-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η Πόπη του DRIVE έγραψε ότι σε συνομιλία που είχε με τον Nick Grist (τον συνοδηγό του) έκλεισαν στην Skoda!Ταπεινα το εθεσε ε;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η Πόπη του DRIVE έγραψε ότι σε συνομιλία που είχε με τον Nick Grist (τον συνοδηγό του) έκλεισαν στην Skoda!
Ταπεινα το εθεσε ε;
?
-
KAI ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ (ΟΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ...) ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΦΗΜΕΣ...
CITROEN: LOEB, DUVAL
FORD: GARDEMEISTER, SOLA, WARMBOLD
SUBARU: SOLBERG, HIRVONEN
PEUGEOT: GRONHOLM, MARTIN, CARLSSON
MITSUBISHI: PANIZZI, ROVANPERA, GALLI
SKODA: LOIX, SCHWARZ, TUOHINOME **BOLD **ΟΙ 99% ΣΙΓΟΥΡΟΙ. ΧΩΡΙΣ BOLD ΟΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΟΙ...
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Η SKODA ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΛ.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟ 2005 ΘΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ (ΟΣΟΙ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ...)ΚΑΠΟΥ...ΤΟ 2006 ΔΥΣΚΟΛΑ...
-
Περιμενω με ανυπομονισια την συνθεση της Skoda.
-
ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
Ο SARRAZIN ΠΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΝΟΣ ΜΗ-ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥ SUBARU IMPREZA ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΕΝΩ Η ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝΟΙΚΤΗ.ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ TUOHINO KAI EKSTROM ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΝΑ FABIA WRC. O ΣΟΥΗΔΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ, ΕΝΩ Ο Go_For_Pole ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΕΥΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ DTM, KAI AN EINAI ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ WRC!
ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 1ΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟΥΣ 16 ΑΓΩΝΕΣ, ΑΦΟΥ Ο ARMIN SCHWARZ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 10-14 ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΛΗΡΕΣ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ LOIX ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ! -
Το DTM ξεκιναει στις 10 Απριλιου οποτε μεχρι τοτε ειναι ας πουμε ελευθερος αφου υπαρχουν και καποιες υποχρεωσεις σε δοκιμες και PR. Απο εκει και περα οι αγωνες ειναι 10 αλλα σε διαφορετικα ΣΚ απο αυτα τις F1 και οπως ξερετε καλα σε διαφορετικα ΣΚ της F1 παιζει και το WRC. Αρα τα περιθωρια μαλλον θα ειναι στενα αλλα καποιους αγωνες θα μπορεσει να χωρεσει. Για πληρη εικονα θα πρεπει να περιμενουμε το επισημο προγραμμα του DTM, αυτο που κυκλοφορει τωρα ειναι μια τελειως ανεπισημη εκδοση:
Hockenheimring 10 April
Lausitzring 1 May
Spa-Francorchamps 15 May
Oschersleben 12 June
Moskou 26 June
Norisring 10 July
Nurburgring 7 August
Zandvoort 28 August
Avignon TBA
Hockenheim TBA
Brno (?)
Helsinki (?)
Turkey (?) -
Δε μπορώ να το πιστέψω!! Μέχρι και ο Tuohino που ήταν καλός σε μερικούς αγώνες φεύγει... Μα όλους τους λιγότερο διακριθείς θα πάρει η Ford για του χρόνου;;;
-
Μπορει να παρει τον Colin who knows?
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Δε μπορώ να το πιστέψω!! Μέχρι και ο Tuohino που ήταν καλός σε μερικούς αγώνες φεύγει... Μα όλους τους λιγότερο διακριθείς θα πάρει η Ford για του χρόνου;;;O TUOHINO ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟΝ WILSON ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ...
ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ FORD ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ. -
Θα τρελαθουμε τελειως!
Δεν του κανει ο Τuohino του Wilson και του κανει ο απαραδεκτος για εργοστασιακο bucket Warbold
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Θα τρελαθουμε τελειως!Δεν του κανει ο Τuohino του Wilson και του κανει ο απαραδεκτος για εργοστασιακο bucket Warbold
Δε νομίζω ότι έχει ελπίδες ο Warmbold. 90% gardemeister kai sola θα είναι η σύνθεση της Φορντ για του χρόνου.
-
O WARMBOLD ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ M-SPORT ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ 2005 ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ 3ΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΦΟΥ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ OMAΔΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ HIRVONEN TO 2003.
TA IΔΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ SOLA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ FORD. O ΙΣΠΑΝΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΟΔΗΓΟΣ (ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ WARMBOLD), ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΦΕΡΝΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ.
Ο TUOHINO EINAI KI AYTΟΣ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ- ΣΟΥΗΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ, ΟΠΟΤΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗ SKODA ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.
-
CITROEN: LOEB, DUVAL
FORD: GARDEMEISTER, SOLA, WARMBOLD
SUBARU: SOLBERG, HIRVONEN
PEUGEOT: GRONHOLM, MARTIN, CARLSSON
MITSUBISHI: PANIZZI, ROVANPERA, GALLI
SKODA: LOIX, SCHWARZ, TUOHINOΗ παραπάνω σύνθεση που είναι η επικρατέστερη αυτη τη στιγμή δείχνει οτι οι ομάδες προσπαθούν να μειώσουν τα συμβόλαια με τους οδηγούς ωστέ να ρίξουν περισσότερα στα αυτοκίνητα ειδικά οι FORD, SUBARU, SKODA. ΜΙTSUBISHI ψάχνοντε πάνω σε αυτό το θέμα για τον Hirvonen είχα διαβάσει οτι η μέχρι τώρα πορεία του είναι αυτή που περίμεναν στη Subaru και θέλουν να συνεχείσουν μαζί του γιατι πεστέυουν σε αυτόν, η περίπτωση Sarazin την καλοβλέπουν στη Subaru , όμως το Impreza του φωρούσε Michelen το κατα πόσο θα έχει την ίδια απόδωσει με Pirreli μόνο στη Subaru το ξέρουν. Ακόμα θα πρέπει να δούξμε ποιες ομάδες θα ακολουθείσουν με τρεια αυτοκίνητα.
-
Ο **ΤΟΝΙ GARDEMEISTER **ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο Νο1 ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ FORD TO 2005!
O ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ο **ΤΟΝΙ GARDEMEISTER **ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο Νο1 ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ FORD TO 2005!
O ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ!Μπράβο του αλλα τον περιμένει πολλή δουλεια πρέπει να αποδήξει οτι αξίζει το Νο 1 της ομάδας του, αλλα με τα ονόματα που έπαιζαν για την Ford
ήταν σίγουρο οτι θα ήταν το Νο 1 αν έκλεινε εκεί. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ο **ΤΟΝΙ GARDEMEISTER **ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο Νο1 ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ FORD TO 2005!
O ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ!Mπράβο στο 'μικρό'. Περιμένουμε να δούμε και την απόδοσή του στις ειδικές σε μιά μεγάλη ομάδα (επιτέλους)!
-
Πάντως το πιο δυνατό ρόστερ μου φαίνεται ότι θα το έχει η Peugeot του χρόνου.
Όσο για τον Sarazzin μπορεί να είχε michelin αντί για pirelli αλλά επίσης είχε και ένα ιδιωτικό subaru 03! Όσο να'ναι ένα χρόνος πίσω σε εξέλιξη δεν είναι λίγος...
Για τον Gardemeister αμφιβάλλω έντονα για την αξία του. Πέρσυ αρκετές φορές του έβαλε τα γυαλιά o σαραντάρης schwarz -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Για τον Gardemeister αμφιβάλλω έντονα για την αξία του. Πέρσυ αρκετές φορές του έβαλε τα γυαλιά o σαραντάρης schwarzΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΟ ΠΕΡΥΣΙ, ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΜΕ ΤΟΝ AURIOL ΓΙΑ ΤΕΑΜ-ΜΑΤΕ. O ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ, ΕΝΩ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΠΕΡΥΣΙ, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο PAASONEN ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ.Ο ΤΟΝΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η FORD ΤΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ Η FORD. ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ O LOIX HTAN TAXYTATOΣ ΣΤΗ HUYNDAI, ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΕΦΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.
-
Έχεις δίκιο, δε ξέρω γιατί μου είχε μείνει αυτή η εικόνα... Μόνο στον γύρο της Κορσικής τερμάτισε μπροστά ο γερμανός...
-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ SKODA ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΗΣ, ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΕ Η FORD...
ΤΣΕΧΙΚΑ SITES ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ 6 ΟΔΗΓΟΥΣ!
Ο **SCHWARZ **ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Ο **PAASONEN **ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΝΛΑΝΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Ο **ΤUOHINO **ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ
Ο **ΒΕΝGUE **ΘΑ ΕΧΕΙ BUCKET ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ
Ο **EKSTROM **ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ
ΚΑΙ Ο **KOPECKY **ΣΤΟ ΤΣΕΧΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ...
WRC Μεταγραφές 2005