-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Πάντως για μας τους θεατές , για να έχει ενδοιαφέρον το πρωτάθλημα , ο Loeb δεν πρέπει να πάρει βαθμούς τώρα
Ο Κλεισθένης είναι στη παραλία, δυστηχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα Βασίλη. Θα δούμε απο αυριο για αυτο το θέμα.
-
Following the international field of drivers, former rally classics such as Ford Anglia 105 (1961), Saab 96 (1962), Alpine-Renault A110 (1969), Porsche 911 ST (1971), BMW 2002 (1972), Opel Ascona A (1974), Lancia Stratos (1975), Audi Quattro A2 (1983), MG Metro 6R4 (1986) or Lancia HF Integrale (1992) can be admired on the original special stages, starting at 30-second intervals.
Αρε Χαρι μεγαλεία!!
Schedule of demonstration:
Thursday, 19 August
12 a.m.-5p.m. exhibition Bostalsee/Trier Arena
Friday, 20 August from 11:30 a.m. SS1 Ruwertal 1
from 12:10 p.m. SS2 Dhrontal 1
from 12:50 p.m. SS3 Moselwein 1
from 2 p.m. SS4 Peterberg 1
from 2:30 p.m. exhibition service park BostalseeSaturday, 21 August
from 11:10 a.m. SS9 Bosenberg 1
from 12:10 p.m. SS10 Erzweiler 1
from 12:40 p.m. SS11 Panzerplatte Sprint 1
from 1:30 p.m. exhibition service park BostalseeSunday, 22 August
from 1:40 p.m. SS24 St. Wendel 2
from 2:30 p.m. finish Porta Nigra Trier (before the international field) -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Αερα πατέρα πάει ο Duval, 12.2 ταχήτερος του Loeb, στην 3η ειδική και φτάνει τον Γάλλο στα 2.4 στη γενική. ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ>
Περιμενω πολλα απο τον Ντυβαλ σε αυτο τον αγωνα, και μαλιστα εχω πονταρει και σε αυτον για βαθρο στον αλλο διαγωνισμο.
Μακαρι να συνεχισει ετσι και να δουμε κοντρα με τον Λοεμπ,να μην το παρει παλι το κυπελλακι ο γαλλος με το ενα χερι!Μικροέξοδο είχε ο Duval, αλλα αυτο δεν τον χάλασε καθόλου έκανε το δευτερο χρονο 1.1 πίσω απο των LOeb.
O Solberg δείχνει σημαδί ανάκαμψεις κάνοντας των τριτο χρόνο στην ειδίκη με 3.8 πίσω απο τον Loeb. -
Μετα την έκτη ειδικη της ημέρα ο Loeb, ξεκαθάρισε στην πρώτη θέση της γενικης με δευτερο τον Sainz, o Solberg εκτός τόπου και χρόνου τέταρτος με ενα και βαλε λεπτο διαφορά απο των Loeb .
Στα hilghts των δυο είδικων ο τρείτος χρόνος του Kresta στην 5 ειδήκη, στην οποία το πρωι ο Sola έκανε τα μαγικά του. Κια ο τέταρτος χρόνος του Loix πανω απο τον Solberg στην 5η ειδική.
Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια των περισσοτέρων που παραπονιούντε για τις πέτρες και τα χώματα μεσα στις ειδικές
Armin Schwarz (Skoda) : “There is a lot of dirt on the road, everyone is cutting the corners like mad.”
Ο Schwarz έχει σοβαρό πρόβλημα με τα φρένα και αυτο το κοστίζει πολυ σε χρόνο! -
Ξεκινάει η δεύτερη μέρα στην Γερμανία με πολλή βρόχη. Ασχημα νεα λοιπον για τους οδηγούς που έχουν να αντιμετοπίσουν σήμερα τους τσιμεντένιους ογκόληθους αλλα και τις γληστερές επιφάνειες του τσιμέντου!
Ερωτήματα που βασανίζουν πολλούς, τι θα κάνουν τα pirelli?
Θα αντέξει την πιέσει ο LOeb αν συνεχείση να βρέχει?
Duval/Martin θα κάνουν επιτέλους σωστές επιλογές στα λάστιχα, και το Focus του Martin είναι πανέτοιμο για τη μάχη, έχθές έχασε χρόνο λόγο ενός τετ α κε και η άρνηση του κιβωτίου στην όπισθεν.
Η Skoda έλλεισε το πρόβλημα στα φρένα στους Kresta kai Schwarz?
Η MItsu θα τερματίσει την ημέρα?
Ο Χάρις πούντιασε?
Αυτα.[/img] -
ΕΚΑΤΟΜΒΗ!!!!
Panizi εκτος ασχημη εξοδος.
Kresta εκτος εξοδος
Οι πρωτοι οδηγοί πρόλαβαν την είδικη χωρείς πολλά νερα, μετα η κατασταση εξελιχθεικε σαν το Κηφισσο ποτάμι το νερο.
Η ειδικη ακυρώθεικε οταν περασε ο Loeb απο το σημειο που κτυπισε ο Panizi. ΧΑΜΟΣ. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πάντως για μας τους θεατές , για να έχει ενδοιαφέρον το πρωτάθλημα , ο Loeb δεν πρέπει να πάρει βαθμούς τώρα
Ο Κλεισθένης είναι στη παραλία, δυστηχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα Βασίλη. Θα δούμε απο αυριο για αυτο το θέμα.
Μαλλον το παράκανα!
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Πάντως για μας τους θεατές , για να έχει ενδοιαφέρον το πρωτάθλημα , ο Loeb δεν πρέπει να πάρει βαθμούς τώρα
Ο Κλεισθένης είναι στη παραλία, δυστηχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα Βασίλη. Θα δούμε απο αυριο για αυτο το θέμα.
Μαλλον το παράκανα!
Φαντάσου !!! ..... και ο Κλεισθένης δεν έχει γυρίσει από τα μπάνια του !!!
-
Οι εγκαταλείψεις συνεχίζονται στη 12η SS :
PETTER SOLBERG Subaru RETIRED - Off near the start of the stage. Co-driver Phil Mills reported to have been taken to hospital for a check-up
O Panizzi φαίνεται πως έχει χτυπήσει σοβαρά στο χέρι του :
http://www.wrc.com/News.aspx?PO_ID=4251 ... lang=en_GB4ος τώρα ο Martin αρκετά μακρυά από τον Duval βέβαια, αλλά οι δύσκολες συνθήκες μπορούν να προκαλέσουν τα πάντα.
Δυστυχώς ο Solberg απομακρύνθηκε πολύ από τον τίτλο ... -
ΕΚΑΤΟΜΒΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Η έξοδος του Solberg πρέπει να ήταν σοβαρή, αν σκεφτούμε οτι το Impreza έχει πολύ γερό κλουβί, αν οχι το ποιο γερό. Μακάρι να μην έχει κάτι το σοβαρο.
Ο Panizi μάλλον έχει σπάσι το χέρι του, μετα την έξοδο που είχε σταμάτησε πάνω σε έναν στίλο και χρειάστηκε να τον απεγκλοβίσουν , ο αδερφός δεν έχει τιποτα.
Ο Sainz μεχρι την στιγμή που βγείκε ο Solberg, αντιμετόπιζε σοβαρό πρόβλημα στον κινητήρα και με την ακύρωση της ειδικής τη γλείτωσε.
Τα Ford σήμερα πετάνε στην κυριολεξια αφου έχουν παρει τις περισσότερες ειδικές.
Ο Loix επίσης έχει αρκετά καλή απόδοση σήμερα.
Ο Schwarz ταλεπορειτε απο μηχανικά προβλήματα, οGarde το πολεμάει αρκει το Skoda να μην τον ταλεπορήσει. Μακρη Σαββατοκύριακό μας περιμένη. -
τα λόγια του Solberg για την κατάσταση στις ειδικές τα λένε όλα:
It was absolutely incredible. I think we had a cloud burst in the middle of the first stage and the wipers just couldn't take the water off the screen quick enough. There's lots of mud and standing water everywhere so it was making it all very slippery
Σύμφωνα με τη σελίδα της μιτσουμπίσι:
however, after x-rays, the team can confirm that Gilles is bruised and sore, but has no broken bones. Brother Herve is also fine
Επιπλέον 30 λεπτά καθυστέρηση για τις επόμενες ειδικές του σκέλους..
-
Ο αγώνας πάει για μονόλογο της Citroen, o Sainz δεν νομιζω να έχει τυχη για 1ος....Περιμένω να δώ την επιδοση του Duval που μάλλον θα το κυνηγήσει, έκτος αν πάρει εντολές....
-
Loeb και Citroen κανουν επιδειξη ισχυος για αλλον εναν αγωνα.
Η Ford ακολυθει στις 2 επομενες θεσεις με τον Duval να δειχνει οπως και περυσι τις δυνατοτητες του στην ασφαλτο. Αν δε ρισκαρει δυσκολα θα πιασει τον Sainz. Θα ειναι μεγαλη επιτυχια αν κρατηθει μπροστα απο τον Martin που τωρα αρχισε την αντεπιθεση.
Ποιο ανταγωνιστικος φαινεται ο Loix για την Peugeot που βρεθηκε πολυ κοντα στο να κερδισει ειδικες.
Κριμα που εγκατελειψε ο Kresta.Παντως τα Fabia κανουν παρα πολυ καλη εμφανιση οπως και ο Panizzi που μεχρι να εγακαταλειψει εκανε καλυτερη εμφανιση αποτι περυσι με την Peugeot. Ευτυχως τελικα δεν εχει καταγμα.Ο αγωνας μοιαζει με λοταρια, οπου μονο η Citroen κανει τις σωστες επιλογες και ειναι σταθερη. Ο αγωνες δεν επιτρεπει προβλεψεις γιατι πολλοι εξωτερικοι παραγοντες καθοριζουν τα αποτελεσματα.
Κακός αγωνας... -
KATASTROFEN
“Just after the start of SS12, we went over a crest and the car went a little off the road and into a huge concrete block,” Solberg explained. “We then rolled a number of times and went into more concrete. It was a big shock, but the main thing is that Phil seems to be okay – we can always build another car! The team has been really supportive, but the car is not so good now. It’s been very difficult here, but it has been the same for everyone.”
-
Citroen και Loeb κάνουν το νταμπλ δείχνοντας ποιά είναι τα αφεντικά για φέτος....
-
Τι αγώνας και αυτός?. Συγχαρητήρια στον Loeb, που κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον μανιασμένο Duval, οποίος έκανε έναν πραγματικά μεγάλο αγώνα, οποίος αν δεν είχε τα προβλήματα της πρώτης μέρας θα έπαιρνε των αγώνα η τουλάχιστον θα πίεζε περισσότερο τον Loeb. Ένας αγώνας που πραγματικά έλειψαν τα gravel crews, υπήρχαν περιπτώσεις που οι άσφαλτος είχε κρυφτεί κάτω από ένα στρώμα λάσπης και τα αποτελέσματα τα είδαμε Panizi στο νοσοκομείο με υποψία σπασμένου χεριού, τη γλίστρα και αυτή πιάστηκε η ψυχή μου μέχρι να σκάσουν στο δέντρο, και η έξοδος του Solberg, βγαίνοντας από μια στροφή βρήκαν στη λάσπη και τα αποτελέσματα τα είδαμε, τυχερός μέσα στην ατυχία του ο Mills, που δεν έπαθε τίποτα σωματικά αλλά ψυχικά θα έχασε 10 χρόνια, ερωτηματικό για το κλουβί της Subaru, δεν νομίζω να είχε τόσα πολλά χιλιόμετρα το Impreza. Kresta ο τσέχος με τον τσέχο του (Fabia) έκανε θαύματα τη πρώτη μέρα, τη δεύτερη του τη φύλαγε η λάσπη και έξω. Schwarz ξεκίνησε αρκετά καλά αλλα από το μέσον της πρώτης μέρας σοβαρό πρόβλημα στα φρένα τον ρίχνει πίσω. Ξημερώνει το Σάββατο αρκετά γρήγορος και δείχνει να μπορεί να μπει πάλι στους βαθμούς, σπασμένο τούρμο στην μεγαλύτερη ειδική και καταστροφή. Κρίμα γιατί προσπάθησε πάρα πολλή. Και από το πουθενά ,αργά και σταθερά ο Garde μέσα στους βαθμούς συνετός στον αγώνα περίμενε και χτύπαγε όταν έπρεπε και εγώ λέω εδώ : Ποιον να διώξουν για να πάρουν τον McRae?. Martin άτυχος τη πρώτη μέρα η λάθος επιλογές στα λαστιχα του κόστισαν σίγουρα το βάθρο αφού το Σαββατοκύριακο έβγαλε μάτια όπως και Duval. Sainz σταθερή αξία και οι συνθήκες τον βόλεψαν πολλή αλλα και τα ελαστικά της Michelin πού έκαναν την διάφορα τη πρώτη μέρα. Τυχερός στάθηκε μόνο το Σάββατο όπου με σοβαρό πρόβλημα στον κινητήρα δεν στην μεγάλη ειδική και έτσι τη γλίτωσε..
Αυτός ο αγώνας με τη συγκεκριμένη μορφή πρέπει να είναι στο καλαντάρι? Σε κάθε στροφή κρύβετε και μία παγίδα η οποία σχεδόν πάντα αποβαίνει στη καταστροφή, στην μεγάλη ειδική σχολιάστηκε το γεγονός ότι αλλάζει η μορφή του οδοστρώματος 70 φορές, τι σετάρισμα και τι λάστιχα, και οι άνθρωποι που τρέχουν αυτόν τον αγώνα άθλο κάνουν και παίζουν το κεφάλι τους κορώνα γράμματα, θα μου πείτε αυτό είναι ράλι αλλα εγώ πιστεύω ότι από τη στιγμή που κάτι γίνεται πολύ επικίνδυνο πρέπει να σταματάει, όπως και με τα Group B, φυσικά και ευτυχώς δεν είχαμε θύματα λόγο της τεχνολογίας των κλουβιών, ποιος θα έφταιγε όμως αν μια αστοχία της ανάρτησης όταν με 196 χλμ του Fabia έφευγε από το δρόμο και έπαιρνε 5-6 στο διάβα του. Συνεχώς φώναζαν ότι το Ακρόπολις είναι αυτοκινητοφάγο για τη Γερμανία κάνεις δεν είπε λέξη. -
Ξέχασα να γράψω οτι ο Γάλλος το καθάρισε το πρωτάθλημα οχι τόσο βαθμολογεικά αλλα ψυχολογικά το έχει πάρει είδη, και να εγκαταλήψει σε κάποιον αγώνα πάλι πολή δύσκολα ο Martin κατα πρώτο λόγο ή o Solberg κατα δεύετρο έχουν ελπίδες. Φυσικα ούτε λόγος για τη Citroen, ας αρχήσουμε να σηζητάμε για σπληνάντερα καλήτερα.
-
Δύσκολος αγώνας! Μόνο ασφάλτινος δεν ήταν! Είδα λίγο άσφαλτο στην αρχή της τρίτης μέρας. Βάλε και την βροχή με το κουίζ της επιλογής ελαστικών και έτσι έπαιξε και η τύχη τον ρόλο της.
Loeb: Σταθερός από την αρχή, για άλλη μια φορά χωρίς λάθη, ορισμός της αξιοπιστίας του Xsara και βλέπει το παγκόσμιο πρωτάθλημα να πλησιάζει! Ότι και να πεις για αυτό το παιδί είναι λίγο!
Duval: Ο άνθρωπός του αγώνα. Πάλεψε και χωρίς να απειλήσει ουσιαστικά των Σεμπ, πέρασε τον Κάρλος και έκανε ότι καλύτερο γι αυτόν και την Ford. To 'ασφάλτινος' αρχίζει να του κολλάει...
Sainz: H αναγέννηση συνεχίζεται....Φοβήθηκε μάλλον λίγο, έκανε ένα λάθος χάνοντας την 2η θέση και μετά κρατήθηκε. Άλλο ένα βάθρο για τον Ισπανό και κάνει τα ρεκόρ να πέφτουν συνέχεια. Με τέτοιες εμφανήσεις πολύ πιθανόν και για 2η νίκη φέτος (Ιαπωνία?). Πέρασε και τον Solberg στην βαθμολογία και κυνηγάει στα ίσια την 2η θέση στο πρωτάθλημα.
Martin: Ανέβηκε αργά, πέρασε όσους μπορούσε και έδωσε βάθμούς σ'αυτόν και την Φόρντ.
Robert: Δικαίωσε (μέχρι ένος βαθμού) την επιλογή της Πεζώ. Είχε μεγάλο βάρος μετά την εγκατάλειψη του Gronholm και κέρδισε και την μάχη από τον Loix που δεν έπεισε! Τα 5αρια κιβώτια όμως λειτούργησαν.
Gardemaister, Schwarz: Δικαίωση και για την Skoda, για την θέση του Τόνι αλλά και την 1η ειδική του Fabia από τον Αρμιν!
Καλή εμφάνιση και από τον Sarazin που κυνηγούσε τον Μικο!
Ασχημα την πάτησε ο Μάρκους που δεν πρόλαβε να στρίψει ούτε μία στροφή! Ακόμη πιο άσχημα τα ατυχήματα Panizzi, Solberg χωρίς σοβαρές απώλειες αφού Gillies & Mills είναι καλά!
Στα Ν ο Paasonen κατάφερε και πήρε αυτό που ήθελε κρατώντας την κορυφή της βαθμολογίας.
-
Ενσταση . Ο Loix απέδειξε οτι έχει την ταχύτητα, την Παρασκευη του έκανε νερα το μοτερ του 307 και για αυτο είχε μεινη πισω, το Σαββατοκυριακο είχε συνεχεια χρόνους στην πενταδα και πείρε μια ειδικη, δεν λεώ για την δευτερη γιατι ακυρωθεικε. Ενω αποτυχημενη κρινω την προσπαθεια του Robert, αφου σε σχεση με τον Βέλγο έχει περισσότερα χιλιόμετρα με το 307 ως δοκιμαστής του. Πϊστευω οτι αυτη η εμφάνιση του Βελγου θα του δώσει το δευτερο αυτοκίνητο είτε στη Κορσικλη είτε στην Ισπανία.
Ενσταση 2η ο Μικο κυνηγούσε τον Sarazin και της τρεις μέρες έξτος απο της τρις τελευταιες ειδικές. -
Η Ford θεωρει οτι άδικα ο Loeb και ο Sainz πειραν τον χρόνο του Martin στην 12η ειδικη, μετα την ακύρωσή της απο του αγωνοδικές.
Η Ford υποστιρίζει οτι ο Duval, που μπείκε αμέσω μετα των Solberg, οτι δεν αντιμετώπεισε κανένα πρόβλημα απο το ατύχημα και οτι δεν υπήρξε λόγος για την ακύρωσει της ειδικής. Περισσότερα εδω.
http://www.worldrallynews.com/artman/publish/article_546.shtml
WRC 2004 - 10ος γύρος Ράλλυ Γερμανίας