-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Με τα σπρωξίματα πταίσμα αυτό που έγινε με τον Loeb.
Στην Ελλάδα έχουν γίνει χειρότερα. ).Θα ηταν πιο sic αγαπητε Θεωδορε , μιας κι αυτα ειναι που απο ολο τον ομορφο κοσμο των αγωνων , και ποτε δεν θα συμφωνισω με το σκεπτικο του φιλου μας Nass την στιγμη που δεν ειναι (ηταν)μια προγραμματισμενη λαμογια αλλα ενα συμβαν που τυχαινει στον καθενα , κι οταν ο τριτος που λεει ..... και δεν του εκλεψε καμια θεση που την κατειχε !
Τωρα τα δικηγοριστικα του μπορει να ειναι πολλα .... αλλα , φλουδες .
Τωρα οσο για τον Λοεμπ .... εκτος απο κουλος , που δεν προκειτε να ξεκουλαθει γιατι δεν ειναι P.Station to ds3 ....εγινε και λαμογιο v τι αλλο θεε των ινδων ζουμπαλακια ..........
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Με τα σπρωξίματα πταίσμα αυτό που έγινε με τον Loeb.
Στην Ελλάδα έχουν γίνει χειρότερα. ).Θα ηταν πιο sic αγαπητε Θεωδορε , μιας κι αυτα ειναι που απο ολο τον ομορφο κοσμο των αγωνων , και ποτε δεν θα συμφωνισω με το σκεπτικο του φιλου μας Nass την στιγμη που δεν ειναι (ηταν)μια προγραμματισμενη λαμογια αλλα ενα συμβαν που τυχαινει στον καθενα , κι οταν ο τριτος που λεει ..... και δεν του εκλεψε καμια θεση που την κατειχε !
Τωρα τα δικηγοριστικα του μπορει να ειναι πολλα .... αλλα , φλουδες .
Τωρα οσο για τον Λοεμπ .... εκτος απο κουλος , που δεν προκειτε να ξεκουλαθει γιατι δεν ειναι P.Station to ds3 ....εγινε και λαμογιο v τι αλλο θεε των ινδων ζουμπαλακια ..........
Εντάξει μάστορα. Ξέχασα να βάλω τα εισαγωγικά στα .
Εξάλου αυτά που λέω τα έβλεπε όλος ο κόσμος μόνο μυστικά δεν ήταν.Τώρα για την Σουηδία
Στον ίδιο αγώνα την ίδια στιγμή γίνονται δύο αντιφατικά πράγματα.
Η τροχαία παίρνει νομότυπα το δίπλωμα στον Solberg και του αλλάζει θέση γενικής (για μένα η Citroen άλλαξε θέση γενικής αλλά ας δεχτούμε το προφανές) αλλά το σπρώξιμο του Loeb δεν κρίνεται παράνομο.
Διαφορετικές βέβαια οι αρχές που απονέμουν δικαιοσύνη στις δύο περιπτώσεις, αλλά πάντως αντιφατικές εικόνες... -
Ο 7κις Παγκόσμιος δεν θα έχει κανένα πρόβλημα στο μέλλον στους επόμενους αγώνες. Θα πρωταγωνιστεί σε όλους. Μπροστά του θα βρει σίγουρα τα fiesta αλλά και τον συνονόματο, που είναι ικανός μέχρι και πρωτάθλημα, αφού είναι μεγάλη ταλεντάρα. Τώρα αν θα τον αφήσει η μαμά citroen να το κάνει....
To θέμα είναι ότι Loeb 'σπρώχτηκε' και έκαναν τα στραβά μάτια καλυπτόμενοι από το παραθυράκι. Αν πάρει πρωτάθλημα για 10π, εμείς θα το θυμόμαστε... -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Λωρη εσυ σε ποιον θα πονταριζες για φετος?ΣΤΟΝ JARI MATI LATVALA, ΜΕ ΤΟΥΣ PETER KAI OGIER ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ,ΔΙΨΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ (ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Λωρη, πως γινεται ο Loeb να ειναι τοσο πιο αργος σε αυτον τον αγωνα σε σχεση με τους αλλους και την 2η μερα να γραφει τετοιους χρονους; Ειναι λιγο οξυμωρο αυτο που λες.
ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ?
ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ 9ΟΣ ΚΑΙ Ο OSTBERG 1ΟΣ, ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΟSTBERG ΝΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ?
ΓΙΑΤΙ Ο OGIER ΚΑΙ Ο PETER ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ?
Να πεις οτι ο Block ηταν πολυ αργος, που σε ολες τις εδ εχανε πολυ χρονο, το καταλαβαινω.
ΚΑΛΑ,ΑΣΤΟΝ ΑΥΤΟΝ,ΜΟΛΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΡΟΠΗ ΤΟ ΜΟΤΕΡ,ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑΖΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΩΝ Ε.Δ. ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΜΕΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΝΤΟ,ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕΤΕ.
ΦΙΛΙΚΑ,'EL-EM'
Αν εισαι αργος σε μια επιφανεια εισαι συνεχεια αργος, δεν γινεται την μια μερα να εισαι αργος και την αλλη να ριχνεις σε ολους, απλα επειδη ξυπνησες γρηγοροτερος απο τους αλλους...
Για ποιο λογο να πιεσει την 3η μερα ενω δεν ειχε τιποτα να κερδισει (αφου οι αλλοι ηταν ηδη μπροστα απο την 1η μερα) και πολλα να χασει αν εκανε καμια βλακεια;
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΙΕΣΕ (ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΣΕ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ?
Οσο για τις συνθηκες... Οι συνθηκες την πρωτη μερα ηταν ιδιες με την δευτερη θες να πεις;
ΓΙΑΤΙ? ΔΕΝ ΗΤΑΝ ?
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τώρα για την Σουηδία
Στον ίδιο αγώνα την ίδια στιγμή γίνονται δύο αντιφατικά πράγματα.
Η τροχαία παίρνει νομότυπα το δίπλωμα στον Solberg και του αλλάζει θέση γενικής (για μένα η Citroen άλλαξε θέση γενικής αλλά ας δεχτούμε το προφανές) αλλά το σπρώξιμο του Loeb δεν κρίνεται παράνομο.
Διαφορετικές βέβαια οι αρχές που απονέμουν δικαιοσύνη στις δύο περιπτώσεις, αλλά πάντως αντιφατικές εικόνες...Ενω στο βιντεο που κυκλοφορει στο νετ ,φαινεται οτι τον σπρωχνει αυτος με το κοκκινο μπουφαν.Στο 2,30.
http://www.rallysport.hu/info/2011/02/0 ... _rally.htm -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Τωρα οσο για τον Λοεμπ .... εκτος απο κουλος , που δεν προκειτε να ξεκουλαθει γιατι δεν ειναι P.Station to ds3 ....εγινε και λαμογιο v τι αλλο θεε των ινδων ζουμπαλακια ..........
ΠΕΣ ΤΑ , ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Υ.Γ. ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ,ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΑ IN CAR ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ?
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ !!! ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ. -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Λωρη, πως γινεται ο Loeb να ειναι τοσο πιο αργος σε αυτον τον αγωνα σε σχεση με τους αλλους και την 2η μερα να γραφει τετοιους χρονους; Ειναι λιγο οξυμωρο αυτο που λες.
ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ?
ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ 9ΟΣ ΚΑΙ Ο OSTBERG 1ΟΣ, ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΟSTBERG ΝΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ?
ΓΙΑΤΙ Ο OGIER ΚΑΙ Ο PETER ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ?
Να πεις οτι ο Block ηταν πολυ αργος, που σε ολες τις εδ εχανε πολυ χρονο, το καταλαβαινω.
ΚΑΛΑ,ΑΣΤΟΝ ΑΥΤΟΝ,ΜΟΛΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΡΟΠΗ ΤΟ ΜΟΤΕΡ,ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑΖΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΩΝ Ε.Δ. ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΜΕΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΝΤΟ,ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕΤΕ.
ΦΙΛΙΚΑ,'EL-EM'
Αν εισαι αργος σε μια επιφανεια εισαι συνεχεια αργος, δεν γινεται την μια μερα να εισαι αργος και την αλλη να ριχνεις σε ολους, απλα επειδη ξυπνησες γρηγοροτερος απο τους αλλους...
Για ποιο λογο να πιεσει την 3η μερα ενω δεν ειχε τιποτα να κερδισει (αφου οι αλλοι ηταν ηδη μπροστα απο την 1η μερα) και πολλα να χασει αν εκανε καμια βλακεια;
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΙΕΣΕ (ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΣΕ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ?
Οσο για τις συνθηκες... Οι συνθηκες την πρωτη μερα ηταν ιδιες με την δευτερη θες να πεις;
ΓΙΑΤΙ? ΔΕΝ ΗΤΑΝ ?
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Την πρωτη ημερα εριχνε χιονι,με αποτελεσμα να εχει στις ειδικες αρκετα εκατοστα φρεσκου χιονιου που δεν αφηνε τα καρφια να γατζωσουν στον παγο.Την δευτερη ημερα ειχε λογικες ποσοτητες χιονιου,που δεν διμιουργουσε προβλημα στα καρφια να γατζωσουν στο παγο.Με λιγα λογια την πρωτη ημερα ειχε μεγαλο μειονεκτημα ο Λεμπ συμφωνα με τα λεγομενα και των ανταγωνιστων του.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ο 7κις Παγκόσμιος δεν θα έχει κανένα πρόβλημα στο μέλλον στους επόμενους αγώνες. Θα πρωταγωνιστεί σε όλους. Μπροστά του θα βρει σίγουρα τα fiesta αλλά και τον συνονόματο, που είναι ικανός μέχρι και πρωτάθλημα, αφού είναι μεγάλη ταλεντάρα. Τώρα αν θα τον αφήσει η μαμά citroen να το κάνει....
To θέμα είναι ότι Loeb 'σπρώχτηκε' και έκαναν τα στραβά μάτια καλυπτόμενοι από το παραθυράκι. Αν πάρει πρωτάθλημα για 10π, εμείς θα το θυμόμαστε...+1
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Τώρα για την Σουηδία
Στον ίδιο αγώνα την ίδια στιγμή γίνονται δύο αντιφατικά πράγματα.
Η τροχαία παίρνει νομότυπα το δίπλωμα στον Solberg και του αλλάζει θέση γενικής (για μένα η Citroen άλλαξε θέση γενικής αλλά ας δεχτούμε το προφανές) αλλά το σπρώξιμο του Loeb δεν κρίνεται παράνομο.
Διαφορετικές βέβαια οι αρχές που απονέμουν δικαιοσύνη στις δύο περιπτώσεις, αλλά πάντως αντιφατικές εικόνες...Ενω στο βιντεο που κυκλοφορει στο νετ ,φαινεται οτι τον σπρωχνει αυτος με το κοκκινο μπουφαν.Στο 2,30.
http://www.rallysport.hu/info/2011/02/0 ... _rally.htmΣωστά και μάλιστα το κάνει κοιτώντας αλλού για να μην δείχνει εσκεμένη ενέργεια.
Εν τέλει την απόφαση για το σπρώξιμο την πήρε η Citroen αφού πρώτα θα έλαβε μάλλον διαβεβαίωση για το νομότυπο του πράγματος. Δεν το είχε ανάγκη ο Loeb ( θα το βρίσκει παντού μπροστά του από τους ιστορικούς του μέλλοντος ειδικά αν κατακτήσει τον πρωτάθλημα) αλλά εκεί δεν χωράει η δική μας ρομαντική θέαση του πράγματος. Τα λεφτά είναι πολλά και όλα τα νομότυπα επιτρέπονται. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Λωρη, πως γινεται ο Loeb να ειναι τοσο πιο αργος σε αυτον τον αγωνα σε σχεση με τους αλλους και την 2η μερα να γραφει τετοιους χρονους; Ειναι λιγο οξυμωρο αυτο που λες.
ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ?
ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ 9ΟΣ ΚΑΙ Ο OSTBERG 1ΟΣ, ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΟSTBERG ΝΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ?
ΓΙΑΤΙ Ο OGIER ΚΑΙ Ο PETER ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ?
Να πεις οτι ο Block ηταν πολυ αργος, που σε ολες τις εδ εχανε πολυ χρονο, το καταλαβαινω.
ΚΑΛΑ,ΑΣΤΟΝ ΑΥΤΟΝ,ΜΟΛΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΡΟΠΗ ΤΟ ΜΟΤΕΡ,ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑΖΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΩΝ Ε.Δ. ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΜΕΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΝΤΟ,ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕΤΕ.
ΦΙΛΙΚΑ,'EL-EM'
Αν εισαι αργος σε μια επιφανεια εισαι συνεχεια αργος, δεν γινεται την μια μερα να εισαι αργος και την αλλη να ριχνεις σε ολους, απλα επειδη ξυπνησες γρηγοροτερος απο τους αλλους...
Για ποιο λογο να πιεσει την 3η μερα ενω δεν ειχε τιποτα να κερδισει (αφου οι αλλοι ηταν ηδη μπροστα απο την 1η μερα) και πολλα να χασει αν εκανε καμια βλακεια;
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΙΕΣΕ (ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΣΕ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ?
Οσο για τις συνθηκες... Οι συνθηκες την πρωτη μερα ηταν ιδιες με την δευτερη θες να πεις;
ΓΙΑΤΙ? ΔΕΝ ΗΤΑΝ ?
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Την πρωτη ημερα εριχνε χιονι,με αποτελεσμα να εχει στις ειδικες αρκετα εκατοστα φρεσκου χιονιου που δεν αφηνε τα καρφια να γατζωσουν στον παγο.Την δευτερη ημερα ειχε λογικες ποσοτητες χιονιου,που δεν διμιουργουσε προβλημα στα καρφια να γατζωσουν στο παγο.Με λιγα λογια την πρωτη ημερα ειχε μεγαλο μειονεκτημα ο Λεμπ συμφωνα με τα λεγομενα και των ανταγωνιστων του.
Με προλαβες...
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Λωρη εσυ σε ποιον θα πονταριζες για φετος?
ΣΤΟΝ JARI MATI LATVALA, ΜΕ ΤΟΥΣ PETER KAI OGIER ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ,ΔΙΨΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ (ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Δλδ ο Λεμπ θα ειναι ακομα πιο πισω?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Λωρη, πως γινεται ο Loeb να ειναι τοσο πιο αργος σε αυτον τον αγωνα σε σχεση με τους αλλους και την 2η μερα να γραφει τετοιους χρονους; Ειναι λιγο οξυμωρο αυτο που λες.
ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ?
ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ 9ΟΣ ΚΑΙ Ο OSTBERG 1ΟΣ, ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΟSTBERG ΝΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ?
ΓΙΑΤΙ Ο OGIER ΚΑΙ Ο PETER ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ?
Να πεις οτι ο Block ηταν πολυ αργος, που σε ολες τις εδ εχανε πολυ χρονο, το καταλαβαινω.
ΚΑΛΑ,ΑΣΤΟΝ ΑΥΤΟΝ,ΜΟΛΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΡΟΠΗ ΤΟ ΜΟΤΕΡ,ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑΖΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΩΝ Ε.Δ. ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΜΕΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΝΤΟ,ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕΤΕ.
ΦΙΛΙΚΑ,'EL-EM'
Αν εισαι αργος σε μια επιφανεια εισαι συνεχεια αργος, δεν γινεται την μια μερα να εισαι αργος και την αλλη να ριχνεις σε ολους, απλα επειδη ξυπνησες γρηγοροτερος απο τους αλλους...
Για ποιο λογο να πιεσει την 3η μερα ενω δεν ειχε τιποτα να κερδισει (αφου οι αλλοι ηταν ηδη μπροστα απο την 1η μερα) και πολλα να χασει αν εκανε καμια βλακεια;
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΙΕΣΕ (ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΣΕ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ?
Οσο για τις συνθηκες... Οι συνθηκες την πρωτη μερα ηταν ιδιες με την δευτερη θες να πεις;
ΓΙΑΤΙ? ΔΕΝ ΗΤΑΝ ?
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Την πρωτη ημερα εριχνε χιονι,με αποτελεσμα να εχει στις ειδικες αρκετα εκατοστα φρεσκου χιονιου που δεν αφηνε τα καρφια να γατζωσουν στον παγο.Την δευτερη ημερα ειχε λογικες ποσοτητες χιονιου,που δεν διμιουργουσε προβλημα στα καρφια να γατζωσουν στο παγο.Με λιγα λογια την πρωτη ημερα ειχε μεγαλο μειονεκτημα ο Λεμπ συμφωνα με τα λεγομενα και των ανταγωνιστων του.
NA TO ΔΕΧΤΩ ΑΥΤΟ.
Ο JARI MATI ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥ,ΕΙΧΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ,ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ?
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΛΥΨΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ?
ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΠΑΛΙ ? ΟΧΙ.
ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΝΟ 6 ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ( ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ) ΕΧΑΣΕ 2 ΛΕΠΤΑ.
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ FORD ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ) ΑΛΛΑ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ PETER ? ΗΤΑΝ 'ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΓΩΝΑ 'ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ OGIER ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ.
ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ,ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Τωρα οσο για τον Λοεμπ .... εκτος απο κουλος , που δεν προκειτε να ξεκουλαθει γιατι δεν ειναι P.Station to ds3 ....εγινε και λαμογιο v τι αλλο θεε των ινδων ζουμπαλακια ..........
ΠΕΣ ΤΑ , ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Υ.Γ. ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ,ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΑ IN CAR ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ?
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ !!! ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ.Ο 'μάστορας' με τον Λώρη συμφωνούν! Αυτό και αν είναι είδηση!
Λώρη
Επειδή έχεις μια εμπειρία σε χιόνι και σε λίγες μέρες πάλι θα έχεις http://www.xwmatinos.gr/xwma/modules.ph ... e&sid=1581ποια είναι η αίσθηση στο χιόνι; Ας πούμε στο παγωμένο χιόνι που δίνει την δυνατότητα στα καρφιά να πιάνουν.
Και Καλή διασκέδαση στην Φινλανδία!
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Λωρη εσυ σε ποιον θα πονταριζες για φετος?
ΣΤΟΝ JARI MATI LATVALA, ΜΕ ΤΟΥΣ PETER KAI OGIER ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ,ΔΙΨΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ (ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Δλδ ο Λεμπ θα ειναι ακομα πιο πισω?
ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΘΑΡΡΑΛΕΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΔΩ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΝΑΙ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τώρα για την Σουηδία
Στον ίδιο αγώνα την ίδια στιγμή γίνονται δύο αντιφατικά πράγματα.
Η τροχαία παίρνει νομότυπα το δίπλωμα στον Solberg και του αλλάζει θέση γενικής (για μένα η Citroen άλλαξε θέση γενικής αλλά ας δεχτούμε το προφανές) αλλά το σπρώξιμο του Loeb δεν κρίνεται παράνομο.
Διαφορετικές βέβαια οι αρχές που απονέμουν δικαιοσύνη στις δύο περιπτώσεις, αλλά πάντως αντιφατικές εικόνες...Ειδες , σε ενα μερος χαρας και ευχαριστησης για τοσες χιλιαδες ανθρωπους οπως ειναι ενας αγωνας ραλλυ ... να εχουμε να συζηταμε για δυο αντιφατικες καταστασεις με θεματα δικαιοσυνης !!!
Το τελος της ψυχικης ικανοποιησης (ψυχαγωγια ) εχει ελθει ακομη και μεσα στα χομπυ μας .... , πανω απ'την γενικη εικονα του αγωνα , τις επιδοσεις και τον κοπο των πρωταγωνιστων , και τοσα αλλα ωραια , αυτα μας απασχολουν πλεον .Και καποιοι αναρωτιουντε αν θα εχει κοσμο το Ακροπολις ...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τωρα οσο για τον Λοεμπ .... εκτος απο κουλος , που δεν προκειτε να ξεκουλαθει γιατι δεν ειναι P.Station to ds3 ....εγινε και λαμογιο v τι αλλο θεε των ινδων ζουμπαλακια ..........
ΠΕΣ ΤΑ , ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Υ.Γ. ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ,ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΑ IN CAR ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ?
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ !!! ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ.Ο 'μάστορας' με τον Λώρη συμφωνούν! Αυτό και αν είναι είδηση!
Λώρη
Επειδή έχεις μια εμπειρία σε χιόνι και σε λίγες μέρες πάλι θα έχεις http://www.xwmatinos.gr/xwma/modules.ph ... e&sid=1581ποια είναι η αίσθηση στο χιόνι; Ας πούμε στο παγωμένο χιόνι που δίνει την δυνατότητα στα καρφιά να πιάνουν.
Και Καλή διασκέδαση στην Φινλανδία!
ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟ,Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Η . ΤΟ TRACTION ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΗ.ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ,ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΡΙΨΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ.
ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ GRIP ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΜΑ.
ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΡΑΤΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ,ΑΣΤΑ ΒΡΑΣΤΑ. ΑΛΛΟΥ ΠΑΤΑΣ ΑΛΛΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΟΛΑ ΑΣΠΡΑ ΚΑΙ (ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ,ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο 'μάστορας' με τον Λώρη συμφωνούν! Αυτό και αν είναι είδηση!
Βρε ειναι δυνατον ?
Απλα ο ΛουΜου σαν βιαστικο παλικαρακι που ειναι , παρανοησε το γραπτο μου
Ειναι δυνατον να συμφωνισω οτι τα παιδακια της φορντ απ'τα εξωμιοτακια , θα δουν ποτε το Σεμπαστιαν Λοεμπ σε κανονικες συνθηκες αγωνα ?
Αυτα τα ονειρικα μονον ο Λ.Μ. και κατι παιδακια που ειχε ο μπαμπας τους φορντ ταουνους τα πιστευουν ....
Τι σχεση εχουν οι μυλοναδες με τον πραματευτη που λεει κι η παροιμια ....
Ουτε θα τον δουν τα γκαου , για αλλη μια φορα τον ΟΔΗΓΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ SEBASTIAN LOEB
Τωρα τα παιχνιδακια του μαρκετιγκ , που αν δεν αφησουν και κανεναν αγωνα για την φορντ που θα σηκωθει να φυγει .....γιατι πετανε λεφτα χωρις αντικρισμα τοσα χρονια ......
Ειδικα με το ds3 στο χωμα ......αυτο που εχω δει στις δοκιμες χωματος , πιστευω οτι ειναι μακραν καλυτερη αναρτηση απ'οτι εχει παρουσιαστει μεχρι τωρα στο wrc λατρεια αποσβεσης κατσαβραχων ειναι .........και στριψιματος !
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Την πρωτη ημερα εριχνε χιονι,με αποτελεσμα να εχει στις ειδικες αρκετα εκατοστα φρεσκου χιονιου που δεν αφηνε τα καρφια να γατζωσουν στον παγο.Την δευτερη ημερα ειχε λογικες ποσοτητες χιονιου,που δεν διμιουργουσε προβλημα στα καρφια να γατζωσουν στο παγο.Με λιγα λογια την πρωτη ημερα ειχε μεγαλο μειονεκτημα ο Λεμπ συμφωνα με τα λεγομενα και των ανταγωνιστων του.
NA TO ΔΕΧΤΩ ΑΥΤΟ.
Ο JARI MATI ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥ,ΕΙΧΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ,ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ?.Εαν λες Λωρη την 1η ημερα,και ο Λατβαλα εχασε πολυ που ξεκιναγε πισω του,συγκεκριμενα εχασε 1 λεπτο και 10 δευτερα απο τον Οστμπεργκ.Ο Λεμπ εχασε πολυ παραπανω λογω ελαστικου σκασμενου.
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΛΥΨΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ?
ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΠΑΛΙ ? ΟΧΙ.
ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΝΟ 6 ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ( ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ) ΕΧΑΣΕ 2 ΛΕΠΤΑ.?.Την 3η ημερα ξεκινησε στην 6η θεση και 1,42 πισω.Δεν υπηρχε περιπτωση σε τετοια επιφανεια να καλυψει 1,30 που ηταν ο Λατβαλα στην 4η θεση.Οπως ειχε δηλωσει απο σχεδον την αρχη του 3ου σκελους θα επικεντρωνοταν στην powerstage μπας και ''σωθει'' η παρτιδα με τους +3 βαθμους της πρωτης θεσης.Επαιξε στα σιγουρα γιατι εαν ορμαγε μονο να χασει ειχε.
Να σημειωθει οτι την 2η ημερα εκανε 3 ειδικες με μειωμενη ισχυ λογω μιας εξοδου που μαλλον ειχε βουλωσει με χιονια το φιλτροκουτι.ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ FORD ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ) ΑΛΛΑ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ PETER ? ΗΤΑΝ 'ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΓΩΝΑ 'ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ OGIER ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ.
ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ,ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Για τα Φορντ μακαρι να ειναι ετσι μπας και δουμε πρωταθλημα της προκοπης φετος.Σε δικο τους αγωνα παντως οπως ειναι το Σουηδιας και απο παραδοση και με σπεσιαλιστες οδηγους δεν εκανε την διαφορα μιας και οι ειδικες ηταν μοιρασμενες μισες μισες στην γενικη.Στο χωμα οπου εκει δεν θα εχει το μειονεκτημα ο Λεμπ Οζιε βλεπω να εχουμε τα περσινα.Ο συμπαθης Σολμπεργκ ηταν Λωρη η του υψους η του βαθους στην Σουηδια.Να θυμησω οτι ξεκινησε την 3η ημερα στα 8,9 σε αποσταση βολης δλδ για την γενικη και χωρις προβλημα μηχανικο εφαγε 35 χωρις την powerstage.Ekane και αυτος καλες επιδοσεις,αλλα σε μεμονωμενες ειδικες.Οταν χρειαστηκε δεν.Δεν ειχε σταθεροτητα ενω ειχε παντα καλη θεση εκκινησης,και μερικοι κακοι χρονοι σε ειδικες ηταν χωρις να εχει παραπονο απο μηχανικα προβληματα.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Λωρη εσυ σε ποιον θα πονταριζες για φετος?
ΣΤΟΝ JARI MATI LATVALA, ΜΕ ΤΟΥΣ PETER KAI OGIER ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ,ΔΙΨΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ (ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Δλδ ο Λεμπ θα ειναι ακομα πιο πισω?
ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΘΑΡΡΑΛΕΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΔΩ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΝΑΙ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Κανα τραπεζι στοιχηματακι παιζει
υγ τσιπουρες,συναγριδες δεν μου αρεσουν
υγ2 δεκτοι οσοι συμμετεχουν στην συζητηση εδω.Χωριζομαστε σε ομαδες και εφυγε!
WRC 2011 (All Rounds)