-
Ανήκε στον Kurt Hoffman που είναι αντιπρόσωπος της Caterham στη Γερμανία με το οποίο έτρεξε 4 χρονιές, ενώ πήρε και το πρωταθλημα το 2003. Περιτό να πω πως το είχε συντηρημένο καθώς ήταν το προσωπικό του αυτοκίνητο. Είναι R300 με μετατροπή του Dave Andrews με piper 285Η, ελατήρια βαλβίδων, 4πεταλουδο Jenvey, άγραφο εγκέφαλο της Emerald, χταπόδι 4-1 και εξάτμιση με καταλύτη HJS, πιστόνια και μπιέλες Comotec, καταργημένο VVC, ρυθμιζόμενα γρανάζια, άλλα μπεκ και βολάν από R500. Φοράει το Apollo tank και ψυγείο λαδιού καθώς και το αγωνιστικό ψυγείο νερού της caterham. Το μοτέρ μετά από προγραμματισμό έβγαλε 203ps και 22 κιλά ροπής σε αυστηρό δυναμόμετρο. Έχει το 6άρι της caterham με AP δισκο, και μπλοκέ ZF το οποίο έχω κάνει ρυθμιζόμενο σε δυο θέσης για λιγότερη υποστροφή. Φοράει 4πιστονες Ap εμπρός, 2πίστονες Ap πίσω με κατανεμητή από μέσα της AP. Δίσκοι και τακάκια είναι AP και Ferodo αντίστοιχα και έχουν πολύ ζωή ακόμα. Οι αναρτήσεις είναι της JRZ ρυθμιζόμενες σε ύψος και σκληρότητα, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η πίσω αντιστρεπτική. Το αυτοκίνητο είναι ζυγισμένο, ενώ έχει μεταποιηθεί και η κρεμαργιέρα για λιγότερο bumpsteer. Φοράει επίσης το wide kit εμπρός για αυξημένο μετατρόχιο κατά 7 cm.Τα ψαλίδια είναι από το R500 ενισχυμένα.Φοράει αυτόματη πυρόσβεση Zero360.Eπίσης έχει τηλεμετρία Stealth GPS της Starlane. Δίνεται με 3 σετ ζαντολάστιχα (minilite και R500).
Yπάρχει αναλυτικότατο service & log book για το τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο τα τελευταία δύο χρόνια.
Το μοτέρ έχει κάνει 500χλμ μετά από γενικό Rebuild.
Μαζί στην τιμή περιλαμβάνεται τρέιλερ , μεγάλη προίκα από εργαλεία, φοριαμούς, τέντα Eazy-Up.Τιμή πακέτου:30.000€ ( Πωλούνται και μεμονωμένα τα πράγματα )
ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΕΣΣτο car.gr υπάρχουν και φωτό.http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1037309/
-
Ανήκε στον Kurt Hoffman που είναι αντιπρόσωπος της Caterham στη Γερμανία με το οποίο έτρεξε 4 χρονιές, ενώ πήρε και το πρωταθλημα το 2003. Περιτό να πω πως το είχε συντηρημένο καθώς ήταν το προσωπικό του αυτοκίνητο. Είναι R300 με μετατροπή του Dave Andrews με piper 285Η, ελατήρια βαλβίδων, 4πεταλουδο Jenvey, άγραφο εγκέφαλο της Emerald, χταπόδι 4-1 και εξάτμιση με καταλύτη HJS, πιστόνια και μπιέλες Comotec, καταργημένο VVC, ρυθμιζόμενα γρανάζια, άλλα μπεκ και βολάν από R500. Φοράει το Apollo tank και ψυγείο λαδιού καθώς και το αγωνιστικό ψυγείο νερού της caterham. Το μοτέρ μετά από προγραμματισμό έβγαλε 203ps και 22 κιλά ροπής σε αυστηρό δυναμόμετρο. Έχει το 6άρι της caterham με AP δισκο, και μπλοκέ ZF το οποίο έχω κάνει ρυθμιζόμενο σε δυο θέσης για λιγότερη υποστροφή. Φοράει 4πιστονες Ap εμπρός, 2πίστονες Ap πίσω με κατανεμητή από μέσα της AP. Δίσκοι και τακάκια είναι AP και Ferodo αντίστοιχα και έχουν πολύ ζωή ακόμα. Οι αναρτήσεις είναι της JRZ ρυθμιζόμενες σε ύψος και σκληρότητα, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η πίσω αντιστρεπτική. Το αυτοκίνητο είναι ζυγισμένο, ενώ έχει μεταποιηθεί και η κρεμαργιέρα για λιγότερο bumpsteer. Φοράει επίσης το wide kit εμπρός για αυξημένο μετατρόχιο κατά 7 cm.Τα ψαλίδια είναι από το R500 ενισχυμένα.Φοράει αυτόματη πυρόσβεση Zero360.Eπίσης έχει τηλεμετρία Stealth GPS της Starlane. Δίνεται με 3 σετ ζαντολάστιχα (minilite και R500).
Yπάρχει αναλυτικότατο service & log book για το τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο τα τελευταία δύο χρόνια.
Το μοτέρ έχει κάνει 500χλμ μετά από γενικό Rebuild.
Μαζί στην τιμή περιλαμβάνεται τρέιλερ , μεγάλη προίκα από εργαλεία, φοριαμούς, τέντα Eazy-Up.Τιμή πακέτου:30.000€ ( Πωλούνται και μεμονωμένα τα πράγματα )
ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΕΣΣτο car.gr υπάρχουν και φωτό.http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1037309/
-
Ανήκε στον Kurt Hoffman που είναι αντιπρόσωπος της Caterham στη Γερμανία με το οποίο έτρεξε 4 χρονιές, ενώ πήρε και το πρωταθλημα το 2003. Περιτό να πω πως το είχε συντηρημένο καθώς ήταν το προσωπικό του αυτοκίνητο. Είναι R300 με μετατροπή του Dave Andrews με piper 285Η, ελατήρια βαλβίδων, 4πεταλουδο Jenvey, άγραφο εγκέφαλο της Emerald, χταπόδι 4-1 και εξάτμιση με καταλύτη HJS, πιστόνια και μπιέλες Comotec, καταργημένο VVC, ρυθμιζόμενα γρανάζια, άλλα μπεκ και βολάν από R500. Φοράει το Apollo tank και ψυγείο λαδιού καθώς και το αγωνιστικό ψυγείο νερού της caterham. Το μοτέρ μετά από προγραμματισμό έβγαλε 203ps και 22 κιλά ροπής σε αυστηρό δυναμόμετρο. Έχει το 6άρι της caterham με AP δισκο, και μπλοκέ ZF το οποίο έχω κάνει ρυθμιζόμενο σε δυο θέσης για λιγότερη υποστροφή. Φοράει 4πιστονες Ap εμπρός, 2πίστονες Ap πίσω με κατανεμητή από μέσα της AP. Δίσκοι και τακάκια είναι AP και Ferodo αντίστοιχα και έχουν πολύ ζωή ακόμα. Οι αναρτήσεις είναι της JRZ ρυθμιζόμενες σε ύψος και σκληρότητα, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η πίσω αντιστρεπτική. Το αυτοκίνητο είναι ζυγισμένο, ενώ έχει μεταποιηθεί και η κρεμαργιέρα για λιγότερο bumpsteer. Φοράει επίσης το wide kit εμπρός για αυξημένο μετατρόχιο κατά 7 cm.Τα ψαλίδια είναι από το R500 ενισχυμένα.Φοράει αυτόματη πυρόσβεση Zero360.Eπίσης έχει τηλεμετρία Stealth GPS της Starlane. Δίνεται με 3 σετ ζαντολάστιχα (minilite και R500).
Yπάρχει αναλυτικότατο service & log book για το τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο τα τελευταία δύο χρόνια.
Το μοτέρ έχει κάνει 500χλμ μετά από γενικό Rebuild.
Μαζί στην τιμή περιλαμβάνεται τρέιλερ , μεγάλη προίκα από εργαλεία, φοριαμούς, τέντα Eazy-Up.Τιμή πακέτου:30.000€ ( Πωλούνται και μεμονωμένα τα πράγματα )
ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΕΣΣτο car.gr υπάρχουν και φωτό.http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1037309/
Caterham R300