-
ενώ δεν έχω κάνει και πολλά χιλιομετράκια αισθάνομαι τα αμορτισέρ να έχουν αρχίσει την κατιούσα, σκέφτομαι λοιπόν να τα αλλάξω το φθινόπωρο... Διχάζομαι όμως με το αν θα βάλω τα μαμίσια ή όχι.
Όταν γυρίσετε ή όσοι είστε εδώ ρίξτε καμιά ιδέα! το αυτοκίνητο είναι ένα S3 δεύτερης γενιάς...
ευχαριστώ.-
-
ενώ δεν έχω κάνει και πολλά χιλιομετράκια αισθάνομαι τα αμορτισέρ να έχουν αρχίσει την κατιούσα, σκέφτομαι λοιπόν να τα αλλάξω το φθινόπωρο... Διχάζομαι όμως με το αν θα βάλω τα μαμίσια ή όχι.
Όταν γυρίσετε ή όσοι είστε εδώ ρίξτε καμιά ιδέα! το αυτοκίνητο είναι ένα S3 δεύτερης γενιάς...
ευχαριστώ.-
-
ενώ δεν έχω κάνει και πολλά χιλιομετράκια αισθάνομαι τα αμορτισέρ να έχουν αρχίσει την κατιούσα, σκέφτομαι λοιπόν να τα αλλάξω το φθινόπωρο... Διχάζομαι όμως με το αν θα βάλω τα μαμίσια ή όχι.
Όταν γυρίσετε ή όσοι είστε εδώ ρίξτε καμιά ιδέα! το αυτοκίνητο είναι ένα S3 δεύτερης γενιάς...
ευχαριστώ.-
-
αν και δεν γνωριζω ποσο κανουν τα μαμισια αμορτισερ ,αν και υπολογιζω πανω απο 400ευρω θα σου ελεγα να τους περασεις 4μπιλσταιν κιτρινα που κανουν γυρω στα 500ευρω μιας και εχεις γρηγορο αμαξι.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
θα σου ελεγα να τους περασεις 4μπιλσταιν κιτρινα....και να κοπανάει τ' αμάξι σαν παλιοτράκτερο
-
ποσα χλμ εχεις κανει ρε συ? τα αμορισερ παντως ειναι αεριου της sachs και του αεριου γενικα θεωρουνται πολυ ανθεκτικα σε χλμ
(σε προηγουμενο s3 φιλου εβγαλαν πολλα χλμ μεχρι να αρχισουν οι σοβαρες κλισεις)το 800αρι παντως πρεπει να το θελουν..
εγω θα προσπαθουσα να βρω τα ιδια εξω , δε θα ηθελα να κανω πολυ σκληρο το αυτοκινητο γιατι μετα θα γινει κουδουνιστραμιας και θυμηθηκα οτι ηθελες να αλλαξεις τις ζαντες θα σου ελεγα να προσεξεις τι θα βαλεις αν θες κατι καλυτερο.
μετα απο 40.000 χλμ που αλλαξα λαστιχα οι ζαντες μου ειχαν παραμεινει 'ολοστρογγυλες' οπως χαρακτηριστικα ειπε ο λαστιχας , πραγμα που του εκανε μαλιστα μεγαλη εντυπωση σε σχεση με το τι εχει συνηθισει να βλεπει σε τοσο χαμηλου προφιλ ελαστικα και δεν προσεχω καθολου σε λακουβες (εκτος αν μιλαμε για κρατηρες) σε αλλα αυτοκινητα μαλιστα που οι 'αλουμινενιες ζαντες' τους κανουν 100 ευρω η μια εχω κοψει αρκετες
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
θα σου ελεγα να τους περασεις 4μπιλσταιν κιτρινα
....και να κοπανάει τ' αμάξι σαν παλιοτράκτερο
+00
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
θα σου ελεγα να τους περασεις 4μπιλσταιν κιτρινα
....και να κοπανάει τ' αμάξι σαν παλιοτράκτερο
και τι να του προτεινω για ενα αμαξι με 200 συν αλογα;
μην ξεχναμε οτι ειναι βαρυ αμαξι και τα παει ανετα .
εδω βαζουν σε ελαφριες κατασκευες δεν θα βαλει σαυτο εδω -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
θα σου ελεγα να τους περασεις 4μπιλσταιν κιτρινα
....και να κοπανάει τ' αμάξι σαν παλιοτράκτερο
και τι να του προτεινω για ενα αμαξι με 200 συν αλογα;
μην ξεχναμε οτι ειναι βαρυ αμαξι και τα παει ανετα .
εδω βαζουν σε ελαφριες κατασκευες δεν θα βαλει σαυτο εδωΒρες να οδηγήσεις αμάξι με ΚΟΝΙ κίτρινα και το ξανασυζητάμε
-
το κονι τα κιτρινα ειναι πανακριβα κοπανανε ακομα περισσοτερο και σπανε και ευκολα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
το κονι τα κιτρινα ειναι πανακριβα κοπανανε ακομα περισσοτερο και σπανε και ευκολα.καλά κρασιά....
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
το κονι τα κιτρινα ειναι πανακριβα κοπανανε ακομα περισσοτερο και σπανε και ευκολα.
καλά κρασιά....
τα κονι κιτρινα θελουν συντηρηση ανα καποια χλμ και τα θεωρω πολυ extreme
εσυ δεν ελεγες να μην κοπαναει το αμαξι?
-
μηπως τα μπερδευεις με τα κοκκινα
-
δε νομιζω το κιτρινα δεν ειναι τα πιο ζμπορ?
-
τα κιτρινα ,ναι
-
νομιζω οτι αυτα θελουν καποια συντηρηση , γιατι ειναι πιο αγωνιαρικα
τα ειχε βαλει κολλητος μου σε 33 (δε τα συντηρησε ποτε ) και το αυτοκινητο εγινε κουδουνιστρα
δε νομιζω οτι εχω μπει σε πιο σκληρο αυτοκινητο.βεβαια εκει εκαναν δουλεια σε σχεση με τη μαμα αναρτηση , αλλα παρα πολυ κουραστικα
το πιο παραξενο ειναι οτι εχω μπει σε ταξι με koni κιτρινα και τον ρωτουσα πώς αντεχει ολη μερα με αυτα τα πραγματα
αλλα ο τυπος ηταν μεγιστος καγκουρας επιανε 180 στη βουλιαγμενης μερα μεσημερι και μια κοπελα που καθοταν πισω ειχε φριξει
αραγε να εβγαζε λεφτα αυτος ο τυπος?
στο θεμα μας παντως δε νομιζω οτι μια πιο σκληρη αναρτηση εχει κατι ουσιαστικο να προσφερει, αντιθετα ισως χαθει ενα απο τα μεγαλυτερα ατου του αυτοκινητου οτι δηλαδη συνδυαζει κορυφαιο κρατημα και αρκετα καλη ανεση..
στο κατω κατω θα εχει πεσει και καποια χ μελετη για να μπει το συγκεκριμενο αμορτισερ στο συγκεκριμενο μοντελο, αν ηταν για 1400αρι θα σου ελεγα οτι ισως εχει νοημα γιατι αυτο παει λιγο βαρκα- γιαλο -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αν και δεν γνωριζω ποσο κανουν τα μαμισια αμορτισερ ,αν και υπολογιζω πανω απο 400ευρω θα σου ελεγα να τους περασεις 4μπιλσταιν κιτρινα που κανουν γυρω στα 500ευρω μιας και εχεις γρηγορο αμαξι.συμφωνώ παρότι κι αυτό που λέει ο QsisVTS είναι ορθό! από την άλλη είχα βάλει στο πρώτο μου S3, Bilstein Sport, τα οποία ανέβασαν έναν ολόκληρο πόντο το αυτοκίνητο γύρω γύρω μετά έκατσαν αλλά έχασαν κ την εκπληκτική απόσβεση που είχαν για τους πρώτους 6 μήνες, μετά του έβαλα Bilstein Sprint με Vogtland προοδευτικά ελατήρια κ το αυτοκίνητο έστριβε με χίλια, πάταγε τρελά και δεν κοπάναγε όσο με τα μαμίσια ή τα Sport...
Τώρα έλεγα για καμια custom made Ohlins ή κανά Bilstein γιατί οπως λέει κι ο συμφορουμίτης τα βαριά γερμανικά τα αντεχουν...
305 άλογα το καημένο έχει τουλάχιστον, μη μου τα κοβετε!
-
μονο 305 αλογα εχει ,ε τοτε μην κανεις καμια μαλακια και του βαλεις σκληρα αμορτισερ,
βαλτου κανα μονροε ρεφλεξ να μην κοπαναει κιολας. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μονο 305 αλογα εχει ,ε τοτε μην κανεις καμια μαλακια και του βαλεις σκληρα αμορτισερ,
βαλτου κανα μονροε ρεφλεξ να μην κοπαναει κιολας.γιατι αυτα που εχει τωρα νομιζεις οτι ειναι για κυρατσες ?
νομιζεις οτι η Μ3 που εχει και αυτη sachs κοπαναει?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μονο 305 αλογα εχει ,ε τοτε μην κανεις καμια μαλακια και του βαλεις σκληρα αμορτισερ,
βαλτου κανα μονροε ρεφλεξ να μην κοπαναει κιολας.μπάαα, εγώ λέω κανα KYB!!!!!
αμορτισέρ για σασσί golf V - τί προτείνετε;