-
κάθε φορά που ξεκλειδώνω την τάπα της βενζίνης στον τσίγκο, ακούγεται ήχος εξαέρωσης και πετάγεται προς τα πάνω μικρή ποσότητα βενζίνης. αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα από το πόση βενζίνη υπάρχει στο τεπόζιτο, και ανεξάρτητα από θερμοκρασία περιβάλλοντος ή μηχανής.
γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει;
-
κάθε φορά που ξεκλειδώνω την τάπα της βενζίνης στον τσίγκο, ακούγεται ήχος εξαέρωσης και πετάγεται προς τα πάνω μικρή ποσότητα βενζίνης. αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα από το πόση βενζίνη υπάρχει στο τεπόζιτο, και ανεξάρτητα από θερμοκρασία περιβάλλοντος ή μηχανής.
γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει;
-
κάθε φορά που ξεκλειδώνω την τάπα της βενζίνης στον τσίγκο, ακούγεται ήχος εξαέρωσης και πετάγεται προς τα πάνω μικρή ποσότητα βενζίνης. αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα από το πόση βενζίνη υπάρχει στο τεπόζιτο, και ανεξάρτητα από θερμοκρασία περιβάλλοντος ή μηχανής.
γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει;
-
Στο σωληνάκι της εξαέρωσης υπάρχει μια βαλβίδα μη επιστροφής (check valve).
Aν κολλήσει κλειστή μένει μια μικρή ποσότητα βενζίνης στο σωληνάκι που πετάγεται με τη συμπίεση που έχει το ρεζερβουάρ , αφού το σωληνάκι συνδέεται κοντά στο στόμιο του ρεζερβουάρ.
Νομίζω ότι πρέπει να είναι αυτό.... -
βασίλη, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! να υποθέσω ότι η βαλβίδα θα πρέπει να πάει για αντικατάσταση μαζί με όλο το σύστημα εξαέρωσης, ή υπάρχει περίπτωση να καταφέρω να την ξεκολλήσω, αν την εντοπίσω πρώτα;
-
Οχι , αλλάζει μόνη της.
Το σωληνάκι θα το εντοπίσεις μέσα στο θόλο. Δίπλα στο σωλήνα πλήρωσης θα δεις ένα πιο λεπτό σωληνάκι , είναι προστατευμένα με σπιράλ πλαστικό και θα είναι λογικά καλυμένα με λάσπη !!
Βγάλε το σωληνάκι από την επάνω μεριά (στη πλευρά της τάπας) και φύσα - ρούφα να τσεκάρεις πρώτα τη λειτουργία της βαλβίδας.
Αν δεν λειτουργεί πάρε μια βαλβίδα από τη Fiat και πάρε και μερικούς σφικτήρες εμπορίου γιατί οι εργοστασιακοί είναι από αυτούς που είναι μιας χρήσης .... και καλή δουλειά. -
mille grazie!!!
τεπόζιτο βενζίνης σε cinque