-
ΔΕΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΟ MG ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ CLIO ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ. ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ Η BARRATT???? -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΔΕΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΟ MG ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ CLIO ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ. ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ Η BARRATT????Όπως όλοι ξέρουμε το MG είναι από τα πιο αργά 1600αρια, ενώ το Clio είναι πρωταγωνιστής. Πρέπει να κάτεβει ισάξια έναντι του ανταγωνισμού
-
ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ!
ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΟΠΛΑ, ΠΛΗΝ C2 (TO ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ ΕΠΡ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ...) ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ (ΙΣΩΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΤΕΧΑΝ ΑΝ ΤΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ Ν)!!! ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ- ΚΑΙ Η ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ- ΠΗΓΑΙΝΑΝΕ 100% ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΛΙΓΟΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ!
ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΤΑ IGNIS, OΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΟΔΗΓΩΝ. ΤΑ RENAULT ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΙΔΙΩΣ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΤΗΣ ORECA ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ PUNTO, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ BASSO Ή ΤΟΥ ANDREUCCI ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΘΟΥΝ. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΙ Ο MEEKE ΜΕ ΤΟ CORSA ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!
ΤΟ FIESTA ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ! -
Επαθλο 50.000 Ε θεσμοθέτησε η Pirelli για τους juniors
http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _368.shtml
-
ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Ο JARI-MATTI LATVALA ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ FORD FIESTA ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ!!!!!!
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ Ο ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΚΑΙ Ο ΜAΝAGER ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΟΠΛΟΥ ΤΗΣ FORD ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ (SUZUKI Ή RENAULT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ... -
Με έναν εκπληκτικό 10ο χρόνο γενικής ο Broccoli στην 1η ειδική περνάει εμπρός από τα SUZUKI
Δεν πιστεύω να είναι κανα λάθος του WRN ...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Με έναν εκπληκτικό 10ο χρόνο γενικής ο Broccoli στην 1η ειδική περνάει εμπρός από τα SUZUKIΔεν πιστεύω να είναι κανα λάθος του WRN ...
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΩΝ ΚΑΘΩΣ ΟΛΑ ΤΑ SITE ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ...
ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ Ο BROCCOLI, ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ JUNIORS, ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕ WRC, ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΙΘΑΝΟ... -
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ WRC.COM, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ BROCCOLI ΣΤΗΝ 8, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΨΕΙ ΑΡΧΙΚΑ
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ WRC.COM, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ BROCCOLI ΣΤΗΝ 8, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΨΕΙ ΑΡΧΙΚΑΛέω και εγώ !!! ....... λες να έβαλε κανα λιοντάρι στη μηχανή του !!!
-
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!
ΜΕΤΑ ΤΗΝ 11Η Ε.Δ. ΤΑ SUZUKI KANOYN TO **1-2-3-4-5 **ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ!!!
ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ 9 JUNIORS ΑΠΟ ΤΟΥΣ 20 ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ SUZUKI ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ!ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΑΛΟΝΙΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ!!!
-
ΤΕΛΙΚΑ 1-2-3 ΓΙΑ ΤΗ SUZUKI ΑΦΟΥ Ο CHICHERIT ΜΕ ΤΟ SAXO ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 2!
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!
ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ.ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 3 ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ:
BERNARDI (CLIO) 18
WILKS (IGNIS) 16
AAVA (IGNIS) 12
ANDERSSON (IGNIS) 11
COLS (CLIO) 9O BERNARDI ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΛΟΓΩ CLIO KAI ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΑΓΩΝΩΝ, ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΤΡΙΝΟΥΣ!!!
-
O ANDERSSON ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗ SUZUKI! ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ WILKS ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ) ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ...ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΝ ΣΟΥΗΔΟ!
ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ JWRC Ή PCWRC, ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ 2 3ΘΥΡΑ IGNIS ME ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ V. MIKKOLA KAI ATKINSON!
-
Επιτέλους αξιόπιστος και δυνατός ο Ιάπωνας. harriswrc, έχουν στο team τους κόσμο απο την παλία και καλή toyοτα? Τεράστια άλματα της suzuki και όπως πάνε θα ανέβουν στα μεγάλα σαλόνια, αλλα με τη αυτοκίνητο?
Fiat, αν δεν στάξουν να βρούν καλούς οδηγούς δεν πάνε πουθενά, αλλα και το punto δεν είναι κάτι το ιδιαιτερο, πολλύ φώνη, αρκετή δύναμη, αλλα ... κρίμα γιατι θα στεναχωριούντε κάποιοι φίλοι μας.
Clio πως τα φέρνουν οι Γαλλοι πάλι μπροστά είναι ο οδηγός τους οχι για πολυ ελπίζω, έχει και τα ασφάλτινα στην κάβα νατε να δουμε τι θα γίνει.
Saxo, τεράστιο αποτέλεσμα που με εξέπληξε πάνω απο το clio, δεν είχε και τα πρόβληματα αξια τέταρτη θέση.
Fiesta, θέλει αρκετή δουλεία ακόμα που το είδαν και είπαν οτι είναι έτοιμο?
Wilks, Andersson, Bernardi, όπως και ο πρωίν Carlsson, τους αξίζει εργοστασιακό μπακετ? Θα είναι ανταγωνιστικοί? Ο Loeb αρπαξε την ευκαιρία απο τα μαλλιά και πρωταγωνιστεί. Για να δουμε για να δούμε...[/img] -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Ο JARI-MATTI LATVALA ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ FORD FIESTA ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ!!!!!!
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ Ο ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΚΑΙ Ο ΜAΝAGER ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΟΠΛΟΥ ΤΗΣ FORD ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ (SUZUKI Ή RENAULT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ...ΗΔΗ Ο JM LATVALA EKANE ΔΟΚΙΜΕΣ ME ΤΟ ΝΕΟ IGNIS.
http://www.rally.sk/modules.php?op=modl ... ll&gid=111 -
Suzuki is doing very well indeed, but results don't come overnight!. Suzuki have been working on their project for good 2 years now (if not more) but did anyone notice them at the begining? Let me remind you: Monte 2002 - best finish 6th in class. Ctalunia 2002 - best finish 8th. Acropolis 2002 - all 3 cars retired. San Remo 2002 - best finish 7th. Rally GB 2002 - all 3 cars retired. Even in the 2003 season their first win did not come till Finland late in the year.
Even with all the luck in the world it takes a whole season to iron out the problems- get the car's set up right etc etc.
Suzuki went the right way about it - in all the events with 3 cars - got them sorted and now they're reaping the results.
Ford with just one car will strugle in the first year - as is Citroen with the new C2 (see the Ypres results), but eventually the results will come! You'll see....... -
ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ JARI-MATTI LATVALA...
AYTH TH ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ JARI-MATTI LATVALA...
AYTH TH ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ...Και τον μελεταγα μολις τώρα και σκεφτόμουν μωρε μπράβο 6ος μεχρι στιγμής.
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ JARI-MATTI LATVALA...
AYTH TH ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ...Και τον μελεταγα μολις τώρα και σκεφτόμουν μωρε μπράβο 6ος μεχρι στιγμής.
Καλος γκαντεμοσαυρος κ εσυ!!!!!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ JARI-MATTI LATVALA...
AYTH TH ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ...Και τον μελεταγα μολις τώρα και σκεφτόμουν μωρε μπράβο 6ος μεχρι στιγμής.
Καλος γκαντεμοσαυρος κ εσυ!!!!!
Πάλι καλα που δεν είδαμε την Εθνικη παρεα!
-
3/3 γαι τον Meeke με opel, και απο πίσω 4 suzuki, Andersson, Katayamaki, Baldacci, Wilks, ακολουθει ο Chicherit με saxo και απο πίσω του ο Aava μαντέψτε με τι...
Θα μας τρελλάνει ο γιαπονέζος.
JWRC 2004