-
Ο LOEB ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΟΤΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2004 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΑΣ ΕΔΙΞΕ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΠΑΛΕΨΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΙΚΑΓΕ ΑΛΛΕΣ ΗΤΑΝ 2ΟΣ ΑΛΛΕΣ 3ΟΣ ΚΑΙ ΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕΞΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΕΛΙΨΕ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ XSARA WRC . AYTO MAS ΤΟ ΕΔΙΞΕ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΟΣ ,ΦΕΤΟς ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΤΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΔΥΟ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ! Η CITROEN ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ DOUBLE ΚΑΙ ΦΙΣΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ .ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ
-
Ο LOEB ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΟΤΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2004 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΑΣ ΕΔΙΞΕ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΠΑΛΕΨΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΙΚΑΓΕ ΑΛΛΕΣ ΗΤΑΝ 2ΟΣ ΑΛΛΕΣ 3ΟΣ ΚΑΙ ΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕΞΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΕΛΙΨΕ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ XSARA WRC . AYTO MAS ΤΟ ΕΔΙΞΕ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΟΣ ,ΦΕΤΟς ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΤΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΔΥΟ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ! Η CITROEN ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ DOUBLE ΚΑΙ ΦΙΣΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ .ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ
-
Ο LOEB ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΟΤΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2004 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΑΣ ΕΔΙΞΕ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΠΑΛΕΨΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΙΚΑΓΕ ΑΛΛΕΣ ΗΤΑΝ 2ΟΣ ΑΛΛΕΣ 3ΟΣ ΚΑΙ ΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕΞΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΕΛΙΨΕ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ XSARA WRC . AYTO MAS ΤΟ ΕΔΙΞΕ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΟΣ ,ΦΕΤΟς ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΤΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΔΥΟ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ! Η CITROEN ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ DOUBLE ΚΑΙ ΦΙΣΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ .ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ
-
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ LOEB ΚΑΙ ΣΤΗ CITROEN!!!
O ΓΑΛΛΟΣ ΗΤΑΝ ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ ΠΑΝΤΟΥ, ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΕ ΧΩΜΑ, ΑΣΦΑΛΤΟ, ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ 100%!
Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ, ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΟΠΛΟ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΜΑΖΕΥΕ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΕ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ! ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ 2ο ΟΔΗΓΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ, 2 ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ!
ΥΓ. seb ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ LOEB ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΗ.
-
Η citroen ήταν σαν 'ομάδα-αυτοκίνητο' μία κλάση τουλαχιστον επάνω από τις υπόλοιπες ομάδες και σε συνδυασμό με το αλάθητο του loeb αλλά και την εμπειρία του sainz, έφτιαξαν ένα 'πακέτο' που δεν παιζόταν....
-
ενα μεγαλο μπγαβο στο γαλλο.......
-
Δικαιώτατη η επικράτηση του LOEB στο φετεινό πρωτάθλημα.Εγκαταλείπει σπάνια, κερδίζει παντού και μάλλον είναι η πιο αξιόπιστη λύση αυτή την στιγμή.Σε μας τους παλιότερους θυμίζει τον Walter Rohrl, αλλά και σε όλους μας τον Carlos Sainz.
Το 'ταξιτζίδικο' αντιθεαματικό στυλ του, βέβαια,έχει ξενίσει αρκετά πολλούς από τους θεατές που θέλουν περισσότερο θέαμα, αλλά τα χρονόμετρα έχουν άλλη γνώμη!
Νομίζω ότι θα 'κρατήσει χρόνια αυτή η κολώνια'! -
Το προφίλ του πρωταθλητή
Γεννήθηκε στις 26-2-1974 στο Haguenau της Γαλλίας.
Το 1995 κάνει τον πρώτο αγώνα στην Γαλλία με Peugeot 106R 1.3 και το 1997 γίνεται οδηγός της Peugeot οδηγώντας το ίδιο αυτοκίνητο. Το 1998 πηγαίνει στην Citroen. To 1999 τρέχει πρώτη φορά σε αγώνα WRC με την Xsara kit car και τερματίζει 19ος στην Κορσική.
Το 2000 οδηγεί για την Citroen, την Renault και την Τoyota και είναι 9ος στην Κορσική, 10ος στο Σαν Ρέμο, ενώ κερδίζει το Γαλλικό πρωτάθλημα.Το 2001 κατακτά το τίτλο του πρωταθλητή στο JWRC με Citroen Saxo S1600. Παράλληλα την ίδια χρονιά τρέχει και το San Remo με Xsara WRC που παίρνει την 2η θέση με μόλις 14 δευτ πίσω από τον 1o .
To 2002 είναι η δοκιμαστική χρονιά της Citroen.Τρέχει 9 αγώνες, κερδίζει την Γερμανία, παίρνει 2η θέση στον Μόντε και έκπληξη η 5η θέση στο Σαφάρι. Επίσης 7η θέση σε Ακρόπολις και Αυστραλία. Την άσφαλτο την έχει ήδη κατακτήσει και το χώμα γίνεται όλο και πιο οικείο.
Το 2003 είναι ουσιαστικά η πρώτη του χρονιά με πλήρες πρόγραμμα στο WRC. Πετυχαίνει 3 νίκες (Μόντε, Γερμανία, Σαν Ρεμο) και με τρεις 2ες (Ισπανία, Αυστραλία, Βρετανία), μία 3η (Κύπρο), μία 4η (Νέα Ζηλανδία) και μία 7η (Σουηδία), ενώ είχε τρεις εγκαταλείψεις (Τουρκία, Ακρόπολις, Αργεντινή). H αξιοπιστία του αυτοκινήτου και η σταθερότητα του οδηγού, φέρνουν αποτελέσματα και χάνει τον τίτλο από τον Solberg στον τελευταίο αγώνα και για ένα μόνον βαθμό.
Το 2004 μπαίνει δυναμικά και τα κερδίζει ΟΛΑ! 5 νίκες μέχρι τώρα σε 14 αγώνες. Κερδίζονται πλέον εκτός από ασφάλτινα και Σουηδία (ο πρώτος μη Σκανδιναβός που κερδίζει) αλλά και Τουρκία (στην Κύπρο προέκυψε νίκη μετά από αποκλεισμό των Peugeot), γίνεται ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός της νέας γενιάς και ο τίτλος έρχεται πάλι από την αξιοπιστία των Xsara και από την υψηλή σταθερότητα του! Εκτός τις 5 νίκες, μετράει ακόμη 6 δεύτερες θέσεις και 2 τέταρτες! Αυτό που κάνει την διαφορά και αρχίζει να κυνηγάει πσντού την κστάριψη των στατιστικών, είναι όμως ο αριθμός των εγκαταλείψεων (μόνο μία) που σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα τον βάζει υποψήφιο για υψηλά στατιστικά ρεκόρ!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
To 1999 τρέχει πρώτη φορά σε αγώνα WRC με την Xsara kit car και τερματίζει 19ος στην Κορσική.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ, ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΤΙΤΛΟΥ! ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ! ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ!
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ. ΤΟ 99 ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ ΕΤΡΕΞΕ ΜΕ SAXO KIT KAI OXI ME XSARA ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΤΑ 1600.
-
ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΨΙΧΗ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΗΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο SHUMACHER ΤΟΥ WRC ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ C4 WRC ΘΑ ΤΑ ΠΗΓΕΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΛΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ . ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΟΔΙΓΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΠΗΓΕΝΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΙ ΞΑΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΤΥΧΟΣ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΔΙΤΕ ΜΠΕΡΝΣ ΤΟ 2002 GRONHOLM TO 2003 SOLBERG 2004 ΚΑΙ ΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕΞΙΣ
-
Ακριβώς,αυτή είναι η μαγεία!!!
-
Ο μικρός (που μεγάλωσε πλέον) είναι ένας άξιος πρωταθλητής! Κέρδισε πάντού, ήταν παντού γρήγορος και έκανε και αγώνες τακτικής κατορθώνοντας να ανέβει 6 φορές 2ος και 5 1ος! Το στυλ του σπάνιο, το μέλλον αναμένεται λαμπρό, προσιτός σαν ανθρωπος και χαμηλών τόνων!
Δεν θα τα κατάφερνε όμως χωρίς την αξιοπιστία αλλά και την ταχύτητα της Xsara!
Μπράβο του! Θέλω τους 2 επόμενους αγώνες να τρέξει χωρίς αγχος και να σπάσει και άλλα ρεκόρ! -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ο μικρός (που μεγάλωσε πλέον) είναι ένας άξιος πρωταθλητής! Κέρδισε πάντού, ήταν παντού γρήγορος και έκανε και αγώνες τακτικής κατορθώνοντας να ανέβει 6 φορές 2ος και 5 1ος! Το στυλ του σπάνιο, το μέλλον αναμένεται λαμπρό, προσιτός σαν ανθρωπος και χαμηλών τόνων!
Δεν θα τα κατάφερνε όμως χωρίς την αξιοπιστία αλλά και την ταχύτητα της Xsara!
Μπράβο του! Θέλω τους 2 επόμενους αγώνες να τρέξει χωρίς αγχος και να σπάσει και άλλα ρεκόρ!Συμπληρώνοντας, θα έλεγα ότι αν του χρόνου το C4 συνεχίσει την πραγματικά 'παρανοική ' αξιοπιστία της xsara, (ίσως λίγο δύσκολο λογω νέου αυτοκινήτου αλλά η citroen νομίζω έχει βρει την συνταγή) τότε το νταμπλ θα είναι εξασφαλισμένο για άλλη μιά φορά...
-
Άξιος σε όλα. Συγχαρητήρια.
Δίκαιος Πρωταθλητής.
Γρήγορος, αλάνθαστος και σοβαρός. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;Πάντως σαν πρωτάθλημα ήταν απογοητευτικό από άποψη συναγωνισμού και ενδιαφέροντος. Μόνος του έτρεχε ο Loeb, μόνη της και η Citroen.
Ας ελπίσουμε σε κάτι καλύτερο για τον επόμενο χρόνο -
O Loeb που έκανε τρομερή εντύπωση φέτος. Καταρχήν κέρδισε στη Σουηδία . Κατά δεύτερον έκανε αγώνες τακτικής, τερματίζοντας στην τριάδα, χωρίς όμως σε καμμιά περίπτωση να θυμίζει Burns (βαθμοθήρας κλπ). Τέλος, στο Ακρόπολις που τον είδα από κοντά, που έκανε τρομερή εντύπωση ο 'γλυκός' και 'απόλυτος' τρόπος που οδηγούσε, πάντα σε άψογες γραμμές και ταχύτατα, ακόμη και στα δύσκολα ελληνικά χώματα.
Βέβαια και η τρομερή αξιοπιστία της Xsara έπαιξε τον ρόλο της.
Εν κατακλείδι, του αξίζουν πάρα πολλά συγχαρητήρια για την εκπληκτική του χρονιά και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.
Εύχομαι για το 2005, να υπάρχει περισσότερος συναγωνισμός, περιμένω πολλά από τον Μartin και την Peugeot. -
ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΣΟΛΜΠΕΡΓΚ Ο ΣΠΛΜΠΕΡΓΚ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΔΙΑΘΕΤΟΣ ΠΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΟΤΑΝ ΝΙΚΑΕΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΧΕΡΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΕΡΣΙ ΠΟΥ ΠΙΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΙΜΑ ΧΑΡΙΚΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΧΑΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΣΕΜΠ .ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ Ο ΣΕΜΠ ΜΟΥ ΦΑΝΙΚΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΟΛΜΠΕΡΓΚ ΠΟΥ ΝΙΚΑΕΙ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΙΓΙΡΙΖΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ .ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΝΤΟΙ ΔΕΝ ΧΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ .ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΞΕΙ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΙΡΑΣ ΤΟΥ ΛΙΓΟ ΣΠΑΣΤΙΚΟΣ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΙΔΙ
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Πάντως σαν πρωτάθλημα ήταν απογοητευτικό από άποψη συναγωνισμού και ενδιαφέροντος. Μόνος του έτρεχε ο Loeb, μόνη της και η Citroen.Ακριβώς για αυτό το λόγο διαφωνώ με την ευχή του φίλου πιο πάνω να γίνει ο Schumacher του WRC.
Μπράβο του, το άξιζε πραγματικά.
-
ΔΕ ΛΕΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΤΟ ΣΟΥΜΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΙΤΗΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΜΑΚΙΝΕΝ ΑΠΟ ΤΟ 1996 ΕΩΣ ΤΟ 1999 ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΕΜΠ ΠΑΝΤΟΣ 7 ΣΙΝΕΧΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΔΙΓΟΣ ΤΟΥ WRC ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ F1 ΤΟ WRC.
SEBASTIEN LOEB ΚΑΙ CITROEN ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2004