ξέρω οτι θα δουλεύουν σωστά ΄λέω να τοποθεtήσω ένα kit της KW(sport kit περίπου 3cm χαμήλωμα).To έχει δοκιμάσει κανείς,και αν μπορώ να ακούσω γνώμες:(Το αυτοκίνητο το θέλω σφικτό αλλα οχι να κοπανάει στις κακοτεχνίες των δρόμων) -
Γεια χαρά,
Σκέφτομαι να αλλάξω αμορτισέρ-ελατήρια σε Opel Corsa C,και επειδή θέλω να ξέρω οτι θα δουλεύουν σωστά ΄λέω να τοποθεtήσω ένα kit της KW(sport kit περίπου 3cm χαμήλωμα).To έχει δοκιμάσει κανείς,και αν μπορώ να ακούσω γνώμες:(Το αυτοκίνητο το θέλω σφικτό αλλα οχι να κοπανάει στις κακοτεχνίες των δρόμων) -
Γεια χαρά,
Σκέφτομαι να αλλάξω αμορτισέρ-ελατήρια σε Opel Corsa C,και επειδή θέλω να ξέρω οτι θα δουλεύουν σωστά ΄λέω να τοποθεtήσω ένα kit της KW(sport kit περίπου 3cm χαμήλωμα).To έχει δοκιμάσει κανείς,και αν μπορώ να ακούσω γνώμες:(Το αυτοκίνητο το θέλω σφικτό αλλα οχι να κοπανάει στις κακοτεχνίες των δρόμων) -
βασικά όπως έκανα εγώ μια έρευνα αγοράς για το δικό μου, κάθε κατασκευαστική αμορτισέρ και ελατηρίων βγάζει συγκεκριμένα σετ για κάθε μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου ώστε να είναι κατά το δυνατόν πλησιέστερο στα πραγματικά δεδομένα του καρου
ο φαναρτζής σου τι σου προτείνει;
`Οτι θα κοπανάει, θα κοπανάει, είναι αναπόφευκτο...Θυσιάζεις την άνεση στο βωμό του κρατήματος.. -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
βασικά όπως έκανα εγώ μια έρευνα αγοράς για το δικό μου, κάθε κατασκευαστική αμορτισέρ και ελατηρίων βγάζει συγκεκριμένα σετ για κάθε μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου ώστε να είναι κατά το δυνατόν πλησιέστερο στα πραγματικά δεδομένα του καρου
ο φαναρτζής σου τι σου προτείνει;
`Οτι θα κοπανάει, θα κοπανάει, είναι αναπόφευκτο...Θυσιάζεις την άνεση στο βωμό του κρατήματος..Μου είπε πως δεν θα κοπαναει,απλα θα είναι σφιχτό.Το κιτ είναι ειδικά για corsa kai μάλλον θα το τοποθετήσω.Επίσης δεν ξέρω αν αυτά τα κιτ έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής σε σχέση με τα εργοστασιακά.Από την άλλη η KW έχει την φήμη καλής εταιρείας και γι'άυτό λέω να μην ψάξω άλλο
-
ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΟΛΟΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΡΑΒΟΣΟΥΝ ΟΙ ΘΟΛΟΙ ΣΟΥ.ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.
-
Ο χρήστης gazofon_20 έγραψε:
ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΟΛΟΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΡΑΒΟΣΟΥΝ ΟΙ ΘΟΛΟΙ ΣΟΥ.ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.Να στραβώσουν οι θόλοι με λίγο πιο σφικτή ανάρτηση?Σε τι αυτοκίνητο την πάτησες?Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου αυτό
-
ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΦΙΧΤΟ ΘΑ ΣΤΡΑΒΟΣΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ.ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ SAXO VTS(BILSTEIN-EIBACH),FIAT PUNTO SPORTING(KONI ΚΙΤΡΙΝΑ-HR).ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ.ΟΛΟ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.ΑΛΛΑ 100 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΗΣΥΧΟ.ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΑ ΜΕ ΝΕΡΑ(ΕΒΡΕΧΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ) ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΡΠΑΞΕ ΛΙΓΟ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΘΟΛΟΜΠΑΡΑ.ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ(3ΠΟΝΤΑ EIBACH).
-
5 χρόνια είμαι με Saxo VTS και 5,5 εκ χαμήλωμα και δεν έχω αντιμετωπίσει πότε πρόβλημα....εκτός από τα σφραγίσματά μου!
Εγω έχω βάλει και bump stops για να μην τερματίζουν τα αμορτισέρ και σκάσουν....60 ευρώ τα είχα πάρει.
-
ΤΑ ΓΑΛΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΑΖΕΙΣ ΤΟ ΥΨΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΘΗΓΡΑΜΗΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΠΟΥΔΕΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΥΓΗΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΤΡΟΧΟ ΕΙΔΙΚΑ ΠΙΣΩ.ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΡΑΒΔΟΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΙΛΑ ΑΝΑ ΤΡΟΧΟ.ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΥΘΗΓΡΑΜΙΣΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΖΥΓΑΡΙΑ.
-
ΤΑ ΓΑΛΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΑΖΕΙΣ ΤΟ ΥΨΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΘΗΓΡΑΜΗΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΠΟΥΔΕΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΥΓΗΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΤΡΟΧΟ ΕΙΔΙΚΑ ΠΙΣΩ.ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΡΑΒΔΟΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΙΛΑ ΑΝΑ ΤΡΟΧΟ.ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΥΘΗΓΡΑΜΙΣΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΖΥΓΑΡΙΑ.
Καλησπέρα φίλε μου,
μήπως μπορείς να που πεις μερικούς καλούς ευθυγραμισσάδες (να ζυγίζουν κλπ.) στην Αθήνα?Μένω Πειραιά.
Φιλικά,
Βασίλης -
ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΓΝΩΡΙΖΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο RABBIT ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΖΥΓΑΡΙΑ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΛΟΓΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ.
αλλαγή ανάρτησης