-
Πάντως αυτή η αλάνα για service park ήταν λίγο εως πολύ... άστα να πάνε.. χόρτα, θάμνοι, τα αγωνιστικά 'βρίσκανε' στις εισόδους-εξόδους, ο παρατηρητής από την άλλη έκανε τα δικά του.. whatever. Του χρόνου..
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
TOYΛΑΧΙΣΤΟΝ ,..'ΒΛΕΠΟΝΤΟΥΣΑΝ' ?.... Η ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ?
ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ !!
Τακη, αυτο ειναι στην ...κρίση σου.
Ιστορικο... φωτογραφικό οδοιπορικό εδώ!
-
Και το video του αγώνα από την δική μας πλευρά!
-
-
Ωραίος 'Μαντρόσκυλε'!
-
Καποιοι μας ρωτησαν αν το αυτοκινητο διατειθεται και για γαμους!!!!! Καποιοι αλλοι το χαρακτηρησαν falcon-νερα!!! Τελικα μαλλον τα φαινομενα απατουν!!!!!!! Ηταν η πρωτη φορα που ενα τοσο μεγαλο σε διαστασεις αυτοκινητο εμπαινε στη μαχη του ιστορικου ακροπολις.Παρα τις απαισιοδοξες προβλεψεις ,και την ελαχιστη προετοιμασια εδειξε οτι τελικα ολα γινονται......... http://youtu.be/iZVI5LVE8vM
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Καλησπέρα! Ποστάρω εδώ και δυο βιντεάκια, από τις ε.δ. 2 & 5, δλδ** Ελάτεια-Ζέλι 1** και Ρεγγίνι 3, αντίστοιχα. Enjoy:Στις παραπάνω ειδικές,του Ρεγγινίου και της Ελάτειας,σε ποιο σημείο της κάθε διαδρομής βρίσκονται τα video;
Και άλλη μια ερώτηση,πώς ανεβάζουν φωτογραφίες; -
Ο χρήστης mangos έγραψε:
Στις παραπάνω ειδικές,του Ρεγγινίου και της Ελάτειας,σε ποιο σημείο της κάθε διαδρομής βρίσκονται τα video;
Και άλλη μια ερώτηση,πώς ανεβάζουν φωτογραφίες;Στην Ελάτεια ήμασταν κάπου 2 χλμ μετά την εκκίνησή της (όπου Α η εκκίνηση και Β το σημείο από όπου είναι τραβηγμένα τα βίντεο), και στο Ρεγγίνι κοντά στην κοπάνα από το χωριό Παναγίτσα (όπου Α το σημείο που σε βγάζει η κοπάνα στην ε.δ. και Β το σημείο που καθόμουν).
Φωτογραφίες μπορείς να ανεβάσεις από κάποιο site, όπως τα photobucket, imageshack, picassa (της google), flickr (της yahoo)κτλ.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Στις παραπάνω ειδικές,του Ρεγγινίου και της Ελάτειας,σε ποιο σημείο της κάθε διαδρομής βρίσκονται τα video;
Και άλλη μια ερώτηση,πώς ανεβάζουν φωτογραφίες;Στην Ελάτεια ήμασταν κάπου 2 χλμ μετά την εκκίνησή της (όπου Α η εκκίνηση και Β το σημείο από όπου είναι τραβηγμένα τα βίντεο), και στο Ρεγγίνι κοντά στην κοπάνα από το χωριό Παναγίτσα (όπου Α το σημείο που σε βγάζει η κοπάνα στην ε.δ. και Β το σημείο που καθόμουν).
Φωτογραφίες μπορείς να ανεβάσεις από κάποιο site, όπως τα photobucket, imageshack, picassa (της google), flickr (της yahoo)κτλ.
Ο λόγος που ρωτάω για τις ειδικές,είναι γιατί φαίνονται πολύ καλά σημεία και τα 2 και λέω να πάω στο κανονικό Άκρόπολις.Σε κάθε περίπτωση,ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες.
-
Ο χρήστης nikospersonal έγραψε:
Καποιοι μας ρωτησαν αν το αυτοκινητο διατειθεται και για γαμους!!!!! Καποιοι αλλοι το χαρακτηρησαν falcon-νερα!!! Τελικα μαλλον τα φαινομενα απατουν!!!!!!! Ηταν η πρωτη φορα που ενα τοσο μεγαλο σε διαστασεις αυτοκινητο εμπαινε στη μαχη του ιστορικου ακροπολις.Παρα τις απαισιοδοξες προβλεψεις ,και την ελαχιστη προετοιμασια εδειξε οτι τελικα ολα γινονται......... http://youtu.be/iZVI5LVE8vMΝικο,να σε ρωτησω κατι;Πίσω αναρτηση,εχει φυλλα σούστας;Οι αναπηδησεις στην 'Τεργιε' με εβαλαν σε τετοιες υποψιες
-
Ο χρήστης mangos έγραψε:
Ο λόγος που ρωτάω για τις ειδικές,είναι γιατί φαίνονται πολύ καλά σημεία και τα 2 και λέω να πάω στο κανονικό Άκρόπολις.Σε κάθε περίπτωση,ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες.
Δεν υπάρχει 'κανονικό' και ' ακανόνιστο' Ακρόπολις !! Υπάρχει το Συγχρονο ( WRC) και το Ιστορικό ....
Ετσι, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Ο λόγος που ρωτάω για τις ειδικές,είναι γιατί φαίνονται πολύ καλά σημεία και τα 2 και λέω να πάω στο κανονικό Άκρόπολις.Σε κάθε περίπτωση,ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες.
Δεν υπάρχει 'κανονικό' και ' ακανόνιστο' Ακρόπολις !! Υπάρχει το Συγχρονο ( WRC) και το Ιστορικό ....
Ετσι, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους
Πολύ σωστή παρατήρηση,λάθος εκτίμιση από την πλεύρα μου
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Ο λόγος που ρωτάω για τις ειδικές,είναι γιατί φαίνονται πολύ καλά σημεία και τα 2 και λέω να πάω στο κανονικό Άκρόπολις.Σε κάθε περίπτωση,ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες.
Δεν υπάρχει 'κανονικό' και ' ακανόνιστο' Ακρόπολις !! Υπάρχει το Συγχρονο ( WRC) και το Ιστορικό ....
Ετσι, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους
Το 'κανονικό' και το 'ακανόνιστο' δεν το καθορίζει ούτε η ηλικία των αγωνιστικών άλλα η σοβαρότητα με την οποία διοργανώνεται ο εκάστοτε αγώνας. Εσύ chala13 πόσες πιθανότητες δίνεις το Σύγχρονο να μην είναι το 'κανονικό' και το Ιστορικό να μην ήταν το 'ακανόνιστο'?
Ο mangos έχει δίκιο, γιατί η σοβαρότητα αντιμετώπισης της κάθε διοργάνωσης, διαμορφώνει στη συνείδηση του κόσμου και την 'βαρύτητά' της.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ο λόγος που ρωτάω για τις ειδικές,είναι γιατί φαίνονται πολύ καλά σημεία και τα 2 και λέω να πάω στο κανονικό Άκρόπολις.Σε κάθε περίπτωση,ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες.
Δεν υπάρχει 'κανονικό' και ' ακανόνιστο' Ακρόπολις !! Υπάρχει το Συγχρονο ( WRC) και το Ιστορικό ....
Ετσι, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους
Το 'κανονικό' και το 'ακανόνιστο' δεν το καθορίζει ούτε η ηλικία των αγωνιστικών άλλα η σοβαρότητα με την οποία διοργανώνεται ο εκάστοτε αγώνας. Εσύ chala13 πόσες πιθανότητες δίνεις το Σύγχρονο να μην είναι το 'κανονικό' και το Ιστορικό να μην ήταν το 'ακανόνιστο'?
Ο mangos έχει δίκιο, γιατί η σοβαρότητα αντιμετώπισης της κάθε διοργάνωσης, διαμορφώνει στη συνείδηση του κόσμου και την 'βαρύτητά' της.
Aν εσένα 'η συνείδησή σου διαμορφώνεται' να το λέει έτσι , ποιός είμαι εγώ να διαφωνήσω ;
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Ο λόγος που ρωτάω για τις ειδικές,είναι γιατί φαίνονται πολύ καλά σημεία και τα 2 και λέω να πάω στο κανονικό Άκρόπολις.Σε κάθε περίπτωση,ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες.
Δεν υπάρχει 'κανονικό' και ' ακανόνιστο' Ακρόπολις !! Υπάρχει το Συγχρονο ( WRC) και το Ιστορικό ....
Ετσι, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους
Το 'κανονικό' και το 'ακανόνιστο' δεν το καθορίζει ούτε η ηλικία των αγωνιστικών άλλα η σοβαρότητα με την οποία διοργανώνεται ο εκάστοτε αγώνας. Εσύ chala13 πόσες πιθανότητες δίνεις το Σύγχρονο να μην είναι το 'κανονικό' και το Ιστορικό να μην ήταν το 'ακανόνιστο'?
Ο mangos έχει δίκιο, γιατί η σοβαρότητα αντιμετώπισης της κάθε διοργάνωσης, διαμορφώνει στη συνείδηση του κόσμου και την 'βαρύτητά' της.
Aν εσένα 'η συνείδησή σου διαμορφώνεται' να το λέει έτσι , ποιός είμαι εγώ να διαφωνήσω ;
Μάλλον κάτι δεν κατάλαβες καλά....Κάνε άλλη μια προσπάθεια και είμαι σίγουρος ότι θα πιάσεις το νόημα των γραπτών μου...
-
O Καρολος της...Αργυρουπολης
-
Ο χρήστης mangos έγραψε:
Ο λόγος που ρωτάω για τις ειδικές,είναι γιατί φαίνονται πολύ καλά σημεία και τα 2 και λέω να πάω στο κανονικό Άκρόπολις.Σε κάθε περίπτωση,ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες.
Δεν υπάρχει 'κανονικό' και ' ακανόνιστο' Ακρόπολις !! Υπάρχει το Συγχρονο ( WRC) και το Ιστορικό ....
Ετσι, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους
Πολύ σωστή παρατήρηση,λάθος εκτίμιση από την πλεύρα μου
Ξαναγράφω,καθώς δεν είχα χρόνο τη προηγούμενη φορά που απάντησα. Ο φίλος chala13 έχει δίκιο,δεν υπάρχει κανονικό και ακανόνιστο Ράλλυ Ακρόπολις.Αυτό είναι κάτι πολύ σχετικό.Έγραψα “κανονικό Ράλλυ Ακρόπολις” λόγω κακτημένης ταχύτητας.Αντίθετα ,πιστέυω πως το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ πιο “κανονικό”,συγκριτικά με το συγχρονο.Εννοώ ότι βρίσκεται πολύ πιο κοντά στο πνεύμα ενός πραγματικού Ράλλυ Ακρόπολις,με βάση την εικόνα που έχει στο μυαλό του ένας 'ρομαντικός' θεατής του αγώνα.Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις διοργανώνεται με βασικό στόχο τη τέλεση ενός αγώνα (αν και με κάποια οργανωτικά προβληματάκια...) και στη συνέχεια έπονται διαφημιστικοί σκοποί και οτιδήποτε άλλο σχετικό.Αντιθέτως,στο σύγχρονο Ράλλυ Ακρόπολις,κατόπιν αποφάσεων της FIA,πρωταρχικός στόχος είναι η προβολή του αγώνα και η προώθηση προϊόντων μέσα από αυτόν.Αν βγει και ένα καλό αγωνιστικό μέρος,καλοδεχούμενο είναι.Σε αυτό το σημείο,πολλοί θα πουν πως οι διαφημησεις και η προβολή του αγώνα είναι απαραίτητες ενέργειες,ώστε να καλυφθόυν τα έξοδα του αγώνα και να ενημερωθεί το ευρύ κοινο για αυτόν.Αυτό δεν το αμφισβήτησε κανείς.Το πρόβλημα είναι ότι με τη πάροδο του χρόνου,η προβολή του αγώνα και η προώθηση προϊόντων μέσα από αυτόν,έγινε αυτοσκοπός, με το αγωνιστκό μέρος να έρχεται σε δεύτερη μοίρα.Είναι νομίζω περιττό να αναφέρω δύο πολύ χαρακτηριστηκά παραδείγματα που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω.Το ένα είναι αυτό της Κύπρου που βρέθηκε εκτός WRC, γιατί,αν και διοργάνωνε ένα καλό αγώνα,είναι μια μικρή αγορά μόλις κάποιων εκαντοντάδων χιλιάδων καταναλωτών και το άλλο αυτό της Αγγλίας,ενός απ’τους κλασικότερους αγώνες,που δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα η παρουσία του στο καλεντάρι του 2012,λόγω μη παρουσίασης επαρκούς επιχειρηματικού πλάνου.
Λόγω όλων αυτών,λοιπόν,πιστεύω πως,αν και ήταν λίγοι οι θεατές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις,ήταν πραγματικοί θαυμαστές των Ράλλυ,σε αντίθεση με το σύγχρονο Ράλλυ Ακρόπολις,όπου πολλοί βλέπουν φως και μπαίνουν...
Ένα σημείο στα ράλλυ,που ίσως άλλαξε προς το καλύτερο είναι ο περιορισμός των αγωνιστικών χιλιομέτρων μαζί με τη θέσπιση των service park.Με αυτό το τρόπο μειώθηκε κατακόρυφα το κόστος συμμετοχής σε έναν αγώνα,με αποτέλεσμα η ικανότητα ενός πληρώματος να μετράει κάπως περισσότερο,σε σχέση με την οικονομική του ευχέρεια (σε καμία περίπτωση δεν εξισώθηκαν).
Σε αυτό το σημείο για να κλείσω,γιατί μάλλον έγινα λιγάκι κουραστικός(!),θα μου πείτε,“δηλαδή,δεν θα πας στο Ράλλυ Ακρόπολις”(να’μαστε καλά μέχρι τότε);Η απάντηση είναι προφανώς “ναι”.Θα πάω,όμως,στη τελετή έναρξης και στις ειδικές,ούτε τη Power Stage θα δω από τον καναπέ μου,ούτε θα πάω στο πρωτάθλημα Grand Turismo 5.Όσον αφορά τη τηλεοπτική κάλυψη απ’την ΕΤ-1,όλο και κανένα ζάπινγκ θα κάνω...Υστερόγραφο(κυρίως προς moderator):Αν και κάποια πράγματα είναι off-topic,νομόζω ότι τα παραπάνω στέοκουν σε αυτή τη θεματική ενότητα.Απλώς,ο αρχικός διάλογος αποτέλεσε τη αφορμή για να γράψω για κάποια πράγματα που ήθελα.Επίσης,οποιαδήποτε άλλη άποψη επί του θέματος,όσο γρηγορότερα γραφτεί,τόσο το καλύτερο.Με ενδιαφέρουν πάρα πολύ οι απόψεις άλλων ατόμων με μεγάλη εμπειρία στο χώρο.
-
Ο χρήστης nikospersonal έγραψε:
Καποιοι μας ρωτησαν αν το αυτοκινητο διατειθεται και για γαμους!!!!! Καποιοι αλλοι το χαρακτηρησαν falcon-νερα!!! Τελικα μαλλον τα φαινομενα απατουν!!!!!!! Ηταν η πρωτη φορα που ενα τοσο μεγαλο σε διαστασεις αυτοκινητο εμπαινε στη μαχη του ιστορικου ακροπολις.Παρα τις απαισιοδοξες προβλεψεις ,και την ελαχιστη προετοιμασια εδειξε οτι τελικα ολα γινονται......... http://youtu.be/iZVI5LVE8vMΤο μόνο αυτοκίνητο που πέρασε απαρατήρητο ενώ δεν έπρεπε . Κι όμως συνέβει, κανείς δεν ανέφερε εδω και μία βδομάδα οτι φτάσατε μεχρι 10ο χρόνο γενικής μπρός απο πολλά ''σύγχρονα'' αυτοκίνητα. Γι'αυτο και για πολούς άλλους λόγους τά πήρα και έγραψα http://www.historic-racing.gr/index.php ... 1#msg13141
Τέλος πάντων για πές μας στην ευθεία στο τέλος του Μπράλου πριν το flying πόσα χιλιόμετρα είχε μαζέψει ??
Μπράβο -
Λοιπον,φιλε fulvia-corsa πραγματι στην ευθεια του μπραλου πριν το flying τα χιλιομετρα ηταν πολλα, τοσα που δεν προλαβαινα καν να κοιταξω το κοντερ, εκεινη την στιγμη.Κι αν σκεφτεις οτι το αμαξι ειναι του 1964, μπορεις να καταλαβεις τι γινοταν μεσα... Αλλα για μενα,αν θελεις την γνωμη μου, σημασια εχει τι κανεις στις στροφες και οχι τοσο στις ευθειες.Παντως σε ευχαριστω, και χαιρομαι που βρεθηκε καποιος που εστω, αναφερει και τα αυτοκινητα των μικρων κατηγοριων(B1,B2,B3,C1,C2,D1,D2) καθως επισης και τι κοπο κανουν ολοι αυτοι οι ανθρωποι που εχουν τα κοτσια να τρεχουν με αυτα.Οσον αφορα την πισω αναρτηση(φιλε HUNTER)πραγματι ειναι απο φυλλα σουστας.
-
Μπραβο στην ΕΡΤ.. για την power stage για μας τους ατυχους...
Iστορικό Ακρόπολις 2011