Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εκτός WRC το Ακρόπολις το 2010 ( ; )
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Εκτός WRC το Ακρόπολις το 2010 ( ; )
    • 1 / 1
    Ράλι Ακρόπολις
    7
    10
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&race_id=0&article_id=16443

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&race_id=0&article_id=16443

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          varni last edited by

          Αντιγραφω απο αλλη σελιδα!!!!!!!!!!!!

          [color=#00BF80]Τραγικό συμβάν στο Ράλλυ Βουλγαρίας

          Ο αγώνας της γειτονικής μας χώρας, που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, διακόπηκε σήμερα στη δεύτερη ημέρα διεξαγωγής του, λόγω ενός τραγικού περιστατικού. Στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, το Peugeot 207 S2000 των Brian Lavio-Flavio Guglielmini βγήκε από το δρόμο, με την έξοδο να είναι τεράστιας έκτασης, όπως τονίστηκε και από το Γραφείο Τύπου του αγώνα, με αποτέλεσμα ο Ιταλός συνοδηγός να χάσει τη ζωή του, τη στιγμή που ο Ελβετός οδηγός βρίσκεται στο νοσοκομείο, με την κατάστασή του να έχει σταθεροποιηθεί, αν και ο τραυματισμός του είναι σοβαρός.

          Ο Flavio Guglielmini, ήταν ένας από τους πιο γνωστούς Ιταλούς συνοδηγούς. Γεννημένος το 1972 και με καταγωγή από την Τοσκάνη, έφυγε από τη ζωή μόλις στα 37 του, έχοντας διαγράψει αξιόλογη καριέρα, ιδιαίτερα την τελευταία δεκαετία. Έγινε γνωστός στη χώρα μας ως συνοδηγός του Giandomenico Basso, με τον οποίο έλαβε μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα S1600 το 2002, ενώ συνοδήγησε και με αρκετούς ακόμη γνωστούς οδηγούς, όπως ο Emmanuelle Dati. Η ειρωνία, ήταν πως ο έμπειρος συνοδηγός βρέθηκε εκτάκτως στο δεξί μπάκετ του 25χρονου Ελβετού, για το συγκεκριμένο αγώνα.

          Όπως ήταν φυσικό, το Ράλλυ Βουλγαρίας διακόπηκε και οι βαθμοί απονεμήθηκαν στα πληρώματα ανάλογα με την κατάταξη της χθεσινής ημέρας, αφού οι αγωνιζόμενοι αρνήθηκαν να συνεχίσουν μετά το τραγικό περιστατικό. Νικητές, αν και αυτό δεν έχει καμιά σημασία όταν σε έναν αγώνα ράλλυ υπάρχει θανατηφόρος τραυματισμός, αναδείχθηκαν για την ιστορία οι Giandomenico Basso-Mitia Dotta με Abarth Grande Punto S2000. _Ν.Δ. [/color]

          Σιγουρα ειναι τραγικο αλλα θα γινει το 2010 ο αγωνας παγκοσμιος αραγε??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης varni έγραψε:
            Τραγικό συμβάν στο Ράλλυ Βουλγαρίας

            Σιγουρα ειναι τραγικο αλλα θα γινει το 2010 ο αγωνας παγκοσμιος αραγε??

            Εκεί καταντήσαμε λοιπόν...
            Να περιμένουμε να επωφεληθούμε από ένα τραγικό γεγονός στο γειτονικό αγώνα, ο οποίος έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να ξεπεράσει τη μετριότητα από όλες τις απόψεις, για να ξαναβρούμε θέση στο WRC...
            H ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο...

            Εννοείται πως είναι άλλοι οι λόγοι που μας αφήνουν εκτός (τηλεόραση, προβολή κτλ) και όχι οργανωτικά θέματα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rallycards last edited by

              Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

              Τραγικό συμβάν στο Ράλλυ Βουλγαρίας

              Σιγουρα ειναι τραγικο αλλα θα γινει το 2010 ο αγωνας παγκοσμιος αραγε??

              Εκεί καταντήσαμε λοιπόν...
              Να περιμένουμε να επωφεληθούμε από ένα τραγικό γεγονός στο γειτονικό αγώνα, ο οποίος έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να ξεπεράσει τη μετριότητα από όλες τις απόψεις, για να ξαναβρούμε θέση στο WRC...
              H ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο...

              Εννοείται πως είναι άλλοι οι λόγοι που μας αφήνουν εκτός (τηλεόραση, προβολή κτλ) και όχι οργανωτικά θέματα...

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • kubiak
                kubiak last edited by

                Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                Εννοείται πως είναι άλλοι οι λόγοι που μας αφήνουν εκτός (τηλεόραση, προβολή κτλ) και όχι οργανωτικά θέματα...

                Κάτσε ρε συ Χάρη,
                μία δεν υπάρχουν οι ξενοδοχειακές υποδομές, μία δεν υπάρχει προβολή, μία το ένα μία το άλλο...
                Μόνο το 2005 που γεμίσαμε το ΟΑΚΑ γούσταραν...

                Οι της ISC δεν ενδιαφέρονται αν θα μπει η οργάνωση 'μέσα' παρά ζητάνε χωρίς να προσφέρουν...
                Αυτό είναι το όλο θέμα. Αν το WRC ήταν καλό σαν προϊόν, ΚΑΙ η τηλεόραση θα ζητούσε μερίδιο ΚΑΙ η προώθηση/προβολή θα ήταν μεγαλύτερη...

                Με άλλα λόγια, ζητάνε πράγματα χωρίς να προσφέρουν ανταλλάγματα, και αν η εκάστοτε Βουλγαρία, Πολωνία κλπ έχει τη διάθεση να σκορπίσει κάποια χρήματα για δικούς της λόγους ας το κάνει, οικονομικό όφελος δε φαίνεται να προκύπτει με τα σημερινά δεδομένα των 2 κατασκευαστών και 4 εργοστασιακών αυτοκινήτων...

                _

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                  Εννοείται πως είναι άλλοι οι λόγοι που μας αφήνουν εκτός (τηλεόραση, προβολή κτλ) και όχι οργανωτικά θέματα...

                  Κάτσε ρε συ Χάρη,
                  μία δεν υπάρχουν οι ξενοδοχειακές υποδομές, μία δεν υπάρχει προβολή, μία το ένα μία το άλλο...
                  Μόνο το 2005 που γεμίσαμε το ΟΑΚΑ γούσταραν...

                  Οι της ISC δεν ενδιαφέρονται αν θα μπει η οργάνωση 'μέσα' παρά ζητάνε χωρίς να προσφέρουν...
                  Αυτό είναι το όλο θέμα. Αν το WRC ήταν καλό σαν προϊόν, ΚΑΙ η τηλεόραση θα ζητούσε μερίδιο ΚΑΙ η προώθηση/προβολή θα ήταν μεγαλύτερη...

                  Με άλλα λόγια, ζητάνε πράγματα χωρίς να προσφέρουν ανταλλάγματα, και αν η εκάστοτε Βουλγαρία, Πολωνία κλπ έχει τη διάθεση να σκορπίσει κάποια χρήματα για δικούς της λόγους ας το κάνει, οικονομικό όφελος δε φαίνεται να προκύπτει με τα σημερινά δεδομένα των 2 κατασκευαστών και 4 εργοστασιακών αυτοκινήτων...

                  _

                  Μα το θέμα μας δεν είναι αν θα μπει η όποια Βουλγαρία, Πολωνία ή Ιορδανία...
                  Το θέμα μας είναι πως βγαίνει το Ακρόπολις από το WRC, ενώ όλοι οι υπόλοιποι σοβαροί αγώνες με ιστορία και χαρακτήρα διατηρούν τη θέση τους. Πώς όλοι οι υπόλοιποι, παλιοί και νέοι, παρακαλάνε να παραμείνουν (ή να μπουν) στο θεσμό, ενώ εμάς μας πετάνε εκτός φωτογραφίζοντας μας κιόλας πως κάνουμε βήματα πίσω;;; Μήπως σε όλες τις υπόλοιπες χώρες το σπορ πουλάει περισσότερο από ότι στην Ελλάδα;;; Μήπως εκεί τρέχουν περισσότερες εργοστασιακές ομάδες;;; Η μήπως πέρυσι που οι ομάδες ήταν περισσότερες ήταν διαφορετική η κατάσταση;;;
                  Άποψη μου είναι πως δεν φταίει το προϊόν, αλλά ο πωλητής...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    _

                    Χάρη, θα σου απαντήσω τμηματικά.

                    Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                    Μα το θέμα μας δεν είναι αν θα μπει η όποια Βουλγαρία, Πολωνία ή Ιορδανία...
                    Το θέμα μας είναι πως βγαίνει το Ακρόπολις από το WRC, ενώ όλοι οι υπόλοιποι σοβαροί αγώνες με ιστορία και χαρακτήρα διατηρούν τη θέση τους.

                    Στην απάντησή μου περιέχεται και ένα μήνυμα που ήθελα από καιρό να αναρτήσω...
                    Από ό,τι έχω καταλάβει η θέση κανενός αγώνα δεν είναι σίγουρη, πόσο μάλλον όταν τίθεται ο παράγοντας rotation. Επίσης οι της iSC δεν ενδιαφέρονται για σοβαρότητα, ιστορία & χαρακτήρα, παρα μόνο για το πως προβάλλεται ένα λειψό - κατα την άποψή μου - πρωτάθλημα.
                    Κάποιοι ευρωπαϊκοί αγώνες και δύο - τρεις πολύ μακρινοί έχουν συγκεκριμένους λόγους να παραμένουν στο ημερολόγιο...
                    Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω ότι το θέμα μας είναι τι κάνουμε εμείς για να παραμείνει το Acropolis στο WRC...
                    Εμείς, ποιοι εμείς όμως; Η οργάνωση; Το κράτος; Ποιος; όλοι;
                    Ειδικά στην περίπτωσή μας που ως άθλημα ο μηχανοκίνητος δεν ζει τις δόξες του, ίσως υπάρχουν μεγαλύτερα εμπόδια που κρατάνε λεπτές τις ισοροπίες κόστους & απόδοσης...

                    Πώς όλοι οι υπόλοιποι, παλιοί και νέοι, παρακαλάνε να παραμείνουν (ή να μπουν) στο θεσμό, ενώ εμάς μας πετάνε εκτός φωτογραφίζοντας μας κιόλας πως κάνουμε βήματα πίσω;;; Μήπως σε όλες τις υπόλοιπες χώρες το σπορ πουλάει περισσότερο από ότι στην Ελλάδα;;; Μήπως εκεί τρέχουν περισσότερες εργοστασιακές ομάδες;;;

                    Με ενδιαφέρει να αναφέρεις πως παρακαλάνε να παραμείνουν οι ήδη υπάρχοντες στο ημερολόγιο του WRC.
                    Μέχρι στιγμής μόνο για το Monte γνωρίζω ότι δεν το πολυενδιαφέρει κιόλας το WRC...
                    Όσον αφορά τους νέους, μπορεί σε περιοχές όπως η Ιορδανία να υπάρχει κάποιος που σπαταλά δολλάρια για την πλάκα του ή να έχει τις κατάλληλες διασυνδέσεις, μπορεί στην Πολωνία να επιδιώκουν την αντίστοιχη προβολή που συνεπάγεται μία τέτοια διοργάνωση και να διατίθενται να πληρώνουν για να έχουν ένα αγώνα...
                    Πολλά τα μπορεί...
                    Τα βήματα προς τα πίσω, όπως τουλάχιστον τα καταλαβαίνω εγώ, είναι η διακοπή της τηλεοπτικής προβολής και η μη τέλεση υπερ-ειδικής.
                    Αυτά ναι, είναι βήματα προς τα πίσω για το Acropolis που θέλει η iSC και ίσως και οι εμπλεκόμενοι...
                    Το σπορ θα πουλάει πάντα, άλλες φορές περισσότερο, άλλες φορές λιγότερο...
                    Οι παλιές καραβάνες των θεατών όμως μπορούν να ξεχωρίσουν τα πολλά από τα λίγα.

                    Η μήπως πέρυσι που οι ομάδες ήταν περισσότερες ήταν διαφορετική η κατάσταση;;;
                    Άποψη μου είναι πως δεν φταίει το προϊόν, αλλά ο πωλητής...

                    Η εμφανής πτώση άρχισε από το 2006.
                    Δες για παράδειγμα τις κατατάξεις κατασκευαστών από το 2005 και έπειτα:

                    wrc.com[/url:1b126367]':1b126367]Manufacturers' championship standings

                    2005 Final Standings
                    1.Citroën 188
                    2.Peugeot 135
                    3.Ford 104
                    4.Subaru 97
                    5.Mitsubishi 75
                    6.Skoda 22

                    2006 Final Standings
                    1.BP-Ford 195
                    2.Kronos Total Citroën 166
                    3.Subaru 103
                    4.OMV-Peugeot Norway 88
                    5.Stobart VK M-Sport Ford 44
                    6.Red Bull Skoda 24

                    2007 Final Standings
                    1.Ford 212
                    2.Citroën 183
                    3.Subaru 87
                    4.Ford Stobart M-Sport 81
                    5.Citroën OMV Kronos 45
                    6.Ford Munchi's World Rally Team 14

                    2008 Final Standings
                    1.citroen CITROEN TOTAL WRT 191
                    2.ford BP FORD ABU DHABI WORLD RALLY TEAM 173
                    3.subaru SUBARU WORLD RALLY TEAM 98
                    4.ford STOBART VK M-SPORT FORD RALLY TEAM 67
                    5.suzuki SUZUKI WORLD RALLY TEAM 34
                    6.ford MUNCHI'S FORD WORLD RALLY TEAM 22

                    2009 Standings After 8 Rounds
                    1.citroen CITROEN TOTAL WORLD RALLY TEAM 106
                    2.ford BP FORD ABU DHABI WORLD RALLY TEAM 89
                    3.ford STOBART VK M-SPORT FORD RALLY TEAM 60
                    4.citroen CITROEN JUNIOR RALLY TEAM 29
                    5.ford MUNCHI'S FORD WORLD RALLY TEAM 18

                    Η iSC οφείλει να δει τις προσπάθειες που γίνονται ώστε το Acropolis να ξαναγίνει Νο1 rally.
                    Μετά την περιπέτεια στην Αθήνα η μετακίνηση στο Λουτράκι και οι προσπάθειες που έγιναν από την οργάνωση θα έπρεπε να κερδίσουν πίστωση χρόνου, αλλά από ό,τι φαίνεται μάλλον δεν απέφεραν τίποτα...

                    Πάντως, προσωπικά θα δυσκολευόμουν να πείσω κάποιον να επενδύσει στην προώθηση και την προβολή του αγώνα ως έχει δεδομένου του επιπέδου του θεσμού... (ίσως είμαι και ατάλαντος σε αυτό, αλλά τουλάχιστον από την άλλη πλευρά του ποταμού, θα δυσκολευόμουν να πειστώ από κάποιον να επενδύσω σε ένα τόσο χαμηλών προδιαγραφών ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ πρωτάθλημα)...

                    Ανήκω σίγουρα σε αυτούς που το κέφι για συμμετοχή πηγάζει από την προσμονή του τι θα δουν και όχι του αν θα βρουν φυλλάδια σε βενζινάδικα αν θα διαφημίσουν εν ολίγοις τον αγώνα μέσα στη μούρη του.

                    Οι της iSC θεωρούν πιο σημαντικά τα φυλλάδια από την προσμονή που θα δημιουργεί ένα γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας, ή μάλλον νομίζουν ότι λόγο του ονόματος θα πουλάνε επ'αορίστου...

                    Αμ, δε...

                    _

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης www.acropolisrally.gr έγραψε:

                      Ράλλυ Ακρόπολις 2010
                      Ανακοινώθηκε χθες ύστερα από συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου της FIA για το Μηχανοκίνητο Αθλητισμό το προσωρινό –DRAFT- ημερολόγιο των αγώνων που θα προσμετρούν στο WRC -Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ- το 2010.

                      Όπως ήταν ήδη γνωστό από το Δεκέμβριο του 2007 με βάση την απόφαση για εναλλαγή των αγώνων στο ετήσιο πρόγραμμα, κατόπιν πίεσης των Κατασκευαστών για μείωση των αγώνων και άρα του κόστους, το Ράλλυ Ακρόπολις περιλαμβάνεται σε αυτό το αρχικό ημερολόγιο πέραν από το 2009, το 2011 και το 2012. Σε κάθε περίπτωση το πρόγραμμα θα οριστικοποιηθεί τον προσεχή Οκτώβριο από το Παγκόσμιο Συμβούλιο και στη συνέχεια από τη Γενική Συνέλευση της FIA. Στο προσωρινό πρόγραμμα εντάσσονται 13 αγώνες, μεταξύ των οποίων και το Ράλλυ Βουλγαρίας, η θέση του οποίου θα επικυρωθεί μόνο μετά τη φετινή διεξαγωγή του (17-19 Ιουλίου) και ύστερα από τη σχετική έκθεση του παρατηρητή της FIA.

                      Αξίζει αναφοράς το γεγονός ότι έγινε μακρά συζήτηση σχετικά με το αίτημα της ΕΛΠΑ να ενταχθεί το Ράλλυ Ακρόπολις και το 2010 Σημαντικοί άνθρωποι του χώρου, όπως ο αντιπρόεδρος της FIA και πρόεδρος της Λέσχης Αυτοκινήτου του Μονακό, κ. Michel Boeri, o επίτιμος πρόεδρος της Γαλλικής Λέσχης Αυτοκινήτου, κ. Jacques Regis, κ.ά., τόνισαν ότι ήδη η απουσία του Ράλλυ Μόντε Κάρλο «μειώνει» την αίγλη του Πρωταθλήματος, και επιπλέον δε νοείται να λείπει από το WRC ακόμα ένας τόσο σημαντικός και καταξιωμένος επί 56 χρόνια αγώνας, όπως είναι το Ράλλυ Ακρόπολις. Η ομολογουμένως επιτυχημένη διεξαγωγή του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις με επίκεντρο το Λουτράκι είναι ένας παράγοντας που λειτουργεί υπέρ του ελληνικού γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και μένει να δούμε την οριστική διαμόρφωση του προγράμματος τον Οκτώβριο.

                      ΕΛΠΑ

                      Ελληνική Λέσχη

                      Αυτοκινήτου & Περιηγήσεων

                      Ράλλυ Ακρόπολις

                      Γραφείο Τύπου

                      Περιμένουμε κάτι να αλλάξει μετά από αυτό;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alpinestars last edited by

                        Τι μας λέγανε τόσο καιρό και μας είχαν πρήξει?

                        ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΣΤΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑΑΑΑΑΑ!
                        Τι μας λέγανε τόσο καιρό και μας είχαν πρήξει?
                        Ότι στη Λαμία δεν γίνεται να κάνουμε πια ράλλυ γιατί δεν έχει τις κατάλληλες ξενοδοχειακές υποδομές. Έτσι δεν είναι? εεεετσι εεετσι ακριβώς. Το ότι ήρθε ο αγώνας στην Αθήνα και δεν το εκμετελλευτήκαμε ποτέ μα ποτέ δεν χρειάζεται να το επαναλάβω. Γιατί ήμουν υπέρ της πρωτεύουσας μιας και ονειρευόμουνα υπερειδικής και road show στο κέντρο της Αθήνας, εκκίνηση και τερματισμός σε Ακρόπολι και Ζάππειο και άλλα τέτοια. Όταν όλα πήγαν στραβά και τίποτα από αυτά δεν έγινε, δεν έβρισκα το λόγο να μένει ο αγώνας στην Αθήνα και στις γύρω περιοχές. Το χρυσό χαπάκι με το Λουτράκι το φάγαμε 'προεκλογικά' με τους διάφορος μικρομεγαλοπαράγοντες να τάζουν λαγούς με πετραχείλια και στο τέλος να κάνουν το minumum. Που και εδώ φταίει πάλι η οργάνωση του ράλλυ. Γιατί θα έπρεπε στο συμβόλαιο που έκανε με το Λουτράκι να έχει βάλει τις ρήτρες που έπρεπε. Αλλά όταν πας παρακαλώντας θα σε καβαλήσουν τι θα σε κάνουν θα σε αφήσουν; Αν βέβαια ρωτήσεις τους οργανωτές θα σου πουν ότι οργάνωσαν έναν άψογο αγώνα. Βλέπουν ότι τους βολεύει για αυτό. Από εκεί και πέρα όμως θα χάσουμε - αν δεν το έχουμε ήδη χάσει το Ακρόπολις - γιατί έμεινε στα χέρια 5 ανθρώπων που δεν είχαν ούτε τη διορατικότητα ούτε καν την ικανότητα να κάνουν τα απλά που χρειάζεται ένας αγώνας του παγκοσμίου. Την πιπίλα δεν έχει η Λαμία ξενοδοχειακή υποδομή να φιλοξενήσει αγώνα παγκοσμίου μπορείτε τώρα να την καταπιείτε. Οι Φινλανδοί έκλεισαν μέχρι το 2014 την παραμονή του αγώνα τους στο WRC. Όχι ότι είχαν ανάγκη να φιλήσουν κατουρημένες ποδιές για να μείνουν - όπως πιθανόν να φιλάμε εμείς- το αντίθετο τους θεωρούν όλοι παράδειγμα προς μίμηση. Είναι το ράλλυ πρώτυπο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα ήταν! Αυτά που κάνουν οι Φινλανδοί για τον αγώνα τους, ούτε στο μικρό τους δακτυλάκι οι δικοί μας οργανωτές. Για να μην το χοντρύνω και πω 'μια τρίχα απο τα αρχίδιά τους'.
                        Τι νομίζετε ότι θα κάνουν οι Φινλανδοί;
                        Θα κτίσουν ξενοδοχείο στο σέρβις παρκ για τον αγώνα τους.
                        Στη Γιουβάσκιλα παρακαλώ τη Λαμία της Φινλανδίας!
                        Αυτό σημαίνει σεβασμός στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτό σημαίνει κατανοώ τη σπουδαιότητα του γεγονότος και επενδύω σε αυτήν. Οι Φινλανδοί έχουν κάνει χρόνια τώρα το αυτονόητο. Έχουν δώσει 'εξουσίες' σε ανθρώπους κατάλληλους για να προχωρήσουν τον αγώνα τους. Για παράδειγμα δεν τρέχει ο Αλυτάρχης του αγώνα να κάνει deal με τα τηλεοπτικά κανάλια για την προβολή του αγώνα ούτε τον νοιάζει ποιος έχει αναλάβει την οικονομική διαχείριση της υπερειδικής. Ο δικος τους αλυτάρχης έχει ένα και μοναδικό στόχο να πάει καλά αγωνιστικά ο αγώνας. Τα υπόλοιπα τα έχουν δώσει σε κατάλληλους για την δουλειά αυτή ανθρώπους -άλλος έχει αναλάβει το μάρκετινγκ, άλλος το μάνατζμεντ κλπ....Τόσες φορές πήγαν στην Φινλανδία οι δικοί μας οργανωτές τίποτα δεν είδαν; Και καλά όταν ο αγώνας μας έπαιζε στα μεγάλα σαλόνια τώρα που κινδυνεύει δεν έπρεπε από πέρσι πρόπερσι που το βλέπατε που πήγαινε κάνατε κάτι;
                        Τι;
                        Ανοίξτε τα στραβάδια σας να δείτε τι κάνουν οι Φινλανδοί που δεν έχουν και εμπειρία Ολυμπιάδας! εεεεε τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους.** Εμείς μείναμε στο πίτσι πίτσι με τους δημάρχους και τους τοπικούς μικρομεγαλοπαράγοντες με αποτέλεσμα να βλέπουμε το δένδρο ενώ το δάσος καιγόταν. **
                        Να το ξαναπώ να το εμπεδώσω
                        Οι Φινλανδοί θα κτίσουν ξενοδοχείο στο σέρβις παρκ για τις ανάγκες του αγώνα ααααααααχ! κλαψ κλαψ κλαψ που πάμε εμείς ξεβράκωτοι στα αγγούριααααα?

                        http://tispopis.blogspot.com/2009/07/bl ... l#comments

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          citrovag last edited by

                          Τελικα δεν θα εχουμε acropolis το 2010

                          http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=63720&cid=12

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr