-
Αν και αδυνατώ να το συνειδητοποιήσω για την ωρα, ειμαι στη δυσαρεστη θεση να αποχωριστώ το καμάρι μου.. Η απόφαση μου να σπουδάσω εξω έπαιξε καταλυτικό ρόλο μιας και πρέπει κάπως να χρηματοδοτηθεί αυτή η κίνηση. Anyway. Στο ζουμι:
Τα σπεκς ειναι τα ακολουθα (σαφως και εχω ξεχασει αρκετα αλλα δε νομιζω οτι πειραζει κανεναν):
ΜΟΤΕΡ
Βάσεις HASPORT με σινεμπλοκ extreme race 97A
Ημιαξόνια HASPORT 2oυ σταδίου
Πλεξούδα HYBRID RACING
Εισαγωγή ΑΕΜ Hybrid
Εγκέφαλος HONDATA K-pro
Φλάτζα εισαγωγής ΗONDATA
Mπουζί BOSCH Iridium-platinum
Χταπόδι R-CREW 4-2-1 με ένα καζανάκι και απόληξη στο κέντρο
PASSWORD:JDM magnetic oil/tranny drain plugs
Κιτ αφαίρεσης τροχαλιών A/C - P/S της KARCEPTS
Μπεκιέρα GOLDEN EAGLE
Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης AEROMOTIVE A1000-6
Χειροποιητο αλουμινένιο Ρεζερβουάρ με remote παροχη
Σωληνώσεις βενζίνης αεροπορικού τύπου με αλουμινένια ρακόρ
Ψυγείο αλουμινίνου VISTEON (full size) με βεντιλατερ SPAL
Διακόπτης βεντιλατερ χαμηλής θερμοκρασίας MISHIMOTO
Μπαταρία αγωνιστικού τύπου BRAILLE B106 βάρους 3kg**
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ/ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ**
Μπλοκέ διαφορικό KAAZ με 60% εμπλοκή
Δισκόπλατο SPEC 3ου σταδίου
Αλουμινένιο Short Shifter της Hybrid Racing
Nτίζες RSX με αλουμινένια σινεμπλοκ της Corsport
Κρεμαγιέρα QUAIFFE
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Αμορτισερ SUPER RACING της TEIN, ρυθμιζόμενα σε Bound/rebound
Αλουμινένια τοπ μαουντς και ελατήρια 24/16kg F/R
Πίσω αντιστρεπτική ASR Aspec 32mm ρυθμιζόμενη 4 σκάλες
Μπαλάκια άκρων για ρύθμιση του Roll Center της J'S RACING
FUNCTION7 αλουμινένια πίσω-κάτω ψαλίδια
SKUNK2 Pro-series πίσω-πάνω ψαλίδια, ρυθμιζόμενα σε καμπερ
Σινεμπλοκ MUGEN και ENERGY SUSPENSION σε όλες τις αρθρώσεις
SKUNK2 Pro series plus+ ρυθμιζόμενα μπροστινά ψαλίδια
OMNIPOWER σφυρήλατα αλουμινένια μπροστινά-κάτω ψαλίδια
Καστερ κιτ της WHITELINE
Εμπρός θολόμπαρα αλουμινίου PASSWORD JDM 3ων σημείων
Πίσω carbon θολόμπαρα CUSCO
Πλαίσιο SPOT WELDED στα σημείαΦΡΕΝΑ
4πίστονες δαγκάνες BREMBO
Δίσκοι 305mm x 31mm διαιρούμενοι με αλουμινένιο Bell
Σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου
Κατανεμητής φρένων 4040 από Integra Type R
Τακάκια CARBOTECH XP10 εμπρός και HAWK HPS πίσω
Υγρά φρένων Motul RBF600
Κόντρα αντλίας φρένων CUSCOΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Αλουμινένιο ταμπλό custom
Βucket οδηγου SPARCO Rev Fiberglass seat 5.5kg
Ζώνες OMP 4ων σημείων εγκεκριμένες από FIA
Bαση πυροσβεστήρα ΟΜP αλουμινίου
Τιμόνι SABELT black suede 350mm
Αποσπώμενος κώνος τιμονιού ΝRG
Στροφόμετρο PIVOT RACING με Shift Light 8600rpm
Carbon ταπετσαρίες πορτών
Όργανο πίεσης λαδιού AUTOMETER Ultra Lite II
Όργανο θερμοκρασίας νερού AUTOMETER Utra Lite II
Όργανο θερμοκρασίας λαδιού AUTOMETER Ultra Lite II
Γενικός διακόπτης FIA
Custom ρεζερβουαρ 16lt με τρομπα WalbroΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Μπροστινό αεροδυναμικό σπλίτερ της Special Projects Motorsports
Ανθρακονημάτινοι καθρέφτες Spoon
Aerocatch hood pins
Polycarbonate τζάμιαΤΡΟΧΟΙ/ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Zάντες ελαφρού κράματος 949Racing 15x9”
Ελαστικά Toyo R888 225/50 R15
Μπουζόνια ARP
Mπουλόνια αλουμινίου της 949RacingLAP TIMES ΜΕ TOYO R888
• 1:30,00” Σέρρες
• 0:54,78” Καρτόδρομο
• 1:05,79” Μέγαρα
• 1:08,36” Τρίπολη GTCCΟποιος θελει να δει περισσοτερες φωτο μπορει να επισκεφτεί τον ακόλουθο σύνδεσμο στο k20a.org οπου υπάρχει φωτογραφικο ημερολόγιο απο την..day one, μαλιστα το συγκεκριμενο τοπικ εχει σχεδον 100k views: http://www.k20a.org/forum/showthread.ph ... 84&page=24
οπως επισης και εδω: http://www.facebook.com/K20Aproject?sk=wall oπου θα δειτε και καποια incars.Οποιος ενδιαφέρεται σοβαρα Pm.. To αμαξι είναι χαρτί, ιδανικό εργαλείο για πιστα.. Αξιόπιστο και γρήγορο. Επισης με ενα cage και ενα fia ή oem ρεζερβουαρ μπορει να τρεξει στην Open αποσο το ειχα ψαξει.
Τιμή 15000Ε , και πραγματικα δεν ψηνομαι να το σκοτωσω πιο κατω, προτιμω να το βαλω στο σαλόνι μου . Συνολικα μου εχει στοιχισει 25-28 χιλιαρικα, αυτο χωρις εργατικα...μιας και συμμαχος στη προσπαθεια ηταν ο Σπυρος -B16A Workshop- ... Αυτα.
NEA TIMH 14000
6988258488 Ορφεας
Thanks!
-
Αν και αδυνατώ να το συνειδητοποιήσω για την ωρα, ειμαι στη δυσαρεστη θεση να αποχωριστώ το καμάρι μου.. Η απόφαση μου να σπουδάσω εξω έπαιξε καταλυτικό ρόλο μιας και πρέπει κάπως να χρηματοδοτηθεί αυτή η κίνηση. Anyway. Στο ζουμι:
Τα σπεκς ειναι τα ακολουθα (σαφως και εχω ξεχασει αρκετα αλλα δε νομιζω οτι πειραζει κανεναν):
ΜΟΤΕΡ
Βάσεις HASPORT με σινεμπλοκ extreme race 97A
Ημιαξόνια HASPORT 2oυ σταδίου
Πλεξούδα HYBRID RACING
Εισαγωγή ΑΕΜ Hybrid
Εγκέφαλος HONDATA K-pro
Φλάτζα εισαγωγής ΗONDATA
Mπουζί BOSCH Iridium-platinum
Χταπόδι R-CREW 4-2-1 με ένα καζανάκι και απόληξη στο κέντρο
PASSWORD:JDM magnetic oil/tranny drain plugs
Κιτ αφαίρεσης τροχαλιών A/C - P/S της KARCEPTS
Μπεκιέρα GOLDEN EAGLE
Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης AEROMOTIVE A1000-6
Χειροποιητο αλουμινένιο Ρεζερβουάρ με remote παροχη
Σωληνώσεις βενζίνης αεροπορικού τύπου με αλουμινένια ρακόρ
Ψυγείο αλουμινίνου VISTEON (full size) με βεντιλατερ SPAL
Διακόπτης βεντιλατερ χαμηλής θερμοκρασίας MISHIMOTO
Μπαταρία αγωνιστικού τύπου BRAILLE B106 βάρους 3kg**
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ/ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ**
Μπλοκέ διαφορικό KAAZ με 60% εμπλοκή
Δισκόπλατο SPEC 3ου σταδίου
Αλουμινένιο Short Shifter της Hybrid Racing
Nτίζες RSX με αλουμινένια σινεμπλοκ της Corsport
Κρεμαγιέρα QUAIFFE
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Αμορτισερ SUPER RACING της TEIN, ρυθμιζόμενα σε Bound/rebound
Αλουμινένια τοπ μαουντς και ελατήρια 24/16kg F/R
Πίσω αντιστρεπτική ASR Aspec 32mm ρυθμιζόμενη 4 σκάλες
Μπαλάκια άκρων για ρύθμιση του Roll Center της J'S RACING
FUNCTION7 αλουμινένια πίσω-κάτω ψαλίδια
SKUNK2 Pro-series πίσω-πάνω ψαλίδια, ρυθμιζόμενα σε καμπερ
Σινεμπλοκ MUGEN και ENERGY SUSPENSION σε όλες τις αρθρώσεις
SKUNK2 Pro series plus+ ρυθμιζόμενα μπροστινά ψαλίδια
OMNIPOWER σφυρήλατα αλουμινένια μπροστινά-κάτω ψαλίδια
Καστερ κιτ της WHITELINE
Εμπρός θολόμπαρα αλουμινίου PASSWORD JDM 3ων σημείων
Πίσω carbon θολόμπαρα CUSCO
Πλαίσιο SPOT WELDED στα σημείαΦΡΕΝΑ
4πίστονες δαγκάνες BREMBO
Δίσκοι 305mm x 31mm διαιρούμενοι με αλουμινένιο Bell
Σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου
Κατανεμητής φρένων 4040 από Integra Type R
Τακάκια CARBOTECH XP10 εμπρός και HAWK HPS πίσω
Υγρά φρένων Motul RBF600
Κόντρα αντλίας φρένων CUSCOΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Αλουμινένιο ταμπλό custom
Βucket οδηγου SPARCO Rev Fiberglass seat 5.5kg
Ζώνες OMP 4ων σημείων εγκεκριμένες από FIA
Bαση πυροσβεστήρα ΟΜP αλουμινίου
Τιμόνι SABELT black suede 350mm
Αποσπώμενος κώνος τιμονιού ΝRG
Στροφόμετρο PIVOT RACING με Shift Light 8600rpm
Carbon ταπετσαρίες πορτών
Όργανο πίεσης λαδιού AUTOMETER Ultra Lite II
Όργανο θερμοκρασίας νερού AUTOMETER Utra Lite II
Όργανο θερμοκρασίας λαδιού AUTOMETER Ultra Lite II
Γενικός διακόπτης FIA
Custom ρεζερβουαρ 16lt με τρομπα WalbroΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Μπροστινό αεροδυναμικό σπλίτερ της Special Projects Motorsports
Ανθρακονημάτινοι καθρέφτες Spoon
Aerocatch hood pins
Polycarbonate τζάμιαΤΡΟΧΟΙ/ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Zάντες ελαφρού κράματος 949Racing 15x9”
Ελαστικά Toyo R888 225/50 R15
Μπουζόνια ARP
Mπουλόνια αλουμινίου της 949RacingLAP TIMES ΜΕ TOYO R888
• 1:30,00” Σέρρες
• 0:54,78” Καρτόδρομο
• 1:05,79” Μέγαρα
• 1:08,36” Τρίπολη GTCCΟποιος θελει να δει περισσοτερες φωτο μπορει να επισκεφτεί τον ακόλουθο σύνδεσμο στο k20a.org οπου υπάρχει φωτογραφικο ημερολόγιο απο την..day one, μαλιστα το συγκεκριμενο τοπικ εχει σχεδον 100k views: http://www.k20a.org/forum/showthread.ph ... 84&page=24
οπως επισης και εδω: http://www.facebook.com/K20Aproject?sk=wall oπου θα δειτε και καποια incars.Οποιος ενδιαφέρεται σοβαρα Pm.. To αμαξι είναι χαρτί, ιδανικό εργαλείο για πιστα.. Αξιόπιστο και γρήγορο. Επισης με ενα cage και ενα fia ή oem ρεζερβουαρ μπορει να τρεξει στην Open αποσο το ειχα ψαξει.
Τιμή 15000Ε , και πραγματικα δεν ψηνομαι να το σκοτωσω πιο κατω, προτιμω να το βαλω στο σαλόνι μου . Συνολικα μου εχει στοιχισει 25-28 χιλιαρικα, αυτο χωρις εργατικα...μιας και συμμαχος στη προσπαθεια ηταν ο Σπυρος -B16A Workshop- ... Αυτα.
NEA TIMH 14000
6988258488 Ορφεας
Thanks!
-
Αν και αδυνατώ να το συνειδητοποιήσω για την ωρα, ειμαι στη δυσαρεστη θεση να αποχωριστώ το καμάρι μου.. Η απόφαση μου να σπουδάσω εξω έπαιξε καταλυτικό ρόλο μιας και πρέπει κάπως να χρηματοδοτηθεί αυτή η κίνηση. Anyway. Στο ζουμι:
Τα σπεκς ειναι τα ακολουθα (σαφως και εχω ξεχασει αρκετα αλλα δε νομιζω οτι πειραζει κανεναν):
ΜΟΤΕΡ
Βάσεις HASPORT με σινεμπλοκ extreme race 97A
Ημιαξόνια HASPORT 2oυ σταδίου
Πλεξούδα HYBRID RACING
Εισαγωγή ΑΕΜ Hybrid
Εγκέφαλος HONDATA K-pro
Φλάτζα εισαγωγής ΗONDATA
Mπουζί BOSCH Iridium-platinum
Χταπόδι R-CREW 4-2-1 με ένα καζανάκι και απόληξη στο κέντρο
PASSWORD:JDM magnetic oil/tranny drain plugs
Κιτ αφαίρεσης τροχαλιών A/C - P/S της KARCEPTS
Μπεκιέρα GOLDEN EAGLE
Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης AEROMOTIVE A1000-6
Χειροποιητο αλουμινένιο Ρεζερβουάρ με remote παροχη
Σωληνώσεις βενζίνης αεροπορικού τύπου με αλουμινένια ρακόρ
Ψυγείο αλουμινίνου VISTEON (full size) με βεντιλατερ SPAL
Διακόπτης βεντιλατερ χαμηλής θερμοκρασίας MISHIMOTO
Μπαταρία αγωνιστικού τύπου BRAILLE B106 βάρους 3kg**
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ/ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ**
Μπλοκέ διαφορικό KAAZ με 60% εμπλοκή
Δισκόπλατο SPEC 3ου σταδίου
Αλουμινένιο Short Shifter της Hybrid Racing
Nτίζες RSX με αλουμινένια σινεμπλοκ της Corsport
Κρεμαγιέρα QUAIFFE
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Αμορτισερ SUPER RACING της TEIN, ρυθμιζόμενα σε Bound/rebound
Αλουμινένια τοπ μαουντς και ελατήρια 24/16kg F/R
Πίσω αντιστρεπτική ASR Aspec 32mm ρυθμιζόμενη 4 σκάλες
Μπαλάκια άκρων για ρύθμιση του Roll Center της J'S RACING
FUNCTION7 αλουμινένια πίσω-κάτω ψαλίδια
SKUNK2 Pro-series πίσω-πάνω ψαλίδια, ρυθμιζόμενα σε καμπερ
Σινεμπλοκ MUGEN και ENERGY SUSPENSION σε όλες τις αρθρώσεις
SKUNK2 Pro series plus+ ρυθμιζόμενα μπροστινά ψαλίδια
OMNIPOWER σφυρήλατα αλουμινένια μπροστινά-κάτω ψαλίδια
Καστερ κιτ της WHITELINE
Εμπρός θολόμπαρα αλουμινίου PASSWORD JDM 3ων σημείων
Πίσω carbon θολόμπαρα CUSCO
Πλαίσιο SPOT WELDED στα σημείαΦΡΕΝΑ
4πίστονες δαγκάνες BREMBO
Δίσκοι 305mm x 31mm διαιρούμενοι με αλουμινένιο Bell
Σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου
Κατανεμητής φρένων 4040 από Integra Type R
Τακάκια CARBOTECH XP10 εμπρός και HAWK HPS πίσω
Υγρά φρένων Motul RBF600
Κόντρα αντλίας φρένων CUSCOΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Αλουμινένιο ταμπλό custom
Βucket οδηγου SPARCO Rev Fiberglass seat 5.5kg
Ζώνες OMP 4ων σημείων εγκεκριμένες από FIA
Bαση πυροσβεστήρα ΟΜP αλουμινίου
Τιμόνι SABELT black suede 350mm
Αποσπώμενος κώνος τιμονιού ΝRG
Στροφόμετρο PIVOT RACING με Shift Light 8600rpm
Carbon ταπετσαρίες πορτών
Όργανο πίεσης λαδιού AUTOMETER Ultra Lite II
Όργανο θερμοκρασίας νερού AUTOMETER Utra Lite II
Όργανο θερμοκρασίας λαδιού AUTOMETER Ultra Lite II
Γενικός διακόπτης FIA
Custom ρεζερβουαρ 16lt με τρομπα WalbroΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Μπροστινό αεροδυναμικό σπλίτερ της Special Projects Motorsports
Ανθρακονημάτινοι καθρέφτες Spoon
Aerocatch hood pins
Polycarbonate τζάμιαΤΡΟΧΟΙ/ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Zάντες ελαφρού κράματος 949Racing 15x9”
Ελαστικά Toyo R888 225/50 R15
Μπουζόνια ARP
Mπουλόνια αλουμινίου της 949RacingLAP TIMES ΜΕ TOYO R888
• 1:30,00” Σέρρες
• 0:54,78” Καρτόδρομο
• 1:05,79” Μέγαρα
• 1:08,36” Τρίπολη GTCCΟποιος θελει να δει περισσοτερες φωτο μπορει να επισκεφτεί τον ακόλουθο σύνδεσμο στο k20a.org οπου υπάρχει φωτογραφικο ημερολόγιο απο την..day one, μαλιστα το συγκεκριμενο τοπικ εχει σχεδον 100k views: http://www.k20a.org/forum/showthread.ph ... 84&page=24
οπως επισης και εδω: http://www.facebook.com/K20Aproject?sk=wall oπου θα δειτε και καποια incars.Οποιος ενδιαφέρεται σοβαρα Pm.. To αμαξι είναι χαρτί, ιδανικό εργαλείο για πιστα.. Αξιόπιστο και γρήγορο. Επισης με ενα cage και ενα fia ή oem ρεζερβουαρ μπορει να τρεξει στην Open αποσο το ειχα ψαξει.
Τιμή 15000Ε , και πραγματικα δεν ψηνομαι να το σκοτωσω πιο κατω, προτιμω να το βαλω στο σαλόνι μου . Συνολικα μου εχει στοιχισει 25-28 χιλιαρικα, αυτο χωρις εργατικα...μιας και συμμαχος στη προσπαθεια ηταν ο Σπυρος -B16A Workshop- ... Αυτα.
NEA TIMH 14000
6988258488 Ορφεας
Thanks!
-
UP!
-
Πανω...
-
Up για 250 αλογα σε 830kg καρότσα!
-
Απανου!
-
up!
-
Νεα Τιμη 14000.
-
uP..
-
Πανω.
-
UP μαζι με ευχες για μια καλη αγωνιστικη χρονιά!
-
Honda Civic K20A trackday car (1,05.8' @Megara on t888)