-
Nέος αγώνας και ουσιαστικά δεν ξέρουμε καθόλου τι μπορεί να γίνει. Δεν ξέρουμε τι επιφάνειες θα έχει αλλά φαίνεται για γρήγορος χωμάτινος!
Οι συμμετοχές (http://www.rally-japan.jp/2004rj_entry.pdf), πολύ λίγες σε WRC (8 εργοστασιακές και μόνο ο Warmbold σαν ιδιώτης), εξω η mitsu και καταιγισμός από Ν κλπ με 90 συμμετοχές στο σύνολο.
Οι Solberg, Gronholm, Martin τον πρώτο λόγο με το Loeb να είναι πάντα μέσα στους διεκδικητές και τον Sainz outsider, αφού λόγω εμπειρίας πάει καλά σε νέους αγώνες!
Επίσης σημαντικό είναι ότι υπάρχει εισητήριο για όλες τις ειδικές!!!
-
Nέος αγώνας και ουσιαστικά δεν ξέρουμε καθόλου τι μπορεί να γίνει. Δεν ξέρουμε τι επιφάνειες θα έχει αλλά φαίνεται για γρήγορος χωμάτινος!
Οι συμμετοχές (http://www.rally-japan.jp/2004rj_entry.pdf), πολύ λίγες σε WRC (8 εργοστασιακές και μόνο ο Warmbold σαν ιδιώτης), εξω η mitsu και καταιγισμός από Ν κλπ με 90 συμμετοχές στο σύνολο.
Οι Solberg, Gronholm, Martin τον πρώτο λόγο με το Loeb να είναι πάντα μέσα στους διεκδικητές και τον Sainz outsider, αφού λόγω εμπειρίας πάει καλά σε νέους αγώνες!
Επίσης σημαντικό είναι ότι υπάρχει εισητήριο για όλες τις ειδικές!!!
-
Nέος αγώνας και ουσιαστικά δεν ξέρουμε καθόλου τι μπορεί να γίνει. Δεν ξέρουμε τι επιφάνειες θα έχει αλλά φαίνεται για γρήγορος χωμάτινος!
Οι συμμετοχές (http://www.rally-japan.jp/2004rj_entry.pdf), πολύ λίγες σε WRC (8 εργοστασιακές και μόνο ο Warmbold σαν ιδιώτης), εξω η mitsu και καταιγισμός από Ν κλπ με 90 συμμετοχές στο σύνολο.
Οι Solberg, Gronholm, Martin τον πρώτο λόγο με το Loeb να είναι πάντα μέσα στους διεκδικητές και τον Sainz outsider, αφού λόγω εμπειρίας πάει καλά σε νέους αγώνες!
Επίσης σημαντικό είναι ότι υπάρχει εισητήριο για όλες τις ειδικές!!!
-
Grohholm
Loeb
Solberg -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Grohholm
Loeb
Solberg1ο λάθος : είσαι σε άλλο θέμα. για προβλέψεις εδώ: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=8256
2ο λάθος: Προβλέπουμε τον 1ο, τον 1ο στις SS, και το καλύτερο κατασκευαστή!Το κατανοώ βέβαια αφού οι τοξίνες δεν έχουν ακόμη καταπέσει και υπάρχει απώλεια μνήμης αλλά και...όρασης
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Grohholm
Loeb
SolbergΈλεος βρε Νίκο!!!
Θες να μας τρελάνεις όλους;;
Ήρθες ή ακόμη κυνηγάς τα προβατάκια;; -
Νίκο θέλω να σε δω να το σώνεις!
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
:lol:
Νίκο θέλω να σε δω να το σώνεις!Θα ψηφίσει στο http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=8256
1.Κοκορέτσι
2.Παϊδάκια
3.Σπληνάντερο -
Λοιπόν!!!!
Το θέμα είναι οτι θεώρησα πως μπορώ να ψηφίσω εδω αφου η 'παράγκα' θα μετρούσε την΄ψήφο ετσι κι αλλοιώς!!!
Αλλά με πίεζε και ΄πολύ ο χρόνος...είχα δουλειά και δεν πρόσεξα...μα πάντα ο Μαρινάκης άνοιγε την ψηφοφορία πριν το θέμα...α δεν ξέρω τίποτα εγω κανονικά ψήφισα,το σύστημα εχει πρόβλημα...για όλα φταίνε οι Αμερικάνοι!!! [το'σωσα??!!] -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Λοιπόν!!!!Το θέμα είναι οτι θεώρησα πως μπορώ να ψηφίσω εδω αφου η 'παράγκα' θα μετρούσε την΄ψήφο ετσι κι αλλοιώς!!!
Αλλά με πίεζε και ΄πολύ ο χρόνος...είχα δουλειά και δεν πρόσεξα...μα πάντα ο Μαρινάκης άνοιγε την ψηφοφορία πριν το θέμα...α δεν ξέρω τίποτα εγω κανονικά ψήφισα,το σύστημα εχει πρόβλημα...για όλα φταίνε οι Αμερικάνοι!!! [το'σωσα??!!]Πέρασε η WANDA το πρωί και σε έψαχνε, ο Castor είδη έκανε δηλώσεις 'οτι το παλικάρι ποτε δεν έχει ντοπαριστει και οτι ο ολα είναι μια σκεβορία'. Τι να τους πούμε? να πώ οτι είσαι εδώ?
-
Ok, τέλος τώρα, μην το διαλύσουμε το θέμα....
-
O Sainz έχει προβάδισμα λόγο της προϊστορίας που έχει φτιάξει, δυλα΄δη σε κάθε καινούργιο αγώνα κανει την εκπλήξει και κερδίζει, ειδικά στην Ιαπωνία που είναι χωμάτινος αγώνας. Ελπίδες έχει και ο Solberg, αφου μετα απο τους 3/3 αποτυχημενους αγώνες δεν πρέπει να βλέπει τιποτα εκτός απο την νίκη αλλα και κάποια ατυχια των Loeb,Martin. Απίθανα πράματ δυλαδή. Ο Loeb δεν ε΄χει παρα να τερματησει μεσα στην τριάδα για να τελειώσει και το πανηγύρι του σε συνδιασμο με μια κακή εμφάνιση το Μartin. Πιστευω οτι ο Γαλλος θα θέλει να καθαρίσει απο τώρα ωστε να έχει χαλαρούς αγώνες στο μέλλον αλλα και να δοκιμάσει νεα κολπα στην xara. Ενιγμα αποτελει η απόδωση των υπόλοιπων νεών αλλα και του Gronholm, οπου μια ζέστη μια κρύο μας πειγένει.
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Ελπίδες έχει και ο Solberg, αφου μετα απο τους 3/3 αποτυχημενους αγώνες δεν πρέπει να βλέπει τιποτα εκτός απο την νίκη αλλα και κάποια ατυχια των Loeb,Martin.Μήπως το ατύχημα στη Γερμανία του στοιχίσει σε ταχύτητα? Το έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ελπίδες έχει και ο Solberg, αφου μετα απο τους 3/3 αποτυχημενους αγώνες δεν πρέπει να βλέπει τιποτα εκτός απο την νίκη αλλα και κάποια ατυχια των Loeb,Martin.
Μήπως το ατύχημα στη Γερμανία του στοιχίσει σε ταχύτητα? Το έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν....
Να θυμίσω τον Martin μετα την Αργεντινή. Αλλα είναι καλο το ερώτημα αν και ποιο πολλη φοβαμε των Mills αφου αυτος τραβειξε όλη την τρομάρα μέχρι να βγει εξω.
Ο Arai θα τους βοειθήσει καθόλου με πληροφορίες? Εγω νομιζω πως ναι και η βοειθία του πιστέυω οτι θα είναι καταλητικη, αν και νομίζω πως θα αρχισουν να σκέφτοντε παλι τα gravel crews, ομαδες και Fia, γιατί δεν λέει να υπάρξουν πάλι τοσο σοβαρα ατυχήματα, είδικα σε εναν αγώνα τελείως άγνωστο για όλους.
Τοσα λεφτα που τα βρείσκει ο Warmbold? Μιλάμε για τρελλό κοστος για να στείλεις μηχανικους και αυτοκίνητο στην Ιαπωνια αεροπορικός. -
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ WRCARS ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΟΥΣ!
ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 120 ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ.
ΓΡΙΦΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ...
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ! -
Οι προβλεψεις του Ιαπωνιας που πηγαν?
Χαθηκαν?Επειδη δεν ξερω αν θα μπορεσω να ψηφισω εως αυριο, θα ψηφισω εδω:
Solberg
gronholm
peugeot -
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ FORUM ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΛΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ.
ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ! ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΒΡΟΧΗΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΟΠΟΤΕ Ο LOEB ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΝΕΙ ΧΡΟΝΟ ΣΚΟΥΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.
-
Επειδη εχω μπερδευτει λιγο με τα ωραρια τι ωρα θα ξεκινησει η πρωτη ειδικη του αγωνα?
Εμεις ειμαστε GMT+2, η Ιαπωνια GMT+9, δηλαση ειμαστε 7 ωρες πισω απο την Ιαπωνια. Η πρωτη ειδικη εχει προγραμματιστει για τις 7:38 ωρα Ιαπωνιας. Αρα με την δικη μας ωρα ξεκινα λιγο μετα τα μεσανυχτα (0:38?)?Και ολο το σκελος θα λαμβανει χωρα το βραδυ??
-
6 ΩΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ.
ΞΕΝΥΧΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΙ 2 ΠΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ, Ο SOLBERG ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ! ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ 18 ΔΕΥΤ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥ.Ο ROVANPERA ANTIMEΤΩΠΙΖΕΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΤΟΥ 307.
-
Τελείωσε η πρώτη μέρα και ο Solberg έχει πάρει ένα κεφάλι 12+ δευτ. του Loeb και 18 του Gro. Η αλλη μάχη γίνεται πιο πίσω με τους Martin, Carlos, Duval για την 4η θέση. Όλα είναι ανοιχτά μέχρι τώρα και ο καινούργιος αγώνας δεν ξέορυμε τι θα φέρει.
WRC 2004 - 11oς γύρος Ράλλυ Ιαπωνίας