-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
costasbab wrote:
Καλησπερα...ενδιαφερον συζητηση....
Ενα ερωτημα....Αν υπαρχουν δυο ολοιδια αυτοκινητα,,ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια σε ολα.,μα ολα λεμε.....τιμη,αξιοπιστια κτλ..και το ενα ηταν mercedes και το αλλο suzuki ποιο θα αγοραζατε....
Υ.γ.Ίδια στα πάντα.....και στην εγγυηση,σε όλα...
Aν ήταν σε όλα αυτά που λες ολόιδια (υλικά,κινητήρας,χώροι,τιμή,αξιοπιστία,εγγύηση κ.τ.λ.), λογικά θα διέφεραν μόνο στην εξωτ.-εσωτ. σχεδίαση. Άρα θα αγόραζα αυτό που θα μου άρεσε αισθητικά καλύτερα (και μπορεί η ωραία σχεδίαση να μη συμβαδίζει πάντα με το κύρος της μάρκας).
Προφανέστατα.
Ήδη κατά κάποιο τρόπο συμβαίνει αυτό, δηλαδή μεταξύ Kadjar QQ οι πωλήσεις ήταν ίδιες; κ με Kadjar μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά προφανέστατα το Kadjar δύσκολα βλέπεται μέσα-έξω.
Μεταξύ VAG που κάποια στιγμή το τερμάτισαν στην παρομοιότητα, πάντα προτιμούσα Skoda, επειδή τόνιζαν τη πρακτικότητα και λειτουργικότητα (τώρα βέβαια το τερματισαν και αυτοί στην έλλειψη design και ομορφιάς).
Στα PSA σύντομα θα έχεις να διαλέξεις μεταξύ C4/2008/Mokka, στα Κορεάτικα Tuscon/Sportage; κ.λ.π
Κάποια Mercedes έχουν τον 1.3 του Duster, είναι κομπλεξικός αυτός που δίνει δυόμιση φορές περισσότερα και παίρνει ένα αυτοκίνητο 2020; Ούτε ο άλλος όμως έχει θέμα, αφού τον βολεύει ένα αυτοκίνητο με εσωτερικό 90ς, οπότε πολύ σωστά υπάρχουν όλες αυτές οι επιλογές και ο καθένας διαλέγει ότι τον βολεύει και επιθυμεί.
-
Παιδιά ίδια σε όλα ... καμία διαφορά, εκτός απο το σήμα μπροστά....
-
Παιδιά ίδια σε όλα ... καμία διαφορά, εκτός απο το σήμα μπροστά....
-
Παιδιά ίδια σε όλα ... καμία διαφορά, εκτός απο το σήμα μπροστά....
-
Παιδιά ίδια σε όλα ... καμία διαφορά, εκτός απο το σήμα μπροστά....
Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές