-
Αγόρασα ένα C2 VTS τον Αύγουστο του 2008. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 40.000 χλμ. κάνοντας όλα τα σέρβις κανονικά. Έχουν παρατηρηθεί τα εξής:
- Από την πρώτη βδομάδα ακούγεται το ρουλεμάν του πρωτεύοντος άξονα στο κιβώτιο. Ο μηχανικός της αντιπροσωπίας είπε: 'έτσι κάνουν όλα αυτά, δεν πειράζει' και φυσικά δεν αλλάχτηκε. Ο ήχος επιδεινώνεται αργά αλλά σταθερά.
- Μετά τα 1000 χλμ άρχισαν να χτυπάνε τα πίσω αμορτισέρ και στα 5000 χλμ πρακτικά έπαψαν να λειτουργούν καθιστώντας το αυτοκίνητο απαράδεκτο όσον αφορά την οδική συμπεριφορά σε γρήγορο ρυθμό. Τα μπροστινά έφτασαν στο ίδιο χάλι στις 20.000 χλμ. 'Αφού είναι κινέζικα έτσι γίνεται', σχολίασε ο πωλητής της αντιπροσωπείας!!!!!
- Σε κάθε αλλαγή λαδιών έχει κάψει πάνω από 1 λίτρο.
- Στις 37.000 χλμ κόπηκε το αριστερό εμπρός τοπ-μάουντ. Αλλάχτηκαν και τα δύο καθώς και το δεξί ήταν έτοιμο να κοπεί. 'Πολύ συνηθισμένο πράγμα γι' αυτό το αυτοκίνητο' σχολίασε ο μηχανικός.
- Στις 39.000 χλμ άρχισε να σκορτσάρει ο συμπλέκτης. Βλάβη στο πλατό απεφάνθη ο μηχανικός, 'διόλου ασυνήθιστη αν σκεφτεί κανείς την προέλευσή του'. (Όποιος βρει την προέλευση κερδίζει).
- Μετά τα πρώτα 5000 χλμ άρχισαν σταδιακά να ακούγονται ήχοι από το πορτ-παγκάζ, τη δεξιά πόρτα και την εταζέρα. Το αυτοκίνητο πιά είναι κανονική κουδουνίστρα, χωρίς καν να έχει μπει ποτέ σε χωματόδρομο ή να έχει τρακάρει.
Αυτά τα ολίγα και επιπλέον μια ρητορική ερώτηση προς τη Citroen: Μήπως θα έπρεπε οι αγοραστές να πληροφορούνται την ακριβή προέλευση τον περισσότερων μηχανολογικών εξαρτημάτων του αυτοκινήτου αντί να πιστεύουν ότι αγοράζουν κάτι ευρωπαϊκό;
-
Αγόρασα ένα C2 VTS τον Αύγουστο του 2008. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 40.000 χλμ. κάνοντας όλα τα σέρβις κανονικά. Έχουν παρατηρηθεί τα εξής:
- Από την πρώτη βδομάδα ακούγεται το ρουλεμάν του πρωτεύοντος άξονα στο κιβώτιο. Ο μηχανικός της αντιπροσωπίας είπε: 'έτσι κάνουν όλα αυτά, δεν πειράζει' και φυσικά δεν αλλάχτηκε. Ο ήχος επιδεινώνεται αργά αλλά σταθερά.
- Μετά τα 1000 χλμ άρχισαν να χτυπάνε τα πίσω αμορτισέρ και στα 5000 χλμ πρακτικά έπαψαν να λειτουργούν καθιστώντας το αυτοκίνητο απαράδεκτο όσον αφορά την οδική συμπεριφορά σε γρήγορο ρυθμό. Τα μπροστινά έφτασαν στο ίδιο χάλι στις 20.000 χλμ. 'Αφού είναι κινέζικα έτσι γίνεται', σχολίασε ο πωλητής της αντιπροσωπείας!!!!!
- Σε κάθε αλλαγή λαδιών έχει κάψει πάνω από 1 λίτρο.
- Στις 37.000 χλμ κόπηκε το αριστερό εμπρός τοπ-μάουντ. Αλλάχτηκαν και τα δύο καθώς και το δεξί ήταν έτοιμο να κοπεί. 'Πολύ συνηθισμένο πράγμα γι' αυτό το αυτοκίνητο' σχολίασε ο μηχανικός.
- Στις 39.000 χλμ άρχισε να σκορτσάρει ο συμπλέκτης. Βλάβη στο πλατό απεφάνθη ο μηχανικός, 'διόλου ασυνήθιστη αν σκεφτεί κανείς την προέλευσή του'. (Όποιος βρει την προέλευση κερδίζει).
- Μετά τα πρώτα 5000 χλμ άρχισαν σταδιακά να ακούγονται ήχοι από το πορτ-παγκάζ, τη δεξιά πόρτα και την εταζέρα. Το αυτοκίνητο πιά είναι κανονική κουδουνίστρα, χωρίς καν να έχει μπει ποτέ σε χωματόδρομο ή να έχει τρακάρει.
Αυτά τα ολίγα και επιπλέον μια ρητορική ερώτηση προς τη Citroen: Μήπως θα έπρεπε οι αγοραστές να πληροφορούνται την ακριβή προέλευση τον περισσότερων μηχανολογικών εξαρτημάτων του αυτοκινήτου αντί να πιστεύουν ότι αγοράζουν κάτι ευρωπαϊκό;
-
Έχει και συνέχεια η λίστα των προβλημάτων. Στο αυτοκίνητο που δεν έχει κλείσει καν τα 2,5 χρόνια και μετά από 41000 χλμ το δυναμό έφτασε να ακούγεται σαν παλαβό. Το γνήσιο δυναμό στοιχίζει 405 ευρώ(!!!!), συν εργατικά, και φυσικά αρνήθηκα τέτοια κλοπή. 'Ετσι σε ένα ηλεκτρολογείο αλλάχτηκαν ρουλεμάν και ανορθωτής τάσης με μόλις 90 ευρώ, με την προσευχή να είναι αυτό το τελευταίο πρόβλημα που βγάζει το αυτοκίνητο.
-
Χθες το πρωί, αφότου έγραψα το προηγούμενο πρόβλημα βγήκε κι άλλο. Αυτή τη φορά πιθανώς πολύ πιο σοβαρό. Άρχισε να ακούγεται ένα κροτάλισμα από το ηλεκτρικό μοτέρ της υποβοήθησης του τιμονιού. Ζημιά που μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε παύση λειτουργίας της υποβοήθησης εν κινήσει, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων. Το κόστος αντικατάστασης που μου είπαν είναι 1500 ευρώ συν εργατικά (δεν κάνω πλάκα, αυτό άκουσα).
Κατόπιν πήγα σε συνεργείο Peugeot όπου δουλεύει ένας φίλος. Εκεί μου είπαν ότι το ηλεκτρικό μοτέρ είναι ίδιο με του 207, το ξέρουν ότι βγάζει συχνά το συγκεκριμένο πρόβλημα και έχουν μια τεχνική οδηγία από την Peugeot σύμφωνα με την οποία αρκετές φορές με τη χρήση ενός λιπαντικού της Peugeot το κροτάλισμα μειώνεται και η διάρκεια ζωής αυξάνεται πάρα πολύ. Αν δε μειωθεί, όμως, θέλει αντικατάσταση και το κόστος είναι αυτό το εξωφρενικό ποσό.Λυπάμαι, αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι κάκιστο προϊόν. Αυτή τη στιγμή το μόνο μου δίλημμα είναι αν πρέπει να το πουλήσω ή να το πετάξω από κανένα γκρεμό για να νιώσω την ικανοποίηση ότι απάλλαξα τον κόσμο απ' αυτό το καρκίνωμα. Η συντήρησή του έχει στοιχίσει μέσα σε 2,5 χρόνια παραπάνω απ' όσα μου στοίχισε η συντήρηση του Starlet μέσα σε 11 χρόνια, το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο με 50.000 χλμ.
Προβλήματα με C2 VTS