Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μηχανικη βελτιωση σε renault clio 2
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. μηχανικη βελτιωση σε renault clio 2
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    51
    686
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Aν εβαζε αγωνιστικη εξατμιση και ανοξειδωτο χειροποιητο καταλυτη θα επαιρνε λιγοτερα αλογα ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης Bagus έγραψε:
        Aν εβαζε αγωνιστικη εξατμιση και ανοξειδωτο χειροποιητο καταλυτη θα επαιρνε λιγοτερα αλογα ?

        Και ανοξειδωτο και χειροποιητο ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bagus last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

          Aν εβαζε αγωνιστικη εξατμιση και ανοξειδωτο χειροποιητο καταλυτη θα επαιρνε λιγοτερα αλογα ?

          Και ανοξειδωτο και χειροποιητο ;

          Ε τι μισες δουλειες θα καμνομεν ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikosxeng last edited by

            κατ' αρχήν ευχαριστώ πολύ.
            Αν μπορείτε να μου πείτε ποιές αλλαγές ΔΕΝ έχουν κανένα ή πολύ μικρό ρίσκο ως προς την αξιοπιστία;
            και κάποια λογική σειρά;
            Όταν αναφέρομαι σε αξιοπιστία ΔΕΝ εννοώ τον μάστορα, αλλά το ρίσκο της κάθε μετατροπής.

            Ο καταλύτης νομίζω από τα πρώτα για αλλαγή.
            Μια δυστροπία κοντά στις 3000 στροφές, που δεν θέλει να ανεβάσει είναι κανονική;

            Μιά και είναι σκυλάκι, άκουσα από 2 γνωστούς σε leasing,
            τους πήγε 200-250000 χλμ. και έβγαζε μόνο ηλεκτρικά...
            Οπότε περιμένω, αν τυχόν παραδώσει πνεύμα να πάω σε 16βάλβιδο..
            Κανονικά πάω σε βελτιώσεις στον υπάρχοντα εως τότε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bagus last edited by

              Για να κανεις κατι καλο θελεις πολλα λεφτα.Αλλαξε του ενα τελικο και βαλτου ενα φιλτρακι στον παπα με λιγο μεγαλυτερη σωληνα για τον αερα.Δεν ξερω αν θα κερδισεις κατι αλλα θα εχεις καλυτερεψει τον ηχο του.Μην κανεις κατι αλλο δεν εχει νοημα...

              Το καλυτερο θα ηταν ειτε να το εδινες κ να επαιρνες ενα διλιτρο,ειτε να εβαζες μοτερ 1,4 16ν+φρενα+αναρτησεις..Το 16ν με περιπου 3-3,5 χιλιαρικα παει αξιοπιστα στα 130-140 αλογα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ο χρήστης Bagus έγραψε:
                Το καλυτερο θα ηταν ειτε να το εδινες κ να επαιρνες ενα διλιτρο,ειτε να το εδινες κ να επαιρνες ενα διλιτρο

                +1
                Χωρίς πλάκα, αν δεν θέλεις να μπλέξεις με τέλη και κυβικά, καλό είναι το 16βάλβιδο. Δεν υπάρχει λόγος να ψαχτείς όμως με τον 16β, καλύτερα κράτα το μαμά (μια χαρά αυτοκίνητο) μέχρι να αποφασίσεις ποιο θα είναι το επόμενο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikosxeng last edited by

                  φιλτράκι στον παπά, τι είναι το φίλτρο αέρα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
                    φιλτράκι στον παπά, τι είναι το φίλτρο αέρα;

                    Δεν ξέρεις τι είναι το φίλτρο του αέρα και θέλεις να κάνεις και μετατροπή ?

                    Γιατί μου ακούγετε παράξενο το όλο σκηνικό ?

                    Μήπως είμαι περίεργος ?

                    Πούλα το παληκάρι μου και πάρε κάτι άλλο που θέλεις να μπλέξεις σε νύχια και δόντια αετονύχηδων που θα σου σκίσουνε την τσέπη και ΄θα σου χαλάσουνε τη διάθεση και αντί να χαρείς θα βλαστημάς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikosxeng last edited by

                      ΦΥΣΙΚΑ ΞΕΡΩ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ, αλλά απο παπά, μόνο στην εκλησία.

                      Δεν μπορώ τώρα να το πουλήσω, αφού τώρα το πήρα.

                      16V δεν βρήκα καν'ένα καλό, έτσι κι αλλιώς.

                      αυτό το τελευταίο που αναφέρεις,α υτό θέλω να αποφύγω.
                      Απλώς θέλω λίγο να ξέρω αν μποορώ αξιόπιστα να κάνω κάτι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        larson last edited by

                        Παππάς = φιλτροκούτι. Το ποιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι αλλαγή όλης της εξάτμισης από καταλύτη και πίσω με ποιο ελεύθερη και ένα ποιο ελευθερο φίλτρο στο παπά. απλά να ξέρεις πως όσο ποιο ελευθερη η εξάτμιση τόσο ποιο πολύ βουητό θα έχεις στο ταξίδι , πρόβλημα αξιοπιστίας δεν υπάρχει από μια τέτοια αλλαγή. Βέβαια αντίστοιχα μην περιμένης και καμιά ιδιαίτερη διαφορά σε ισχή, το πολύ πέντε άλογα και αν. απλά στην επιτάχυνση ο ήχος θα είναι ποιο φτιαξάρικος. Δυστυχώς ότι και να λένε τα περιοδικά για τη βελτίωση και οι διάφοροι ''βελτιωτές'' η αλήθεια είναι ότι οι μηχανικοί των εργοστασίων δεν είναι λαλάκες οπότε κανένα μοτέρ δεν μπορεί να βγάλει 20% περισσότερη ισχύ χωρίς να χάσει αρκετά σε αυτό που λέμε οδηγησημότητα και αξιοπιστία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikosxeng last edited by

                          Εξάτμιση, άλλαξα πριν ένα μήνα μια και την έσπασα..
                          όλη πλην του καταλύτη...
                          Από τον καταλύτη μπορώ να δω διαφορά και κόστος;

                          φίλτρο σκέτο μέχρι πόση διαφορά και τι κόστος;

                          ΚΑΙ με τον παπά πόση διαφορά και τι κόστος;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bagus last edited by

                            Bαλτου ενα μοτερακι+φρενα+αναρτησεις 1,4 16ν.

                            Μην πετας τα χρηματα σου.

                            Αν δεν εχεις,μαζεψε λεφτα και καντο λιγο αργοτερα.Δεν χαθηκε ο κοσμος αν το κανεις σε ενα εξαμηνο που λεει ο λογος.

                            Πιο πιθανο ειναι να χασεις οταν βαλεις μεσαιο-τελικο(μην ξεχναμε οτι το παλικαρι εχει 1,4 8ν)
                            παρα να παρεις...

                            Το φιλτρακι βγαζει τα λεφτα του,υπο την εννοια οτι δεν χρειαζεται να το αλλαζεις σε καθε σερβις,αλλα να το πλενεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            APRILIOS

                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr