-
Λοιπόν, άνοιξα αυτό το topic με μια απορία που είχα από παλιά. Έχει να κάνει με το πως γίνονται οι μετρήσεις επιδόσεων, και ποιά πρέπει να θεωρούμε πιο ενδεικτική. Υπάρχει η τιμή που δίνει ο κατασκευαστής που, θεωρητικά, είναι ό,τι πιο γρήγορο κατάφερε με το συγκεκριμένο αμάξι.. οκ κάποιοι κλέβουν οπότε λέμε 'Ας εμιστευθώ το ΤΑΔΕ περιοδικό που κάνει πιο αξιόπιστες μετρήσεις και όχι το ΔΕΙΝΑ που θεωρώ αναξιόπιστο'
Ναι, αλλά οι μετρήσεις γίνονται με το συγκεκριμένο αμάξι που έχει στη διάθεση του το κάθε περιοδικό, με κινητήρα που συνήθως δεν έχει πιάσει το ζενίθ της απόδοσης του (λίγα χιλιόμετρα), τα συγκεκριμένα λάστιχα, τη συγκεκριμένη άσφαλτο, τις συγκεκριμένες συνθήκες περιβάλλοντος και, τέλος, συγκεκριμένο φορτίο. Συμφωνώ πως αυτή η μέτρηση είναι πιθανόν πιο κοντά στην ελληνική πραγματικότητα αλλά δε βασίζεται σε κάποια τυποποίηση, σωστά; Επομένως, μήπως τελικά συγκρίσιμες είναι μόνο οι τιμές του κατασκευαστή; Ή μήπως πρέπει να υπάρξει μια τυποποίηση που θα χρησιμοποιούν όλοι για τις μετρήσεις τους; Όχι πως δίνω τόση σημασία στα δέκατα, απλά επειδή οι συγκρίσεις μεταξύ μοντέλων είναι ένα συχνό θέμα.
-
Λοιπόν, άνοιξα αυτό το topic με μια απορία που είχα από παλιά. Έχει να κάνει με το πως γίνονται οι μετρήσεις επιδόσεων, και ποιά πρέπει να θεωρούμε πιο ενδεικτική. Υπάρχει η τιμή που δίνει ο κατασκευαστής που, θεωρητικά, είναι ό,τι πιο γρήγορο κατάφερε με το συγκεκριμένο αμάξι.. οκ κάποιοι κλέβουν οπότε λέμε 'Ας εμιστευθώ το ΤΑΔΕ περιοδικό που κάνει πιο αξιόπιστες μετρήσεις και όχι το ΔΕΙΝΑ που θεωρώ αναξιόπιστο'
Ναι, αλλά οι μετρήσεις γίνονται με το συγκεκριμένο αμάξι που έχει στη διάθεση του το κάθε περιοδικό, με κινητήρα που συνήθως δεν έχει πιάσει το ζενίθ της απόδοσης του (λίγα χιλιόμετρα), τα συγκεκριμένα λάστιχα, τη συγκεκριμένη άσφαλτο, τις συγκεκριμένες συνθήκες περιβάλλοντος και, τέλος, συγκεκριμένο φορτίο. Συμφωνώ πως αυτή η μέτρηση είναι πιθανόν πιο κοντά στην ελληνική πραγματικότητα αλλά δε βασίζεται σε κάποια τυποποίηση, σωστά; Επομένως, μήπως τελικά συγκρίσιμες είναι μόνο οι τιμές του κατασκευαστή; Ή μήπως πρέπει να υπάρξει μια τυποποίηση που θα χρησιμοποιούν όλοι για τις μετρήσεις τους; Όχι πως δίνω τόση σημασία στα δέκατα, απλά επειδή οι συγκρίσεις μεταξύ μοντέλων είναι ένα συχνό θέμα.
-
Λοιπόν, άνοιξα αυτό το topic με μια απορία που είχα από παλιά. Έχει να κάνει με το πως γίνονται οι μετρήσεις επιδόσεων, και ποιά πρέπει να θεωρούμε πιο ενδεικτική. Υπάρχει η τιμή που δίνει ο κατασκευαστής που, θεωρητικά, είναι ό,τι πιο γρήγορο κατάφερε με το συγκεκριμένο αμάξι.. οκ κάποιοι κλέβουν οπότε λέμε 'Ας εμιστευθώ το ΤΑΔΕ περιοδικό που κάνει πιο αξιόπιστες μετρήσεις και όχι το ΔΕΙΝΑ που θεωρώ αναξιόπιστο'
Ναι, αλλά οι μετρήσεις γίνονται με το συγκεκριμένο αμάξι που έχει στη διάθεση του το κάθε περιοδικό, με κινητήρα που συνήθως δεν έχει πιάσει το ζενίθ της απόδοσης του (λίγα χιλιόμετρα), τα συγκεκριμένα λάστιχα, τη συγκεκριμένη άσφαλτο, τις συγκεκριμένες συνθήκες περιβάλλοντος και, τέλος, συγκεκριμένο φορτίο. Συμφωνώ πως αυτή η μέτρηση είναι πιθανόν πιο κοντά στην ελληνική πραγματικότητα αλλά δε βασίζεται σε κάποια τυποποίηση, σωστά; Επομένως, μήπως τελικά συγκρίσιμες είναι μόνο οι τιμές του κατασκευαστή; Ή μήπως πρέπει να υπάρξει μια τυποποίηση που θα χρησιμοποιούν όλοι για τις μετρήσεις τους; Όχι πως δίνω τόση σημασία στα δέκατα, απλά επειδή οι συγκρίσεις μεταξύ μοντέλων είναι ένα συχνό θέμα.
-
οι κατασκευαστές δίνουν συνήθως την εκτίμησή τους όχι με βάση πραγματικές δοκιμές επί δρόμου, αλλά με βάση την μοντελοποίηση των μετρήσεων, υποθέτοντας ιδανικές συνθήκες. Κοινώς οι συνθήκες που αυτοί θεωρούν κατά τους υπολογισμούς τους είναι πρακτικά ανέφικτες. Από εκεί και πέρα, όταν εμείς μετράμε και παραθέτουμε αποτελέσματα δεν έχομε σκοπό να ισχυριστούμε το απόλυτο των τιμών όσο το εινδεικτικό αυτών. Πχ. το Α αυτοκίνητο κάνει 0-100 σε 8 δλ. όταν το Β κάνει 10, συνεπώς το Α είναι πιο γρήγορο. Διαφορές του δεκάτου δεν τις θεωρούμε ποτέ άξιες σύγκρισης και θεωρούμε τα αυτοκίνητα ισοδύναμα. Είναι το ίδιο όπως και με τις δυναμομετρήσεις, ας μην είμαστε αριθμολάτρες, σημασία έχει η ουσία των αποτελεσμάτων.
-
αν κλεβουν οι εταιριες κλεβουν ολες , τωρα ποσο κλεβει η καθε μια ειναι αλη ιστορια .
Τωρα τα περιοδικα εχουν μεγαλο σφαλμα
μη στρωμενες μηχανες , φθαρμενα λαστιχα , λαδια ....
γεματα ρεζερβουαρ , 2 συνταχτες ( ισος οι εταιριες να βαζουν ενα ) που μπορει να ειναι και υπερβαροι δρομοι με κακης ποιοτητας ασφαλτο σε διαφορετικη θερμοκρασια , ανεμος , κλιση οδοστρωματος , ικανοτητα δοκιμαστη , ποιοτητα βενζινης κ.α
παντος για να σχηματισεις γνωμη για ενα αυτικινητο δε πρεπει να αρκεστεις σε ενα περιοδικο η ενα διαφημιστικο πρεπει να το ψαξεις αρκετα το θεμα .
Αλωστε τι σημασια εχουν τα δεκατα , στο ραλι θα μπουμε η θα κανουμε κοντρες στο φαναρι , αυτο που πεζει ρολο ειναι η αισθηση που μας αφηνει το αυτοκινητο -
Από τη στιγμή που ο κατασκευαστής λέει 0-100 σε 10' χωρίς περαιτέρω προυποθέσεις και διευκρινήσεις,εγώ ο αγοραστής περιμένω να κάνει 10' και το χειμώνα και το καλοκαίρι και σε ιταλική άσφαλτο και σε ελληνική και σε τούρκικη.
-
To τι και πως μετραει ο καθε κατασκευαστης δε νομιζω οτι εχει και μεγαλο ενδιαφερον γιατι σχεδον παντα οι μονες μετρησεις που αναφερει ειναι το 0-100 και η τελικη ταχυτητα.
Καμια απο αυτες τις 2 για μενα δεν εχει και πολυ μεγαλο ενδιαφερον.Το κακο που γινεται με τα περιοδικα ειναι οχι μονο οτι πολλες φορες μετρανε αυτοκινητα που δεν ειναι καν στρωμενα, αλλα οτι οταν καποια στιγμη μελλοντικα ξαναερθει αυτο το αυτοκινητο στα χερια τους (πχ για συγκριτικη δοκιμη), δεν το ξαναμετρουν (με ελαχιστες εξαιρεσεις)!
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα, καποια αυτοκινητα που εχουν μετρηθει εχοντας 5-10000χλμ να ειναι σαφως πιο ευνοημενα απο καποια που μετρηθηκαν με μολις 800χλμ στο κοντερ.
Νομιζω λοιπον οτι καλο θα ειναι καποιες μετρησεις να επαναλαμβανονται οταν υπαρχει ευκαιρια και φυσικα να αναφερονται οι οποιες διαφορες που προκυπτουν.
Μετρήσεις!!