Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    16v, 8v, 12v
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 16v, 8v, 12v
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    41
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      όλοι γνωρίζουμε ότι με τις 4βαλβίδες ανά κύλινδρο, οι εταιρίες καταφέρνουν να καλύπτουν ευκολότερα τα όρια καυσαερίων και επιτυγχάνουν καλύτερη 'αναπνοή' ψιλά. Από την άλλη, με λιγότερες βαλβίδες, θεωρούμε πως έχουμε μάλλον καλύτερη ροπή χαμηλά, έτσι; Πως εξηγείται αυτό;
      Ακόμα, η λύση των 3βαλβίδων ανά κύλινδρο που καποτε εφαρμόσαν οι γιαπωνέζοι τί πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα είχε;
      Πάντως, το τζαζ της χόντα είναι οκταβάλβιβο με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλείς και τα πάει μια χαρά, ενώ και το αλτέα χρησιμοποιεί τον παλιό κινητήρα του γκρουπ και τα περιοδικά μόνο άσχημα λόγια δεν λένε, ακόμα και σε σύγκριση με τον καινούργιο, ευαισθητούλη(στα καύσιμα) 16βαλβιδο του γκρουπ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chemic last edited by

        όλοι γνωρίζουμε ότι με τις 4βαλβίδες ανά κύλινδρο, οι εταιρίες καταφέρνουν να καλύπτουν ευκολότερα τα όρια καυσαερίων και επιτυγχάνουν καλύτερη 'αναπνοή' ψιλά. Από την άλλη, με λιγότερες βαλβίδες, θεωρούμε πως έχουμε μάλλον καλύτερη ροπή χαμηλά, έτσι; Πως εξηγείται αυτό;
        Ακόμα, η λύση των 3βαλβίδων ανά κύλινδρο που καποτε εφαρμόσαν οι γιαπωνέζοι τί πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα είχε;
        Πάντως, το τζαζ της χόντα είναι οκταβάλβιβο με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλείς και τα πάει μια χαρά, ενώ και το αλτέα χρησιμοποιεί τον παλιό κινητήρα του γκρουπ και τα περιοδικά μόνο άσχημα λόγια δεν λένε, ακόμα και σε σύγκριση με τον καινούργιο, ευαισθητούλη(στα καύσιμα) 16βαλβιδο του γκρουπ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          όλοι γνωρίζουμε ότι με τις 4βαλβίδες ανά κύλινδρο, οι εταιρίες καταφέρνουν να καλύπτουν ευκολότερα τα όρια καυσαερίων και επιτυγχάνουν καλύτερη 'αναπνοή' ψιλά. Από την άλλη, με λιγότερες βαλβίδες, θεωρούμε πως έχουμε μάλλον καλύτερη ροπή χαμηλά, έτσι; Πως εξηγείται αυτό;
          Ακόμα, η λύση των 3βαλβίδων ανά κύλινδρο που καποτε εφαρμόσαν οι γιαπωνέζοι τί πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα είχε;
          Πάντως, το τζαζ της χόντα είναι οκταβάλβιβο με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλείς και τα πάει μια χαρά, ενώ και το αλτέα χρησιμοποιεί τον παλιό κινητήρα του γκρουπ και τα περιοδικά μόνο άσχημα λόγια δεν λένε, ακόμα και σε σύγκριση με τον καινούργιο, ευαισθητούλη(στα καύσιμα) 16βαλβιδο του γκρουπ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Η ταχύτητα όπου εμφανίζεται η μέγιστη ροπή ενός κινητήρα είναι αυτή όπου όλα λειτουργούν γλυκά και με έναν σκοπό, δηλαδή η εισαγωγή, οι εκκεντροφόροι, διάμετρος επί διαδρομή, βαλβίδες, εξάτμιση κλπ έχουν βελτιστοποιηθεί για αυτή τη συχνότητα. (αν τα ρυθμίσεις όλα για την ίδια συχνότητα όμως τότε η ροπή θα πέφτει πολύ απότομα όσο απομακρύνεσαι από το σημείο αυτό...) Στην ταχύτητα αυτή εμφανίζεται και η οικονομικότερη απόδοση ίππων ως προς κατανάλωση. Ανάλογα με τις επιλογές του κατασκευαστή (τις βελτιστοποιήσεις που έχει επιλέξει για κάθε ένα τμήμα) καταλήγει να αποδίδεται η μέγιστη ροπή σε κάποιο ρυθμό περιστροφής και αποφασίζεται και το εύρος απόδοσης σημαντικής ροπής (πχ >80% από 2000-4500)
            Υπάρχουν τύποι που μπορούν να σε συμβουλέψουν για την ροή ανάλογα με την πυκνότητα του ρευστού, την τραχύτητα και ποιότητα της επιφάνειας, τις διαστάσεις και τη σχεδίαση του αυλού από όπου περνάει και σε βοηθάνε να υπολογίσεις τι πρέπει να κάνεις ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας που επιζητάς. Βασικά θέλεις να επιτύχεις καλή ροή μέσα από τις βαλβίδες ώστε να γεμίζουν καλύτερα το θάλαμο καύσης σε συνεργασία με τον αυλό εισαγωγής και τον εκκεντροφόρο κλπ και να τον αδειάζουν βέβαια σε συνεργασία με εκκεντροφόρο και εξάτμιση κλπ. Οι λίγες βαλβίδες κάποιου μεγέθους λειτουργούν πιο σωστά σε χαμηλότερες στροφές αφού εκεί επιτυγχάνεται επαρκής ροή. Αν αυξηθεί ο ρυθμός περιστροφής θες περισσότερο αέρα και θα χαλάσει η ροή και θα έχεις απώλειες οπότε θες μεγαλύτερες βαλβίδες στις οποίες όμως η ροή θα πάσχει στις χαμηλές στροφές. Οπότε επιλέγεις περισσότερες βαλβίδες αυξάνοντας την πολυπλοκότητα και τον αριθμό κινούμενων μερών ώστε να έχεις αποδεκτή ροή στις χαμηλές αλλά και να μπορείς να περνάς περισσότερο συνολικά αέρα χωρίς να μπουκώνεις τη δίοδο και να χαλάς τη ροή ή να έχεις προβλήματα αδράνειας ή κατασκευαστικά μιας πιο μεγάλης και βαριάς βαλβίδας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexx last edited by

              Δηλαδή ένας πολύ παλιός μεγάλος κινητήρας πχ porsche 8βάλβιδός θα σέρνεται στα χαμηλά περισσότερο από όσο θα σερνόταν αν ήταν 16βάλβιδος; Στα λίγα cc βολεύει 8v και στα πολλά 16v και άνω;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr