-
ΑΡΑ ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑ ΣΤΟ JWRC ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1600CC EKTOΣ ΑΠΟ S1600, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ FIA, ΤΟΤΕ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 70...
ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΤΑ SAXO KAI TA C2 ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΣΑΝ Ν/2 -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΑΡΑ ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑ ΣΤΟ JWRC ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1600CC EKTOΣ ΑΠΟ S1600, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ FIA, ΤΟΤΕ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 70...
ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΤΑ SAXO KAI TA C2 ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΣΑΝ Ν/2Στις συμμετοχες ειναι σαν S1600 κ Α6
-
Αποτελέσματα shakedown:
Gronholm 2.07.2
Duval 2.07.4
Martin 2.07.5
Solberg 2.07.7
Loeb 2.09.3
Sainz 2.09.7 -
Δεν είναι πολλά 2 δέυτερα διαφορά στο S.D ?
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Δεν είναι πολλά 2 δέυτερα διαφορά στο S.D ?ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ SHAKEDOWN...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ OI ΟΔΗΓΟΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ 100% ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ...
ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η 1Η Ε.Δ. ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ! -
Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ!
Ο MARTIN ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ SAINZ (+0.7) KAI DUVAL (+0.7)
OI ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΦΑΝΕΣ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΟΔΗΓΟΥ! -
Πρώτη SS της ημέρας (SS2) και ο Loeb κάνει καλύτερο χρόνο παρόλο που ξεκινάει πρώτος. Εχει υγρασία και αυτό τον βοηθάει. O Solberg γλιστρησε καπου και έχασε αρκετά δευτ, ενω η πρώτη απώλεια είναι ο Carlsson που είχε έξοδο. Το Seb ακολουθεί ο Gro +2,5 και ο Solbe +13.
-
O Loeb συνεχίζει !!! μετά τη 2 ειδική έχει μια διαφορά 14 και 16 δ. από Solberg & Gronholm.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ο 4ος Carlos είναι σχεδόν 1 λεπτό πίσω !!Πρέπει η επιλογή των ελαστικών να έπαιξε μεγάλο ρόλο στο βρεγμένο χώμα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πρέπει η επιλογή των ελαστικών να έπαιξε μεγάλο ρόλο στο βρεγμένο χώμα
Ναι, μάλλον τα Xsara είχαν την σωστή επιλογή. Απογοητευτικός ο Rovvie (+1,44) σε 2 SS. Μήπως έχει πρόβλημα?
-
Εκτός από τον Rovvie .. χάλια πάει και ο Martin ...... υποθέτω ότι είναι από ελαστικά και οι δύο.
-
Εκει που ολοι νομιιζαν οτι θα καθαριζει δρομο κ θα χασει χρονο τελικα οι καιρικες συνθηκες δουλεψαν υπερ του. Αρχισε το ξυλο!
Απορω γιατι ο Carlos εφαγε 30 κ στις 2 ειδικες κ οι απο πισω του Duval k Martin εχουν +1:15.00 περιπου απο τον Loeb. Συμφωνω με τον Βασιλη οτι κατι πρεπει να παιζει με την επιλογη ελαστικων!Επομενη ειδικη στις 13:02
-
Κ η official επιβεβαιωση απο:
http://www.worldrallynews.com/events/t_04/cls03gb.shtml
MARKKO MARTIN
Ford Used the hardest compound tyres (Z9) which did not suit damp stages
FRANCOIS DUVAL
Ford Used the hardest compound tyres (Z9) which did not suit damp stages -
Στα junior, o Chicherit με saxo προειγήτε του Broccoli με punto, και απο εκει και κάτω τα 5 ignis με σειρά Κatajamaki, Wilks, Baldaci, Aava, Andersson, ο τελευταιος πρέπει να είχε κάποιο πρόβλημα αφου έχασε στην τριτη ειδική πάνω απο ενά μιση λεπτό. Για να δουμε πόσα θα αντέξουν και ποιός τελικά θα κερδίσει. Αξιο αναφοράς οτι τα Renault είναι αρκετά πίσω αλλα ποτέ δεν ξέρεις
-
Mετά την 5η SS o μικρός είναι ακόμη μπροστά και σταθερότατος! Ο Markus προσπαθεί να μειώσει και έχει καταφέρει μόνο λίγα δεύτερα, ενώ ο Solberg μετά την πολύ άσχημη 4η SS είναι 50 πίσω. Εκπληκτικό που ο Sainz πήρε την τελευταία SS (από πότε έχει να κερδίσει ειδική?) και ανέβηκε 4ος. Μάχη θα έχουμε εκεί με Duval, Rovvie.
Ο Μαρτιν έμεινε πίσω με το πρόβλημα με τους κατεστραμένους ανεμηστήρες και είναι εκτός μάχης. Εκτός και ο Panizzi πάλι με ηλεκτρικά!!!Μία ακόμη ειδική (και μία SSS) για το τέλος της ημέρας!
-
Και τη ειδική 34 χλμ, ολα παίζουν ειδικά με τα σκαμπανευασματα που έχουν σχεδόν ολοι με την απόδοσή τους, σταθεροι μέχρι στιγμής Loeb και Gro.
-
O Martin έχει μείνει στην 6η ειδική μετά από 'βούτα' σε νερά:
'MARKKO MARTIN
Ford Car has stopped after a watersplash and will not restart.'Κρίμα να εγκαταλείψει γιατί μένει πίσω στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος.
Ο Gronholm πήρε την ειδική και πλησίασε στα 6,5'' τον Loeb. Μάχη και για την τρίτη θέση με Solberg Sainz και Duval. -
Πηρε καπου το ματι μου τον Κολιν,ή κανω λαθος?
Παντως ηταν χαλαρος και χαμογελαστος!
Λετε να ειδε και ειδικες σαν θεατης?
-
Λέτε αυτό το ράλλυ να είναι το τελευταίο του Latvala με την Ford? Ο Φινλανδός είχε δηλώσει πως αν αντιμετώπιζε νέα προβλήματα με το Fiesta θα σκεφτόταν σοβαρά το ενδεχόμενο να συνεχίσει φέτος με αυτοκίνητο άλλου κατασκευαστή... Και τι πιο σημαντίκο πρόβλημα μπορούσε να έχει απ'το να εγκαταλείψει μόλις στην 4η SS...
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Λέτε αυτό το ράλλυ να είναι το τελευταίο του Latvala με την Ford? Ο Φινλανδός είχε δηλώσει πως αν αντιμετώπιζε νέα προβλήματα με το Fiesta θα σκεφτόταν σοβαρά το ενδεχόμενο να συνεχίσει φέτος με αυτοκίνητο άλλου κατασκευαστή... Και τι πιο σημαντίκο πρόβλημα μπορούσε να έχει απ'το να εγκαταλείψει μόλις στην 4η SS...ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ (ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ!) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ FIESTA!
ΠΑΝΤΩΣ ΞΑΝΑΕΚΚΙΝΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ SUPERRALLY ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!
-
Ο LOEB ΚΕΡΔΙΣΕ 8 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ GRONHOLM ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΟΜΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SPLIT ΤΗΣ 2ΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ!!!!
ΚΑΙ Ο SAINZ ΧΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΠΟΤΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ CITROEN...
WRC 2004 - 7oς γύρος Rally of Turkey