-
Bilstein B4 μαζί με τα μαμά ελατήρια!
Τα κίτρινα B6 μάλλον θα σας πέσουν λίγο σκληρά μιας και όπως ανέφερες η άνεση είναι το κύριο ζητούμενο!Όσο για τα Sachs που είναι πρώτης τοποθέτησης ναι μεν σίγουρη λύση και αξιόπιστη αλλά όταν σκέφτεσαι ότι με σαφώς λιγότερα λεφτά βάζεις κάτι καλύτερο...
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Bilstein B4 μαζί με τα μαμά ελατήρια!
Τα κίτρινα B6 μάλλον θα σας πέσουν λίγο σκληρά μιας και όπως ανέφερες η άνεση είναι το κύριο ζητούμενο!Όσο για τα Sachs που είναι πρώτης τοποθέτησης ναι μεν σίγουρη λύση και αξιόπιστη αλλά όταν σκέφτεσαι ότι με σαφώς λιγότερα λεφτά βάζεις κάτι καλύτερο...
τι να το κανει το καλυτερο??? θα το καταλαβει??/ θα δει διαφορα?? θα το χρισιμοποιησει??
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Bilstein B4 μαζί με τα μαμά ελατήρια!
Τα κίτρινα B6 μάλλον θα σας πέσουν λίγο σκληρά μιας και όπως ανέφερες η άνεση είναι το κύριο ζητούμενο!Όσο για τα Sachs που είναι πρώτης τοποθέτησης ναι μεν σίγουρη λύση και αξιόπιστη αλλά όταν σκέφτεσαι ότι με σαφώς λιγότερα λεφτά βάζεις κάτι καλύτερο...
τι να το κανει το καλυτερο??? θα το καταλαβει??/ θα δει διαφορα?? θα το χρισιμοποιησει??
Τι τι να το κανει το καλυτερο? Θα βαζες αμορτισερ τα οποια θα ηταν βαρκα γυαλο στο αμαξι?
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Bilstein B4 μαζί με τα μαμά ελατήρια!
Τα κίτρινα B6 μάλλον θα σας πέσουν λίγο σκληρά μιας και όπως ανέφερες η άνεση είναι το κύριο ζητούμενο!Τα Β4 είναι τα μαύρα, τα κίτρινα Β6 είναι τα sport για κανονικά ελατήρια και τα κίτρινα Β8 Sprint για χαμηλωμένα.
Επιβεβαιώνω ότι τα Β6 που έβαλα στην BMW 520 Ε39 (και μάλιστα τα πιο σφιχτά, τα monotube ο αθεόφοβος), έχουν ένα θέμα με την άνεση... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Bilstein B4 μαζί με τα μαμά ελατήρια!
Τα κίτρινα B6 μάλλον θα σας πέσουν λίγο σκληρά μιας και όπως ανέφερες η άνεση είναι το κύριο ζητούμενο!Τα Β4 είναι τα μαύρα, τα κίτρινα Β6 είναι τα sport για κανονικά ελατήρια και τα κίτρινα Β8 Sprint για χαμηλωμένα.
Επιβεβαιώνω ότι τα Β6 που έβαλα στην BMW 520 Ε39 (και μάλιστα τα πιο σφιχτά, τα monotube ο αθεόφοβος), έχουν ένα θέμα με την άνεση...Ναι, αλλά το ευχαριστιέσαι στις στροφές (όπως φαίνεται στο avatar σου) !!
Τελικά για ποια C 200 μιλάμε, την W 203 ; Στο tpauto το σετ Kayaba Excel-G (για εμπρός) / Gas-a-Just (για πίσω) κοστίζει 268 € (χωρίς τοποθέτηση...). -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Bilstein B4 μαζί με τα μαμά ελατήρια!
Τα κίτρινα B6 μάλλον θα σας πέσουν λίγο σκληρά μιας και όπως ανέφερες η άνεση είναι το κύριο ζητούμενο!Όσο για τα Sachs που είναι πρώτης τοποθέτησης ναι μεν σίγουρη λύση και αξιόπιστη αλλά όταν σκέφτεσαι ότι με σαφώς λιγότερα λεφτά βάζεις κάτι καλύτερο...
τι να το κανει το καλυτερο??? θα το καταλαβει??/ θα δει διαφορα?? θα το χρισιμοποιησει??
Τι τι να το κανει το καλυτερο? Θα βαζες αμορτισερ τα οποια θα ηταν βαρκα γυαλο στο αμαξι?
για 60 χρονων ανθρωπο που απλα θελει να μεταφερεται????
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Bilstein B4 μαζί με τα μαμά ελατήρια!
Τα κίτρινα B6 μάλλον θα σας πέσουν λίγο σκληρά μιας και όπως ανέφερες η άνεση είναι το κύριο ζητούμενο!Όσο για τα Sachs που είναι πρώτης τοποθέτησης ναι μεν σίγουρη λύση και αξιόπιστη αλλά όταν σκέφτεσαι ότι με σαφώς λιγότερα λεφτά βάζεις κάτι καλύτερο...
τι να το κανει το καλυτερο??? θα το καταλαβει??/ θα δει διαφορα?? θα το χρισιμοποιησει??
Τι τι να το κανει το καλυτερο? Θα βαζες αμορτισερ τα οποια θα ηταν βαρκα γυαλο στο αμαξι?
για 60 χρονων ανθρωπο που απλα θελει να μεταφερεται????
Ναι, οδική συμπεριφορά δεν μας ενδιαφέρει, απλά θέλουμε τουλάχιστον ίδια επίπεδα άνεσης με τα μαμά, αλλά χωρίς να γίνει το αμάξι πιο βάρκα απ' όσο είναι. Και φυσικά με λιγότερα λεφτά από τα μαμά (γιατί έχω την εντύπωση ότι στην αντιπροσωπεία θα πιάνουν κώλους πολύ αγρίως).
Το Β4 είναι πιο άνετο;;;;
-
Οποιαδήποτε καινούργια αμορτισέρ όταν διαδέχονται τελειωμένα αμορτισέρ πετυχαίνουν να εξαφανίζουν με εντυπωσιακό τρόπο το φαινόμενο της βάρκας.... Τα μαύρα απλά Bilstein B4 μάλλον είναι τα πιο κατάλληλα για σας για τη μάρκα.
Για τιμές ψάξε λίγο, βασικά σαν ανταλλακτικά δεν παίζουν πολύ, στην τοποθέτηση γίνεται η διαφορά. Εγώ τελικά τα έβαλα σε μαγαζί με λάστιχα, ζάντες, αναρτήσεις ο οποίος δεν με χρέωσε καθόλου για τοποθέτηση (κι ας έφαγε ο μάστοράς του όλο το πρωί μια και έχω από τα πιο δύσκολα αυτοκίνητα για αλλαγή αμορτισέρ) όταν άλλοι μου ζήταγαν από 120-200-250-330 ευρώ! -
Στην δικη μου 190 Ε sportline εχω βαλει τα μαυρα BILSTEIN εδω και πολυ καιρο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο κρατημα και ανεση, παρολο που εχω απο την μανα του την σπορ αναρτηση, και απο τιμη ηταν πολυ λογικη
-
Εμενα το κοστος εγκαταστασης πηγε στα 80€
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Εμενα το κοστος εγκαταστασης πηγε στα 80€Πολλά...
-
boge turbo αερος λαδιου.
παρακαλω να κλειδωθει το τοπικ.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εμενα το κοστος εγκαταστασης πηγε στα 80€
Πολλά...
Εαν περιλαμβανε και ευθυγραμμιση, νομιζω ειναι καλα.
boge turbo αερος λαδιου.
Καλα και αυτα, ισως καλυτερη αγορα απο B4...
Aλλα δεν ξερω πως θα ειναι στη C200... (Σε Punto & Polo ηταν μια χαρα) -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
boge turbo αερος λαδιου.παρακαλω να κλειδωθει το τοπικ.
Sachs=Boge
Και εγώ παρακαλώ να χαλαρώσεις -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
boge turbo αερος λαδιου.
παρακαλω να κλειδωθει το τοπικ.
Sachs=Boge
Και εγώ παρακαλώ να χαλαρώσειςμονο που δεν ειναι ακριβως ιδια και φυσικα τα boge υπερεχουν.
χαλαρος ειμαι
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
boge turbo αερος λαδιου.
παρακαλω να κλειδωθει το τοπικ.
Sachs=Boge
Και εγώ παρακαλώ να χαλαρώσειςμονο που δεν ειναι ακριβως ιδια και φυσικα τα boge υπερεχουν.
χαλαρος ειμαι
ενταξει
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Bilstein B4 μαζί με τα μαμά ελατήρια!
Τα κίτρινα B6 μάλλον θα σας πέσουν λίγο σκληρά μιας και όπως ανέφερες η άνεση είναι το κύριο ζητούμενο!Όσο για τα Sachs που είναι πρώτης τοποθέτησης ναι μεν σίγουρη λύση και αξιόπιστη αλλά όταν σκέφτεσαι ότι με σαφώς λιγότερα λεφτά βάζεις κάτι καλύτερο...
τι να το κανει το καλυτερο??? θα το καταλαβει??/ θα δει διαφορα?? θα το χρισιμοποιησει??
Τι τι να το κανει το καλυτερο? Θα βαζες αμορτισερ τα οποια θα ηταν βαρκα γυαλο στο αμαξι?
για 60 χρονων ανθρωπο που απλα θελει να μεταφερεται????
Ναι, οδική συμπεριφορά δεν μας ενδιαφέρει, απλά θέλουμε τουλάχιστον ίδια επίπεδα άνεσης με τα μαμά, αλλά χωρίς να γίνει το αμάξι πιο βάρκα απ' όσο είναι. Και φυσικά με λιγότερα λεφτά από τα μαμά (γιατί έχω την εντύπωση ότι στην αντιπροσωπεία θα πιάνουν κώλους πολύ αγρίως).
Το Β4 είναι πιο άνετο;;;;
Αρκετά πιο άνετο γιαυτό και δεν σου προτείνω τα κίτρινα B6 που είναι σαφώς η χρυσή τομή σε κάποιον που κινείται καθημερινά και πολλές φορές θέλει να ευχαριστηθεί και το κάτι τις παραπάνω...
Ο άλλος λόγος που λέω για τα μαύρα είναι επειδή δεν χρειάζεται ψάξιμο, έχουν φορεθεί από αρκετούς και όλοι έχουν μόνο καλά να πουνε! Άσχετως που με νέα αμορτισέρ η κατάσταση θα βελτιωθεί όπως και νάχει με τα B4 θα είσαι οκ σε βάθος χρόνου...
Εάν θέλεις μπορώ να ρωτήσω για τιμή μαζί με εγκατάσταση πόσο περίπου πάει και να σου στείλω ένα ΠΜ
-
και ευθυγραμμιση περιλαμβανε
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
και ευθυγραμμιση περιλαμβανεΚαι πάλι πολλά...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
και ευθυγραμμιση περιλαμβανε
Και πάλι πολλά...
Αμορτισέρ σε Mercedes C200 (προηγ.)